Šta je novo?

Stari železnički most

Не бих знао..
DSC_1397.JPG
 
Видим цев отворена. Ко то тако ради? Или није завршено?
 
Vidi se da jedna strana nasute podloge je viša te vrlo verovatno izlazne instalacije su zatrpavane.

Na žalost to sugerše da još dugo most nece biti ni pipnut

Mogli su bar da ga dovedu u malo bolje stanje kao za pešačko biciklisticku upotrebu.. Mogli su.... al to iziskuje i dodatne troškove za kakve takve pristupnice.....
a i što da se troše kad su Švabama bitniji koridori od Bgda.
 
Мост сигурно неће дирати следећих 5 година. А реално има и пречих радова у граду.
 
Generalno, realnije je izgraditi stepeništa na Gazeli koja se nalazi u neposrednoj blizini za pešake i bicikliste, nego sređivati kompletan stari most ili graditi novi pešačko-biciklistički.

DSC_1545.JPG
DSC_1550.JPG
 
s-l1600 (1).jpg
s-l1600 (2).jpg
s-l1600 (3).jpg
s-l1600 (4).jpg



s-l1600 (5).jpg
s-l1600 (6).jpg

 
Sve vece intervencije na mostovskoj konstrukciji su neizvodljive jer se prilikom kriznog projektovanja nije razmatralo nista sem prelaska voza u jednom pravcu, cak nije uracunato ni opterecenje eventualne farbe koja bi tezila nekoliko tona. Jedno pesacko-biciklisticki prelaz bi bio realan, a sve ostalo bi bilo neisplativo jer bi se fakticki gradio novi most.
Пруга Београд-Загреб је добила други колосек (са две једноколосечне пруге Новска-Загреб) тек 1931. године, при чему је мост преко Саве био једина једноколосечна деоница. Први додатни колосек у Београду преко Саве се појавио на обилазној прузи 1965 или 1967, нека ме неко исправи. После тога су се тек 1984. појавили нови колосеци преко Саве, на којима је тек 1988. направљен спој са Раковицом, а 1992. спој ка Панчеву.

Тек се 2012. на власти појавио стручњак свих стручњака, који је израчунао да Београд има превише мостова на Сави и колосека преко реке, да се једноколосечни мост капацитета преко 100.000 путника дневно укине.

А Београд је тако мали град да му један мост који може пропустити возове на сваких 15 минута у оба смера не треба :rolleyes:

Ако бисмо о нултој, најјефтинијој варијанти, то је санација моста. До замора материјала долази пре свега код челичних делова који се мењају. Дупли колосеци са обе стране прилаза, конзоле за пешаке и бициклисте и то је то.

Ако бисмо о развијенијим варијантама, тада потпуна замена моста за два колосека, а размотрити и друм. Најгоре је Београд без функционалних мостова.
 
Malo ću te ispraviti, Karlo: Beograd je prvi put dobio dva koloseka preko Save tokom okupacije, kada je izgrađen most blizanac Starom železničkom. Posle rata je, pri obnovi, konstrukcija novog mosta (oba su bila srušena) premeštena na stubove starog.

Dakle, da smo smatrali da je potrebno, mogli smo od rata imati dva koloseka na tom mestu.
 
Нажалост још тад, после рата су одлучили да им смета железница ту, уместо да је искористе за градски превоз.
Иначе што се фамозних тиче челичних окова око града, они су последица лоше локације теретне луке у Вилиним водама а не самог постојања железничке станице.
 
Tačno bi mogli i sada da prebace makar neke daske preko ovog mosta kao na slikama sa Nemcima gore, da mogu pešaci i biciklisti da pređu na drugu stranu
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: MC_

Shots of bridge where shot World War I allegedly fired--outtakes​

 
Odlična inicijativa.

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
Evo, ponoviću, sa prethodne strane, jun prošle godine (a i pre toga sam isto to spominjao)

1 - skinuti postojeću rešetkastu konstrukciju. I golim okom se vidi da je svaki raspon zasebna konstrukcija, što dodatno olakšava rastavljanje.
2 - na postojeće stubove postaviti nove nosače za novu noseću konstrukciju - podići visinu mosta, omogućiti širu noseću konstrukciju. Ako su stubovi mogli da nose onolike rešetke i železničke kompozicije, ne vidim problem da se to zameni sa dodatnim nosačima i lakšim rasponima.
3 - postaviti novu noseću konstrukciju - raspone, za kolovoz i pešačko biciklističke trake ... znam, mnogi će da šiznu zbog kolovoza, ali pošto su genijalci izgradili onu izvrnutu teglu na mestu gde je trebao da bude most koji izbija na Bulevar Zorana Đinđića, ovo je bar neka kompenzacija.
4 - Na NBG strani ima prostora da se most poveže na postojeće ulice na više načina
5- Na desnoj obali... još uvek ima neke šanse, ako ne izgrade neku zgradurinu u BnV.
6 - Nasip na NBG strani već sada može da se uklanja i da se konačno napravi pešačko - biciklistička veza: Vladimira Popovića - obala Save.
 
Vrh