arsa.arsa
Intermediate
Napetost uoci otvaranja mosta znacajno raste do 17og...
I ta "obicna " Ulica se kilometar dalje nastavlja u UMP koji je zamisljen na stubovima ,sa tunelima i mega petljama.laki72":vnbv8ayf je napisao(la):Drvored!
Ljudi moji, pa zaboravili ste najbitniji detalj dok komentarisete drvored!
Drvored nije na magistrali.
Mogu oni da ga 'krste' SMP, mogu i da ga nazovu (sto i rade) delom K11 (?!) (Bar - Temisvar), ali je cinjenica sledeca.
To je ulica, gradska ulica!
Sve sa tim drvoredom, sve sa salonom i servisom automobila, sve sa stabenim objektom tik do trotoara (kao po centru) i sve sa semaforom na oba kraja i ogranicenjem 50.
I nece puno vode proteci Dunavom, a imacemo ovde jos salona, magacina, prodajnih objekata, ali i stambenih zgrada.
Zato drugari, nema potrebe da vam smeta drvored. Bas je dobro sto je na vreme posadjen, pre nego 'divljaci' naprave prikljucke iz svojih buducih objekata.
neshaoct":3731eiht je napisao(la):Svako sme da ugrozi svoj život. Sme da skače padobranom, sme da se bavi ekstremnim sportom, sme da skače u reku okačen o elestični kanap sa nekog mosta...sve su to rizične stvari, može da se slomi ruka, noga ili pogine.
Isto kao i atraktivna/brza vožnja. Ako njome ugrožavaš samo sebe, onda je to potpuno ok, imaš pravo na to.
Delija":c20swx22 je napisao(la):Убудуће нећу ни одгаварати на ове ствари...
Delija":c20swx22 je napisao(la):...положио пре 6 година, возио повремено две године а од како сам се финансијски осамосталио рационалније располажем својим новцима. У овом тренутку ми се не исплати поседовање и одржавање кола.
Ne. To se finansira iz mog novca koji inače plaćam za zdravstveno osiguranje. Trošak mog lečenja plaćam.GOJE":c20swx22 je napisao(la):Ako se dogodi nezgoda u kojoj postoje povrede, to predstavlja izvestan trošak za državu - poreske obveznike.
Ne. Javna imovina se ne pravi od para sa Marsa, nego od mog poreza/taksi/akciza. Ja sam platio taj asfalt, bankinu, znak, semafor...i ako to polomim, polomio sam ono što sam ionako platio.GOJE":c20swx22 je napisao(la):U slučaju oštećenja javne imovine, opet imamo trošak poreskih obveznika
Ne.GOJE":c20swx22 je napisao(la):U slučaju oštećenja sopstvene imovine, imamo i verovatan trošak osiguravajućih kuća, koja to opet direktno prenose na svoje klijente.
GOJE":c20swx22 je napisao(la):U slučaju eventulne smrti (naročito mladih ljudi), postoji opet izuzetan trošak države - poreskih obveznika, na školovanju i dotadašnjem lečenju osobe, koja još nije stigla da da svoj doprinos društvu.
kingmanowar":3n29fsdd je napisao(la):Nisam bas pratio temu, pa se izvinjavam ako je vec bilo.
Ovih dana cesto idem za galeniku i spazih da dripci sa Zemunske strane prave 2 raskrsnice sa semaforima (bivska lakat krivina i ona druga bliza mostu). Zar nije bolje i racionalnije da su tu 2 kruzna toka? Mesta za isti ima koliko oces.
razgradjevinar":2x4scpmy je napisao(la):vezano za "autoputeve i magistrale" u gradskoj sredini.
frtalj ump-a, u duzini od oko 3km, od raskpetlje do buvljaka, sto je oko 1/3 udaljenosti od moje kuce do posla, prelazim za 2 minuta. frtalj neizgradjenog umpa, od buvljaka do tosinog bunara, u duzini manjoj od 2 kilometra prelazim za oko 10 minuta. sve to puta 2, jer se istim putem vracam pa sve to puta 20 radnih dana u mesecu... samo ovaj frtalj denivelisane saobracajnice mi na meseconm novou ustedi oko 6 sati zivota, ili par dana godisnje.. zavrsetkom novobeogradske deonice na mecenom nivou imacu mozda cak i 10 casova slobodnog vremena mesecno koje cu umesto u putu provesti tamo gde mi je volja. O ustedi na benzinu necu kao sto necu ni o manjem trovanju novobeogradjana. isit benefit imaju i vozila gradskog provoza, bus ne mora da juri 140 km/h da bi putnici u njemu stigli brze na svoja odredista, dovoljno je da ne stoji u mestu pola vremena koje mu je potrebno od tacke A do tacke B
nije direktno vezano za temu ali mozda neko shvati zasto denivelisane saobracajnice u gradskoj sredini, tamo gde ima mesta i potrebe, nisu idiotarija vec korak napred za sve, ne samo za vozace nego i za sve ljude dobre volje a bogami i one druge, ako nista da imaju vise vremena da na nekom forumu opletu o istom
spatiotecte":2ti9j180 je napisao(la):U prinicipu SMT nije predvidjen da se nakaci na UMP.
To je samo trenutno stanje dok se ne dovrse prsteni.
goxsys":293eyll3 je napisao(la):Poenta svega nije ni naziv ulice ni brzina vec protocnost.Dovoljno je 50 ako ne stajes na svakoj raskrsnici.
Вожд":26djj3x3 je napisao(la):@razgradjevinar
frtalj ump-a, u duzini od oko 3km, od raskpetlje do buvljaka, sto je oko 1/3 udaljenosti od moje kuce do posla, prelazim za 2 minuta. frtalj neizgradjenog umpa, od buvljaka do tosinog bunara, u duzini manjoj od 2 kilometra prelazim za oko 10 minuta. sve to puta 2, jer se istim putem vracam pa sve to puta 20 radnih dana u mesecu... samo ovaj frtalj denivelisane saobracajnice mi na meseconm novou ustedi oko 6 sati zivota, ili par dana godisnje.. zavrsetkom novobeogradske deonice na mecenom nivou imacu mozda cak i 10 casova slobodnog vremena mesecno koje cu umesto u putu provesti tamo gde mi je volja. O ustedi na benzinu necu kao sto necu ni o manjem trovanju novobeogradjana. isit benefit imaju i vozila gradskog provoza, bus ne mora da juri 140 km/h da bi putnici u njemu stigli brze na svoja odredista, dovoljno je da ne stoji u mestu pola vremena koje mu je potrebno od tacke A do tacke B
nije direktno vezano za temu ali mozda neko shvati zasto denivelisane saobracajnice u gradskoj sredini, tamo gde ima mesta i potrebe, nisu idiotarija vec korak napred za sve, ne samo za vozace nego i za sve ljude dobre volje a bogami i one druge, ako nista da imaju vise vremena da na nekom forumu opletu o istom
А замисли..
Седнеш у метро и ..
neshaoct je napisao(la):Je l mogu da se ubijem prekosutra? :mrgreen: Nešto sam zauzet danas i sutra, ali ako bi mi učinio i dozvolio da se ubijem prekosutra kasno popodne, bio bih ti zahvalan.
/quote]
I ako promašiš završiš kod sudije.