To je odlično pitanje. Ima li neko bilo kakvu informaciju?johnny_s":8hhrq3k9 je napisao(la):Zašto se postavljaju bandere kao za kontaktnu mrežu, je l' se planira proširenje mreže do Medaka?
Prvi put čujem za ovu kontaktnu mrežu a blago rečeno pratim sve u vezi trolejbusa. Pretpostavljam da je ideja da trolejbusi mogu direktno ići na 40 i 41 iz budućeg depoa trolejbusa Kosmaj 2 koji će biti izgrađen umesto depoa Dorćol na lokaciji pored postojećeg Kosmaja kod Laste. Inače terminus Medak će biti povezan sa ovim depoom produženjem mreže za 1km.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=830942#p830942:5sbge4o8 je napisao(la):johnny_s » 13 Mar 2021 09:20 pm[/url]":5sbge4o8]Zašto se postavljaju bandere kao za kontaktnu mrežu, je l' se planira proširenje mreže do Medaka?
Govorimo o gradu koji na najvećoj kružnoj raskrsnici u Beogradu to jest Slaviji nije napravio podzemne prolaze, jasno je da ih neće ni biti negde drugde.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=831085#p831085:3138ymax je napisao(la):Blade » 14 Mar 2021 01:12 pm[/url]":3138ymax]Ja cu sada malo da skrenem sa teme i odem možda daleko, ali...
Kako ce ovo biti deo SMT i neki interni beogradski tranzit, da ga tako nazovem, svejedno se planira da bude veca kolicina saobracaja...Zasto se umesto pešačkih prelaza ne projektuju podzemi prolazi? To više košta, ali pešaci su bezbedniji, a saobracaj ce bolje cirkulisati. I da se put ogradi sa trane, da se ,,srndaći" teže odlucuju da pretrčavaju, kruzni tokovi, ne semaforizovane raskrsnice. Kruzni tokovi, koliko god da prosecan Srbin ne zna da vozi u kruznom toku, mora da se uči.
Katastar Beograda blagi užas, čekam 3 godine, a u Valjevu skoro kupio neki plac, rekli zakonski rok mesec dana, a završili mi brže za 2-3 sedmice.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=831092#p831092:2t4jzah5 je napisao(la):Dzangrizalo » Ned Mar 14, 2021 1:22 pm[/url]":2t4jzah5]na internet stranici katastra se vidi da su parcele preoblikovane za kružni tok ali se i dalje vode na prethodne vlasnike, tako da je verovatno pitanje trenutka kad će se izvršiti prenos
Katastar u Beogradu zaista jeste kriminalan, to kašnjenje koje prave je uglavnom podstaknuto time da im zadeneš neke devize u džep pa će tvoj predmet dospeti na vrh gomile, ali da ne skrećem sa teme po pitanju najomraženijeg organa uprave[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=831120#p831120:35gubolf je napisao(la):Whiplash » Ned Mar 14, 2021 3:41 pm[/url]":35gubolf]Porediš Beograd od ~2 miliona ljudi i Valjevo pd ~100 000 ljudi?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=831093#p831093:c9wr659e je napisao(la):vucko » Ned Mar 14, 2021 1:25 pm[/url]":c9wr659e]Govorimo o gradu koji na najvećoj kružnoj raskrsnici u Beogradu to jest Slaviji nije napravio podzemne prolaze, jasno je da ih neće ni biti negde drugde.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=831085#p831085:c9wr659e je napisao(la):Blade » 14 Mar 2021 01:12 pm[/url]":c9wr659e]Ja cu sada malo da skrenem sa teme i odem možda daleko, ali...
Kako ce ovo biti deo SMT i neki interni beogradski tranzit, da ga tako nazovem, svejedno se planira da bude veca kolicina saobracaja...Zasto se umesto pešačkih prelaza ne projektuju podzemi prolazi? To više košta, ali pešaci su bezbedniji, a saobracaj ce bolje cirkulisati. I da se put ogradi sa trane, da se ,,srndaći" teže odlucuju da pretrčavaju, kruzni tokovi, ne semaforizovane raskrsnice. Kruzni tokovi, koliko god da prosecan Srbin ne zna da vozi u kruznom toku, mora da se uči.
Kružni tokovi su sada u puno gradova u Srbiji pogotovu na prilazima gradu pa mislim da nisu više bauk ka ranije.