Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 193 35,4%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 72 13,2%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 33 6,1%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 173 31,7%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 49 9,0%
  • Ne znam

    Glasovi: 25 4,6%

  • Ukupno glasača
    545
Pa isto glasa onoliko volsebnih Beogradjana koliko je i volsebbih gradjana Srbije na drzavnim izborima... secamo se dovedenih ljudi da glasaju u bg, sqd vise ne moraju da ih dovode moze da radi ko sta hoce... a i sta reci o narodu kad su toma nikolic i vucic izasli sa kesama u kojima su kao pokradeni glasovi sa izbora i skoci im rejting abnormalno... sve u svemu ko nas je kleo nije dangubio.
 
Nisu odložili rušenje da bi uskladili radove već jer je rejting gradonačelniku Šapiću i SNS gradskoj vlasti rekordno nizak. Zato i povlače populističke mere sa "besplatnim" davanjima građanima kako bi se izvukli iz minusa ali džabe im taj posao. Dani na vlasti u gradu Beogradu su im odbrojani.
Nek povuče najpopulistički potez i kupi nove trolejbuse, umesto što se sprema za najnepopulističkiji potez ulidanja trolejbuskog podsistema, kad smo već kod priče zašto se rade stvari koje se rade, uključujući i odustajanje od Novog savskog mosta i tunela u produžetku.​
 
За то време могли би да причврсте ограду на мосту и да око коловоза замене метал на местима где је кородирао или се откачио. Кратере на мосту да не помињем, неопходно је хитно комплет пресвлачење моста и забранити камионима и шлеперима да саобраћају овим мостом, јер уништавају асфалт и додатно оптерећују мост који ће се изгледа сам од себе урушити.
 
@dragan
Mogu oni da ga uvijaju u ukrasni papir koliko god hoće, iliti što reče @direktor , nije šija nego vrat, suština je da umemo da čitamo između redova, a ti to tumači kako god hoćeš, i umemo da shvatimo poslatu poruku. Tokom svih ovih decenija smo se naslušali i nagledali (u mnogim slučajevima i dan danas gledamo) privremenih rešenja, ali i ostavljanje realizacije plana za neka bolja vremena (koja u mnogim slučajevima ni nakon više decenija nisu došla), tako da prake imamo na pretek.​
 
. . nije šija nego vrat, suština je da umemo da čitamo između redova, . .​
Umem i ja da čitam "izmedju redova", ali je moj zaključak drugačiji i nemam nameru ovde da nekog ubedjujem zašto je bolje da se istovremeno grade most i tunel. A, naravno, da će to biti izgradjeno u narednim godinama. Vreme će pokazati ko bolje čita "znake pored puta".
 
Umem i ja da čitam "izmedju redova", ali je moj zaključak drugačiji i nemam nameru ovde da nekog ubedjujem zašto je bolje da se istovremeno grade most i tunel.
Još samo da nam objasniš ko su ti koji govore da je bolje da se odvojeno grade most i tunel.

A, naravno, da će to biti izgradjeno u narednim godinama. Vreme će pokazati ko bolje čita "znake pored puta".
Sam sebe demantuješ. Neprocenjivo. :D
 
Ovaj zapeo da ruši most po svaku cenu kao Vesić onomad što je hteo da pravi gondolu. Iste dijagnoze...
 
Pogled sa Vradovićeve terase :)

tramvajski-most-miladina-zarica-01.jpg
tramvajski-most-miladina-zarica-02.jpg
tramvajski-most-miladina-zarica-05.jpg
 
Мост само што се није срушио, а камиони и шлепери додатно уништавају већ уништен асфалт на мосту. Ако ишта, бар ће ускоро да пресвлаче мост, судећи по томе да су на почетку моста поставили знакове за радове. Међутим, џаба и то ако не замене зарђали метал између коловоза и тротоара и ако не причврсте ограду на мосту.
IMG_20230625_204004.jpg
IMG_20230625_204018.jpg
IMG_20230625_204026.jpg
IMG_20230625_204054.jpg
IMG_20230625_204110.jpg
IMG_20230625_204131.jpg
IMG_20230625_204501.jpg
IMG_20230625_204257_edit_59665686183082.jpg
IMG_20230625_204552.jpg
 
. . nije šija nego vrat, suština je da umemo da čitamo između redova, .​
Evo još malo da "čitate izmedju redova", pa opet pišite da se odustalo od novog mosta i tunela.


Gradonačelnik Aleksandar Šapić potpisao je danas u Starom dvoru Memorandum o razumevanju za projekat gradnje tunelske veze od Karađorđeve ulice do Dunavske padine, sa pristupnim saobraćajnicama, parkovskim površinama i infrastrukturom. Pored gradonačelnika, svoj potpis na ovaj strateški važan dokument stavili su ministar finansija Siniša Mali, v. d. direktora Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda Milan Vranić i ovlašćeni predstavnik kompanije „Power China International Group Limited” Jang Bo, a događaju je prisustvovala i ambasadorka Kine u Srbiji Čen Bo.
 
A Dragane, pošto je PowerChina u pitanju, da ne znači to da se tiho smanjuju metro-ambicije, nego se gura ovaj 'mali metro', śta veliš?
 
Dal dobro shvatam da nece graditi novi most pre izgradnje tunela?
Evo clanka iz 2019 kad su rekli krece gradnja 2020e :rolleyes:

 
Poslednja izmena:
Dal dobro shvatam da nece graditi novi most pre izgradnje tunela?
"Nadamo se da će na proleće, odnosno leto, projekat tunela stići projekat mosta i da ćemo u toku sledeće kalendarske godine moći da pokrenemo radove."


Do kraja 2023. bi trebalo da se potpiše i Ugovor sa rokom za završetak tunela. Nadam se da taj rok neće biti duži od 3 godine.
 
Poslednja izmena:
Vrh