Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 177 36,8%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 62 12,9%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 30 6,2%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 163 33,9%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 29 6,0%
  • Ne znam

    Glasovi: 20 4,2%

  • Ukupno glasača
    481
Pa uporedi onda genije, šta čekaš? :LOL:

A super je što ti misliš da će opterećenje na ostale saobraćajnice i delove grada iznositi samo, samo i samo toliko koliko SSM učestvuje u odnosu na Brankov most i Gazelu.
Eh, kada bi to tako funkcionisalo kako se malom Perici snilo...

P.S.
Nešto ste mi sva trojica (ti, vrade i onaj Biltong) mnogo srčani danas.
 
Jel ima neka sveža fotka ovih novih zgrada izgrađenih sa leve i desne strane pristupa mostu?
Da vidimo koliko je zaista moguće provući "mnogo" širi most.
Шта ће ти фотка, имаш катастар. Путни појас Моста на Ади је 54 метра, исто је остављено и за нови Савски мост.
 
SSM učestvuje u malom procentu saobraćaja u odnosu na Gazelu i Brankov most. Pretpostavio sam da je to max 10%, a verovatno je i manje. To može tačno da se vidi ako se pronadju podaci o saobraćaju preko tih mostova. Ko hoće neka se potrudi i to pronadje.

Znači, gužva na susednim mostovima može da bude veća samo za tih par procenata koji se odnose na sadašnji saobraćaj preko SSM. Ali, to nekima ovde nije važno jer se oni bave glupostima i lažima.
Не иде то тако... комплексна је рачуница, тражи коришћење модела, итд.

У децембру без једног моста - град ће се распасти. Као што се распао децембра 2007. Ја сам тад углавном ишао пешке од општине НБ до центра. "Паркинг" је био на коловозу од Блока 30 до моста, цео дан. Сад има Мост на Ади, ал је он малко подалеко. А Газела и аутопут су већ у комплетном хаосу, сваким даном.

Неће то ништа да ваља.
 
Не иде то тако... комплексна је рачуница, тражи коришћење модела
Eih sad... pokvari mu fantaziju.

A on taman spremio svoj model koji podrazumeva tri kofice vode, jednu koja predstavlja Gazelu, drugu koja predstavlja Brankov most i treću koja predstavlja SSM, pa da nam objasni kako je to samo stvar prelivanja jedne količine saobraćaja na drugi i treći most i eto, to je to.

10 posto
 
Ma, kakvo "dodavanje traka" na starim stubovima koji imaju drvene šipove?! Stari most i njegovi stubovi se sklanjaju, kao što se bacaju stari šporeti i frižideri. Gadiće se novi mnogo širi most i da rastereti saobraćaj na susednim mostovima.
Nije potrebno biti prorok, već je samo potrebno uporediti koliki je saobraćaj na ta tri mosta. To je vrlo jednostavno, ali ako se neko uporno bavi lupetanjem onda ne može da se bavi i ovom temom o SSM.
Svi nešto spominju širi most, daleko više traka, pešačkom i bici stazom, modernim lukovima preko istog, daleko bolju funkcionalnost novog mosta i sl. , a niko ne vidi koliko se BNV približio postojerćem mostu. Takođe se spominje i bolja iskorišćenost tramvajskog sistema ukidanjem postojećeg mosta za tramvajski saobraćaj, a ne vidi se da i pored tramvaja i 95 kroz Milentija Popovića, 95 već sada ima daleko veći primat. Kada su taksisti blokirali saobraćaj zbog Car: Go, to je osetio čak i onaj na Petlovom brdu. Kada su rađeni radovi u Bulevaru oslobođenja, Slaviji, Ruzveltovoj i Mije Kovačevića, I NBG, i dobar deo starog Beograda su to osetili. Da ne govorim koliki je to uticaj imalo na Treći Beograd. A tek kolika se gužva napravi kada samo jedna trola ili autobus ostanu pokvareni u ulici Kneza Miloša. A na našu sreću, takvih ulica imamo za izvoz. Plus ovo što su napisali @Пантограф i @Bender Rodriguez .
 
. . misliš da će opterećenje na ostale saobraćajnice i delove grada iznositi . . samo toliko koliko SSM učestvuje u odnosu na Brankov most i Gazelu.
Da, biće max 10% opterećenja na ta dva mosta i nešto manje u okolini tih mostova, a neće biti nikakvog uticaja na "druge delove grada" kako se malom Perici prividja, pogotovu na Karaburmi i Labudovom brdu.
 
@dragan
Памтиш ли то од пре 14 година? Ја као Новобеограђанин сам се једном расправљао са женом из Пријепоља која је саветовала жену из Ужица поред мене живог (а ја им обема шеф на послу!) о преласку савских мостова у поподневном шпицу и мал` је не отерах у 4 п.м. И наебала ова Изужица на Газели у пола 5. А требало је да иде на Стари мост.

Немој бити тврдоглав.
 
Шта ће ти фотка, имаш катастар. Путни појас Моста на Ади је 54 метра, исто је остављено и за нови Савски мост.
Tačno, hvala, upravo sam proverio.
Sa tim što ima jedna razlika: levo i desno od mosta na Adi - nema ništa, ovde izgleda planiraju Brankovu ulicu V.2 ali sa prilaznom rampom u visini prozora... ili planiraju da pomere rampu bliže obali, na račun biciklističke staze i šetališta?
 
Svi nešto spominju širi most, daleko više traka, pešačkom i bici stazom, modernim lukovima preko istog, daleko bolju funkcionalnost novog mosta i sl. , a niko ne vidi koliko se BNV približio postojerćem mostu. Takođe se spominje i bolja iskorišćenost tramvajskog sistema ukidanjem postojećeg mosta za tramvajski saobraćaj, a ne vidi se da i pored tramvaja i 95 kroz Milentija Popovića, 95 već sada ima daleko veći primat. Kada su taksisti blokirali saobraćaj zbog Car: Go, to je osetio čak i onaj na Petlovom brdu. Kada su rađeni radovi u Bulevaru oslobođenja, Slaviji, Ruzveltovoj i Mije Kovačevića, I NBG, i dobar deo starog Beograda su to osetili. Da ne govorim koliki je to uticaj imalo na Treći Beograd. A tek kolika se gužva napravi kada samo jedna trola ili autobus ostanu pokvareni u ulici Kneza Miloša. A na našu sreću, takvih ulica imamo za izvoz. Plus ovo što su napisali @Пантограф i @Bender Rodriguez .

Pa kad i dalje odlučuju stručnjaci koji saobraćaj ne posmatraju kao sistem spojenih sudova nego kao izolovanu situaciju na određenoj lokaciji....
 
Da, biće max 10% opterećenja na ta dva mosta i nešto manje u okolini tih mostova, a neće biti nikakvog uticaja na "druge delove grada" kako se malom Perici prividja, pogotovu na Karaburmi i Labudovom brdu.
Objasni mi. prvenstveno meni malom Perici, ali i ostalim Pericama, onda kako je moguće da su Taxisti napravili veći haos od onog koji bi nastao uklanjanjanjem Starog savskog mosta? Lično sam bio prisutan na Vidikovcu i Labudovom brdu kada su protestvovali taksisti, a autobusi se čekali po 1h. Samo su 50, 59 i 534 normalno funkcionisali.
 
@dragan

Немој бити тврдоглав.
Nisam tvrdoglav, već samo kažem za koliko će se povećati gužva na mostovima. Ona i sada postoji i nije sporno da će se za nekih par % povećati, ali neće zbog tog biti kolaps u gradu. Poredjenje sa taksistima je besmisleno, jer oni nisu blokirali SSM.

Kad krečiš kuću ili stan izvesno vreme bude "gužva", pa tako i u ovom slučaju mora da se sačeka izgradnja novog mosta koji će posle rasteretiti oba susedna mosta.
 
@dragan
Zamisli da neko na isti period zatvori Pančevački most, i da se saobraćaj preusmeri na Pupinov most, jer mora da se sačeka izgradnja novog mosta koji će posle rasteretiti saobraćaj u tolikoj meri da se neće ni osetiti gužve.
 
On živi na Fruškoj gori, vrišti njemu za saobraćaj i ljude u Beogradu. XD Piše i propagira ono što mu se kaže.
 
@solecar
Nema šta za zamišljam takve besmislice, ovo je drugačiji slučaj.

Da podsetim da ovo nije projekat od juče i 5god pišete iste stvari.
 
Dragane, od vremena i živaca koje si potrošio ovde pišući a ništa ne dokazavši, mogao si da potrošiš samo 10 posto™ i izneseš nam podatke i analize koje potvrđuju tvoja pisanja. XD
 
Nisam tvrdoglav, već samo kažem za koliko će se povećati gužva na mostovima. Ona i sada postoji i nije sporno da će se za nekih par % povećati, ali neće zbog tog biti kolaps u gradu. Poredjenje sa taksistima je besmisleno, jer oni nisu blokirali SSM.

Kad krečiš kuću ili stan izvesno vreme bude "gužva", pa tako i u ovom slučaju mora da se sačeka izgradnja novog mosta koji će posle rasteretiti oba susedna mosta.
Али овде, за разлику од кречења, треба сачекати три године.

И биће страховит колапс. Немаш у виду колико је капацитет Бранковог моста, који "удара" у Бранкову и Теразијски тунел, заправо мали - ако је двапут већи него код Старог савског, добро је.

Такође, проблеми ће се наставити: лош пројекат приступница Новом савском мосту, без икакве, макар и најосновније денивелације каква постоји и на Бранковом од пре Другог сватског рата), смањује му капацитет за око 50%. Макар трамвај не би ту смео да сече кружне токове, кад је већ издвојен на мосту, а Вилсонов булевар би морао испод навозне рампе (као Карађорђева - пре рата!). .

Са тунелом би то био један леп хаос (али неће бити тунела, то је објекат од пола милијарде). Све је морало боље и паметније - и током градње, и гледе коначног стања. Али није.
 
@dragan
Moraće u jednom trenutku da se radi i Pančevac, jer se on, za razliku od starog savskog mosta već sada urušava, i to uveliko. Ne na način na koji se to može videti golim okom posmatrača. A nismo ni pikometar mrdnuli od priča i grandioznih projekata o mostu kod Ade Huje.

Što reče @Bender Rodriguez, umesto što nas ubeđuješ, samo nam pokaži nešto konkretno sa čime možeš da dokažeš (potkrepiš) te tvoje tvrdnje.
 
Са тунелом би то био један леп хаос (али неће бити тунела, то је објекат од пола милијарде). Све је морало боље и паметније - и током градње, и гледе коначног стања. Али није.
Da dodam da je ceo BNV izgrađen na šipovima... gde i na kojoj dubini danas kopati tunel?
 
Nemam nameru da vas "ubeđejem", a konkretno sam napisao moj stav.

Uostalom još pre par godina sam napisao da će SSM završiti u Smederevu.
Odgovori ti na postavljeno pitanje, umesto što vrtiš politiku kojom se služi predsednik. Nisam ja tražio da mi objašnjavaš gde će završiti most nakon uklanjanja, nego konkretan dokaz (proračun ili nešto sl.) kako će njegovo uklanjanje da utiče na okolne mostove i saobraćaj u gradu. Jer ako daš neko objašnjenje koje će biti prihvatljivo drugima, mi možemo samo ili da se složimo ili ne složimo sa tim proračunom. Ovako sa pisanjem "nemam nameru da vas ubeđujem" i (parafrazirtano) "verujte mi na reč", deluješ neozbiljno. Toliko puta sam se nagledao i naslušao takvih stvari, da mi nije problem da vidim kada neko "puca u prazno" i pokušava da bez konkretnih dokaza ili nečeg sl. "ne ubedi" druge da su u krivu, a on u pravu. Daj mu ga malo po konstruktivnoj raspravi. Daj mu ga malo po "user expirience" raspravi.​
 
. . nego konkretan dokaz (proračun ili nešto sl.) kako će njegovo uklanjanje da utiče na okolne mostove . .​
Više puta sam baš to napisao, tj. da će se par % saobraćaja sa SSM raspodeliti na okolne mostove i da će se za toliko povećati gužve na njima.
To je tako očigledno da nemam nameru više to da ponavljam.
 
Pa niko ni traži od tebe da to ponavljaš kao papagaj, nego da daš konkretno nešto sa čime bi to potkrepio, jer je tako očigledno da taj ključni deo koji tražimo, uredno izostaje.
 
Vrh