Šta je novo?

Spoljna Magistralna Tangenta (SMT), Most preko Ade Huje

Ovaj most o kojem se bezmalo priča već 20 godina i više je nego potreban dvomilionskom gradu poput Beograda, jer je “Pančevac” preopterećen i zreo za kompletnu rekonstrukciju.

Pančevac je zreo samo za rušenje i da se na njegovom mestu izgradi potpuno novi most, dok bi za to vreme kompletan saobraćaj bio preusmeren na most na Adi Huji.

Opet ponavljam, verujem da ovdašnja vlast čeka da se Pančevac sam od sebe uruši pa da istovremeno rade oba mosta: novi Pančevac i most na Adi Huji, taman da opet uzmu neki kredit od 5-6 milijardi evra.
 

Prilozi

  • Локацијски услови - Верзија за објављивање_20240112124714.pdf
    287,9 KB · Pregleda: 85
Poslednja izmena:
dugo sam dbijao ovu temu da pratim kako se ne bih nervirao...ali sada vidim da dugo nije bilo nekog preseka stanja..,

znaci koliko je realno proisrenje Pere Velimirovića i ostalih ulica do Crnotravske i takodje isto za deo posle Save Maškovića, do petlje Lasta?
i koliko je ovo sve zajedno saboracajno srecno resenje?
 
Crnotravska je, sudeći po skorašnjoj i budućoj gradnji, proširena samo zbog investitora. Nastavak i vijadukt koče "dve parcele", što je naravno samo izgovor, a od okretnice do petlje Lasta je i dalje slobodan koridor i odrađena preparcelacija.

Na drugu stranu je isto relativno slobodno. Oko Pere Velimirovića po PDRu za Košutnjak treba da se izgradi još parking mesta, tako da mogu da se ukinu ona u samoj ulici čime ona automatski dobija četiri trake. Jedna eksproprijacija je ona kod Lisičjeg potoka gde moraju da se ruše dve kuće i uzme deo placa treće. Druga je kod rasadnika gde mora da se sruši objekat koji svakako nikad nije ni smeo da se izgradi jer je na zemljištu bivše pruge.

Bahtijara Vagabzade ima samo rušenja par šupa, proširenje ide ka kasarni gde sva zemlja pripada vojsci. Jedina začkoljica je gasovod sa te strane, ali deluje da je duboko ukopan, ispod sadašnjeg nivoa ulice.

Dakle, sve zajedno veoma prosto za izvođenje i prilično jeftino. Samo svi ćute o tome, a pošto ćute građani, ćuti i vlast i svima lepo.
 
Da li ima šanse da most preko Ade Huje ima malo atraktivnije pilone i dekorativnu rasvetu?

I da li trasu SMT-a od mosta preko Ade Huje do laste/autoputa? Da li se očekuje veliki broj vijadukata, možda i neki tunel?
 
С обзиром на трошкове које имамо због ЕХПО, шансе су јако мале. За даљу трасу од моста до петље Ласта имамо планове на овој теми.
 
Mislim da na izgled mosta preko Ade Huje nije uticao expo2027.
Dizajn je definisan pre nekoliko godina već.
 
Истина, али сад су шансе још мање да се то промени.
 
Mislim da na izgled mosta preko Ade Huje nije uticao expo2027.
Dizajn je definisan pre nekoliko godina već.
Bas mi je krivo zbog toga jer se secam kako su ovi lazovi na vlasti objavljivali da ce biti identican mostu na Adi ili cak atraktivniji, a dobili smo prakticno duplikat most zemun-borca. Bas bezveze. Nadam se ipak da ce neko imati sluha i izmeniti dizajn u pravu mosta sa atraktivnim pilonima.
 
Zna li se kada će se spojiti nastavak od Save Maškovića do Laste? Kako su završili proširenje S. Maškovića, nastavak više niko i ne spominje. Ovo samo još jednom potvrđuje da imamo gomilu započetih i nezavršenih projekata.
 
Ako ćeš pošteno, nadaj se sledeće decenije. Eventualno da se nadaš onom nadvožnjaku da ispegla lakat krivinu, da bude do kraja ove decenije.
 
Bar to parcence od Save M. do Brace J. kad bi uradili, rasteretili bi značajno saobraćaj i bar malo smanjili nepodnosljive gužve na Trosarini. Pa još da produže i liniju trole, od Crnotravske do okretnice na Medaku to bi već bilo nešto. 'Al do realizacije možemo samo da sanjamo.

Послато са SM-G975F помоћу Тапатока
 
Da smo se celog života vodili rezonom "da možemo samo da sanjamo" bili bi smo danas u sastavu Turske i Mađarske.
 
Da smo se celog života vodili rezonom "da možemo samo da sanjamo" bili bi smo danas u sastavu Turske i Mađarske.
Шта бисмо могли да урадимо да ”помогнемо” градској власти да уради нешто по питању тог дела СМТ-а? Колоне и гужве су све горе и горе а колико ми се чини, није ни у плану да се настави са радом на спајању са ”лактом” у Јерковићу.
 
Шта бисмо могли да урадимо да ”помогнемо” градској власти да уради нешто по питању тог дела СМТ-а? Колоне и гужве су све горе и горе а колико ми се чини, није ни у плану да се настави са радом на спајању са ”лактом” у Јерковићу.
Da je smenimo, u najboljem mogućem slučaju, na izborima.
 
колико ми се чини, није ни у плану да се настави са радом на спајању са ”лактом” у Јерковићу.
Moje mišljenje je da se čeka da se izgradi projekat na prostoru fabrike pored naselja Stepa Stepanović da bi se bilo šta radilo po pitanju lakat krivine.
 
Vrh