Užice
Advanced
- Učlanjen(a)
- 14.01.2021.
- Poruke
- 4.416
- Pohvaljen
- 8.673
Trebali su da je produže do Mačvanske Mitrovice i onda premoste Savu, time bi i Sremska Mitrovica dobila direktnu železničku vezu sa Šapcem kao što je ima Ruma, a mogla je dobiti i svoju prigradsku železnicu, npr. linija Laćarak-Mačvanska Mitrovica. Na ravničarskom terenu nema nikakvih prepreka za razvoj što gušće železničke mreže.
Ova pruga je sagrađena pedesetih, možda već šezdesetih ili sedamdesetih izgubila putnički saobraćaj i postala manipulativna čim su se samoupravljači dosetili da "nije rentabilna", a 2020. je izgleda doneta konačna odluka da se šine demontiraju, u paketu sa prugama Sombor-Apatin, Petrovaradin-Beočin, Zrenjanin-Vršac, Požarevac-Kostolac, nadam se da im se neće pridružiti i Doljevac-Merdare. Džaba brze međunarodne pruge kada se skoro sve lokalne uništavaju.
Ova pruga je sagrađena pedesetih, možda već šezdesetih ili sedamdesetih izgubila putnički saobraćaj i postala manipulativna čim su se samoupravljači dosetili da "nije rentabilna", a 2020. je izgleda doneta konačna odluka da se šine demontiraju, u paketu sa prugama Sombor-Apatin, Petrovaradin-Beočin, Zrenjanin-Vršac, Požarevac-Kostolac, nadam se da im se neće pridružiti i Doljevac-Merdare. Džaba brze međunarodne pruge kada se skoro sve lokalne uništavaju.