Станица Футог је ове године реновирана али без чувања фасадних декоративних елемената и без враћања оригиналне столарије.
Jel ova zgrada još uvek postoji?
Deliblato-Mramorak, stanica usred peščare na pruzi između Bavaništa i Dolova. Nije bilo lako probiti se dovde, čak ni kroz ranu prolećnu vegetaciju.
Pogledajte prilog 219195
Pogledajte prilog 219196
Pogledajte prilog 219197
Da li je u Velikom Središtu ostala sačuvana zgrada železničke stanice? U Beloj Crkvi, Vračevom Gaju i Jasenovu još stoje stanice iz sredine 19. veka, to su najstariji objekti te vrste u celoj Srbiji. Imaju čak i železničke okretnice, pošto lokomotive iz 1850-tih nisu mogle da voze unazad.
Remontovane su 2018. i pruge Pančevo Glavna-Orlovat i Orlovat Stajalište-Novi Sad, pa od onda već 6 godina nema putničkog saobraćaja zbog SNS-ovog autobuskog klana. Ovu stanicu računam kao napuštenu zato što čak ni kada su oktobra 2018. nakratko ponovo uvedena dva putnička voza dnevno NS-ZR na njoj nije stajao nijedan.Daleko je ovo od napuštene stanice i pruge, čak štaviše urađen je remont gornjeg stroja na toj deonici skora.
NIsu uvedeni iz sledećih razloga:Remontovane su 2018. i pruge Pančevo Glavna-Orlovat i Orlovat Stajalište-Novi Sad, pa od onda već 6 godina nema putničkog saobraćaja zbog SNS-ovog autobuskog klana. Ovu stanicu računam kao napuštenu zato što čak ni kada su oktobra 2018. nakratko ponovo uvedena dva putnička voza dnevno NS-ZR na njoj nije stajao nijedan.
I sada će zbog teretnjaka cela ta pruga biti zauvek bez ijednog putničkog voza za bilo gde? Što su onda još u aprilu na sajt SV bili ubacili 3 polaska za ZR koji su trebali da krenu 1. septembra, pa ih onda obrisali sa sajta 31. avgusta? Šta je u planu za RV 2024/2025 ? Veći deo zrenjaninske pruge ni nema autobus do Beograda, a neka mesta nemaju čak ni do Pančeva i Zrenjanina, tako da argument o nekonkurentnom vremenu putovanja otpada, pogotovo jer je deonica Orlovat-Pančevo Glavna-Beograd Centar sada u tip-top stanju. Ali ovo je rasprava za drugu temu.NIsu uvedeni iz sledećih razloga:
0) Zatvor koridora X i preusmeravanje celokupnog teretnog saobraćaja na ove pruge. Stoga nema kapaciteta za putničke vozove
1) Nedostatak voznih sredstava (DMVa)
2) Nekonkurentna vozna vremena (aka bukvalno bi išli prazni, svi bi koristili autobuse)