Šta je novo?

Spoljna Magistralna Tangenta (SMT), Most preko Ade Huje

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=843004#p843004:2utyei1z je napisao(la):
Igor » 18 Apr 2021 23:33[/url]":2utyei1z]
borska-crnotravska-savemaskovicamaptm.jpg
Ja sam to onda pogrešno razumeo. Sa druge strane, gde će da preusmere autobuse kada i raskrsnicu sa Bahtijara Vagabzade zablokiraju sa radovima?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=840128#p840128:h6zkbm76 je napisao(la):
teshke » 09 Apr 2021, 15:39[/url]":h6zkbm76]Pitanje...
Da li se odustaje od skorije izgradnje mosta preko Ade Huje, a po predlogu novog PPRS?
https://www.mgsi.gov.rs/lat/dokumen...ke-srbije-od-2021-do-2035-godine-i-izvestaj-o

Nešto nisam uspeo da vidim na mapama novi most, a ni pominjanje istog u dokumentima?
Možda sam ja jednostavno prevideo nešto ili nisam video/pročitao sve ili pošto ga već ima u starijem GUPu BGa "nije bitno" da se nađe i u novom PPRS ili zapravo stvarno nema plana za skoriju izgradnju mosta?

Ako neko zna, molim za pojašnjenje...

Samo da ne daj Bože dodje do Italijanskog scenarija na Pančevcu ubrzaće se stvar. To tada sve i svi za BG h2o
 
Греота би било шуме и базена. А Кумодрашку и Заринску треба растеретити изградњом тзв. нове Кумодрашке тј. продужетком булевара Пека Дапчевића од Дарвинове до Устаничке са све новим надвожњаком преко аутопута, петљом и везом са УМП. Штета што све стоји у месту по том питању, верујем да би Београд мало продисао саобраћајно само са новом Кумодрашком и без УМП.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=843014#p843014:3bitsoy5 je napisao(la):
Дошљак » 18 Apr 2021 23:38[/url]":3bitsoy5]Греота би било шуме и базена. А Кумодрашку и Заринску треба растеретити изградњом тзв. нове Кумодрашке тј. продужетком булевара Пека Дапчевића од Дарвинове до Устаничке са све новим надвожњаком преко аутопута, петљом и везом са УМП. Штета што све стоји у месту по том питању, верујем да би Београд мало продисао саобраћајно само са новом Кумодрашком и без УМП.

ПА наравно, мислим пре шуме и базена - некако ми се логично поставља овако нешто. Шта да се ради, ко зна шта су мислили. Мада вероватно и нису мислили.
 
Ту је мало проблематичан терен због узбрдица и низбрдица.
 
Da je pameti da se sada istovremeno radi na spajanju Naselja Stepa sa Vojvode Stepe. Na taj način bi žitelji Stepe mogli sa Trošarine desno i onda bez većih gužvi da ulaze u svoje naselje. Mnogo bi se oslobodio saobraćaja pravac ka Braće Jerković.
 
Prošao sam juče ovuda biciklom, kako bi dobro legla neka kružna linija trole duž SMT-a dok Medaka, ludilo.
 
Saopštenje CLS

NAJZAD
Najzad da neko progovori o sumantoj, promasenoj, skupoj i neefikasnoj ogromnoj 'investiciji'.
To je tako veliki projekat, neverovatno kako se niko time ne bavi, nisu svi problemi samo u krugu dvojke.

Cilj zlikovačke gradske vlasti su što veće gužve
Sve intervencije ove gradske vlasti, samo su pogoršale i usporile protok saobraćaja i napravile nove 'čepove', koji sada više nisu samo u 'špicevima', već traju čitavog dana! Samo jedna epohalna budalaština: skraćivanje bezmalo svih trolebuskih linija od polaznih terminala do Slavije, gde je postavljena okretnica koja dodatno zagušuje ionako opterećnu Slaviju! I onda se u špicevima, masa naroda iskrcava iz trolebusa i šeta oko Slavije do visoko postavljenih pešačkih prelaza, da bi se ukrcala u dve preostale linije od Slavije do Studentskog trga! Bilo koji aspekt ovakve Slavije (javni prevoz, individualni prevoz, pešaci, apsurdno iscrtane saobraćajne trake u kružnom toku...) da se uzme u razmatranje, pokazuje i laiku kompletnu budalaštinu onoga što je urađeno.

"Investiranje 437 miliona u nove zastoje na Trošarini"
"Iako gradska vlast hvali napredak radova na Trošarini, suštinski propušta šansu za izgradnju dugoročnog rešenja za brži i efikasniji saobraćaj u ovom delu grada. Aktuelna praksa da se ulice zatvaraju dok radovi u njima traju se nastavlja, pa se tako cela Crnotravska zatvara na delu od Trošarine do 'pet solitera'. Takođe, dodatne trake za levo skretanje iz smera Trošarine u Paunovu i Bahtijara Vagabzade su mogle da se izgrade u okviru daleko jeftinijih radova i sa neprekidnim saobraćajem u toku njihovog izvođenja", naveo je u diplomirani saobraćajni inženjer Karlo Polak, a prenosi Centar za lokalnu samoupravu (CLS).

U saopštenju Karla Polaka, čiju sadržinu prenosimo u celosti, dalje se navodi:

"Najavljeni kružni tok za bolji promet na raskrsnici Save Maškovića, Bulevara oslobođenja i Crnotravske je loše rešenje za mesto na kojem se saobraćaj zagušuje, što je već karakteristično za Slaviju i Autokomandu. "Čekaonica" na kružnom toku će svakako zagušiti pravac Bulevara oslobođenja, koji je do sada gotovo uvek bio protočan.

Cena aktuelnih radova je 437 miliona dinara za 850 metara ulica.

Punih devet kilometara od obilaznice do Autokomande ne postoji poprečni bulevar, iako je na pravcu Spoljne magistralne tangente moguće izgraditi bulevar sa šest traka umesto sa planirane četiri, dok bi "žuta traka" za kretanje autobusa i trolejbusa imala oko sedam puta veću prevoznu moć od saobraćajne trake za lake putničke automobile.

Centar za lokalnu samoupravu (CLS) ukazuje na neophodnu reviziju celog projekta Spoljne magistralne tangente sa boljim raskrsnicama i sa više prostora za javni prevoz i lake dvotočkaše. Sugestija CLS-a je i ta da javni prevoz ima fizički izdvojenih par saobraćajnih traka, pa se na taj način može razmatrati i uključivanje trolejbusa i tramvaja u saobraćaj.

Bez odvojenog prostora za javni prevoz, sa dodatnim prostorom za bicikle sa i bez motora, nemoguće je stvoriti brzinu, pouzdanost i bezbednost saobraćaja, kao i mogućnost da barem deo stanovnika grada odustane od prevoza automobilom. Takođe bi trebalo razmotriti i podvožnjake kao rešenje koje bi omogućilo veću brzinu i kapacitet kretanja i to u pravcu ispod glavnih raskrsnica", zaključio je Karlo Polak.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=843727#p843727:3o6ky21i je napisao(la):
Igor » Sre Apr 21, 2021 5:55 pm[/url]":3o6ky21i]Današnje fotografije.



210421-borska-trosarina-15.jpg

Šta, opet zapelo sa rušenjem? :lol: :lol: :lol:

U 20 marki da će na kraju ovi objekti ostati
 
Карло ниси усамљен, ово јесте лоше решење. Привидно ће се стећи утисак да је добро, јер иде лето, биће мање гужве, али видећете од септембра, ако уопште и заврше до тада
 
Može se već na leto videti. Često mi se dešavalo prethodnih godina, kada nisu bili radovi u tom delu grada, da sa 50 idem po 20 - 30 minuta od okretnice linija 400 do Paunove.
 
Ствараће се чеп докле год не одраде СМТ до Браће Јерковића јер раскрсница са В. Степе нема капацитет да пропусти довољно возила из Саве Машковића и долазиће до блокаде кружног тока као код Аутокоманде.
 
тако је. тек када се заврши скроз до Јерковића, онда ће се убрзати саобраћај. друго, са Бахтијара Вагабзадеа исто треба да буде кружни ток. треће, Карло, није кул да сам себи коментаришеш текст и после преносиш те исте коментаре. то је исто као да сам себи лајкујеш постове и слике на Фејсу. четврто, ова фантазија је неизводљива:

CLS_595x940


јер физички нема простора
 
Јел заиста није могло разделно острво бити шире да може имати дрворед. Не делује да нема места за тако нешто...?
 
Ako izgrade ovde onaj kompleks zgrada što planiraju pre nego što urade spuštanje ka Jerkoviću ovde se neće moći proći kolima bez minimum sat do dva u špicu.

Opet i sa tim spuštanjem će biti preopterećeno
 
1. Сам себи текст нисам коментарисао, само сам пренео коментаре.
2. У грађевинском смислу не постоји неизводљивост. Вероватно овде мислиш у правном смислу (експропријација). Премда се и са тим не бих сложио. Ако бисмо о финансијској изводљивости, то је смешна цена са све експропријацијом у односу на реалну економску силу. Ако бисмо о економској оправданости, озбиљна студија би показала не само просту оправданост, већ екстрапрофитност таквог приступа. Са таквом лакоћом многи форумаши цртају метро планове за инвестицију од 100.000.000 евра по километру само у јавни превоз, а за инвестицију од 10.000.000 евра по километру у јавни превоз + бициклистички превоз + аутомобили + пешаци "неисплативо". Кажу исти ти људи. А на истом коридору се новом и проширеном инфраструктуром остварује повраћај 2.000.000-6.000.000 евра по километру.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=844027#p844027:16qsopxf je napisao(la):
Whiplash » Thu Apr 22, 2021 7:47 pm[/url]":16qsopxf]Ako izgrade ovde onaj kompleks zgrada što planiraju pre nego što urade spuštanje ka Jerkoviću ovde se neće moći proći kolima bez minimum sat do dva u špicu.

Opet i sa tim spuštanjem će biti preopterećeno

Koji kompleks zgrada? Mislite između Lidla i pumpe?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=843779#p843779:3duud6vn je napisao(la):
Whiplash » Wed Apr 21, 2021 9:16 pm[/url]":3duud6vn]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=843727#p843727:3duud6vn je napisao(la):
Igor » Sre Apr 21, 2021 5:55 pm[/url]":3duud6vn]Današnje fotografije.



210421-borska-trosarina-15.jpg

Šta, opet zapelo sa rušenjem? :lol: :lol: :lol:

U 20 marki da će na kraju ovi objekti ostati

Ma ima da lete samo tako. Na ovim slikama se vidi koliko se kružni tok 'ne gađa' sa postojećim pravcem SM.

DSC_0860.JPG

DSC_0859.JPG


Pričah predveče sa jednim radnikom, navodno asfaltiranje ovog dela kružnog toka koji je završen će biti za vikend, a kako bi se saobraćaj prebacio na taj deo, a postojeća trasa zatvorila, i da onda mogu da krenu sa rušenjem objekata u Save Maškovića.
 
DSC_0861.JPG


Zbunjuje me ovo podizanje kružnog toka. Podignut je za oko pola metra, i podizanje na isti iz pravca Crnotravske se itakako primeti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=844053#p844053:mx62d1i6 je napisao(la):
boby07 » 22 Apr 2021 22:48[/url]":mx62d1i6]

Zbunjuje me ovo podizanje kružnog toka. Podignut je za oko pola metra, i podizanje na isti iz pravca Crnotravske se itakako primeti.
file.php
Verovatno radi bezbednosti, pošto se tu u prošlosti samo tako jurilo sa preko 100 na sat.
 
Hoće li autobuske stanice u Crnotravskoj biti uvučene?
 
Vrh