Za poznavaoce istorije avio-industrije u kraljevini Jugoslaviji..
Fabrika avionskih motora "Valter"...... GDE ?
Pogledajte prilog 1
Sudbina ove fabrike je vrlo interesentna i veoma znacajna za posleratni razvoj avio-industrije ali i auto-industrije.
Dopusticu sebi da clana koji je pominjao zeleznice u doba kraljevine samo informisem-jer je izneo dosta netacnosti :lol:
1-Voz "Matos" je pokrenut tek 1985/6-nije postojao ranije ,a vozio je BG-ZG ispod 4 h :kk:
Inace, najbrza lokomotiva domace izrade (JZ 442 "Brena") je krajem 70-ih postigla 178 Kmh..
2-Na fotografiji koju je prilozio su FIAT , motorna kola. Bila su na POZAJMICI mesec dana kao proba radi eventualne kupovine.
Bio je konkurs za kupovinu , na kojem su bila izlozena 4 motorna voza iz Danske , Italije (x 2 ) i Madjarske .
Kupljena su kasnije MOTORNA KOLA danske izrade.
Fabrika avionskih motora "Valter"...... GDE ?
Pogledajte prilog 1
Sudbina ove fabrike je vrlo interesentna i veoma znacajna za posleratni razvoj avio-industrije ali i auto-industrije.
Dopusticu sebi da clana koji je pominjao zeleznice u doba kraljevine samo informisem-jer je izneo dosta netacnosti :lol:
1-Voz "Matos" je pokrenut tek 1985/6-nije postojao ranije ,a vozio je BG-ZG ispod 4 h :kk:
Inace, najbrza lokomotiva domace izrade (JZ 442 "Brena") je krajem 70-ih postigla 178 Kmh..
2-Na fotografiji koju je prilozio su FIAT , motorna kola. Bila su na POZAJMICI mesec dana kao proba radi eventualne kupovine.
Bio je konkurs za kupovinu , na kojem su bila izlozena 4 motorna voza iz Danske , Italije (x 2 ) i Madjarske .
Kupljena su kasnije MOTORNA KOLA danske izrade.