Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 200 35,6%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 74 13,2%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 33 5,9%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 173 30,8%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 55 9,8%
  • Ne znam

    Glasovi: 27 4,8%

  • Ukupno glasača
    562
Nijedna od četiri! Te četiri varijante su bile neki početni koncepti, a onda su sa drugarima Arapima jednostavno angažovali Amere da urade projekat mosta, i oni su osmislili taj uzdignut pešački deo iznad šina.

Sada glume transparentnost i procedure, jer budženje mosta finansiramo mi, a ne Eagle Hills, a javni projekti bi trebalo da idu, je li, preko odredjenih javnih procedura (konkursi, tenderi isl).

A na kraju ćemo dobiti baš onakav most kakav je Rovina Armale pokazala Alabaru još u februaru u Savanovi.


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Можда су одустали од тога? (чисто напамет, немам никакав инфо)
 
Homere da nemas negde sliku ili klip kako izgleda taj most sto je bio predstavljen u februaru jer mi je promaklo.
 
Malo ih je teško iskopati, jer se ta prezentacija desila bez uobičajenog sveprisustva javnosti, ali evo jedne slike iz Službenog vladinog tabloida:

72282_most_f.jpg
 
Ova Parsonsova varijanta je u saobracajnom smislu isto sto i ove ranije pokazazane 4, samo sto ima posebno dodat nivo za pjesake, sto joj je veliki plus.

EDIT:

Sudeci po onom sto se moze vidjeti sa Homerove slike i sto je pisano u medijima Parsonsova rekonstrukcija Zaricevog mosta bi otprilike izgledala ovako:

1. najprije bi se lucni dio konstrukcije starog mosta skinuo (sto se moze vidjeti i na uvecanom dijelu slike) i zamjenio grednom konstrukcijom. Taj dio mosta bi sluzio iskljucivo za tramvajski saobracaj.



2. zatim bi se izgradile dvije zasebne obostrane konstrukcije na zasebnim stubovima i sluzile bi za automobilski saobracaj. Prakticno dva nova mosta.

3. na kraju bi staru lucnu konstrukciju upotrebili kao dio nove celicne konstrukcije za pjesacki dio i polozili na stare stubove na kojem je i tramvajski most i tako dobili dvoetazni most. Tramvaj na donjem nivou, pjesaci na gornjem.
 
Malo današnjih fotki bilo bi dobro da pokose travu i sa druge strane:
 
Vidi meni se slika ovog mosta jos najvise svidja i bolja mi je od ponudjene 4 budzevine ali mislim da nema love da se takav napravi...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=409187#p409187:ndzx2mtq je napisao(la):
Homer Jay » 05 Oct 2016 02:13 pm[/url]":ndzx2mtq]Nijedna od četiri! Te četiri varijante su bile neki početni koncepti, a onda su sa drugarima Arapima jednostavno angažovali Amere da urade projekat mosta, i oni su osmislili taj uzdignut pešački deo iznad šina.

Sada glume transparentnost i procedure, jer budženje mosta finansiramo mi, a ne Eagle Hills, a javni projekti bi trebalo da idu, je li, preko odredjenih javnih procedura (konkursi, tenderi isl).

A na kraju ćemo dobiti baš onakav most kakav je Rovina Armale pokazala Alabaru još u februaru u Savanovi.
Iluzija demokratije po sistemu loži se narode. Ono što je prethodnoj vlasti prolazilo sa onim glasanjem za most preko Ade radi i ova vlast.
 
Pa ako je tako onda je besmisleno da raspravljamo dalje.

Ono sto je jedino tacno to je da od svih predstavljenih varijanti, pa i one koja se verovatno radi iza zatovrenih vrata, to je da je jedino Opcija 4 potpuno nov most, i nikako nije budzevina, dok sve ostale opcije to jesu, pa i ta iza zatvorenih vrata.
 
radio sam dizajn filma koji je prikazan gradonacelniku i u blicu i znam sve varijante.... 5 varijanta je varijanta sa uzdignutim pesackim parkom, ostrvom i to je najskuplja varijanta... nije mi jasno zasto je nema u clanku u blic-u.... ako vas interesuje mogu dignuti skrinshotove i te 5 vezije.....
 
Da li imas verziju video snimka da podelis sa nama ovde, bilo bi lepo. Ako ne moze, onda barem screen-ove.

Da li si tokom rada nacuo jos nesto, mozda neki detalj. Sta je favorit u gradu, koje su cene i sl.?
 
зар им није једноставније да само поставе по две траке са сваке стране мост? што морају да изводе ову егзибициј?
 
Na sajtu Direkcije se nalazi snimak film od dva minuta samo sa prve cetiri verzije. Petu su izbacili
 
Stari_Savski_most_Beograd_zpspltgww7v.jpg


Od pre par godina. Oko 2013 godine.
Izvor fotografije je FB.
 
Stari Savski most ipak na dva nivoa - Sprema se rekonstrukcija vredna više od 60 mil EUR
Ponedeljak, 31. 10. 2016.|08:23 | Izvor: Blic

Starom Savskom mostu uskoro predstoji velika rekonstrukcija u koju će biti uloženo više od 60 mil EUR, a on će ipak biti projektovan tako da ubuduće ima dva nivoa.

Na sajtu Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda predstavljena su četiri moguća izgleda mosta, ali kako saznaje Blic, čelnici grada odlučili su se za onu petu verziju, koja je izostavljena. Most bi trebalo da bude isečen, popet na viši nivo, gde će biti pešačka i biciklistička zona, a ispod će ići tramvajski saobraćaj, dok su sa obe strane planirane po dve kolovozne trake.

Projekat bi trebalo da bude gotov sredinom 2017. godine, krajem leta bio bi objavljen tender za izvođenje radova, koji bi trebalo da počnu sredinom 2018. Ovaj veliki projekat, ako sve bude išlo po planu, trebalo bi da bude završen do kraja 2019. godine, čime bi saobraćaj preko Save bio uveliko olakšan i ubrzan.
http://www.ekapija.com/website/sr/page/ ... 60-mil-EUR
 
Ne bih da trolujem al oni su resili da reko struisu most koji je u solidnom stanju (renoviran pre jedno 9 godina) a Pancevacki most samo sto se ne srusi


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=413640#p413640:1c655f84 je napisao(la):
Galeks » 31 Oct 2016 11:11 am[/url]":1c655f84]most je u ocajnom stanju.
Možda je habajući sloj asfalta u očajnom stanju, ali most nije.
 
Zasto je onda neprijatan osecaj svaki put kada prodje tramvaj. Zasto su tolike vibracije na mostu? Sta je sa rasvetom?
Varijanta 4, potpuno nov most, sa novim vecim lukom je odlicno resenje.
 
STARI SAVSKI MOST, posle rekonstrukcije od 60 miliona evra, IPAK NA DVA NIVOA
Blic | 31. 10. 2016 - 09:53h
Qx2ktkpTURBXy8xYWU3ZGUxMmQ3NGVhODhjYTY4NDdkODZlZjNjN2FmMC5wbmeTlQLNAxQAwsOVAs0B1gDCw5UH2TIvcHVsc2Ntcy9NREFfLzFkNzRjYjQxNzA1OTUwNDM2NjI5Y2FiZDYwNmY1MGY2LnBuZwfCAA


Stari savski most, kojem uskoro predstoji velika rekonstrukcija u koju će biti uloženo više od 60 miliona evra, ipak će biti projektovan tako da ubuduće ima - dva nivoa.
Moderno i atraktivno
Foto: Promo / Promo Moderno i atraktivno

Na sajtu Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda predstavljena su četiri moguća izgleda mosta, ali kako saznajemo čelnici grada odlučili su se za onu petu koja je izostavljena. Most bi trebalo da bude isečen, popet na viši nivo gde će biti pešačka i biciklistička zona, a ispod će se nalaziti tramvajski saobraćaj, dok su sa obe strane planirane po dve kolovozne saobraćajne trake.

Projekat bi trebalo da bude gotov sredinom 2017. godine, krajem leta bio bi objavljen tender za izvođenje radova, koji bi počeli sredinom 2018. godine. Ovaj veliki projekat, ako sve bude išlo po planu, trebalo bi da bude završen do kraja 2019. godine, čime bi saobraćaj preko Save bio uveliko olakšan i ubrzan.

TRAMVAJI, AUTOMOBILI I - METRO?

Preko novog (starog) mosta predviđeno je da prelaze automobili i tramvaji. Međutim, nije isključeno da jedna od trasa budućeg metroa baš preko njega poveže stari i Novi Beograd.

http://www.blic.rs/vesti/beograd/stari- ... oa/0dke6wf
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=409122#p409122:3np74xuc je napisao(la):
Homer Jay » Wed Oct 05, 2016 12:33 am[/url]":3np74xuc]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=409072#p409072:3np74xuc je napisao(la):
spatiotecte » 04 Oct 2016 07:22 pm[/url]":3np74xuc]Lurker mislim da smo svi ovde srecni sto su odustali od te ideje da preprave most Miladina Zarica u jednog frankenstajna sa podignutom konstrukcijom.


Ako su sve novinske reakcije u Srbiji redom naivne da prenose ove četiri varijante Starog savskog mosta kao nešto što će se graditi, ne moramo biti i mi na forumu. Te skice nemaju veću težinu od one žirafe koju smo onomad glasali za novi most na Adi.

Projekat proširenja Starog savskog mosta, sa tim uzdignutim pešačkim koridorom, već uveliko radi američki studio "Parsons", a sve ovo je fingiranje nekakve transparentne procedure (negde se čak i pominje mogućnost organizacije arhitektonskog konkursa za most, što je tek bizarno kad već imaju angažovanog projektanta).

Homer je bio u pravu!
:sesir:
 
Homere svaka cast. Odlicna ti je pronicljivost.
 
Vrh