Šta je novo?

Spoljna Magistralna Tangenta (SMT), Most preko Ade Huje

Radi se :)

210309-borska-trosarina-01.jpg

210309-borska-trosarina-02.jpg

210309-borska-trosarina-03.jpg

210309-borska-trosarina-04.jpg

210309-borska-trosarina-05.jpg

210309-borska-trosarina-06.jpg

210309-borska-trosarina-07.jpg

210309-borska-trosarina-08.jpg

210309-borska-trosarina-09.jpg

210309-borska-trosarina-10.jpg

210309-borska-trosarina-11.jpg

210309-borska-trosarina-12.jpg

210309-borska-trosarina-13.jpg

210309-borska-trosarina-14.jpg
 
Moje subjektivno mišljenje da je namera da se uradi prvo jedna strana Crnotravske, sa dve trake, pa da se onda tuda dvosmerno pusti saobraćaj koji trenutno kruži preko Baštovanske i Paunove.
 
Zašto se postavljaju bandere kao za kontaktnu mrežu, je l' se planira proširenje mreže do Medaka?
 
johnny_s":8hhrq3k9 je napisao(la):
Zašto se postavljaju bandere kao za kontaktnu mrežu, je l' se planira proširenje mreže do Medaka?
To je odlično pitanje. Ima li neko bilo kakvu informaciju?

Sent from my SM-G988B using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=830942#p830942:5sbge4o8 je napisao(la):
johnny_s » 13 Mar 2021 09:20 pm[/url]":5sbge4o8]Zašto se postavljaju bandere kao za kontaktnu mrežu, je l' se planira proširenje mreže do Medaka?
Prvi put čujem za ovu kontaktnu mrežu a blago rečeno pratim sve u vezi trolejbusa. Pretpostavljam da je ideja da trolejbusi mogu direktno ići na 40 i 41 iz budućeg depoa trolejbusa Kosmaj 2 koji će biti izgrađen umesto depoa Dorćol na lokaciji pored postojećeg Kosmaja kod Laste. Inače terminus Medak će biti povezan sa ovim depoom produženjem mreže za 1km.
 
Kružni tok za pohvalu, trebalo bi na masi raskrsnica u gradu to staviti, ali kritika da one kućice koje treba se sklone za proširenje ulice nisu ni takli. Obrni okrenu, na svakoj saobraćajnici gde treba čak i mala eksproprijacija, uvek im je problem, nesposobni su to reše. Zato se pretpostavljam masa planiranih proširenja poput Mekenzijeva-Žička, nastavak Južnog bulevara, Bulevara... i odlaže.
 
Zar ta eskproprijacija nije rešena za te kućice? Čak se i nekom novinskom članku pominjalo da je rešeno
 
Ja cu sada malo da skrenem sa teme i odem možda daleko, ali...

Kako ce ovo biti deo SMT i neki interni beogradski tranzit, da ga tako nazovem, svejedno se planira da bude veca kolicina saobracaja...Zasto se umesto pešačkih prelaza ne projektuju podzemi prolazi? To više košta, ali pešaci su bezbedniji, a saobracaj ce bolje cirkulisati. I da se put ogradi sa trane, da se ,,srndaći" teže odlucuju da pretrčavaju, kruzni tokovi, ne semaforizovane raskrsnice. Kruzni tokovi, koliko god da prosecan Srbin ne zna da vozi u kruznom toku, mora da se uči.
 
jeftinije je pasarale pešačke da se naprave ali ni o tome niko ne razmišlja
 
na internet stranici katastra se vidi da su parcele preoblikovane za kružni tok ali se i dalje vode na prethodne vlasnike, tako da je verovatno pitanje trenutka kad će se izvršiti prenos
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=831085#p831085:3138ymax je napisao(la):
Blade » 14 Mar 2021 01:12 pm[/url]":3138ymax]Ja cu sada malo da skrenem sa teme i odem možda daleko, ali...

Kako ce ovo biti deo SMT i neki interni beogradski tranzit, da ga tako nazovem, svejedno se planira da bude veca kolicina saobracaja...Zasto se umesto pešačkih prelaza ne projektuju podzemi prolazi? To više košta, ali pešaci su bezbedniji, a saobracaj ce bolje cirkulisati. I da se put ogradi sa trane, da se ,,srndaći" teže odlucuju da pretrčavaju, kruzni tokovi, ne semaforizovane raskrsnice. Kruzni tokovi, koliko god da prosecan Srbin ne zna da vozi u kruznom toku, mora da se uči.
Govorimo o gradu koji na najvećoj kružnoj raskrsnici u Beogradu to jest Slaviji nije napravio podzemne prolaze, jasno je da ih neće ni biti negde drugde.

Kružni tokovi su sada u puno gradova u Srbiji pogotovu na prilazima gradu pa mislim da nisu više bauk ka ranije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=831092#p831092:2t4jzah5 je napisao(la):
Dzangrizalo » Ned Mar 14, 2021 1:22 pm[/url]":2t4jzah5]na internet stranici katastra se vidi da su parcele preoblikovane za kružni tok ali se i dalje vode na prethodne vlasnike, tako da je verovatno pitanje trenutka kad će se izvršiti prenos
Katastar Beograda blagi užas, čekam 3 godine, a u Valjevu skoro kupio neki plac, rekli zakonski rok mesec dana, a završili mi brže za 2-3 sedmice.
 
Porediš Beograd od ~2 miliona ljudi i Valjevo pd ~100 000 ljudi?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=831120#p831120:35gubolf je napisao(la):
Whiplash » Ned Mar 14, 2021 3:41 pm[/url]":35gubolf]Porediš Beograd od ~2 miliona ljudi i Valjevo pd ~100 000 ljudi?
Katastar u Beogradu zaista jeste kriminalan, to kašnjenje koje prave je uglavnom podstaknuto time da im zadeneš neke devize u džep pa će tvoj predmet dospeti na vrh gomile, ali da ne skrećem sa teme po pitanju najomraženijeg organa uprave
 
Da, jer nije isto upisati 2 miliona zgrada u katastar u BG naspram 100 000 zgrada u Valjevu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=831093#p831093:c9wr659e je napisao(la):
vucko » Ned Mar 14, 2021 1:25 pm[/url]":c9wr659e]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=831085#p831085:c9wr659e je napisao(la):
Blade » 14 Mar 2021 01:12 pm[/url]":c9wr659e]Ja cu sada malo da skrenem sa teme i odem možda daleko, ali...

Kako ce ovo biti deo SMT i neki interni beogradski tranzit, da ga tako nazovem, svejedno se planira da bude veca kolicina saobracaja...Zasto se umesto pešačkih prelaza ne projektuju podzemi prolazi? To više košta, ali pešaci su bezbedniji, a saobracaj ce bolje cirkulisati. I da se put ogradi sa trane, da se ,,srndaći" teže odlucuju da pretrčavaju, kruzni tokovi, ne semaforizovane raskrsnice. Kruzni tokovi, koliko god da prosecan Srbin ne zna da vozi u kruznom toku, mora da se uči.
Govorimo o gradu koji na najvećoj kružnoj raskrsnici u Beogradu to jest Slaviji nije napravio podzemne prolaze, jasno je da ih neće ni biti negde drugde.

Kružni tokovi su sada u puno gradova u Srbiji pogotovu na prilazima gradu pa mislim da nisu više bauk ka ranije.

Pasarele mogu, što kaže kolega. Jesu mnogo jeftinije, ali ruznije. Opet, i to je bolje, nego pešački prelazi. Poenta ovakvih saobracajnica je da se saobracaj ubrza, a ne usporava. I ograde ili neka vrsta bukobrana, obavezno, sa obe strane puta.

Nisu toliki bauk, kultivisali su se malo ljudi, u pravu si, ali i dalje ima mnogo onih koji ne znaju da voze u takvim raskrsnicama.
 
Whiplash, kako nije isto ako npr 100.000 zgrada upisuje 10 ljudi i 2 miliona zgrada upisuje 200 ljudi, to je isto. 100.000 : 10 = 2.000.000 : 200. Ili ako Beograd recimo ima 20 puta vise opstina i zaposlenog opstinskog osoblja. Ali cak i po tvojoj racunici ja sam tamo cekao manje od 1 mesec, a u Beogradu oko 40 meseci i dalje cekam, pa ako je Bg po tvojoj racunici 20 puta veci, onda opet duplo duze cekam nego tamo. Znaci katastarska administracija Beograda gora u svakom slucaju.
Ali na stranu to oko rada katastra, sem ovih objekata za eksproprijaciju na uglu, ima izgleda jos jedan objekat za eksproprijaciju vamo na pravcu ka VMA, na strani bazena? Jel on resen ili sta?
 

Prilozi

  • 1.jpg
    1.jpg
    80,1 KB · Pregleda: 1.256
Објекат ће остати. Срушена је одавно башта која се налазила према Црнотравској улици. Иако је требало уклонити цео објекат, власник је подмазао где је потребно (заузврат се много СНС чланова хранило ту).
Мучна ми је ова тема, немате појма колико је незадовољство на Бањици начином на који се ради, редоследом радова, динамиком, сигнализацијом, пројектом, итд.
 
To je ozon, nelegalna spoljna bašta...objekat su NEKAKO, "magijom" legalizovali.
Cela trasa je rešena, da nije tako, ne bi je počinjali...

@galeks ista priča, u istoj sekundi...kao da smo komšije

Sent from my SM-G988B using Tapatalk
 
Bilo nezadovoljstvo gužvama i saobraćajnim čepovima i kad se ništa nije preduzimalo.
Sad opet kad se radi opet nezadovoljstvo. :roll:
 
У школи када одговараш, од јединице боља је двојка, али боља је и петица. Овај пројекат је једна обична двојка.
Башта Озона је решена годинама уназад.

Где је нестао савршени дрворед здравих стабала? Зашто је динамика радова толико успорена иако време иде на руку радовима? Зашто је сигнализација обилазнице лоша, зашто семафори нису синхронизовани да истрпе новонасталу ситуацију? Који је план за кружни пут? Зашто се у Саве Машковића практично ништа не дешава? Зашто се објекти не руше? Помињу се нове саднице, које, где ће бити, на пројектима се не види и колико је то ако се одузме број исечених стабала? Како ће бити решен тротоар поред Црнотравске 1, ту много деце иде пешке у школу, да ли су одмакли и колико од зграде где је и сада лош тротоар? Хоће ли бити заштитне ограде?

И ја питам свашта... Е зато је мучно... А ми живимо ту и нама то није успутна саобраћајница.

Алекс@ - Комшије смо :)
 
Vrh