Šta je novo?

Spoljna Magistralna Tangenta (SMT), Most preko Ade Huje

Štark treba naterati da vizuelno prilagodi tu rugobu mestu gde je gradi, nije Voždovac industrijska zona jbt... Ima li nekih informacija? Uskoro je na javnom uvidu nastavak bulevara Peka Dapčevića...da to spoje sa auto-putem, pa da malo prodišemo
 
valjda ide ovde

Screenshot-2024-08-09-183611.jpg
 
Jel on član Brobuilda? Predpostavljam da jeste ako uzima materijal odavde.
 
Видео сам на подтеми о Грчкој улици. Обновићу жалбу овима из јутјуба. На прву крађу овог ткз. јутјубера или већ шта је, ниси ни одреаговали!
Мислим да је разлог што нису одреаговали, тај који је @ЋоРаВа СоВа навео.
Видећемо.
 
vredan covek, i radi i krade, a voli i da se svadja,
ovo sto je Sole napisao ima smisla, ja preporucujem ovako "Beobuild by Gaga"
@Гага
Uzmeš lepo izlupaš "Beobuild" preko dela koji ne može da se odseče a da slika (mapa) ne izgubi funkcionalni smisao, pa onda može da krade ko god hoće i da radi šta god hoće sa njom, uvek će se znati odakle je potekla.​
 
@Гага
Uzmeš lepo izlupaš "Beobuild" preko dela koji ne može da se odseče a da slika (mapa) ne izgubi funkcionalni smisao, pa onda može da krade ko god hoće i da radi šta god hoće sa njom, uvek će se znati odakle je potekla.​
vredan covek, i radi i krade, a voli i da se svadja,
ovo sto je Sole napisao ima smisla, ja preporucujem ovako "Beobuild by Gaga"
@Соле, @Локохатман
Кад ми је тај јутјубовац први пут украо моју ортофото карту, на њој није писало "Беобилд". Од како ми је украо ту карту, увек када радим нове ортофото карте, уписујем Беобилд и то по средини водоравно. Сада је он исто/опет украо прву ортофото карту. Сада размишљам да следећи пут видим за ткз. "водени печат", морам прво мало да се подсетим шта и како се ради са њим.
Хвала на предлозима.
 
Имају ли у плану овако нешто скоро да направе у профилу 2+2? Ова веза, са градњом продужетка улуце Светозара Радојчића до петље код погона Космај би растеретили саобраћај значајно.
Screenshot_20240917-185944~3.png
 
Poslednja izmena:
Имају ли у плану овако нешто скоро да направе у профилу 2+2? Ова веза, са градњом продужетка улуце Светозара Радојчића до петље код погона Космај би растеретили саобраћај значајно.
Pogledajte prilog 212054
То је одавно планирано, седи у фиокама већ преко пола века. Кад се градила Степа, остављен је појас за будући пут ка фирми Транспорт. Али да би "растеретило", растеретило би колико и оно ширење Саве Машковића ако се задржи та фикс-идеја-примитива 2+2 само, и то само као површински булевар са искључиво мешовитим друмским саобраћајем. Дошло се до тога да се због начичканих семафора и станица спором деоницом трамваја од Бањице 2 до Трошарине стиже знатно брже него аутобусом преко Бањичке пијаце. А шта је онда решење? 3,3км до Аутокоманде и 6км до обилазнице нема нормалних попречних саобраћајница. Чак и много више од 2+2 траке за мешовит друмски саобраћај ће се загушивати у року од неколико година. У неком нормалном планирању се тражи транспорт који ако није брз није ни преспор, и може гарантовати време путовања. То значи да би иоле разумна нека нова власт одмах правила на тај начин да постоји или жута трака или трамвајска баштица. У овом случају да се од 50 прави по могућности тролејбуски БРТ. Чак и ако се пар трака одвоји само за аутобус само од Пет солитера до лакат кривине у Јерковићу, у тој зони би аутобус (тролејбус) сустизао кола. То је уједно и зона где се ред вожње 50 највише поремећује. Везано за типове раскрсница, кружни ток са Булеваром ослобођења је проблематичан зато што прекида жуту траку. А оптималан би био аутобуски пут 1+1 са јужне стране Црнотравске и Саве Машковића. Даље, на критичним раскрсницама треба да се направи друмски подвожњак. Код саме Трошарине, на пресецању са Булеваром ослобођења на правцу Булевара ослобођења 1+1, а на пресецању са Војводе Степе на правцу Саве Машковића 1+1. Наравно, осим жутих трака, да постоји пут 2+2, и још да буде стандардна стаза за бицикле/електробицикле/тротинете. Такође на укрштању са Пеке Дапчевића, на лицу места би се морало разматрати да неки правац прође надвожњаком или повожњаком.
 
Bila je saobraćajka na Banjici oko 16h, baš na semaforu, taj autobus sa četiri žmigavca bi trebalo da je bio jedan od učesnika (samo je pomeren). Epski kolaps je napravila relativno bezazlena saobraćjka.
 
Juče popodne, bez zastoja, bez radova, bez saobraćajki.

Gužva do generalštaba

Tu nije jedan izvor zagušenja, ima ih nekoliko:
1) Suženje puta od Trošarine ka Jerkoviću
2) Kružni tok, koji prenosi zagušenja na nezagušene pravce.
3) Zagušenje Baštijara Vahabzade (ka Rakovici)
Još, ne postoje alternativni pravci kao, na primer, na Novom Beogradu.

U slučaju dolaska na vlast iole razumnih, već u prvih par godina bi bili izvršeni sledeći projekti:
1) Od Lisičijeg potoka do lakat krivine u Braće Jerković 2+2 za kola 1+1 za javni prevoz. I to kao izdvojeni autobuski put sa desne (južne) strane Bahtijara Vahabzade, Crnotravske i Save Maškovića, dalje bliže Naselju Stepa Stepanović. Raskrsnice semaforizovane sa pripremnim radovima za podvožnjak na pravcu SMT na presecanju sa Vojvode Stepe, i Bulevar oslobođenja na presecanju sa SMT.
2) Spajanje Banjice i Medakovića trolejbusom, sa širenjem ka Miljakovcu.
3) Širenje Crnotravske do Neznanog Junaka na 2+2, sa ciljem da bude 1+1 za kola, 1+1 za javni prevoz.
4) U Neznanog junaka leva traka "X" leva traka, (surotan smer) "Y" prolaz za kola u tvom smeru, "X" desna traka za javni prevoz. Ujutru ka Dragiše Mišović tako, a popodne ka VMA tako. Ujutru ka VMA i popodne ka Dragiše Mišović: "X", "X", "Y", odnosno i kola i javni prevoz koriste desnu traku samo.
5) Bulevar kneza Aleksandra Karađorđevića: proširenje u delu 2+1, žute trake. Spuštanje trolejbusa na Prokop.
6) Kneza Miloša od Londona do Mostara: proširenje na 2+2 za kola, 1+1 javni prevoz. Nadoknada za ukinuta parking mesta u Kneza Miloša, veliki višespratni parking u Dragana Mancea, i trolejbus tipa 41L baš odatle za centar grada. Da vozač kola uđe u prazan trolejbus na početnoj, istovremeno, da po neki ne prepun trolejbus krene sa Prokopa ka centru.

Dakle to je sistem projekata, koji treba da da kao proizvod jednu celinu. Sledeći prioritet je od Medakovića 3 do Smederevskog puta, ali sa dosta više komplikacija (eksproprijacija). Ono što stalno tvrde p*de za most preko Ade Huje, to treba da bude poslednji deo, koji bez onog od Medakovića do Višnjice ne čini celinu.
 
Mot preko Ade Huje ipak treba da bude prioritet, kako bi se omogućila rekonstrukcija Pančevačkog mosta.
 
Sve u vezi mosta Ada Huja kao da je povuceno i sva sredstva prebacena na deo grada oko BgH20
Prioritet su njihove miilijarde u odnosu na nekoliko stotina hiljada ljudi Palilule, Zvezdare i Vozdovca vezano sa
Mosta Ada Huja i SMT
 
A što je najgore od svega, na par stotina metara od mesta gde bi taj most trebalo da bude, nalaziće se kamp za kinske radnike koji će kopati tunel od Ekonomskog fakulteta do Cvijićeve ulice - opet za potrebe BGH2O.
 
Vrh