Šta je novo?

Spoljna Magistralna Tangenta (SMT), Most preko Ade Huje



Nula poena za most Ada Huja do daljeg.
 
Koja je planirana sirina SMT-a,odnosno koliko ce traka imati,da li se nesto do sada promenilo,
u delu od Mirijeva do Laste?
 
Hvala.
Mozda sam se pogresno izrazio.
Mislio sam da ce SMT ,prolaziti iznad Mirijevske trafo stanice,pa sam onda video plan,da ide ispod,bliže naselju,pa sam pomislio da će se zbog toga,mozda menjati sirina.
Ne znam ,koja je to logika,da se približavaju naselju,ako vec ima prostora,da se udalje.
 
Вероватно шкртаре на саобраћајници за насеље, па желе две муве једним ударцем.
 
Hvala.
Mozda sam se pogresno izrazio.
Mislio sam da ce SMT ,prolaziti iznad Mirijevske trafo stanice,pa sam onda video plan,da ide ispod,bliže naselju,pa sam pomislio da će se zbog toga,mozda menjati sirina.
Ne znam ,koja je to logika,da se približavaju naselju,ako vec ima prostora,da se udalje.
Мислим да је то због терена више. После Миријева се спушта на Роспи Ћуприју због стрмине брда, а и зарад "штеловања" петље
 
Ima li naznaka ,kada će se krenuti,verovatno prvo čekaju, da se krene sa mostom na Adi Huji.
Tu gde šteluju petlju,su ozbiljna klizišta,tamo posle trafo stanice.
Nisam pronašao plan sa ukrštanjem lokalnih ulica.Jedino vidim ukrštanje sa Mihajla Bulgakova i smederevcem.
Ne znam gde su uključenja pre tih.
 
Искрено, без јасно одвојених средстава у буџету, мислим да онда пројекат није ни у планерско-правним оквирима (прокектовања, експропријације) за наредну годину.
 
Potpuno odsustvo ,svih mogućih prioriteta,i bez ikakve svesnosti gradskih čelnika,da oni zapravo vode glavni grad.
SMT od Visnjičke do Laste,bez mosta je UMP,koji ima ogromnu korist,da se stanovnicima,Karaburme,Visnjice,Mirijeva,Kaludjerice,omogući izlazak na autoput i stari pančevac.Sada se za ostvarenje tog cilja,raubuju Mirijevo,koje je postalo tranzit za kamione,kao i ostali putevi koji su preopterećeni.
Do sada su već mogli ,da urade deo od Laste do Visnjičke,i to u onim njihovim čuvenim fazama,makar most bio za 100 godina.
 
Poslednja izmena:
Па наравно, приоритети су пресвлачење постојећих како-тако функционалних простора гранитом, склањањем функционалног моста да би правили већи на његовом месту, мали метро, склањање травњака уз булеваре, а игноришу се СМТ, УМП, Т6, нови мостови, нови булевари, проширења правих уских грла (Славија-Војислава Илића, булевар Деспота Стефана пре Џорџа Вашингтона, булевар Краља Александра иза Цветка...), железница...
 
Apsolutno je tako.
Čak bi i samo jedan deo,od Laste do smederevca,bio ekstremno koristan i funkcionalan.
Bukvalno da razbiju trosak na tri dela-faze..Do smederevca,do Mirijeva i do Karaburme.
Prvi deo do smederevca ,protok saobracaja bi bio ogroman,rasterecenje uskih mokroluskih sokaka.Moze da funkcionise kao zasebna celina.Nikakav most tu nije potrebno čekati.
 
Poslednja izmena:
Просто нема плана реализације постојећих пројеката.
 
O tom problemu i pričamo,nepostojanju planiranja.

Nema proširenja Milana Rakića.
Nema Proširenja Mite Ružića.
Nema proširenja Bulevara.
Nema proširenja D.Srejovića.
Nema SMT-a Lasta-Smederevac.-Karaburma.
Nema ničega, ima samo besomučne gradnje u Mirijevu,dok su se svi pristupni putevi začepili.Gde su pare od zemljista i silnih taksarina?
 
Oni koji donose odluke očigledno su vodjeni nekim drugim motivima, uglavnom kako zamazati oči do narednih izbora i tako u krug.

Trasa SMT je uvek išla ispod trafo stanice. Trafo stanica je u planovima bila od kraja 80tih, a SMT od početka 2000tih. Tada to nije bilo nigde blizu bilo kojih kuća i zgrada u Mirijevskom delu. Sada već nije tako, počevši od Stajićevih zgrada i celog naselja gore u Kapetana Žunića. Plus su smanjili zeleni pojas oko SMT na samo jednu parcelu.

Planirane su dve petlje u Mirijevu. Jedna na vrhu iznad u produzetku Mihaila Bulgakova, druga na vrhu u produzetku Vitezova K Z.

Ali ne bi se nadao ja da će to još 10god. To je u interesu samo stanovništvu, jedno 150-200k koje gravitira pojasu Kaludjerica MML Mirijevo Karaburma Višnjica, V Banja, Slanci V Selo.

Nema "njihovog" interesa tj biznisa da se obrću milijarde i posle izgradnje. Zato uzivaj u novim EXPO halama, a ovo malo zaboravi, seti se mozda tamo negede u Maju na zaokruzivanju 🤣

Plan na slici petlje gore levo i dole desno.

Screenshot_20230813_092832_copy_574x957.jpg
 
Ijaooo. Prvo Vinča pa onda Ada Huja. Znači 10god minimum lagano.

Kod:
Kada je reč o mostovima, Čučković je rekao da se pokazalo kao neophodno izmeštanje teškog železničkog saobraćaja iz centra Beograda. Prioritet Grada Beograda, Vlade Srbije i CIP-a je da se ide u nastavak obilaznice oko Beograda, takozvani sektor C, odnosno 32 kilometra do Pančeva, objašnjava on.

- To podrazumeva i izgradnju Vinčanskg mosta, koji će biti železničko - drumski sa jednom deonicom koja će biti u profilu auto - puta do same petlje u Pančevu i to bi bio krajni cij. Tek kada se taj projekat završi može se pristupiti izradi takozvane spoljne magistralne tangente (SMT) i izgradnji samog mosta preko Dunava kod Ade Huje - rekao je on.

Naveo je da je za Vinčanski most potpisan ugovor za projektovanje i eksproprijaciju.

- Od Dunavskih mostova taj nam je prvi, posle ćemo ići sa projektom na Adi Huji. Mi, osim planskog dela za most na Dunavu kod Ade Huje, nismo drugo definisali. Treba da se definiše trasa kao i za Vinčanski most, a posle toga će se pristupiti daljim poslovima - rekao je on


 
Ijaooo. Prvo Vinča pa onda Ada Huja. Znači 10god minimum lagano.

Kod:
Kada je reč o mostovima, Čučković je rekao da se pokazalo kao neophodno izmeštanje teškog železničkog saobraćaja iz centra Beograda. Prioritet Grada Beograda, Vlade Srbije i CIP-a je da se ide u nastavak obilaznice oko Beograda, takozvani sektor C, odnosno 32 kilometra do Pančeva, objašnjava on.

- To podrazumeva i izgradnju Vinčanskg mosta, koji će biti železničko - drumski sa jednom deonicom koja će biti u profilu auto - puta do same petlje u Pančevu i to bi bio krajni cij. Tek kada se taj projekat završi može se pristupiti izradi takozvane spoljne magistralne tangente (SMT) i izgradnji samog mosta preko Dunava kod Ade Huje - rekao je on.

Naveo je da je za Vinčanski most potpisan ugovor za projektovanje i eksproprijaciju.

- Od Dunavskih mostova taj nam je prvi, posle ćemo ići sa projektom na Adi Huji. Mi, osim planskog dela za most na Dunavu kod Ade Huje, nismo drugo definisali. Treba da se definiše trasa kao i za Vinčanski most, a posle toga će se pristupiti daljim poslovima - rekao je on



Теби као да се негде жури. Шта је 10година за нас. Чекали смо овај део обилазнице само 30година.
 
Problem sa Pancevcem je sto ce verovatno morati da se zameni cela konstrukcija novom jer sanacija postojece kosta skuplje.
 
,, ... program koji će se naći pred odbornicima u sredu, predviđa nula dinara izdvajanja ove godine, ali i 2024. i 2025. za most preko Ade Huje. On postoji kao stavka u ovom programu, ali ne i novac opredeljen za taj projekat.... ,,
Izvorr E kapija
 
,, ... program koji će se naći pred odbornicima u sredu, predviđa nula dinara izdvajanja ove godine, ali i 2024. i 2025. za most preko Ade Huje. On postoji kao stavka u ovom programu, ali ne i novac opredeljen za taj projekat.... ,,
Izvorr E kapija
Neće most preko Ade Huje u dogledno vreme, nije ni ranije imalo novca a kamoli sada kada će biti fokus na Ekspo 2027.
Tek od budžeta za 2028. godinu je moguće dodela sredstava za tu stavku.
 

Ne znam, ja sam ovde čuo 7 novih mostova do 2030. A da je most kod Ade Huje potpisan ugovor pre godinu ipo dana. Čuo od ljudi koji za 9.5 godina nisu napravili nijedan, a neće ni sledećih 6-7, samo će jedan srušiti.
 
Vrh