Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 200 35,6%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 74 13,2%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 33 5,9%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 173 30,8%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 55 9,8%
  • Ne znam

    Glasovi: 27 4,8%

  • Ukupno glasača
    562
Zuma":3q3pmt32 je napisao(la):
Ratno Ostrvo može biti odbranjeno samo ako je FIZIČKI NEMOGUĆ redovni robni transport do ostrva. Tj ako nema automobilskog mosta. Nije dovoljno da nešto bude samo zabranjeno, jer sve što je zabranjeno se ponovo može dozvoliti. Mi se i branimo baš od ZAKONODAVCA koji donosi ta pravila, tj od VLASTI, a njima nije nemoguće ništa sem suprotstavljanja zakonima fizike. Dakle jedino što nikako ne mogu je da redovnim robnim snabdevanjem podržavaju svoje planove njegovog tobožnjeg "razvoja" ako nemaju fizičkih mogućnosti za REDOVNI robni transport na ostrvo. Zato je to JEDINA efikasna mera protiv sprege vlasti i tajkuna. Valjda smo za ovih 7 godine nešto naučili?
Potpuno se slažem sa ovim...

Onog trenutka kada se napravi takva veza sa ostatkom grada VRO je osuđeno na propast!

Sent from my moto g(6) play using Tapatalk
 
bas suprutno, odrzavanje ovakvog status quo
zapravo podrzavamo ubrzana dva procesa
- uplicavanje rukavca
- ubrzano priblizavanje tj. spajanje ostrva sa obalom
a tek onda nastace lov na novo elitno gradjevinsko zemljiste
a to nije tako daleko ....za par godina sa nizim vodostajem i eto nam belaja
nizi vodostaji su vrlo izvesni gledano kroz tekuce klimatske promene
tada bice suvise kasno za ista drugo
em gubimo ostrvo u gradjevinsko polu ostrvo , em ce nam rdja pojesti bircuz skulpturu na Uscu
:sesir:
 
Најбитније је да је паметно закључено да старом мосту није место између блока 70 и Аде. Мост би ту потпуно нарушио поглед са обале на панораму Београда која се протеже над реком. Истина сада је једва видљива због нанизаних викендица и кафана на води, што је ипак правнички гледано, привремена појава, а мостови се праве да трају вековима.

Мост до Великог острва би био користан, али тамо нема бициклистичких стаза, можда би у перспективи неки друм за аутобусе за панорамско разгледање острвских лепота био од користи. Сем даблдекера за разгледање, преко моста би могла да прелазе и сафари возила, већ смо сазнали за стотине дивљих прасића, а како бетонизацијом на све стране убрзавамо претопљавање планете, можемо да очекујемо и неке тропске врсте. На карају крајева лавовима не би било први пут да бораве у нашим крајевима.
 
Da li si ti glas prirode ili glas urbanizacije? :)
Ako ništa drugo , barem od tebe sam očekivao da ću čuti drukčije mišljenje. Ponekad se pitam da li mi živimo u istoj državi ili ne , jer imam utisak kao da neki nemaju pojma kako rezonuje naša vlast (mislim na sve , ne isključivo na aktuelnu). Daš im mali prst , oni ti uzmu celu ruku. Nadam se da je jasna analogija , vezano za VRO.
 
На Ади немамо стазе за пешачење, али зато имамо путеве за уживање у пределима из кола и са мотора.

Солецаре ти си извесно припадник седамдесетих годишта ...
 
Зар и ти Природни, сине... :D
Шалу на страну, али чему друм на ВРО и бициклистичке стазе? Даблдекери на ВРО и "сафари возила"? Који гарант би имали да не би било урбанизације острва?
 
ГЛАС ПРИРОДЕ":3540q966 je napisao(la):
Солецаре ти си извесно припадник седамдесетих годишта ...
Ne , mlađi sam , jedno čitavu deceniju.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=640625#p640625:3540q966 je napisao(la):
Дошљак » Sub Jul 20, 2019 2:09 am[/url]":3540q966]Шалу на страну, али чему друм на ВРО и бициклистичке стазе? Даблдекери на ВРО и "сафари возила"? Који гарант би имали да не би било урбанизације острва?
Upravo tako. Mi i ovako u prirodi koja nam je na dohvat ruke vidimo potencijal za eksploataciju i urbanizaciju , a ne na nečemu kao što je VRO , što bi bilo omogućeno postavljanjem Starog savskog mosta.
 
ja bih i pontonac smanjio tako da ne mogu apsolutno nikakva vozila da prolaze, to je rezervat prirode, i na tabli na pocetku pesacke staze jasno pise da je pristup zabranjen SVIM motornim vozilima, barovi koji hoce da se snabdevaju nek dovuku kolicima 100m nece im ruke otpasti, ako nece ne moraju, ima ko oce da radi, samo da ne drnadju pikapovi i kombiji tamo amo ko sto sad drndaju
 
Umesto priče, sednite na bicikl pa preko pontona u oblazak ostrva. Ali zbog komaraca, samo dok je Sunce jako. I nemojte se nećkati da se zavlačite po malim bočnim putevima i da idete do obale, tamo gde joj se može prići. Videćete da takav ambijet apsolutno nigde drugde ne postoji, ali i da ostrvo ne trpi bilo kakve asvaltirane puteve, ni vozila, ni zgrade. To bi ga dokrajčilo, budući da to nije "otvoreni" parkovski prostor, pa čak ni park, nego autentični, samonikli, veoma gust i potpuno prirodni šumsko-močvarni sistem. Drvo koje padne obično ostaje tako, niko ga ne dira dok ne istruli, kao što i mora da bude u nacionalnim parkovima. Ovde prosto važe druga pravila, pravila prirode, i to se ne može menjati a da se čitav taj minijaturni eko sistem ne raspadne. Postojeće staze:

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=640531#p640531:32bpuxdt je napisao(la):
direktor » 19 Jul 2019 08:16 pm[/url]":32bpuxdt]Neispativo pomjeranje premjestanje na adu ali zato premjestanje u unutrasnjost je isplativo ....
Možda je isplativo u unutrašnjosti na nekoj manjoj reci do 50 metara upotrebiti samo luk
sa osloncima direktno na obali, jer to je sasvim drugi slučaj od premošćavanje Save u BG.

Možda kod neke banje gde bi bio turistička atrakcija, a ostatak konstrukcije iskoristiti za
neke potoke zavisno od predračuna radova ili sve iseći i poslati baržama do Smedereva.
 
Ljudi donjeli most iz njemacke u mjesto Ada montirali isplatilo se a vamo nije isplativo pomjeriti most 500m...
Sreca pa se nece nista raditi do 2022 ...mozda ni tad ...
 
Tada je to bila nova konstrukcija i na Tisi je bila potrebna. . .iliti isplativa.

Sada to mora da se demnotira i peskira da se vidi stanje ispod farbe, pa
onda nanosi zaštita i farba, transportuje i monitira na nove stubove, . . .
 
I ja sam ranije razmišljao da bi most između Ade i 70a potpuno zatvorio pogled sa keja iz blokova ka gradu.
Naravno, to sa splavovima jeste sad da ne vidiš ni reku a kamoli niz reku...
Ali ljudski je nadati se da će to jednom da se poredi...

Sent from my moto g(6) play using Tapatalk
 
Нисте уопште разумели о чему пишем. Постојећи мост до Великог острва не би могао да задовољи никако будуће потребе сафари посетилаца, посебно у некој не тако недогледној будућности када се ту појаве и тропске врсте палме, банане и крокодили и лавови који су иначе у не тако давној прошлости већ живели на Балкану.

У том случају биће потребан мост са шест трака за туристе који ће да похрле у разгледање јединственог тропског острва у сред велеграда са солитерима од 100 плус спратова.
 
Dragane most u mjestu ADA je donirala njemacka polovan skoro tipa 2008 vidi se da nepratis fabulu i odgovaras po automatizmu
 
Ne pratim tvoje fabule, koje nemaju veze sa temom, pisao sam o Starom savskom mostu.

Ovde je poenta da će se SSM sigurno demontirati i samo je pitanje šta će se sa njim uraditi.

Poredjenje je sa nekim drugim mostovima na nekim drugim rekama nema mnogo smisla.

Pogotovu poredjenje sa nekom donacijom, tj. poklonom sa troškovima premeštanja SSM.
 
Koja poenta tvog pisanja onda prvo je milance pisao o mostu kod mjesta ADA
Kao sto rekoh sa Zaricevim mostom ovi nece nista uraditi bar ne do 2022....
 
Kakve veze ima donacija, tj. poklon tog mosta u Adi sa troškovima premeštanja SSM ?!

Uopšte me to ne interesuje, a kada će početi demontaža SSM to ćemo tek videti.
 
Ako se malo fokusiramo, videćemo da je jedina stvarno nova informacija ta da su NAJZAD izračunali troškove ponovnog postavljanja celog mosta na drugo mesto i zaključili da se to ne isplati. Koliko vidim, jedina jeftina altenativa je da se skine samo luk, i to čitav, bez rastavljanja, pa da se on rekom transportuje negde drugde, ali opet blizu obale. Otuda ideja o njegovom premeštanju na ušće. Međutim pošto je to krajnje destruktivno po potencijalno daleko najkvalitetniji, elitni parkovski prostor uz reku koji ćemo ikada imati u gradu, da ne spominjem i simboličke vrednosti ušća, ta ideja je previše glupa i po običaju isključivo koristoljubiva. Što onda ostavlja mogućnost da se samo taj luk čitav premesti negde drugde i premosti neku reku koja je 100m široka ili uža. Ili da bude "skulptura" sa kafanama na sprat negde drugde.
 
Naravno da se ne isplati. Zamisli nešto košta i mora da se plati? A zašto bismo plaćali infrastrukturu za most kada možemo da damo pare burazerskoj firmi za NG rasvetu ili za jarbol koji ćemo da kupimo na Alibabi i onda će burazerska firma da naduva troškove.

A i autobusi sa pristalicama politike vladajuće stranke nisu besplatni (kao ni sendviči...)
 
Pretpostavljam da su najveći troškovi oko izgradnje dva noseća stuba za deo sa lukom

i još nekoliko manjih za ostali deo konstrukcije, pa se zato odustalo od mosta Ada-B70.

Kao što sam napisao, ako bi luk bio postavljen na temelje koji su na obali neke manje

reke, onda bi to bilo isplativo, tj. ne bi koštalo kao da se premešta ceo most na Savi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=640738#p640738:inj9mkgu je napisao(la):
Zuma » 20 Jul 2019 03:15 pm[/url]":inj9mkgu] . . .Ili da bude "skulptura" sa kafanama na sprat negde drugde.

Evo, neka prave "skulpturu" kod Šećerane, tamo je prikladnije, a nije daleko za transport. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=640556#p640556:3gxrnumv je napisao(la):
astrodule » Pet Jul 19, 2019 10:14 pm[/url]":3gxrnumv]Nema mesta za novi most između postojećeg i Gazele zbog jbng BnV koji je upropastio razvoj grada.

Послато са SM-G800F уз помоћ Тапатока

Taj most je trebao da se uzme u obzir, kada se pravio plan za BNV. Tj. da će tu biti most, a ostali projekti da se uklope prema njemu. A ovako, moram da kažem da si u pravu, znači ta ideja otpada.

Na NBG još ima mesta da se nedge, makar i na stubovima izgradi nova saobraćajnica, a u centru grada, nema, znači sve što bi se gradilo, mora podzemno.

Možda bi mogao čuveni tunel Karađorđeva ulica - Pančevači most, da se produži ispod Save do NBG, pa da se kod Karađorđeve ulice samo naprave uključenja i iskljućenja za isti. A idealno je da početak tog tunela sa NBG strane bude na kraju Ul. V. Popovića, gde se sada uključuje na Most M. Zarića.
 
Vrh