Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 200 35,6%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 74 13,2%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 33 5,9%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 173 30,8%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 55 9,8%
  • Ne znam

    Glasovi: 27 4,8%

  • Ukupno glasača
    562
То би било солидно решење, трамвајски мост у наставку Француске је могао да буде висећи по узору на стари мост краља Александра. То може и даље да се реализује.
 
Да, Париску, хвала на исправци, увек их бркам :D Таман би са тим мостом, и трамвајем од Славије до Калемегдана и од Таша до Теразија, да 7, 9 и 11 иду тим мостом (7 и 9 кроз сам центар), плус пруга до Земуна и 9 онда може и за Земун, таман замена за делом 78, 83, а и растерећење за 15, 84 и све 700 са Зелењака.
 
Да, мада мислим да је мост једноставнији, макар за трамвај. Тачно могу два трамвајска моста у низу, Ушће-Париска и Тадеуша Хошћушка-Котеж-Борча.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=797726#p797726:1js84630 je napisao(la):
Vox91 » Sun Nov 29, 2020 10:30 am[/url]":1js84630]Beogradu novi most treba od Bulevara Nikole Tesle do raskrsnice Karađorđeve, Pariske i Bulevara Bojovića. Taj most bi bio prirodna veza Starog grada i Zemuna. Brankov most bi onda bio veza Bulevara M. Pupina sa centrom, a novi SSM veza Bulevara Đinđića sa Nemanjinom.

Na koju ulicu visokog kapaciteta u starom delu grada bi se kačio most koji bi po vama trebalo da se gradi po sredini amfiteatra? Nema je - udarao bi u uske ulice i zid zgrada u Savskoj, kao što sad udara ulica Nikolaja Kravcova, i opet gušio saobraćajem Savsku ulicu.

Samo novi most preko Ušća rešava stvar, još kada bi ga napravili kao viseći da podseća na predratni Aleksandrov most - pun pogodak.

Napomenuću samo da je moj post za most BZĐ - Nemanjina odgovor na niz poruka i celu raspravu koja se odmakla kontroli a koju je Igor opravdano obrisao kao i delove moje poruke, pa se izgubilo malo konteksta. Nije napisano to iz vedra neba već kao replika.

Vezalo bi se na Nemanjinu prvenstveno. I sasvim je opravdano sada reći da nema na koju ulicu prirodno da se veže, nakon što je izgrađen BNV, ali to nije moralo tako biti.

Napomenuo bih da je glavni pravac za novi SSM trebao biti Bulevar Mihajla Pupina. Tu je planirano direktno da se spoje pristupnice mostu. Čak je i zgrada NIS-a izgrađena onako ukoso kako jeste preko puta TC Ušće da bi tu nastavio bulevar. Otprilike gde sada prolazi tramvaj ka sajmištu. To je prirodna veza. A umesto toga se sada planira zakucavanje u kružni tok, menjanje pravca kretanja za 90 stepeni jednom, pa odlazak ili do podnožja Brankovog mosta i opet promena smera za 90 stepeni još jednom ili pak ako se ide na kontra stranu onda jedna ili dve promene od 90 stepeni u zavisnosti jel se ide u Jurija Gagarina ili ka Milentija Popovića. To uopšte nije prirodno.

Isto tako, čak i sa izgrađenim Interkontinentalom ostavljen je dovoljan prolaz da se BZĐ može produžiti ka Bloku 18 i novom mostu. Čak i dan danas u planskim dokumentima je ta veza u planu, iako uža, bio je uvid za taj deo pre koju godinu i kačeno je na forum. A most je poslednji put bio blizu izgradnji 1999. kada su čak označene i pozicije stubova u vodi, ali je bombardovanje prekinulo sve. Tako da nije to baš tako daleko kao 1976. što je Panta rekao. Vučko je nedavno baš nedavno kačio članak b92 gde se to spominje.

Most ka Nemanjinoj iz BZĐ bi vukao saobraćaj iz zapadnog dela NBG ka Slaviji i tunelu, a novi SSM iz istočnog dela i Zemuna ka Slaviji i tunelu. Mi ćemo samo sa jednim mostom u startu imati premalo kapaciteta. Tu će biti glavni pravac za Pančevo, Treći Beograd, Karaburmu, Mirijevo, deo Palilule i razna još naselja. 4 trake u tunelu, 4 trake u Nemanjinoj, 4 trake u Savskoj, 4 trake u Karađorđevoj, 4 u Vudroa Vilsona. Ne treba biti naučnik da bi se shvatilo da ako se 5 pravaca sa 4 trake slije u jedan sa 4 odnosno 20 traka u 4, da će to biti haos. Taj drugi most bi značajno pomogao.

I most između Pariske i Nikole Tesle je isto potreban i zalažem se i za njega već godinama. Pogotovo bi mnogo pomogao za javni saobraćaj. Međutim on ne zadovoljava iste potrebe odnosno ne može direktno uticati na haos u Savskom amfiteatru.

Ovako po meni trebaju ići glavni pravci kretanja:
Nikole Tesle:
1. most kod ušća - Pariska
2. Brankov most - Zelenjak
Mihajla Pupina:
1. Brankov most - Zelenjak
2. Novi SSM - Tunel i Nemanjina
Zorana Đinđića
1. BZĐ most - Tunel i Nemanjina
2. BZĐ most - BNV, Sajam alternativa, itd.
 
_20201129_153057.JPG
 
Ne znam ko je autor, vrte po Tviteru.
 

Prilozi

  • EoPDbznW8AEGEEH.jpg
    EoPDbznW8AEGEEH.jpg
    89,7 KB · Pregleda: 3.629
Jes' da je ova magla delom i zagađenje no to je druga tema. Fotografu svaka čast. Prelepo. :)
 
:laugh: Čitam tvoj komentar dok sa strane stoji tvoj avatar, da upotpuni doživljaj. Neprocenjivo. :laugh:
 
Probna kamera je postavljena tako da ne narusava fasadu, ne vidi se spolja niti bilo kome smeta i u skladu sa propisima zgrade.

https://youtu.be/uCgeUdDLN1I

Ova trenutna kamera je relativno losa za nocni rezim rada pa je zato zovem “probna”. Probacu jos malo da je konfigurisem ali mislim da je to to. Iz nekog razloga nema focus plus ostalo
je jos malo kondezacije koja treba da se obrise. Najvazniji deo POE switch i server su namesteni pa ce sama zamena za bolju biti laksa. Preko dana kamera upali neki dnevni rezim i lepo radi.

Subscribe da bi pratili kanal. :) Dodacu jos neke kamere na drugim lokacijama i naravno pogled iz Kule Belgrade!
 
Evo ga prvi snapshot!

Muci me plugin za kameru da bi mogao da izostrim video. Sredicu nekako nadam se :)

Bilo bi mozda zanimljivo napraviti machine learning i da napravimo brojanje saobracaja.
Trebalo bi malo veci kvalitet videa a ovo ostalo i nije tesko. Moglo bi da se kategorise po vrsti vozila. :)
na primer pesaci 34, automobili 44, tramvaji 15, autobusi 25


Cestitke primam samo u obliku thanksa na moj post! :mrgreen:
 

Prilozi

  • prva fotografija.jpg
    prva fotografija.jpg
    332 KB · Pregleda: 3.198
Radili su danas sanaciju kolovoza od "češlja" do "češlja".
Mnogo je duvalo, pa me mrzelo da slikam.
A i bio sam sa gospodžom
 
Imam jedno pitanje za novi Stari savski most. Na svim renderima su lukovi bele boje. Međutim, na svim renderima Mosta kod Ade je pilon takođe bio bele boje al' smo na kraju dobili ogoljeni beton (koji po meni bezveze izgleda i mnogo bi više voleo da je pilon bele boje kao što je renderima obećano). Stoga, da li postoji mogućnost da ćemo sa novim Starim savskim mostom da opet dobijemo lukove koji neće zaista biti beli?
 

Prilozi

  • Beograd gradi novi most preko Save 3.jpg
    Beograd gradi novi most preko Save 3.jpg
    88,5 KB · Pregleda: 2.666
Pitanje na mestu. Pogotovu imajući u vidu koliko se danas mulja, obmanjuje i laže sa/preko rendera.
 
Još bolje pitanje je zašto pojedinci te rendere uzimaju kao nešto što će zaista biti tako, kada ionako 99% realizacijaq tih rendera gotovo da i nema elemenata onoga što oni prikazuju ili se radi poi nekon desetom koji nikada nije prikazan u javnosti.
 
Meni je gazela odlicne boje na primer i podseca na golden gate u San Franciscu. Mozda bi moglo i narandzasto crvene boje.
Pogotovo sto je pesacki most i sto ce tu biti turisti za fotografisanje.
 
meni bi bilo fino da bude beo kao Žeželjev
 

Prilozi

  • novi-zezelj-otvaranje-02.jpg
    novi-zezelj-otvaranje-02.jpg
    264,6 KB · Pregleda: 2.420
  • Žeželj_-_novi.jpg
    Žeželj_-_novi.jpg
    383,4 KB · Pregleda: 2.434
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=801349#p801349:3368mubq je napisao(la):
Archangel » Сре Дец 09, 2020 4:07 pm[/url]":3368mubq]meni bi bilo fino da bude beo kao Žeželjev
file.php

Да, логична боја за белиград. Штета што на овој слици није постављена застава НАто, ипак је та организација такође узела учешћа, тј без ње не би било тог моста...
 
ja bi izbegao ove mostove gde ljudi mogu da se penju po njima
 
Gradski mutavista Marko Stojčić u epizodi: ''Kako izgovoriti gomilu rečenica a opet ništa konkretno ne reći'' :D

Početak gradnje drugog tunela - mora li da se poklopi za početkom gradnje novog mosta? Ili može pre?

Prvo će ići Savski most. Prosto je važan jer treba da poveže dve obale, dva puta sa po dve trake, dve pešačke, dve biciklističke, jedna za šine...Ukupno, znatno veći kapacitet će imati od postojećeg i moraćemo da prilagodimo saobraćaj sa obe strane mosta kako bi mogao da funkcioniše.

I odmah posle početka izgradnje mosta, ulazimo u projekat tunela koji će povezati savsku i dunavsku obalu.Taj tunel neće početi sa izgradnjom kao i most, kao što rekoh u pripremi je, nadam se počeće 2023. Važan je iz više razloga, kako bi povezao Novi Beograd i Palilulu, prvo kako bi rasteretio saobraćaj na tom ptezu a a onda i smanjio broj automobila u centru. Značajan je za ekološki efekat.


https://biznis.telegraf.rs/nekretnine/3 ... ad-beograd
 
Vrh