Šta je novo?

Stari železnički most

Nego, imam jedan drugi predlog koji će oduševiti gradjanstvo i ostale u Beogradu. :)

Umesto ovog starog, oronulog i neuglednog mosta, da se postavi Stari savski most !
 
Занимљив предлог. Мада ја мислим да је историјски, стари железнички мост највреднији објекат саобраћајне инфраструктуре у граду, након гашења главне станице. Имам ја једну можда луцидну идеју, а то је да мост постане железнички музеј. Да се на њега постави оно старих локомотива и вагона што имамо сачувано, и да се челична конструкција моста обложи стаклом и направи безбедан под да може да се шета по мосту. Пар вагона би били ресторан вагони па ето и кафића на мосту, а неки теретни вагони би могли да имају у својој унутрашњости и галерије. Мислим да би то био јединствени музеј у свету.
 
Most je suviše uzak i nema mesta za neki muzej sa tolikim "eksponatima".

file.php
 
Мислим да би било места када би се цео "под" поплочао до саме бочне конструкције, локомотиве и вагони би заузимали ширину колико су прагови. У супротном, онда нема ни реалног простора за кафиће.
 
Pogledaj malo bolje rendere, jer kafići su nakalemljeni na konstrukciju mosta.

file.php

file.php
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=686374#p686374:2eo8cauw je napisao(la):
dragan » 06 Dec 2019 08:57 pm[/url]":2eo8cauw]Nego, imam jedan drugi predlog koji će oduševiti gradjanstvo i ostale u Beogradu. :)

Umesto ovog starog, oronulog i neuglednog mosta, da se postavi Stari savski most !
Čestitam! To je pravo kreativno razmišljanje.

Uporedio sam razmak stubova centralnog raspona oba mosta. Samo malo fali da budu isti. Između osa stubova Tramvajski ima oko 107m, a stari železnički oko 97m. Možda uz neveliku intervenciju možemo prosto staviti drugi most na stare stubove :)

Onda nema velikih troškova, most se ne prevozi daleko, ne ide van vode, a tajkuni mogu da dobiju svoje kafane - i to na vodi umesto u parku - i da budu još srećniji i još bogatiji. Pa svi zadovoljni, koliko nam je to već ovde i trenutno moguće :lol:

Doduše, šteta starog železničkog mosta. Ali, opet, nije onaj prvi, pa ni drugi, a jeste rušen i pravljen iz zakrpa jedno milion puta.

 
Interesantno je kako je bila priča da je stari tramvajski most uzak i nizak pa mora da se sklanja, a stari železnički je još niži i stubovi su mu još bliže jedan drugom a on nekim čudom ne smeta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=686413#p686413:2hgobxhe je napisao(la):
dragan » Пет Дец 06, 2019 10:08 pm[/url]":2hgobxhe]Pogledaj malo bolje rendere, jer kafići su nakalemljeni na konstrukciju mosta.

file.php

file.php

Онда могу да се накалеме стазе са обе стране моста да би се проширила пешачке површине :)
 
Može sigurno da se premesti na te stubove, pogotovu što neće biti saobraćaja.
Eto, kada se završi ova Anketa, može da se pokrene druga za ovaj novi predlog.
 
Koliko je bezbedno na most star 130 godina koji je dva puta rušen pa krpljen nakačiti te kafiće da vise sa njega na način na koji to nikada nije bilo planirano originalnim projektom?
 
Koliko je to bezbedno, videće gosti tih kafića, ali čim počne nešto da škripi
bolje odmah da plate piće i pobegnu da obalu - premda ni Sava nije daleko. :)
 
Nadam se da je ovo izlazna strategija jer su svesni da nemaju kapacitete da Tramvajski most prebace u park kod MSU. A onda će da shvate da ni ovo neće znati da urade, pa ćemo ostati bez kafića. A nadam se da će do tada da odu sa vlasti i da se zaboravi na ovakve ideje tipa "gde god vidiš zgodno mesto ti kafić posadi".

Ovaj most je stvoren za pešačko biciklistički i to je to.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=686513#p686513:5ad4ju6b je napisao(la):
astrodule » 07 Dec 2019 10:15 am[/url]":5ad4ju6b] . . Ovaj most je stvoren za pešačko biciklistički i to je to.
Da, to bi bila jedina normalna buduća namena, a pošto na mostu
neće više tutnjati vozovi, tj. neće više biti tako velikog opterećenja
mogao bi da se uradi redizajn mosta i skine sve što je nepotrebno
za mnogo manje opterećenje i tako dobije neki bolji i lepši most. ;)
 
Mogu komotno da planiraju i premeštanje Renata Grbica, ako naprave kafiće tu.
 
Samo ga očistiti šraf po šraf, profil po profil i neku modernu, a laganu podlogu staviti.

Time bi i kej preko puta BnV prestao da bude slepo crevo što bi mnoog značilo i pešacima i trkačima i biciklistima.

Sa druge strane je Sajam, a odatle može i na prevoz, a može i da se spusti na reku.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=686526#p686526:36znve15 je napisao(la):
astrodule » 07 Dec 2019 10:51 am[/url]":36znve15]Samo ga očistiti šraf po šraf, profil po profil i neku modernu, a laganu podlogu staviti.
Može sve da se izpeskira i ofarba u neku pink boju :) . . ali mislio sam
da se poskidaju neporebni profili i tako dobije manje grub, "lakši" most.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=686513#p686513:365nqm44 je napisao(la):
astrodule » 07 Dec 2019 10:15[/url]":365nqm44]Nadam se da je ovo izlazna strategija jer su svesni da nemaju kapacitete da Tramvajski most prebace u park kod MSU. A onda će da shvate da ni ovo neće znati da urade, pa ćemo ostati bez kafića. A nadam se da će do tada da odu sa vlasti i da se zaboravi na ovakve ideje tipa "gde god vidiš zgodno mesto ti kafić posadi".

Ovaj most je stvoren za pešačko biciklistički i to je to.
Lepo ja rekoh, kako su krenuli, počeće i stanove da pretvaraju u kafiće.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=686526#p686526:365nqm44 je napisao(la):
astrodule » 07 Dec 2019 10:51[/url]":365nqm44]Samo ga očistiti šraf po šraf, profil po profil i neku modernu, a laganu podlogu staviti.

Time bi i kej preko puta BnV prestao da bude slepo crevo što bi mnoog značilo i pešacima i trkačima i biciklistima.

Sa druge strane je Sajam, a odatle može i na prevoz, a može i da se spusti na reku.
:kk:
 
Повлачим идеју за постављање икаквих вагона на мост. Тиме се баш сужава простор за пролаз, а ни изложени вагоне не би били практични за сагледавање.

87Ak9lMaHR0cDovL29jZG4uZXUvaW1hZ2VzL3B1bHNjbXMvT1dRN01EQV8vYjA5ZGQ0YzEwOGQ5ZmE1YWE2ZmFiMzcwN2NhNzk4NzYuanBlZ5GTAs0EsACBAAU


fKlk9lMaHR0cDovL29jZG4uZXUvaW1hZ2VzL3B1bHNjbXMvTlRJN01EQV8vOGZkMzdmNWQyN2NiMmU5YmQzZTYzOTM0NmQyN2Q0ZmUuanBlZ5GTAs0EsACBAAU


Али сам и против икаквог буџења кафића на страну. Најбоље би било повадити старе шине и прагове, средити конструкцију, направити нову лакшу подлогу од пуног материјала целом ширином моста и застаклити конструкцију.
 
Kad se vec daju predlozi, imam i ja jedan. da se mostovi ostave na miru i za funkciju za koju su namenjeni!

Ceo putnicki zeleznicki saobracaj, ukljucujuci i bg:voz se ostanjaju samo na jedan most, a potrebe gradske zeleznice su vece. Ovaj most ostaviti, rekonstruisati, napraviti podzemnu deonicu od mosta do sajma i pustiti gradsku zeleznicu od batajnice ka jugu sa taktom od 10-15 minuta.

Eto to je moj predlog
 
To би било најбоље, али нажалост су у самој железници отписали овај мост.
 
Sličan predlog da odjašu ovi sa vlasti i da možemo kao ljudi da putujemo sa i od Glavne Železničke Stanice koja nije tu bez razloga. Most treba ostaviti da bi GŽS ponovo jednog dana mogla da se vrati svojoj nameni.
 
Most na Adi je napravljen sa onolikom petljom kod Topčiderke upravo da bi se prešlo preko železničke pruge. Takođe, pre oko 10 godina je napravljen i novi nadvožnjak preko Jurija Gagarina. I sad sva ta ulaganja treba baciti u vodu jer je neko odlučio da ukine GŽS i prugu od Topčidera do Novog Beograda preko Sajma i ovog mosta. Mi pričamo o investicijama od preko 100 miliona evra koje su jednim potezom pera bukvalno bačene u vetar. Da li smo mi stvarno toliko bogati da možemo tek tako da bacimo 100 miliona evra u vetar.

Jel ima neko normalan u Železnicama Srbije da kaže da ako su već ukinuli GŽS, da ne treba ukidati i prugu od Topčidera do Novog Beograda jer će nam biti potrebna ta pruga, posebno sada kad je Beograd u saobraćajnom kolapsu i gde jedino razvojem gradske železnice možemo u kratkom roku da rešimo problem svakodnevnog saobraćajnog kolapsa.

Najbolje bi bilo ostaviti prugu od Topčidera do Novog Beograda za gradsku železnicu, napraviti novi železnički most(ili rekonstruisati postojeći, ako je moguće) i napraviti stanice kod mosta na Adi i Sajma.
 
Taj normalni bi sledećeg dana dobio ili rešenje o prevremenom penzionisanju ili rešenje o otkazu, a šta će to bilo kome.
 
U stanju potopunog saobracajnog kolapsa, "njihovo" ukidanje mostova, pruga i trolejbusa ukazuje da nam zele zlo.
 
Vrh