Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 200 35,6%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 74 13,2%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 33 5,9%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 173 30,8%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 55 9,8%
  • Ne znam

    Glasovi: 27 4,8%

  • Ukupno glasača
    562
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=776604#p776604:34hi01cl je napisao(la):
Pegasus » Пон Сеп 21, 2020 12:49 pm[/url]":34hi01cl]Dugo nije bilo vesti o pocetku gradnje novog Savskog mosta, plan je bio da gradnja krene ove godine, sada je jasno da od tog roka nema nista.
Jel bila skoro neka konkretnija najava?

Мислим да неће почети са рушењем старог моста све док не заврше нову Београдску аутобуску станицу на Новом Београду.
 
Мост је стар и неугледан за место на којем се налази. Мостова те врсте има преко мањих река у унутрашњости.
Драг нам је јер је једини мост у центру који личи на старе мостове. На левој обали је Нови Београд, на десној опет ништа нарочито лепо, па због тога незаслужено добија на изгледу. Иначе је обичан и ружан, има мали лук у односу на дужину, и никакве украсе.

Радо бих и без размишљања, да имам прилику, гласао за нови мост на том месту. Ако је исплативо, стари бих пребацио да служи као пешачко-бициклистички на једно од предложених места.

Бојао бих се гужви у саобраћају током изградње новог, и спорости у његовој изградњи. Добро је што предложени изглед новог моста подсећа на стари, а истовремено је модеран (различити лукови, асиметрија) и лепши (већи лукови).
 
Да има памети, нови мост би правили 20-50 метара узводно, да стари остане у функцији током изградње, а по пуштању новог би стари донирао у деловима за премошћавање више мањих река и канала по Србији. Стари мост ми је драг, хиљаду пута сам га прешао, али је веома нефункционалан за обим и тип саобраћаја који преко њега прелази.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=776692#p776692:1y9kakio je napisao(la):
edgeman » 21 Sep 2020 20:57[/url]":1y9kakio]Veća je šteta napravljena sa gradnjom gondole po meni ...
Kojom gondolom?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=776707#p776707:1msqphq7 je napisao(la):
Дошљак » 21 Sep 2020 07:48 pm[/url]":1msqphq7]Да има памети, нови мост би правили 20-50 метара узводно, да стари остане у функцији током изградње, а по пуштању новог би стари донирао у деловима за премошћавање више мањих река и канала по Србији. Стари мост ми је драг, хиљаду пута сам га прешао, али је веома нефункционалан за обим и тип саобраћаја који преко њега прелази.
Po planu, novi metro most iz jovinovig plana je trebao da bude nekih 50 metara uzvodno.
 
Ја не видим потребу да се мост склони пре него ли се изгради нови. После, молим лепо, уосталом, гласао сам за опцију да се поклони некој сиромашнијој општини да премости своју реку (Тиса на пример). Не бих имао против да оде и на Аду, али тамо рекоше да не пасује...
 
Stari Savski most u nekoj beogradskoj saobracajnoj buducnosti, ako ostane, moze da ostane samo kao tramvajsko-pesacki. Ja sam za to da se novi gradi, a ovaj da se ne dira, nego da prestane da bude drumski, osim za vozila JGP i hitne slucajeve.

Na tom mostu su jedva izvucene dve saobracajne trake, koje, mislim, da su uske po svakom standardu. Tek je malo siri od onog koji vodi do Svilajnca, kada se iskljucite sa auto puta, ali tamo je jedna traka, pa se prolazi naizmenicno i zatvara se rampom kada prolazi voz, posto je i zeleznicki.

Odavno nije predvidjen za kolicinu saobracaja koja predje preko njega na dnevnom nivou.
 
Ideja koja je pominjana ovde, o gradnji novog mosta 50 metara uzvodno od postojećeg, mislim da otpada. Jer sad sam prošao preko SSM i koliko sam imao prilike da vidim, nema više gde uvodno da se provuče most sa sve pristupnim saobraćajnicama i nadvožnjacima zbog okolnih gradilišta BnV.
 
Истина, нажалост БВ метрополитен је то утемељио.
 
Pa zar taj novi ne treba da gadja novi tunel ... a to znaci koj metar nizvodno
pa tik uz ekonomski ....

taman da se na NBgd strani umesto onih ,, ostrvskih baraka,, ( perionice i pumpa) napravi kružni tok
tako da se tu prestraja u odnosu na destinsciju - u centar ili kod ,,29,, iz tumela...

Verovarno im je problem denivelacija na staro Bgd strani, a to je lako :
pešacke pristupnice (za stari) idu ozgo
:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=778496#p778496:1admi2vg je napisao(la):
boca-ica » 27 Sep 2020 20:00[/url]":1admi2vg]Pa zar taj novi ne treba da gadja novi tunel ... a to znaci koji metar nizvodno
pa tik uz ekonomski ....
A šta je sa zgradom koja se gradi sa desne strane mosta, gledano iz pravca Karađorđeve, na prostoru nekadašnje Lastine stanice?
 
Ah da Spato i hvala +1 :)
toliko neprirodno posađena da je nemoguce umemorisati u normalnu vizuru

Neplanski kreteni koj zbog - Belgrad auf dem Wassera tom pitaj Boga cijom zgradom su zapečatiše prirodan tok kretanja

jednom reci - slepci. :evil:
 
Mogu barem da izgrade stubove novog mosta, ako se ne podudaraju sa pozicijama sadašnjih, da sklope konstrukciju na obali - novi luk itd, pa da tek onda iseku stari most i postave novi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=778573#p778573:28j49emv je napisao(la):
Vox91 » 27 Sep 2020 11:43 pm[/url]":28j49emv]Mogu barem da izgrade stubove novog mosta, ako se ne podudaraju sa pozicijama sadašnjih, da sklope konstrukciju na obali - novi luk itd, pa da tek onda iseku stari most i postave novi.

Sve mogu, ali to bi onda značilo znatno brži završetak projekta i kraći prekid saobraćaja u tom delu grada, što nije u skladu sa tradicijom. Mali Perica drugačije zamišlja to. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=778562#p778562:i4ns118j je napisao(la):
solecar » 27 Sep 2020 23:25[/url]":i4ns118j]Tražim taj Spatiov post al' ne uspeh da ga nađem.
Izvini baš me pogodilo kad si me podsetio na tu zgradi te sam umesto Solecar napisao Spata... bar sam potrefio pravo mesto za plusic. :D

Nego zna li se čija je to zgrada i kako ce izgledati .Imali ona ikakvu komunikaciju sa okolinom i samim Zaricevim mostom ili ce ostati večno u sukobu sa njim ?
:sesir:
 
Jbg....
pa onda je jednostavno ... cevuljagu pod Savu pa dja amo , pa dja tamo , a sporadicno i isključenja do garaga BNVa i pride sve u tonu i leptir mašna...
ako stvarno ima velika mud-rost
:sesir:
 
Stari savski most biće tokom 2021. ISEČEN NA TRI DELA i premešten, ali ne u Park Ušće, već na NOVU LOKACIJU

Rastavljanje Starog savskog mosta koje je bilo predviđeno za ovu godinu odloženo je za narednu 2021. ali je njegova budućnost, uprkos mnogobrojnim polemikama i dvostrukom izjašnjavanju građana, i dalje - neizvesna!

Iako je bilo skoro gotova stvar da će biti premešten na suvo, u Park Ušće, te da će se u sklopu njega nalaziti kafići i restorani, prema najnovijim informacijama on će nakon rastavljanja biti demontiran i privremeno postavljen na jednoj parceli na opštini Palilula. Tamo će ostati dok se ne sazna njegova konačna sudbina!

- Radovi na demontiranju će verovatno krenuti sledeće godine, dok će se uporedo raditi i novi most na njegovom mestu. Stari most će biti isečen na tri dela, transportovan brodom do svoje privremene lokacije, kako bi kasnije mogao ponovo da se koristi - rekao je za "Blic" glavni gradski urbanista, Marko Stojčić.

https://www.blic.rs/vesti/beograd/preok ... -u/lg8en9n
 
Lazu i ne smeju :!:

Di ce tramvajem sa NBgda do centra i obrnuto :shock:
Ah da ...
Preko Ade ili Male krsne :lool:

kva kva kva
:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=780040#p780040:cjwgw4qj je napisao(la):
Bender Rodriguez » Pet Okt 02, 2020 12:47 am[/url]":cjwgw4qj]Stari savski most biće tokom 2021. ISEČEN NA TRI DELA i premešten, ali ne u Park Ušće, već na NOVU LOKACIJU

Rastavljanje Starog savskog mosta koje je bilo predviđeno za ovu godinu odloženo je za narednu 2021. ali je njegova budućnost, uprkos mnogobrojnim polemikama i dvostrukom izjašnjavanju građana, i dalje - neizvesna!

Iako je bilo skoro gotova stvar da će biti premešten na suvo, u Park Ušće, te da će se u sklopu njega nalaziti kafići i restorani, prema najnovijim informacijama on će nakon rastavljanja biti demontiran i privremeno postavljen na jednoj parceli na opštini Palilula. Tamo će ostati dok se ne sazna njegova konačna sudbina!

- Radovi na demontiranju će verovatno krenuti sledeće godine, dok će se uporedo raditi i novi most na njegovom mestu. Stari most će biti isečen na tri dela, transportovan brodom do svoje privremene lokacije, kako bi kasnije mogao ponovo da se koristi - rekao je za "Blic" glavni gradski urbanista, Marko Stojčić.

https://www.blic.rs/vesti/beograd/preok ... -u/lg8en9n

... i biće zaboravljen u narednih 50 godina dok sasvim ne propadne...
Na kraju je ispala najgora varijanta od svih. Ovoga sam se bojao.

Bolje da se nije halabučilo oko postavljanja u park. Barem bi tako služio kao svojevrsni spomenik.
Ovako ga gubimo za vek vekova :(
 
Dok je na Paliluli, tabloidi će ga verovatno nazvati Most Jelene Marjanović, pa eto prilike za neviđenu komercijalizaciju.
 
Ma bez veze...
Njegova naknadna upotreba u bilo kojoj varijanti, kad ukalkulišeš sve troškove, gde god u Srbiji da ga postaviš je vrlo problematična i skupa rabota. Slabo se tu išta štedi u odnosu da se negde postavi novi most.

Samim time, sviđala mi se ideja da ostane kao spomenik na Ušću.
Ipak je to istorija grada...

Ali ovolika halabuka tipa "most na suvom" i ostale nebuloze na kraju su dovela do toga da ćemo taj spomenik ostaviti da istruli negde, zaboravljen i beskoristan.
 
Vrh