@Karzlo za mene kao pešaka i biciklistu je podvožnjak užasno rešenje pogotovu ako trebam iz pravca Gradske da peške idem do Zire, bukvalno izgubim vremena kao na Slaviji. Vidim jedino prednost za pravaca Gradska- Cvijićeva jer tu nema semafora.
Решења са подвожњаком на једном правцу имају свог ђавола у детаљима. Рецимо, имао си правац АБ који си спустио за друм испод раскрснице, а истовремено си и за ВГ правац продужио интервал семафора, тако да су и један и други правац добили већи капацитет и мање чекања из саобраћајних разлога. Пешаци и бициклисти на правцу ВГ су добили, али шта са пешацима на правцу АБ? Прелазак пешака и бициклиста је могуће упарити у сигналном плану са левим скретањима. Максимално безбедно решење је са фазним прелазом преко ВГ. Потребно је формирати пешачка острва и довољно трака за лева скретања, чега на Рузвелтовој нема. Али је могуће од нуле направити на Трошарини. Добро пројектоване раскрснице са подвожњаком заузимају више места него обична раскрсница, али мање него петља. Холандија доста практикује бициклистичко-пешачке подвожњаке на местима сучељавања великог тока бициклиста са великим током друмског саобраћаја, али то доста кошта. Мислим да би тако нешто у Београду применио свега на неколико места, и не на Трошарини.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=841668#p841668:3u6rud3i je napisao(la):vucko » 14 Apr 2021 12:06 pm[/url]":3u6rud3i]@Karzlo za mene kao pešaka i biciklistu je podvožnjak užasno rešenje pogotovu ako trebam iz pravca Gradske da peške idem do Zire, bukvalno izgubim vremena kao na Slaviji. Vidim jedino prednost za pravaca Gradska- Cvijićeva jer tu nema semafora.
Ovo smo čak i mi nestručnjaci navodili da će se desiti.Саобраћај из Саве Машковића ка Јерковић ће се "закуцати" на сужењу званом Вождовачки кружни пут
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=842217#p842217:2k6h3dvr je napisao(la):vucko » Fri Apr 16, 2021 8:20 am[/url]":2k6h3dvr]Da li na kraju znamo da li se gradi kontaktna mreža za trolejbuse ili ne?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=830942#p830942:261v4qg6 je napisao(la):johnny_s » Sat Mar 13, 2021 9:20 pm[/url]":261v4qg6]Zašto se postavljaju bandere kao za kontaktnu mrežu, je l' se planira proširenje mreže do Medaka?
Prema perspektivnim planovima razvoja i unapređenja mreže linija JGS-a, u skladu sa GP-om do 2021., duž predmetnog koridora planirano je uvođenje linija trolejbuskog podsistema, i to na potezu od Borske ulice do terminusa "Medaković III". Trolejbuska kontaktna mreža na potezu od Borske ulice do Paunove, kao i na potezu od Vojislava Ilića do terminusa "Medaković III" zadržava se kao trajno rešenje uz planirano povezivanje istih.
Pri realizaciji predmetnog saobraćajnog poteza planirana je i reorganizacija terminusa "Medaković III" kako bi se obezbedilo lako i bezbedno funkcionisanje trolejbuskog i autobuskog podsistema.
Terminus "Veljko Vlahović" potpunom realizacijom projekta SMT-a gubi svoj režim funkcionisanja, a do tada zadržava današnji funkcionalni režim i značaj.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=842245#p842245:2hqsryx7 je napisao(la):Karlo del Ponte » 16 Apr 2021 10:14 am[/url]":2hqsryx7]Да направимо ревизију напредног планирања и пројектовања, шта све имамо први пут у историји у златном добу:
1) У току радова у улици са 4 саобраћајне траке затварање све 4. Све претходне власти су се трудиле да ако затворе целу улицу буду викенд затварања, или да стално једна трака буде слободна.
2) Кружни ток, који ће изазвати загушење ширих размера. Кружни токови јесу пријатнија појава у граду од раскрсница, и у већини случајева јесу безбеднији, али су непогодно решење тамо где постоји висок ризик од загушења. Саобраћај из Саве Машковића ка Јерковић ће се "закуцати" на сужењу званом Вождовачки кружни пут. Кружни ток ће постати чекаоница за Саве Машковића, што ће да загуши Булевар ослобођења на делу где је до сада јако ретко долазило до загушења. То се исто дешава и на Славији и Аутокоманди, загушење једне улице претвара кружни ток у чекаоницу, и загушује све у круг. Са раскрсницама се саобраћај креће споро, штуцајући са сваким семафором, али се креће. На Аутокоманди би велику промену направио надвожњак Булевара ослобођења над кружним током, али то није добро за СМТ-Булевар ослобођења. Кружни ток са подвожњаком испод би са друге стране био добар за Војводе Степе - СМТ. Разлог је што на Аутокоманди постоји доминантан правац, код терминуса Трошарина је доминантан СМТ, а међу СМТ и Булеваром ослобођења нема доминације.
3) Гушење саобраћаја честим раскрсницама. Напредним антиинвестирањем направљене раскрснице за Лидл и за Насеље Степа Степановић. То је
4) Стварање минималне форме булевара, а не дугорочног решења. Потребна форма је 2+2 за путничке и теретне аутомобиле, 1+1 за јавни превоз, бициклистички коридор минимум 3 метра, 2 траке за лево, 2 траке за правац и једна за десно на прилазу раскрсници, средње растојање међу раскрсницама 400 метара или више.
Неки ће рећи да је следећа фаза Трошарина Јерковић, и да ће тада све бити боље, али не лези враже. Друм ће се поново загушити за 2-3 године. Имаћемо лоша решења на раскрсницама за аутомобиле, а јавни превоз и бицикли неће имати своје коридоре. Али, за утеху, изгледаће лепше.
Šta će ovde da rade kada je ovo skretanje u Bahtijara Vegabzade iz pravca Dedinja, a proširuje se od druge strane Vagabzade?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=842974#p842974:10gvdq3t je napisao(la):Вожд » 18 Apr 2021 22:23[/url]":10gvdq3t]