Šta je novo?

Spoljna Magistralna Tangenta (SMT), Most preko Ade Huje

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=831183#p831183:3mfnbou8 je napisao(la):
Earthmoving » Sun Mar 14, 2021 4:50 pm[/url]":3mfnbou8]Beograd recimo ima 20 puta vise opstina i zaposlenog opstinskog osoblja.
Katastar je republička služba nije ni gradska ni opštinska, tako da je za očekivati da usluga svuda bude ista, a nije.
Moja iskustva sa njima su katastrofa. Ljudi su država u državi, gori od crkve, vojske, pošte, EPS-a, MTS-a i železnice.
 
Od republičkog katastra je gora samo Poreska uprava.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=831286#p831286:gbgf92t5 je napisao(la):
Pendolino » Pon Mar 15, 2021 12:06 am[/url]":gbgf92t5]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=831183#p831183:gbgf92t5 je napisao(la):
Earthmoving » Sun Mar 14, 2021 4:50 pm[/url]":gbgf92t5]Beograd recimo ima 20 puta vise opstina i zaposlenog opstinskog osoblja.
Katastar je republička služba nije ni gradska ni opštinska, tako da je za očekivati da usluga svuda bude ista, a nije.
Moja iskustva sa njima su katastrofa. Ljudi su država u državi, gori od crkve, vojske, pošte, EPS-a, MTS-a i železnice.
Pa slazem se, u prvom postu sam i rekao da posto je republicka sluzba je za ocekivati da usluga svude bude ista, al mi se onaj zakaci kako mogu ocekivati da bude ista, i nepotrebno i netacno me skrete sa teme.
 
Proverio sam za SMT, nema planova za sada za izgradnju trolejbuske mreže. Možda je bude nekada ako se neko seti da recimo liniju 50 pretvori u trolejbus, ali to neće biti skoro.
 
Earthmoving":1j8usxf6 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=831092#p831092 je napisao(la):
Dzangrizalo » Ned Mar 14, 2021 1:22 pm[/url]":1j8usxf6]na internet stranici katastra se vidi da su parcele preoblikovane za kružni tok ali se i dalje vode na prethodne vlasnike, tako da je verovatno pitanje trenutka kad će se izvršiti prenos
Katastar Beograda blagi užas, čekam 3 godine, a u Valjevu skoro kupio neki plac, rekli zakonski rok mesec dana, a završili mi brže za 2-3 sedmice.
Mali off ali da zavrsimo ovu pricu. Primer koji navodis nema veze sa efikasnoscu u radu vec sa promenom propisa. Sve nove promene moguce je sprovoditi preko e-saltera (notari, advokati, banke) i one se sprovode jako brzo. Promena se dogodila cini mi se prosle godine. Svi stari predmeti ostaju po starom, na milost i nemilost korumpiranim pojedincima u katastru. Trenutno je oko 600.000 predmeta cini mi se samo u BG.

Dakle to je odgovor, a ne sto je KN Valjevo manji, bzi i spretniji.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=831407#p831407:4w9zg7tp je napisao(la):
vucko » Pon Mar 15, 2021 12:49 pm[/url]":4w9zg7tp]Proverio sam za SMT, nema planova za sada za izgradnju trolejbuske mreže. Možda je bude nekada ako se neko seti da recimo liniju 50 pretvori u trolejbus, ali to neće biti skoro.
Zar nije bolje i trole i buseve zameniti sve elektrobusevima i demontirati mrežu žica iznad glava. Pa tako i dve linije trola koje idu delom ovuda.
 
Vesić napisao na FB:

У повратку из Лазаревца свратио сам да проверим како напредују радови на изградњи новог коловоза са четири саобраћајне траке у Црнотравској од Паунове до Булевара ослобођења са делом будућег кружног токa, као и на изградњи десног коловоза саобраћајнице Саве Машковића у оквиру изградње саобраћајне везе Борска – петља Ласта – сектор 1 и 2.
Тренутно се изводе радови на изградњи подземних инсталација, коловозне конструкције и стубова контакт мреже и јавног осветљења.

https://www.facebook.com/Goran.Vesic.zv ... 4790852727
 
To bi bilo dobro da su se setili da naprave mrežu dok traju opšti radovi. Desila se prosto revolucionarna stvar.
 
Nadam se da da, za razliku od rekonstrukcije Bulevara kneza Aleksandra Karađorđevića, kada su na potezu od Milutina Ivkovića do bolnice Dragiše Mišović propustili da prošire ulicu za jednu traku jer nisu uzeli u obzir troškove zamene i izmeštanja kontaktne mreže
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=831663#p831663:3cvvcbz6 je napisao(la):
Earthmoving » 16 Mar 2021 07:26[/url]":3cvvcbz6]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=831407#p831407:3cvvcbz6 je napisao(la):
vucko » Pon Mar 15, 2021 12:49 pm[/url]":3cvvcbz6]Proverio sam za SMT, nema planova za sada za izgradnju trolejbuske mreže. Možda je bude nekada ako se neko seti da recimo liniju 50 pretvori u trolejbus, ali to neće biti skoro.
Zar nije bolje i trole i buseve zameniti sve elektrobusevima i demontirati mrežu žica iznad glava. Pa tako i dve linije trola koje idu delom ovuda.
Menjaj kod sebe autobuse elektobusima, a trole ostavi na miru. Za te igrarije je potrebno daleko više vozila nego li što je sada u opticaju, a kako imamo manjak vozača, i plus iskustvo Rusa koji su shvatili da su se zaj*** zamenom troli elektrobusima, neka hvala. Meni je i dalje potreban normalan prevoz. Elektrobusevi mogu na linije tipa 30, 36, 54, 57, 60, 76, 87, 502, 521...

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=831751#p831751:3cvvcbz6 je napisao(la):
Dzangrizalo » 16 Mar 2021 12:26[/url]":3cvvcbz6]Nadam se da da, za razliku od rekonstrukcije Bulevara kneza Aleksandra Karađorđevića, kada su na potezu od Milutina Ivkovića do bolnice Dragiše Mišović propustili da prošire ulicu za jednu traku jer nisu uzeli u obzir troškove zamene i izmeštanja kontaktne mreže
Tu nema potrebe za 4 trake, sa ovim režimom sa 3 trake, uvučenim stajalištima u smeru ka centru, i dve trake u smeru ka Dedinju, gužve se više uopšte ne stvaraju.
 
Pa da, i mislio sam postepeno u narednih npr10 godina, do tada će se valjda tehnologija još usavrši, ne sigurno da se sada odjednom 1000 autobusa i trola zameni, nema para za to. I naravno prvo zamena zagađivačkih dizel buseva, pa onda trola. Ali da se kod zamene rashodovanih dizel buseva već sada kupuju isključivo novi elektro (sem na preduge relacije) , to da.
 
Opet ponavljam, trole ne dirati, ni sada, ni kroz desetak godina, a ni u budućnosti.
 
Treba ostaviti raspadnute trole na ulicama? Nisam video novu trolu na ulici ne pamtim od kad.
Sve one stare, prefarbane i našminkane.
Logoraši u WW2 su se pristojnije vozili u logore nego mi u trolama
 
Троле су у ок стању, не видим шта је толико спорно са њима. Нису оне толико маторе.
 
Kad su poslednji put kupljene nove trole?

I zašto nijedna trola nema registrasku tablicu?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=832044#p832044:1pcdcykv je napisao(la):
Whiplash » Wed Mar 17, 2021 1:17 pm[/url]":1pcdcykv]Kad su poslednji put kupljene nove trole?

I zašto nijedna trola nema registrasku tablicu?

Mislim pre oko desetak godina. Bile su relativno nove ili su stizale kada sam ja došao u Beograd (2009. godina), ali neko sigurno zna tačnije.

Trole nemaju registarske tablice jer nisu vozila koja mogu da se kreću svuda, kao i tramvaji, te zbog toga po zakonu ne moraju da imaju tablice.
 
Može li pojašnjenje za ovo "kretanje svuda"?
S druge strane bicikli mogu da se kreću svuda (osim tamo gde je zabranjeno, npr autoput) ali nemaju obavezu tablica
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=832082#p832082:12kq4yw8 je napisao(la):
milaki990 » Sre Mar 17, 2021 1:20 pm[/url]":12kq4yw8]

Mislim pre oko desetak godina. Bile su relativno nove ili su stizale kada sam ja došao u Beograd (2009. godina), ali neko sigurno zna tačnije.

I onda odeš na temu Trole i vidiš u čemu se voze Bugari i Rusi kad su trole u pitanju a u čemu mi i shvatiš da su trole kod nas pokretni mrtvački kovčezi

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=832082#p832082:12kq4yw8 je napisao(la):
milaki990 » Sre Mar 17, 2021 1:20 pm[/url]":12kq4yw8]
Trole nemaju registarske tablice jer nisu vozila koja mogu da se kreću svuda, kao i tramvaji, te zbog toga po zakonu ne moraju da imaju tablice.
Aha, lepo, a kako da naplatiš štetu u slučaju da te udari trola?
 
Nene, trole bi morale imati registraciju, kreću se javnim ulicama, velika vozila
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=832039#p832039:18jvvnur je napisao(la):
Whiplash » 17 Mar 2021 12:06[/url]":18jvvnur]Treba ostaviti raspadnute trole na ulicama? Nisam video novu trolu na ulici ne pamtim od kad.
Sve one stare, prefarbane i našminkane.
Logoraši u WW2 su se pristojnije vozili u logore nego mi u trolama
:roll: Stokholmskog sindrom na delu.
Samo bi ste da sečete i otpisujete nešto apriori, samo zato što je staro. Pa gospodo, i ti vaši elektrobusi koje bi ste metnuli umesto trolejbusa, posle istog broja godina koliko su trolejbusi održavani, iz kuhinje dobro poznatog GSP održavanja, bili bi u istom stanju kao i trolejbusi danas, u fazi raspada. I šta onda? Onda bi ste neki treći sistem prevoza tražili da menja raspale elektrobuse... I kada bi neko pitao zašto bi se to radilo, vi bi ste opet pitali "Znate li kada su zadnji put nabavljani elektrobusi"? , a odgovor će biti "Onda kada ste tražili da elektrobusi zamene raspale trolejbuse".
To što se nešto šminka, ne znači da tako treba da ostane doveka. Osim što bi ste da raspale trole da menja elektrobusima koji će jednog dana isto tako biti raspali, i što nekima kvari estetiku grada koja izgleda kao "bosanski lonac u kombinaciji sa brazilskom favelom", ruži razvučena kontaktna mreža, ne videh da navodite ni jedan konkretan razlog zašto bi se trole menjale elektrobusima, kada već može da se stara trola zameni novom.
To što se trenutno radi i postavljanje stubova kontaktne mreže u Crnotravskoj, vidim kao plus, jer jednog dana će postojati mogućnost da se uvede linija koja bi od Studentskog trga saobraćala trasom 41 do Paunove, pa odatle kao 50 do okretnice Medaković III, jer će ionako morati tuda da se razvlači mreže zbog odlaska / dolaska do novog depoa. Lično bih voleo da se tako nešto desi.
 
Нове БКМ црвеме троле нису нису регистроване због оравно-имовинских односа, пошто су узети на кредит на име града а не ГСПа па у суштини ваљда нису у власништву ГСП већ града. Старије наранџасте троле су све регистроване.
Троле код нас нису мртвачки ковчези већ је генерално ГСП одржавање очајно због неспособне бирократије и комликованих јавних набавки. Већи ризик су нови турски аутобуси који су имали доста несрећа скорије.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=832151#p832151:370f59ik je napisao(la):
solecar » Sre Mar 17, 2021 3:28 pm[/url]":370f59ik]
Samo bi ste da sečete i otpisujete nešto apriori, samo zato što je staro.

A vi bi ste da živite u prošlosti od pre 50 godina kada je trola bila vrhunac gradskog prevoza :roll:
Ili biste da se vratite na onaj period kad su konji vukli tramvaje?

Nisam ja pristalica ni elektrobuseva, više sam za tramvajski saobraćaj ali je to neizvodljivo.
Svakako bolje ukinuti trole i pustiti obične buseve na te trase.
Znam, reći ćete zagađenje, dža-bu, i sl ali ionako je kasno da se bilo šta uradi što se tiče zagađenja tako da to ne bi bio ograničavajući faktor a osim toga autobusi su novije proizvodnje, i ispunjavaju EURO norme
 
Osnovni razlog zašto su trolejbusi uvedeni ponovo krajem 1970tih i početkom 1980tih je jer rade na struju koju sami proizvodimo, tada je bila naftna kriza. Takođe, trolejbusi uvek bolje savlađuju uzbrdice kojih u starom delu Beograda ima dosta stoga saobraćaju po brdima Zvezdare. Pa je zato planirano da 28 ide dalje za Mirijevo kako bi savladavala veliki uspon od Milana Rakića i Mite Ružića do Vitezova karađorđeve zvezde.

Tako isto je i planirana linija 31 da bude autobus zbog neverovatnog uspona u Ustaničkoj od hotela Srbija do Vojislava Ilića.
Takođe je nekada govoreno o pretvaranju linije 50 zbog toga što prelazi velike uzbrdice. Ako mene pitate besmisleno je imati trolejbuse u ravnici, to jest na Novom Beogradu.

Inače, trenutno trolejbusi još uvek imaju snažnije motore od elektrobuseva koji su i skuplji nekoliko puta pa nisu ništa nego do skupe igračke za koju se zalepila uprava grada Beograda kao i neki istočnoevropski gradovi kako bi predstavili kako brinu o ekologiji time što imaju 10 buseva na struju a 1000 na dizel.
 
Whiplash":8hsp941c je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=832151#p832151:8hsp941c je napisao(la):
solecar » Sre Mar 17, 2021 3:28 pm[/url]":8hsp941c]
Samo bi ste da sečete i otpisujete nešto apriori, samo zato što je staro.
A vi bi ste da živite u prošlosti od pre 50 godina kada je trola bila vrhunac gradskog prevoza :roll:
Ili biste da se vratite na onaj period kad su konji vukli tramvaje?

Nisam ja pristalica ni elektrobuseva, više sam za tramvajski saobraćaj ali je to neizvodljivo.
Svakako bolje ukinuti trole i pustiti obične buseve na te trase.
Znam, reći ćete zagađenje, dža-bu, i sl ali ionako je kasno da se bilo šta uradi što se tiče zagađenja tako da to ne bi bio ograničavajući faktor a osim toga autobusi su novije proizvodnje, i ispunjavaju EURO norme
Znači bolje tramvaj na konjsku vuču nego trolejbus.
A i šta mi znači tramvaj kada ne može da zaobiđe prepreku na putu? I tramvaje treba menjati autobusima. I uostalom, sve vrste prevoza menjati autobusom.

vucko":8hsp941c je napisao(la):
Osnovni razlog zašto su trolejbusi uvedeni ponovo krajem 1970tih i početkom 1980tih je jer rade na struju koju sami proizvodimo, tada je bila naftna kriza. Takođe, trolejbusi uvek bolje savlađuju uzbrdice stoga saobraćaju po brdima Zvezdare. Pa je zato planirano da 28 ide dalje za Mirijevo kako bi savladavala veliki uspon od Milana Rakića i Mite Ružića do Vitezova karađorđeve zvezde.

Tako isto je i planirana linija 31 da bude autobus zbog neverovatnog uspona u Ustaničkoj od hotela Srbija do Vojislava Ilića.
Takođe je nekada govoreno o pretvaranju linije 50 zbog toga što prelazi velike uzbrdice. A trenutno trolejbusi još uvek imaju snažnije motore od elektrobuseva koji su i skuplji nekoliko puta pa nisu ništa nego do skupe igračke za koju se zalepila uprava grada Beograda kao i neki istočnoevropski gradovi kako bi predstavili kako brinu o ekologiji time što imaju 10 buseva na struju a 1000 na dizel.
:kk:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=832232#p832232:142842lr je napisao(la):
solecar » Sre Mar 17, 2021 7:00 pm[/url]":142842lr]Znači bolje tramvaj na konjsku vuču nego trolejbus.
Pa koliko vidim to bi vama najviše odgovaralo jer vam smetaju elektro busevi, smetaju vam obični autobusi, smetaju vam tramvaji.

Što se mene tiče ja bih ostavio samo buseve i tramvaje
 
Vrh