Šta je novo?

Stare i napuštene železničke stanice i pruge u Srbiji i republikama bivše SFRJ

Trebali su da je produže do Mačvanske Mitrovice i onda premoste Savu, time bi i Sremska Mitrovica dobila direktnu železničku vezu sa Šapcem kao što je ima Ruma, a mogla je dobiti i svoju prigradsku železnicu, npr. linija Laćarak-Mačvanska Mitrovica. Na ravničarskom terenu nema nikakvih prepreka za razvoj što gušće železničke mreže.

Ova pruga je sagrađena pedesetih, možda već šezdesetih ili sedamdesetih izgubila putnički saobraćaj i postala manipulativna čim su se samoupravljači dosetili da "nije rentabilna", a 2020. je izgleda doneta konačna odluka da se šine demontiraju, u paketu sa prugama Sombor-Apatin, Petrovaradin-Beočin, Zrenjanin-Vršac, Požarevac-Kostolac, nadam se da im se neće pridružiti i Doljevac-Merdare. Džaba brze međunarodne pruge kada se skoro sve lokalne uništavaju.
 
У време када се та пруга укидала, већина транспорта је била ослоњена на друм, и локалима је више значило да форсирају локална аутотранспортна предузећа него железницу, пре свега 7. Јули Шабац. Данас би пруга доста значила за путнички саобраћај с обзиорм на погоршан квалитет аутобуског саобраћаја.
 
@Užice Prvi put cujem za ovo pa resih da pogledam na GE,vidi se trasa.
petlovaca.png
 
Vrh