Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 177 37,1%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 61 12,8%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 30 6,3%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 162 34,0%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 28 5,9%
  • Ne znam

    Glasovi: 19 4,0%

  • Ukupno glasača
    477
Можда се промени власт док мост дође на ред. Онда се појаве неки "нови" и поново крену са тендерима и нацртима...
 
Problem je zbog toga što ako se ovde napravi most bez metroa i tunel propade nam prolazak mostom preko Save na liniji 1(2) već ostaje neracionalna ideja tunelčine ispod Save.

Najbolje bi bilo napraviti most za metro, gde bi, dok se ne napravi metro, saobraćao tramvaj. Isto kao na mostu preko Ade.

Inače, mislim da će biti mnogo jeftinije za grad i da poruši nekoliko zgrada u BnV-u na trasi za metro most, nego da se pravi metro tunel ispod Save.
 
Da iznesem par svojih zapažanja o mostu, pošto sam ga ove nedelje više puta prešao peške.
Utisak mi je da ga sigurno neće sklanjati dok se gradi BNV jer kamioni sa betonom non stop prelaze preko njega. Te je nekako logično da će da razje*******u totalno most pa će onda smišljati šta da rade sa njim.
Druga stvar je da je ovo već totalno razvaljen most koji se nije održavao. Neverovatno je koliko se trese i koliko se pomera, kao da je zemljotres.
Ali mislim da stvarno ljudi iz grada misle daj da maximalno opteretimo most, skoro do propadanja, pa da kažu e sad stvarno moramo ovaj da sklonimo.
Da su imali ideju da zadrže ovaj most oni bi zabranili da mešalice sa betonom prelaze preko njega.
I na kraju se svede da će svi koji su u projektu BNV da omaste brke i prste, a još će na kraju poreski obveznici isfinansirati novi velelepni, najmoderniji i najveći most!
 
Pa, most je isprva razje*******ala republička vlast (Velja), pošto je preusmerila na njega, koju godinu ranije rekonstruisanog, sav teretni saobraćaj tokom obnove Gazele, ali ga i ostavila tu posle (!). Ovo je sad samo mrcvarenje.
 
iskreno, pitam se da li je ovaj most uopšte bezbedan za saobraćaj!?
Ali tu je stvar našeg mentaliteta i održavanja. Sve možeš izgraditi i reći naše je i extra je, a onda to nešto se ne održava.
Skrećem sa teme, ali stvarno je tužno videti most na Adi koji se po meni slabo održava, a nikako ne razumem da niko ne reaguje na to što ne radi rasveta, mislim na uličnu ne na ovu što osvetljava most. Pa jbt šta to nedostaje da održavaš ključne gradske objekte?
 
Pa kad prelaziš tramvajem, posebno katicama, vibracije i buka su kao da si na pripremama za vojne pilote ili astronaute.

Druga stvar je da je ovo već totalno razvaljen most koji se nije održavao. Neverovatno je koliko se trese i koliko se pomera, kao da je zemljotres.
 
Buka od tramvaja zaista jeste velika, ali pomeranja u trenutku kada prelazi kamion pun betona su prilično velika.
Najbolje je lično proveriti.
Da su mogli prepraviti stari železnički most samo za potrebe izgradnje BNV, odnosno baš za te kamione, mogli su sačuvati ovaj tramvajski most od propadanja.
Možda je glupa ideja i ko zna da li je uopšte bila izvodljiva.
 
Sama konstrukcija je u OK stanju, ali je habajući (asfaltni) sloj propao, i onda nije ni čudio što sve zvekeće i vibrira kao ludo kada se ide preko mosta, jer na nekim delovima fali asfalt, na nekim delovima si prešao preko listog metala i tako... Baš sam pre neki dan išao iz Nemanjine na NBG sa 83, i ono skretanje iz Karađorđeve ka mostu, je u katastrofalnom stanju, rekao bih gore nego sam prelazak preko mosta, pošto bukvalno nisam mogao da sedim ljudski to kratko parče.​
 
Buka od tramvaja zaista jeste velika, ali pomeranja u trenutku kada prelazi kamion pun betona su prilično velika.
Najbolje je lično proveriti.
Da su mogli prepraviti stari železnički most samo za potrebe izgradnje BNV, odnosno baš za te kamione, mogli su sačuvati ovaj tramvajski most od propadanja.
Možda je glupa ideja i ko zna da li je uopšte bila izvodljiva.
Sve je izvodljivo. U Parizu se npr. za prevoz građevinskog materijala koristi vodni saobraćaj na rekama (Sena, Marna i Oaza) i kanalima, što smanjuje broj ulazaka kamiona u grad za 100.000 godišnje.

A Beograd je na - vodi. A i na prugama...
 
Чисто сумњам да не може да се направи конструкција која би гасила вибрације тј буку
 
Mislim da nema prostora za to. Tu treba mnogo više od gumenog dihtunga. Bar pola metra šljunka recimo
 
Tj ruši se nemački paviljon na Starom sajmištu.
 
Ako dobro vidim, tupadzije od "novinara" nisu prikazale kako bi izgledalo zamensko resenje.
 
Vrh