Šta je novo?

Spoljna Magistralna Tangenta (SMT), Most preko Ade Huje

Ипак су ови бели ивичњаци некако Београдски, имају смисла, визуелна су баријера. Плус ако је и тротоар асфалтиран, дају јасну границу.
 
Велика је грешка што су они масовно мењани гранитним.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=837664#p837664:1ge2z0b4 je napisao(la):
Aleks@ » Pet Apr 02, 2021 11:12 am[/url]":1ge2z0b4]Ode....
b9ce368ad9e67702ea920b599f6acbde.jpg

:vops: Kada bi ovako celu trasu Spoljne tangente do mosta na Adi Huji i Unutrasnji Magistralni Prsten rascistili, Beograd bi bi prodisao i bio skroz drugi i bolji grad. Zao mi je ljudi u tim objektima, nadam se da su ih obestetiti i da su relativno zadovoljni, ali ne moze ovoliki grad da ima cepove i sokake gde ljudi gube pola dana u saobracajnim guzvama jer se ranije nije dobro planirali i gradilo. Kolko je jeftinije unapred ostaviti prostor sirine dobrim planiranjem nego kasnije ovako xy puta skuplje otkupljivati, razmestati ljude i sl.
 
Mislim da to što je u tom delu ostalo nije za rušenje....sada nastavljaju ka foto radnji i kockarnici....

Sent from my SM-G988B using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=839416#p839416:3jpbufn1 je napisao(la):
Earthmoving » Sre Apr 07, 2021 12:23 pm[/url]":3jpbufn1]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=837664#p837664:3jpbufn1 je napisao(la):
Aleks@ » Pet Apr 02, 2021 11:12 am[/url]":3jpbufn1]Ode....
b9ce368ad9e67702ea920b599f6acbde.jpg

:vops: Kada bi ovako celu trasu Spoljne tangente do mosta na Adi Huji i Unutrasnji Magistralni Prsten rascistili, Beograd bi bi prodisao i bio skroz drugi i bolji grad. Zao mi je ljudi u tim objektima, nadam se da su ih obestetiti i da su relativno zadovoljni, ali ne moze ovoliki grad da ima cepove i sokake gde ljudi gube pola dana u saobracajnim guzvama jer se ranije nije dobro planirali i gradilo. Kolko je jeftinije unapred ostaviti prostor sirine dobrim planiranjem nego kasnije ovako xy puta skuplje otkupljivati, razmestati ljude i sl.

Obejkat je bio napušten i ako se ne varam je državna imovina. Sećam se 90-tih da je tu bila policijska ispostava.
 
Тако је, била је милиција у том објекту..

_20210409_005614.JPG
 
Sad da vidimo koliko će im trebati da sruše objekte koji NISU NAPUŠTENI.
 
Pitanje...
Da li se odustaje od skorije izgradnje mosta preko Ade Huje, a po predlogu novog PPRS?
https://www.mgsi.gov.rs/lat/dokumen...ke-srbije-od-2021-do-2035-godine-i-izvestaj-o

Nešto nisam uspeo da vidim na mapama novi most, a ni pominjanje istog u dokumentima?
Možda sam ja jednostavno prevideo nešto ili nisam video/pročitao sve ili pošto ga već ima u starijem GUPu BGa "nije bitno" da se nađe i u novom PPRS ili zapravo stvarno nema plana za skoriju izgradnju mosta?

Ako neko zna, molim za pojašnjenje...
 
У новинама се не одустаје, али се реално ништа не ради, нити град и држава за то имају пара. Али, авај, увек се може узети неки "повољан" кредит, одуговлачити са изградњом и направити офрље. Не би било први пут.
 
Tu jedino ako kinezi ulete da rade ali treba pre toga uraditi gomilu stvari da bi do toga došlo tako da čisto sumnjam u narednih 10tak godina da će biti išta od toga
 
Most preko Ada Huje nije bataljen ali je realnost da neće biti skoro građen jer je treba da se finansira od strane grada, a grad će trošiti budžet na izgradnju Novog Savskog mosta umesto tramvajskog i u kredit sa metroom. Tek kada SMT dođe sve do Višnjičke možemo očekivati izgradnju mosta a to će biti tek za 5-10 godina.
 
Slike su od malopre. Merio sam sirinu kolovoza u obe trake (24 stope) i samo su pola stope (15 cm) uze od Bulevara oslobodjenja pred raskrsnicu, a bulevar je za nijansu uzi kod skole, gde je iscrtana biciklisticka traka, pa je nesto manje od 24 stope. Razdelno ostrvo je puno uze, ali to i nije bitno kad nema drvoreda. tako da je dovoljno. Tako da ce mozda biti iscrtana i biciklisticka traka, ali verujem da je nece crtati kroz kruzni tok, kao na topciderskoj zvezdi, jer bi u gustom saobracaju sa znatno uzim trakama to bilo jako nebezbedno.































 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=831176#p831176:1k9zjv8u je napisao(la):
Blade » 14 Mar 2021 04:32 pm[/url]":1k9zjv8u]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=831093#p831093:1k9zjv8u je napisao(la):
vucko » Ned Mar 14, 2021 1:25 pm[/url]":1k9zjv8u]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=831085#p831085:1k9zjv8u je napisao(la):
Blade » 14 Mar 2021 01:12 pm[/url]":1k9zjv8u]Ja cu sada malo da skrenem sa teme i odem možda daleko, ali...

Kako ce ovo biti deo SMT i neki interni beogradski tranzit, da ga tako nazovem, svejedno se planira da bude veca kolicina saobracaja...Zasto se umesto pešačkih prelaza ne projektuju podzemi prolazi? To više košta, ali pešaci su bezbedniji, a saobracaj ce bolje cirkulisati. I da se put ogradi sa trane, da se ,,srndaći" teže odlucuju da pretrčavaju, kruzni tokovi, ne semaforizovane raskrsnice. Kruzni tokovi, koliko god da prosecan Srbin ne zna da vozi u kruznom toku, mora da se uči.
Govorimo o gradu koji na najvećoj kružnoj raskrsnici u Beogradu to jest Slaviji nije napravio podzemne prolaze, jasno je da ih neće ni biti negde drugde.

Kružni tokovi su sada u puno gradova u Srbiji pogotovu na prilazima gradu pa mislim da nisu više bauk ka ranije.

Pasarele mogu, što kaže kolega. Jesu mnogo jeftinije, ali ruznije. Opet, i to je bolje, nego pešački prelazi. Poenta ovakvih saobracajnica je da se saobracaj ubrza, a ne usporava. I ograde ili neka vrsta bukobrana, obavezno, sa obe strane puta.

Nisu toliki bauk, kultivisali su se malo ljudi, u pravu si, ali i dalje ima mnogo onih koji ne znaju da voze u takvim raskrsnicama.
Дошли смо до тога да је заговорницима подземних пролаза циљ: саобраћај у смислу аутомобилски саобраћај. Значи, подземни пролази су циљ онима који или насладу, или финансијску корист виде из мноштва аутомобила у покрету.

Ја као саобраћајни инжењер, не могу допустити да се неки инфраструктурни објекат гради или уклања због нечијег хировитог циља. Ако ми дају у руке, не подписујем под претњом отказа. Знам да има много мојих колега који би подписали, односно баве се интелектуалном проституцијом и срамоте струку. У чему је суштина проблема? При здравом планирању, циљ су одређене потребе за кретање, а саобраћај је последица остварених потреба за кретањем. За Вождовац не постоји технички, економски, еколошки и урбанистички одржив план по којем би саобраћај лаким путничким аутомобилом покрио преко 30% кретања. Наслеђе планског развоја Београда са основним школама, вртићима, продавницама, парковима, пијацама до којих већина иде пешке је везана са икаквим стандардима пешачког саобраћаја, поред свега одсуства мноштва пешачких прелаза са или без семафора, са или без успоривача (лежећих полицајаца). Пењање степеницама на виши ниво спада међу највеће пешачке препреке. У условима одсуства физичких препрека, или непрестрашености саобраћајем пешаци бирају или опаснији прелаз у нивоу, или дуг обилазак места где је прелаз преко степеница ваздушном линијом најкраћи пут до доласка до места где постоји безбедан прелаз у нивоу. Земље са јако успешним политикама безбедности саобраћаја случаје када много људи крши прописе на месту пројектованом канцеларијским секташом грешком у пројектовању.

Јако ми је занимљиво да заговорници скупих пројеката подземних пролаза не покушавају да замисле подједнако улагање у дизање или спуштање друма на критичним раскрсницама, које би имало далеко бољи систем позитивних ефеката. У случају раскрснице Саве Машковића, Црнотравске и Булевара ослобођења на правцу Булевара ослобођења би се могао размотрити подвожњак са 1+1 саобраћајном траком. Такође на правцу СМТ испод Војводе Степе. Односно решење слично раскрсници Рузвелтове и Цвијићеве. Постиже се виши капацитет, већа брзина и безбедност уз не заузимање много више простора од обичне самофоризоване раскрснице.
 
...У случају раскрснице Саве Машковића, Црнотравске и Булевара ослобођења на правцу Булевара ослобођења би се могао размотрити подвожњак са 1+1 саобраћајном траком. Такође на правцу СМТ испод Војводе Степе. Односно решење слично раскрсници Рузвелтове и Цвијићеве....Nisam ing. ali podrzavam 100%
 
U potpunosti se slazem :kk:

Evo primera iz Roterdama, grada koji je pravljen od nule kao automobilski eksperiment. Na velikim raskrsnicama dominantan pravac ide u podvoznjak, a gore ostaje mesta i za pesake i za bicikle. Na slici je ulica ispred zeleznicke stanice.
 

Prilozi

  • roterdam 1.PNG
    roterdam 1.PNG
    332,7 KB · Pregleda: 1.701
Već vidim da će ovaj novi trotoar u Crnotravskoj pored solitera služiti kao parking stanarima iz tih solitera.
Ako tu ne stave stubiće ili neku drugu fizički prepreku pešaci će morati po ulici da idu
 
Kapiram da su dovoljno pametni da isprate visinu ivičnjaka koja je bila, mnogo lepše i jeftinije rešenje protiv bahatog parkiranja....

Sent from my SM-G988B using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=841225#p841225:3aiqm7ak je napisao(la):
Aleks@ » Uto Apr 13, 2021 10:34 am[/url]":3aiqm7ak]Kapiram da su dovoljno pametni
Ne bih se baš kladio u to :lol:
 
Whiplash":1eqh7z71 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=841225#p841225 je napisao(la):
Aleks@ » Uto Apr 13, 2021 10:34 am[/url]":1eqh7z71]Kapiram da su dovoljno pametni
Ne bih se baš kladio u to
Što je najgore, ni ja

Sent from my SM-G988B using Tapatalk
 
Vrh