Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 186 36,3%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 67 13,1%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 30 5,9%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 166 32,4%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 40 7,8%
  • Ne znam

    Glasovi: 23 4,5%

  • Ukupno glasača
    512
Ja sam mislio da su te u SNS primili zato što veruješ da je Kjubrik lažirao Apolo 11 u studiju, sada su mi stvari dosta jasniije... :lool:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372765#p372765:21cjaf15 je napisao(la):
Пантограф » 22 Феб 2016 07:17 pm[/url]":21cjaf15]Е, баш ти је Реља оставио државу :wink:
I ti si mi je ostavio Pantografe, između ostalih. Sve vaše prepametne generacije. Šta ste svojim naslednicima ostavili, neka vam je na čast.

Da se vratim temi ...

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372713#p372713:21cjaf15 je napisao(la):
relja » 22 Феб 2016 11:12 am[/url]":21cjaf15]Ako se zaista ne slažeš sa idejom ovih tvojih da buže Zarićev most - svaka čast.

Pošto nemaš naročito pamćenje, podsetiću te da sam oduvek bio protiv budženja Miladina Zarića. Ta idaja se već pominjala mnogo puta i uvek sam bio protiv nje. I sada sam. Budženje tog mosta nije eksluzivna naprednjačka ideja.

Razlika između tebe i mene je što sam ja barem dosledan. Ja sam protiv svih budženja mostova, Od Brankovog do Obrenovačkog.
 
Kakve veze Obrenovacki ima sa ovim on treba da dobije drugu stranu tj pun profil :)
 
@stf
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372765#p372765:gg2wnz3s je napisao(la):
Пантограф » 22 Феб 2016 07:17 pm[/url]":gg2wnz3s]Е, баш ти је Реља оставио државу :wink:
I ti si mi je ostavio Pantografe, između ostalih. Sve vaše prepametne generacije. Šta ste svojim naslednicima ostavili, neka vam je na čast.



Види, моји наследници имају 4,5 и 1,5 годину, а шта ће у међувремену да им оставе ови из генерације "ипсилон"... Мада, реално мислим да су одговорни бејби-бумери и старији (Слоба, Тито, Карађорђевићи етц.), а да је моја генерација "икс" потпуно недужна и највише најебала, да не кажем двапут ратовала :D
Ај, па тако...
 
Ah... Gde mi je orman koji mi je tata napravio kada sam bio mali, imao je neku nalepljenu tapetu kao mapu na kojoj je bila varijanta robnih kuća Beograd koje su uzele delom trenutnu situaciju a delom planove Jovina i ekipe gde se videlo da Lenjinov bulevar, pardon Bulevar Mihajla Pupina se spaja na metro most dok Brankov most ide na bulevar Edvarda Kardelja, pardon bulevar Nikole Tesle. Niko nije planirao da poveže treći Bulevar mostom, bar ne po toj veoma ozbiljnoj mapi koja je početkom 1990tih krasila moju sobu :)

Elem, čak i to najgrđe vreme je bilo jasno da tramvajski most(Zarićev most/whatever) nema šta da traži jer njegova lokacija iziskuje ozbiljno rešenje koje podrazumeva bar 4 automobilske trake i dve šinske i dve trake za pešake, a ne ova planirana budževina koja planira stazu samo sa jedne strane!!? Nisam čuo do sada da neki gradski most ima pešačko-biciklističku stazu samo sa jedne strane projektovanu, dakle ne mislim na trenutnu situaciju na Brankovom. Ispravite me ako grešim.
 
Zaricev most u startu je imao obostrane trotare prilikom neke rekonstrukcije jejedna uklonjena
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372772#p372772:2p6pgz6d je napisao(la):
stf » 22 Feb 2016 07:38 pm[/url]":2p6pgz6d]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372765#p372765:2p6pgz6d je napisao(la):
Пантограф » 22 Феб 2016 07:17 pm[/url]":2p6pgz6d]Е, баш ти је Реља оставио државу :wink:

Razlika između tebe i mene je što sam ja barem dosledan.

Doslednost & SNS :lool:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372821#p372821:2y2zvc8z je napisao(la):
direktor » 22 Feb 2016 10:00 pm[/url]":2y2zvc8z]Zaricev most u startu je imao obostrane trotare prilikom neke rekonstrukcije jejedna uklonjena


Da, kada je most preuređen za tramvaje. Dodate su one kutije u pravcu lukova i tako je izgubio trotoar na nizvodnoj strani.

Na odjavnoj špici "Grlom u jagode" iz 1975 Bane Bumbar šeta baš tim trotoarom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372774#p372774:37xxhvee je napisao(la):
Igor » 22 Феб 2016 07:40 pm[/url]":37xxhvee]Kakve veze Obrenovacki ima sa ovim on treba da dobije drugu stranu tj pun profil :)
Грешка у корацима, мисли се на Остружнички.
Обреновачки мост је онај са 1+1 и топловодом.
 
Da da greska pobrkao sam ga sa Ostruznickim misleci da govori o dogradnji a ustvari je pomenuo Obrenovacki verovatno kao odrednicu u redosledu mostova.
 
"Prema idejnom projektu koji je već napravljen, plan je da se most proširi. Tačnije, most će biti isečen, popet na viši nivo i pretvoren u pešačku i biciklističku zonu i na taj način će se očuvati autentičan izgled mosta. Ispod njega će biti spušten tramvajski saobraćaj a sa obe strane su planirane po dve kolovozne trake.
Stručno, rekonstrukcija podrazumeva izgradnju novih mostovskih konstrukcija sa obe strane mosta, postojeća metalna lučna konstrukcija će se iseći i podići na viši nivo, a na mestima stubova sadašnjeg glavnog raspona predviđen je jedinstven stub sa zajedničkom ležišnom gredom."
Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
http://www.blic.rs/vesti/beograd/novi-i ... ne/jh13d4h
 
I gde će sav taj saobraćaj iz toliko traka da se uliva (tj. preliva)?

Meni kao biciklisti odgovara bilo kakvo rešenje koje uključuje bici trake.
 
Meni se resenje ne svidja.
Razlog?
Ja kao pesak, da bih presao sa jedne na drugu stranu Save, moracu da predjem preko prometne ulice, popnem se stepenicama (sta sa starima, invalidima i bebi kolicima? ), a zatim prelazim mostom ispod kojeg se pogled sa obe strane pruza na saobracajnice???
Zatim sa druge strane isto spustanje niz stepenica, pa opet prelazak opterecene saobracajnice...

Po meni je ovo bezidejna skarabudzevina.

Ako se vec "dize" (premesta) zaricev most, a pravi drugi, mnogo efektnije i jednostavnije je napraviti jos jedna u blizini, a zaricev pretvoriti u pesacko biciklisticki.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Cela ideja me se cini krajnje retrogradna, kao da je izvucena iz zaboravljene kutije iz 70ih pa malo nasminkana savremenom "odrzivi razvoj" sminkom: rokni 4 nove automobilske trake, tramvaj neka ostane u nivou a biciklisti i pesaci neka se nekako izveru na ovu staru celicnu skalameriju.

Ostaje ista odavno prevazidjena hjerarhija prioriteta:
1- Automobili
2- Tramvaj
3- Pesak/biciklista

Beogradu je trenutno potrebno manje saobracajnih traka za automobile a vise prostora za javni prevoz i pesake. Svaka dodatna automobilska saobracajnica je budzenje postojece ulicne matrice koja ni danasnji saobracaj ne moze da sazvace.

Mislim da je glavni razlog pravljenja novog automobilskog mosta da vlasnici stanova i posetioci Beograda na Vodi mogu da se dovezu kolima do njega. Za ciljanu populaciju "Tramvajem u Beograd na Vodi" nije neki marketinski zavodljiv slogan.


Realno bi vise pomoglo gradu da Zaricev most postane iskljucivo tramvajski i da se time dobije brz i pouzdan prelazak preko Save u centru grada nego da se zastoj sa Brankovog mosta prosiri na jos jedan most.

U ovom slucaju novi prioriteti treba da budu:

1- Tramvaj (gradski prevoz)
2- Pesaci/biciklisti
3- Automobili

Ali sta o tome znaju aparatcici iz 20. veka u sluzbenim kolima :bg4:
 
milos.tro":3dk0qtyc je napisao(la):
"Prema idejnom projektu koji je već napravljen, plan je da se most proširi. Tačnije, most će biti isečen, popet na viši nivo i pretvoren u pešačku i biciklističku zonu i na taj način će se očuvati autentičan izgled mosta. Ispod njega će biti spušten tramvajski saobraćaj a sa obe strane su planirane po dve kolovozne trake.
Stručno, rekonstrukcija podrazumeva izgradnju novih mostovskih konstrukcija sa obe strane mosta, postojeća metalna lučna konstrukcija će se iseći i podići na viši nivo, a na mestima stubova sadašnjeg glavnog raspona predviđen je jedinstven stub sa zajedničkom ležišnom gredom."
Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
http://www.blic.rs/vesti/beograd/novi-i ... ne/jh13d4h
О М Г, скроз ми се ђасви ово решење :3
Можда би само требали уместо степеница пешачки део да поделе на два дела (рампе) која би се полако раздвојиле и спустиле са обе стране трамвајских шина, овако ми делује одсечено и одбојно.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Postoj i lift na renderu od pronenade
Inace ovo sto somi kaze da se krajevi spuste lagane rampe od kraja pjesackog djela preko saobracaja ima mjesta
Lebdeci most Miladina Zarica samo mislim da nema para za ovo
 
Ово је практично нови мост. Разликује се у односу на старије пројекте метро-моста по томе што је на другом нивоу у односу на коловоз пешачка стаза а не колосеци, затим, по броју трака (2+2 уместо 3+3), као и по томе што нема приступних петљи.

Прихватљиво решење, али старо је било боље.

А најбоље би било да су оставили стари какав јесте, да служи само за трамвај, а да су нови, метро-друмски, направили мало узводно. То би коштало исто као ово сечење и подизање металне решетке.
 
Slazem se sa lakijem72 ovo je po pitanju kretanja pesaka na nivou gluposti petlji kod beogradske arene.
 
Тачно. С тим што код Арене, ако ништа друго, такво решење има повољан утицај на друмски саобраћај, а овде ни то.
Рендерашко иживљавање.
 
Ja sam ranije tokom dana video ove rendere i pročitao članak, i još uvek sam u neverici.

Novi stubovi - u vodi (setite se priča oko Mosta na Adi, koji je na najširem delu Save!), nove noseće lučne konstrukcije za nove saobraćajnice, rezanje lukova starog mosta i izdizanje zbog lakog pešačkog i biciklističkog saobraćaja... "očuvanje izgleda mosta"... rekao bih "ko je ovde lud??" ali znam da su ljudi u strahu od otkaza i da su dobili nalog da naprave idejno rešenje adaptacije mosta... ko sme da kaže "ideja vam je retardirana"?


I sve zato što ne žele da odvoje prostor u Savskom amiteatru za pristupne saobraćajnice mosta koji bi prirodno izlazio na pravac Bulevara Zorana Đinđića.

Imali smo loše vlasti u Beogradu, ali ova je definitivno sa najlošijim namerama.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=376486#p376486:1gcj9hev je napisao(la):
zidar » 17 Мар 2016 02:49 pm[/url]":1gcj9hev]Cela ideja me se cini krajnje retrogradna, kao da je izvucena iz zaboravljene kutije iz 70ih
Да ли је? Ова идеја претварања старе мостовске конструкције у зелену пешачку пасарелу ме више подсећа на "new yuork green line" а то баш и није идеја из седамдесетих ...


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=376534#p376534:1gcj9hev je napisao(la):
relja » 17 Мар 2016 08:08 pm[/url]":1gcj9hev]ko sme da kaže "ideja vam je retardirana"?


I sve zato što ne žele da odvoje prostor u Savskom amiteatru za pristupne saobraćajnice mosta koji bi prirodno izlazio na pravac Bulevara Zorana Đinđića.

Ја разумем да гајиш повећу дозу нетрпељивости према градским монарсима, али зар није мост овог капацитета замишљао још чувени и цењени Јовин на истој овој локацији? Тј. да будемо прецизни, 50 метара узводно? Иста идеја је за тебе и генијална, и ретардирана ... зависи да ли готивиш предлагача?

Мислим, зар није логичнији капацитетни мост који се са обе стране реке надовезује на саобраћајнице једнаког капацитета ( Михајла Пупина/Немањина), него твоја фикс идеја о мосту који се, одлично си то запазио, лепо надовезује на булевар Зорана Ђинђића и на .... ништа са друге стране. ?
 
Vrh