Šta je novo?

Spoljna Magistralna Tangenta (SMT), Most preko Ade Huje

Mozda to nece, ali dobice se kao kompenzacija jedno par stotina novih zgrada u Beogradu.
 
Tako je. Ja se nesto jos uvek nadam u predizbornu kampanju, pa da bar pocne pre izbora, ali ne verujem da je ova deonica visoko na lestvici prioriteta.

Proces za ovakve poslove je manje-vise ovakav: Odobri se budzet za odredjenu deonicu, raspise tender za projektovanje, moze da traje 3 meseca. Kada se izabere projektant, radi se projekat u dogovorenom roku. Ti rokovi su nesto sto se cesce probija od onih sa radovima, jer su projektovanje nevidljivo gradjanima. Kada se zavrsi projektovanje, postane poznat obim radova, eksproprijacija itd. Onda se raspise tender za izvodjenje radova i posle 3 meseca postane poznata cena. Tada se ta cena ili uklapa u budzet ili se ceka novi. E ovo je faza koja najcesce uspori radove. Ukoliko se cena uklopi u budzet, izvodjac se uvodi u posao. Nisam siguran koji je rok za to. Za Save Maskovica se pominjalo da je to mesec dana, ali verovatno zavisi od obima samog posla. To uvodjenje u posao je ustvari upoznavanje izvodjaca sa cinjenicnim stanjem na terenu. Recimo, projekat se radi prema dokuemntaciji i moze da se desi da neke cevi pod zemljom nisu ucrtane ili da nesto slicno ne odgovara stanju. Onda se radi procena koliko ce se rok produziti i cena povecati zbog tih razlika.

Deonica ka B. Jerkovic je u fazi izmene projekta zbog toga sto na vazecem projektu iz 2007. nema kruznog toka na ulazu u Stepu, vec je tu bio ulaz u kasarnu. Nije isto raskrsnica sa kasarnom, gde izadje par vozila dnevno i raskrsnice sa naseljem od 15.000 stanovnika.
E ono sto je nepoznato je, kad ce biti gotova izmena projekta, da bi se raspisao tender za izvodjenje radova. Vesic je najavio tender za pocetak Oktobra. Ukoliko se sad raspise, u naboljem slucaju bi krajem Januara mogao da se izabere izvodjac, da ga uvedu u radove do kraja Februara i da se krene sa radovima. Radovi obuhvataju rusenje puno objekata kod kruznog toka Stepe i vijadukt izmedju Kumodraske i B. Jerkovic. E sad, da li je tu neophodan vijadukt? Jeste tu nizbrdo pa uzbrdo, ali nije to toliki uspon. Borska je deo SMT i ima takav nagib, tako da i ovde moze bez vijadukta, ako ce to da znacajno smanji cenu i ubrza radove.
Sumnjam da bi radovi mogli da traju manje od godinu dana, sto znaci, ako pocnu 1. Marta, mogli bi da budu gotovi 1.Marta 2023. Medjutim, pitanje je da li ce sve ici tako glatko. Mozda ce se ubrzati posao, da zapocnu neki radovi pre izbora.
 
Polse lakat krivine imas jedno 20m visinsku razliku na duzinu 100m. Bez vijadukta to je jedino moguce ukokpavanjem ranije ulice B Jerkovic iz pravca Medaka, ili nasipanje zemlje da se ublazi spust recimo do rasksnice sa Bul Peka Dapcevica (molim?! kakav je ovo okupatorski naziv ulice Milogoraca u Beogradu, ovo treba pod hitno promeniti, to je onaj lik iz pesme: Crna Gora Peku rodi da Beograd oslobodi, a Srbija Nemanjicu da osvoji Podgoricu)
 
Dobro i kad se sve jednog dana završi, koliko traka po smeru će biti na potezu od Trošarine do MOL pumpe / krivine Braće Jerković? Dve?
 
Pa logicno je po 2: sada prosireni deo je po 2, kao i nastavak ka Medaku je po 2, pa je logicno da i izmedju taj 1km bude po 2. Ceo banatski deo sa mostom preko Ade Huje sa 3, a sa ove strane Dunava verovatno i ono iznad Mirjeva do Laste/autoputa sve po 2, kao i ovo sto su naknadno nakacili Bul Pavla do mosta na Adi sve je po 2.
 
Ako*, a ne kad... Do Laste verujem da ce se nekako i dogegati, al od Laste ka Mirijevu treba da sruse ljudima jedno 50 kuca, cak i jednu zgradu...Da ne pominjemo regulaciju od Mirijevskog bulevara, podno Karaburme do Ade Huje... Tu postoji sirina za 2 trake, al se sa glavnog puta sada skrece ka garazama, tu su stotine parking mesta... cela desna strana su stambene kuce, sa dvoristima, radionice, saloni automobila.. (Dakle sutra opet zgrade, sa jos automobila)... Kako ce se to regulisati, koja je poenta magistrale, ako ces na svakih 10 metara morati da pazis da ti neko ne izleti sa kapije...Razbijanje glave svakako... Bojim se da ce se stici do Laste i da ce to da bude to sto se napada sa ove strane tice.. Nek nama rese ovo do Jerkovica za sad, eš Mirijevo sad...
 
лепо зазидаш их и ћао (нажалост оћемо бити европљани па функционална и добра решења не долазе у обзир)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=893208#p893208:h39oojyk je napisao(la):
SRBO » Uto Okt 26, 2021 12:41 am[/url]":h39oojyk]лепо зазидаш их и ћао (нажалост оћемо бити европљани па функционална и добра решења не долазе у обзир)

I da hitamo k jevropi i da smo sad izasli iz srednjeg veka - ne bih se igrao sa Karaburcima :D
 
Pitao sam danas radnike sta ce biti pored Ideje, na staroj trasi Kruznog puta i kazu da ce biti parking, ali ne znaju da li za kupce Ideje ili stanare, posto parking ne prave oni. Postavljen je ivicnjak i kazu da je njihov deo posla do ivicnjaka, ali su radili spustene ivicnjake u tom delu, tako da ima logike da ce ti biti parking.
Sutra ce da pocnu sa asfaltiranjem. Danas je betoniran veci deo trotoara sa strane Panorame, stepeniste je betonirano juce.













 
Хвала за новост. Реално само смо могли да се понадамо да ће урадити нешто добро
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=893581#p893581:jun8k3pv je napisao(la):
SRBO » Sre Okt 27, 2021 2:23 am[/url]":jun8k3pv]свакако малтене потпуно обилази све, једино где се руши је циганмала у роспи ћуприји

Po google mapama iz 2012. :D
 
Ovde mi je pohvalno sto je leva strana ulice dobila dosta sirok trotoar. Plus deo ispred zgrade, deluje pristojne sirine. Sa druge strane su oduzeli parking mesta a nisu nadoknadlili, za ceo taj kraj dole ka Stepi fali veca garaza jedno 200-300 parking mesta, ali ovi sto se time bave se trude da parkiranje svuda po gradu bude nocna mora. Npr ispod zgrade Idee bi mogla bude zgrada garaze.
 
Meni je jedna stvar malo pre zapala za oko... Nagib trotoara na cosku kod lilija... To skretanje je opet ostalo pod bocnim nagibom, kao sto je bilo i na staroj raskrsnici i opet sa banderom po sred trotoara... Bilo je prostora da se to lepo ispravi, kad je vec uklonjen parking i ostavljeno slepo crevo.. Ovako opet klizanje na zimu i decija kolica pod kocnicom...
 
Krenuo asfalt.. napokon
1d723d0e538919237685e3da1d745c67.jpg


Sent from my SM-G975F using Tapatalk
 
Зар не би требало да цео Вождовачки кружни пут буде 2+2 до Јерковића?
 
Ne, zato što će jedan deo biti slepa ulica, a drugi deo će se nadovezivati na nadvožnjak koji će ići obodom Stepe i onda se vazdušnim putem nadovezivati na ulicu Braće Jerković kod lakat krivine.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=894415#p894415:39llj2wa je napisao(la):
solecar » Pet Okt 29, 2021 1:02 pm[/url]":39llj2wa]Ne, zato što će jedan deo biti slepa ulica, a drugi deo će se nadovezivati na nadvožnjak koji će ići obodom Stepe i onda se vazdušnim putem nadovezivati na ulicu Braće Jerković kod lakat krivine.

Svidja mi se ovo "vazdušnim putem", prem da kapiram da nisi imao na umu ono što je meni na pameti :lol: :lol: :lol:
 
Trudio sam se da budem "slikovit" pošto ono što planiraju nije ni nadvožnjak , ni most, ni pasarela, već konstrukcija na stubovima.
 
Finisiranje u toku:





Deluje da je sve spremno za otvaranje za ponedeljak, uzurbano rade, trotoari su skoro gotovi. Ostao je delic kod Idee da se asfaltira. Prosao sam i do raskrscnice Vojvode Stepe sa drugim kruznim tokom kod Stepe (kod vrtica). I on je 99% zavrsen, trotari asfalitirani, trenutno rade na kosinama i na nasipanju zemlje i ravnanju iste.
Malo je neverovatno koliko su kilavili sa radovima, stice se utisak da su ovo stvarno mogli da zavrse bukvalno za 2 nedelje.
:vops:
 
Ostalo je da zavrse trotoare (videcemo da li ce biti asvalt ili ona masa kao kod Lidla) i da se iscrtaju linije.
 
Vrh