Kada je reč o mostovima, Čučković je rekao da se pokazalo kao neophodno izmeštanje teškog železničkog saobraćaja iz centra Beograda. Prioritet Grada Beograda, Vlade Srbije i CIP-a je da se ide u nastavak obilaznice oko Beograda, takozvani sektor C, odnosno 32 kilometra do Pančeva, objašnjava on.
- To podrazumeva i izgradnju Vinčanskg mosta, koji će biti železničko - drumski sa jednom deonicom koja će biti u profilu auto - puta do same petlje u Pančevu i to bi bio krajni cij. Tek kada se taj projekat završi može se pristupiti izradi takozvane spoljne magistralne tangente (SMT) i izgradnji samog mosta preko Dunava kod Ade Huje - rekao je on.
Naveo je da je za Vinčanski most potpisan ugovor za projektovanje i eksproprijaciju.
- Od Dunavskih mostova taj nam je prvi, posle ćemo ići sa projektom na Adi Huji. Mi, osim planskog dela za most na Dunavu kod Ade Huje, nismo drugo definisali. Treba da se definiše trasa kao i za Vinčanski most, a posle toga će se pristupiti daljim poslovima - rekao je on