Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 201 35,7%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 74 13,1%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 33 5,9%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 173 30,7%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 55 9,8%
  • Ne znam

    Glasovi: 27 4,8%

  • Ukupno glasača
    563
ja mislim da stetu treba da nadohnadi firma koja je radila most jer u cenu obnove je ukljuceno i osevtljenje mosta
 
Felix55":2pdjl341 je napisao(la):
Stari savski u mraku do jeseni

...Ne ulazeći u to ko je kriv za mrak na Savskom mostu, Marko Stojanović, sadašnji direktor ove Uprave, najavljuje da bi most ipak mogao ponovo da zasija...

Kako bre, "ne ulazeci u to ko je kriv". Aj' mozda neces da se prepucavas sa nekim po novinama, ali jednom mora u ovoj zemlji neko da bude kriv za nesto, neko da preuzme gram odgovornosti. Ne teram nikoga pred sud, niti u zatvor, ali 'aj makar jedan otkaz ili suspenzija za pocetak. Nisu nase pare za bacanje, necu da placam svaki posao dva puta. Nemam toliko para.
 
Kod nas se tako posluje, odradis neki posao jako lose, uzmes pare kao da si udradio svetski i onda kada shvate da je posao odradjen ocajno ti kazes necemo ulaziti u to ko je odradio lose.

Da je sudstvo normalno i da su od doticne firme povratili sav novac plus kaznu za ocajno odradjen posao, sledeca firma koja bi se javila ne da bi morala da odradi posao kako treba nego bi jos i pevala tokom postavljanja sijalica :)
 
Jel zna neko da li je uskoro predviđeno obnavljanje asfalta na Starom savskom mostu? Često prolazim tuda, i primetio sam da je most već sada puno kolotraga, naročito na sredini mosta. Rado bih slikao ali ne mogu da zaustavim auto na sred mosta.

Isto tako, deo tramvajske pruge od zgrade Rad-a prema mostu je isto u vrlo lošem stanju imajući u vidu nedavnu obnovu istog, sa puno rupa i nedostajućih metalnih elemenata.
 
Pruga je u dobrom stanju. Problem je sto su ukradene celicne resetke izmedju sina, pa ko ne zna i ne vozi uz desni ivicnjak, preleti preko rupe. Koliko sam pre neko vece video, ostala je samo resetka kod samog semafora, pre ulaska na most s novobeogradske strane.
 
На Старом Савском треба забранити моторни саобраћај и тих проблема неће бити.
 
Не сав. ГСП треба да има пролаз преко моста. Проблем је што фали још један мост (тј. метро-мост који никад неће бити изграђен).
 
Mozda i nakrpe taj asfalt i prugu jer ce u septembru ako razumeh poceti o rekonstrukciji pancevca.Idu izbori pa se mozemo nadati sredjivanju tog asfalta na starom savskom.
 
Пролаз испод моста је баш низак, изгледа ми као да електрификација пруге не би била могућа. Још један разлог да се пруга око Калемегдана уклони.
 
malo OFa kad smo kod pruge i Savskog mosta
Pre dosta godina ,bilo je puno novinsih priča o pretvaranja starog železničkog mosta preko Save
u pešaćki most sa nekim silnim prodavnicama.
da li se odustalo od toga ili i dalje je aktuelno, da ce jednom jednog dana i to doci na red....
 
никада за то нисам чуо. мислим да је то тешко изводљиво. тај мост би требало да буде искључиво за јавни градски превоз и ни за шта друго
 
kada zavrsi most preko ade, verujem da ce opasti koriscenje starog mosta i da nece biti problem to sto ga gsp deli sa ostalim saobracajem
 
hazard":31fyv25w je napisao(la):
kada zavrsi most preko ade, verujem da ce opasti koriscenje starog mosta i da nece biti problem to sto ga gsp deli sa ostalim saobracajem
Неће. Овај мост је алтернатива Бранковом, а Мост преко Аде Газели. :grand:
 
mekbejn":1tmmhonz je napisao(la):
Boca priča o železničkom a Džoni o "tramvajskom" :)

stari zeleznicki ce biti zamenjen kada nam Nemci opet isplate ratnu odstetu :rolleyes:
 
Resenje bloka izmedju brankovog mosta i starog savskog bi bila velika stvar jer bi se saobracaj normalno regulisao,tramvaj bi dobio vecino nezavisnu trasu,a i jurija gagaria bi isao do usca.

Makar da urade taj saobracajni deo,to bi bila ogromna stvar!
 
.... ,, nikad čuo,, - E pa evo malo OFa da se ipak čuje. . . . :)
ovo je samo deo teksta koj sam iskopao u arhivi http://www.studentskisvet.com/magazin/20060201/mostovi-grede-preko-vodode-u-beogradu . . . . a davno objavljivala je tekstove o istom i dnevna štampa. . .

...Prva ''stalna ćuprija'' u Beogradu je Stari železnički most. Imao je veoma burnu istoriju. Građen je i rušen šest puta. Izgradnja je započeta 1. januara 1882. godine po Bečkoj konvenciji, po kojoj se železnica Austro-Ugarske spaja sa železnicom Srbije mostom na Savi.Izgradnja je poverena Francuskoj firmi bla bla, koja je sagradila most čelične konstrukcije. Čelična konstrukcija ovog mosta predstavljala je u to vreme uobičajeno rešenje koje se primenjivalo širom Evrope.Svojom estetikom ovaj objekat nimalo ne doprinosi ionako ružnom okruženju.Radovi su završeni 1. avgusta 1884. godine.

Ljudi su se trideset godina odvikavali od plivanja kad... godine 1914. prilikom povlačenja, srpska vojska je minirala jedini most u gradu da bi usporila napredovanje neprijateljske armije.

Stari železnički most II put (1914 -1918): sagradile su ga Švabe, malo drugačije, pa ga srušile, pa pobegle da se spreme za ponovo...

Stari železnički most III put (1919 -1941): MI, ali isto kao Nemci. Porušen je na početku Drugog svetskog rata.

Stari železnički most IV i V put (1941-1944): uz ponovnu izgradnju, za potrebe prebacivanja ljudstva i opreme na bliski istok, Nemačka komanda donosi odluku o izgradnji još jednog mosta suprotnog koloseka dvadeset metara nizvodno. Oba mosta stradaju u savezničkom bombardovanju 1944. godine, da bi ih iste godine Nemci porušili prilikom povlačenja. Hvala.

Stari železnički most VI put (1945- ): Ich bien Partizanen!
Nakon izgradnje novog železničkog mosta, stariji bata je pomalo izgubio na atraktivnosti.

Planovi za njegovu budućnost bili su različiti.
Pored najspominjanijih da se most sruši, bilo je i zanimljivih predloga da se promeni njegova funkcija u pešački most sa komercijalnim sadržajem. . . .

Autor: Marko Dačić
Časopis: Student
 
Pošto sam se danas načekao u Vladimira Popovića ne bi li se uključio na most imam jedno pitanje koje je samo posredno vezano za most.

Koliko vidim na most se može uklučiti i sa strane naselja Staro sajmište i to na dva načina:

a) idete uz reku oko naselja( problem je što je i tu velika gužva)
b) skrenete odmah posle Gazele levo i onda se posle jednog desno uključite u jednu od uzdužnih ulica(Sadika Ramiza) u naselju sa kojom idete pravo do Parking servisa(na taj način ako je velika gužva možete zaobići dobar deo kolone koja se u tim momentima napravi)

Da li postoji način c ?

U Vladimira Popovića sam video par divljih uključenja/isklučenja iz naselja (highlight-ovano žutim). Da li se tuda može doći do prve paralelne ulice(Zarije Vujoševića) sa V. Popovića u naselju? Ta ulica vodi direktno na raskrsnicu za uključenje na most i praktično kad bi moglo da se uključi u nju izbegla bi se gotovo cela kolona koja čeka na uključenje na most(kako iz pravca V. Popovića tako i iz pravca S. Sajmišta)?

Na slici deluje da može, ali se ne vidi na slici da li ima neka kapija/prepreka i koliko je taj put loš. Ide li neko od vas tuda da prenese utiske?





edit: Da li izgradnja petlje u J. Gagarina ometa bilo kako ulaz prema S. Sajmištu. Taj ulaz je odmah tu negde oko petlje. Da nije slučajno preprečen?
 
Kad se bolje prisetim čini mi se da je nekako i moguće proći ovim donjim označenim delom, dok onim gornjim provereno nema šanse.
 
Ni jednim krakom ovog gornjeg označenog pravca ne može? Jesli li probao? Šta je tu? Privatne kuće, neki servis ili nešto treće?
Meni je to gornje označeno delovalo kao verovatnija varijanta od ovog dole. Šteta.

Nadam se da ovo dole može. Ima li neko ovde da je probao tuda da ide.
 
Vrh