zlatnidecko
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 13.02.2022.
- Poruke
- 520
- Pohvaljen
- 1.529
To bi bilo idealno, ali pricamo o gradu gde palacinkarnica nelegalno prosiri objekat i drzava umesto da to sankcionise, izgradi uzi trotoar i time narusi bezbednost pesaka. O biciklistickoj stazi u tom delu necu ni da govorim, a koji deo grada ima veci potencijal za voznju bicikla od Novog Beograda...? Ravno kao tepsija, siroko, a opet nedovoljno za gradske urbaniste i ostalo nazovi strucnjake. Sramota kakav potencijal ovaj grad ima, a iskorscenost 0, sve u korist investitora (blok 4 npr).Ma bre, mnogo filozifije oko niokočega: osposobiti ga za biciklistički saobraćaj i gorova stvar: navariti kolovozne ploče, montirati ograde i gootovo...da ima neka korist od njega. Mnogo palamuđenja niokočega....
Odgovorniji gradovi bi ga pustili u funciju par meseci po ukidanjuželezničkog saobraćaja.
Više puta sam ponavljao da je stara (napuštena) železnička infrastruktura idealna za transformaciju u biciklističke staze- ima širinu i blag nagib (za železnicu je max dozvoljen nagib 2,5%) što stazu čini veoma bike friendly...