Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

laki72":vnbv8ayf je napisao(la):
Drvored!
Ljudi moji, pa zaboravili ste najbitniji detalj dok komentarisete drvored!
Drvored nije na magistrali.
Mogu oni da ga 'krste' SMP, mogu i da ga nazovu (sto i rade) delom K11 (?!) (Bar - Temisvar), ali je cinjenica sledeca.
To je ulica, gradska ulica!
Sve sa tim drvoredom, sve sa salonom i servisom automobila, sve sa stabenim objektom tik do trotoara (kao po centru) i sve sa semaforom na oba kraja i ogranicenjem 50.
I nece puno vode proteci Dunavom, a imacemo ovde jos salona, magacina, prodajnih objekata, ali i stambenih zgrada.
Zato drugari, nema potrebe da vam smeta drvored. Bas je dobro sto je na vreme posadjen, pre nego 'divljaci' naprave prikljucke iz svojih buducih objekata.
I ta "obicna " Ulica se kilometar dalje nastavlja u UMP koji je zamisljen na stubovima ,sa tunelima i mega petljama.
Kilometar ispred - kupus iz kamiona(sporoj traci,a gde bi) , u produzetku tri trake koje resavaju problem BG za iduci milenijum.
Kolega delija kaze da ne moze da zamisli autoputeve u gradu .Pa sta se pravi u produzetku T6?
Nesto ne stima ili ?
 
U prinicipu SMT nije predvidjen da se nakaci na UMP.

To je samo trenutno stanje dok se ne dovrse prsteni.
 
sa-googla.jpg

Slučajno odoh na google earth,da se podsetim SMT-a i UMP-a,kad google obnovio slike i to od 20-og oktobra 2014-e.Deo kod Ovče je i dalje iz jula meseca.
 
vezano za "autoputeve i magistrale" u gradskoj sredini.
frtalj ump-a, u duzini od oko 3km, od raskpetlje do buvljaka, sto je oko 1/3 udaljenosti od moje kuce do posla, prelazim za 2 minuta. frtalj neizgradjenog umpa, od buvljaka do tosinog bunara, u duzini manjoj od 2 kilometra prelazim za oko 10 minuta. sve to puta 2, jer se istim putem vracam pa sve to puta 20 radnih dana u mesecu... samo ovaj frtalj denivelisane saobracajnice mi na meseconm novou ustedi oko 6 sati zivota, ili par dana godisnje.. zavrsetkom novobeogradske deonice na mecenom nivou imacu mozda cak i 10 casova slobodnog vremena mesecno koje cu umesto u putu provesti tamo gde mi je volja. O ustedi na benzinu necu kao sto necu ni o manjem trovanju novobeogradjana. isit benefit imaju i vozila gradskog provoza, bus ne mora da juri 140 km/h da bi putnici u njemu stigli brze na svoja odredista, dovoljno je da ne stoji u mestu pola vremena koje mu je potrebno od tacke A do tacke B

nije direktno vezano za temu ali mozda neko shvati zasto denivelisane saobracajnice u gradskoj sredini, tamo gde ima mesta i potrebe, nisu idiotarija vec korak napred za sve, ne samo za vozace nego i za sve ljude dobre volje a bogami i one druge, ako nista da imaju vise vremena da na nekom forumu opletu o istom
 
neshaoct":3731eiht je napisao(la):
Svako sme da ugrozi svoj život. Sme da skače padobranom, sme da se bavi ekstremnim sportom, sme da skače u reku okačen o elestični kanap sa nekog mosta...sve su to rizične stvari, može da se slomi ruka, noga ili pogine.
Isto kao i atraktivna/brza vožnja. Ako njome ugrožavaš samo sebe, onda je to potpuno ok, imaš pravo na to.

Izvinjavam se za nastavak ovog offtopica, ALI...

Već si napisao "Ako njome ugrožavaš samo sebe, onda je to potpuno ok"... U slučaju vožnje, nemoguće je ugrožavati samo sebe, a naročito u uslovima noćne vožnje i slabe osvetljenosti.

Međutim, čak i da se radi o "ugrožavanju samo sebe" to nikako nije OK.

Ako se dogodi nezgoda u kojoj postoje povrede, to predstavlja izvestan trošak za državu - poreske obveznike.
U slučaju oštećenja javne imovine, opet imamo trošak poreskih obveznika
U slučaju oštećenja sopstvene imovine, imamo i verovatan trošak osiguravajućih kuća, koja to opet direktno prenose na svoje klijente.
U slučaju eventulne smrti (naročito mladih ljudi), postoji opet izuzetan trošak države - poreskih obveznika, na školovanju i dotadašnjem lečenju osobe, koja još nije stigla da da svoj doprinos društvu.

Kada bi se igrali velikih brojeva, i zaključili koji je finansijski aspekt samo saobraćajnih nesreća u toku jedne godine, sigurno nikome ne bi bilo svejedno.

Najveću odgovornost imaju projektanti koji projektuju nebezdedne puteve, rasrksnice i signalizaciju. Nakon toga - mi kao narod koji nema osnovnu kulturu vožnje (uključujući mlade, alkohol, pretrčavanje ulica, uklanjanje postavljene signalizacije...)....
 
Delija":c20swx22 je napisao(la):
Убудуће нећу ни одгаварати на ове ствари...

Je l mogu da se ubijem prekosutra? :mrgreen: Nešto sam zauzet danas i sutra, ali ako bi mi učinio i dozvolio da se ubijem prekosutra kasno popodne, bio bih ti zahvalan. Eto, toliko me je pogodilo da li ćeš ti na nešto ubuduće odgovarati ili nećeš, pa pošto nema života više ako ti negde nešto ne napišeš, rešio sam da ne vredi više živeti... :D :mrgreen: :mrgreen:

Šta me bre briga da li ćeš ti da odgovaraš ili nećeš, šta kao...toliko si važan faktor??? Nije ovo tvoj lični blog da bi bilo važno hoćeš li ti na nešto da odgovaraš, ili nećeš...slobodna ti volja kao i svakoga od ostalih forumaša. 8)

Delija":c20swx22 je napisao(la):
...положио пре 6 година, возио повремено две године а од како сам се финансијски осамосталио рационалније располажем својим новцима. У овом тренутку ми се не исплати поседовање и одржавање кола.

Ukratko rečeno - nisi vozač.
Zato i ne možeš sagledati stvari iz ugla kako je npr. lepo napisao ''razgradjevinar''. Ti to nisi u stanju da sagledaš, nažalost.

-------------------------------

GOJE":c20swx22 je napisao(la):
Ako se dogodi nezgoda u kojoj postoje povrede, to predstavlja izvestan trošak za državu - poreske obveznike.
Ne. To se finansira iz mog novca koji inače plaćam za zdravstveno osiguranje. Trošak mog lečenja plaćam.
Princip solidarnosti kod zdravstvenog osiguranja je dominantan u Evropi...plaćaju svi, a koristi onaj kome treba.

GOJE":c20swx22 je napisao(la):
U slučaju oštećenja javne imovine, opet imamo trošak poreskih obveznika
Ne. Javna imovina se ne pravi od para sa Marsa, nego od mog poreza/taksi/akciza. Ja sam platio taj asfalt, bankinu, znak, semafor...i ako to polomim, polomio sam ono što sam ionako platio.

GOJE":c20swx22 je napisao(la):
U slučaju oštećenja sopstvene imovine, imamo i verovatan trošak osiguravajućih kuća, koja to opet direktno prenose na svoje klijente.
Ne.
Ja sam platio kasko osiguranje. Otišao u osiguravajuću kuću, pitao koliko je full kasko bez učešća u šteti...Osiguravajuća kuća rekla koliko to košta, i ja platio. Tu je kraj priče. Oni su dužni da mi isplate štetu. Meni će samo sledeće godine da bude skuplja polisa kasko osiguranja, ali to znači da će se moja povećana rizičnost prevaliti preko moje grbače, a ne tvoje ili bilo kog drugog.

GOJE":c20swx22 je napisao(la):
U slučaju eventulne smrti (naročito mladih ljudi), postoji opet izuzetan trošak države - poreskih obveznika, na školovanju i dotadašnjem lečenju osobe, koja još nije stigla da da svoj doprinos društvu.

Znači, da se ukine skakanje padobranom?
Da se ukine bandži džamping?
Da se ukine automobilski sport, jer tu mladi ljudi mogu da poginu?
Da se ukine osvajanje planinskih vrhova po svetu od strane naših ljudi?
Da se zabrani rekreativno, a kamoli profesionalno skijanje po Kopaoniku i ostalim planinama...vidiš kako se Šumaher tako skijao u Francuskoj, pao, lupio glavom o kamen i eno ga danas živi kao biljka...ne zna ni ko je.
Da se ukine...nabrajaj ovako do sutra bilo koju rizičnu aktivnost/sport...i sve to da se ukine jer je eto rizik da se ne da doprinos društvu od strane mladih ljudi. :wink:

Karikiram malo, ali ono... :wink:

Ako se slažeš da se ne ide više u off, čini mi se da ćemo se složiti da se ne slažemo oko ovog pitanja, pa da ne gušimo temu džabe.
 
Јесте Милоше, на цени је већ годинама. Новоградња се плаћа не ретко и по 1200. Било чему у Борчи људи су се чудили, сада је томе дошао крај. Ко тражи пристојно место за живот у Београду, са приступачним трошковима, најчешће завршава овде своју потрагу.

Оно што не стоји је заинтересованост инвеститора. Не рачунајући мале фирме и предузетнике који граде станове и локале појачано, озбиљни привредници изостају. Моја очекивања до пуштања моста у рад су била бар делимично оживљавање постојећих индустријских зона. То се није десило.
 
Nisam bas pratio temu, pa se izvinjavam ako je vec bilo.
Ovih dana cesto idem za galeniku i spazih da dripci sa Zemunske strane prave 2 raskrsnice sa semaforima (bivska lakat krivina i ona druga bliza mostu). Zar nije bolje i racionalnije da su tu 2 kruzna toka? Mesta za isti ima koliko oces.
 
kingmanowar":3n29fsdd je napisao(la):
Nisam bas pratio temu, pa se izvinjavam ako je vec bilo.
Ovih dana cesto idem za galeniku i spazih da dripci sa Zemunske strane prave 2 raskrsnice sa semaforima (bivska lakat krivina i ona druga bliza mostu). Zar nije bolje i racionalnije da su tu 2 kruzna toka? Mesta za isti ima koliko oces.

:D :lol: :mrgreen: :laugh: :kk:

hehehe, pa vidi se da `nisi pazio na casu :dil:
 
Изгледа да ће једна кафана да успори наставак градње СМТ-а !?
Да ли неко зна где се тачно налази ова кафана ? Предпостављам да је то у оном делу Крњаче где будућа саобраћајница иде право према Панчевачком путу.

Да будем искрен није ми јасан задњи пасус у чланку, какве везе има општина Савски Венац са Крњачом и спомен плочом ? Вероватно су у Новостима оманули чланке !!!!
Пантографе, дај колеги/колегиници жути картон :p Ако је то опет она млада неискусна онда......знаш већ :wink:

Крњача: Прво опроштајни ручак са Вучићем, па рушимо кафану!
С. Ј. МАТИЋ | 03. децембар 2014. 20:07 | Коментара: 0
ВЛАСНИК кафане „Код Баџе” у Крњачи Иван Башовић позвао је председника Владе Александра Вучића на последњи ручак у овом објекту, јер сматра да само он може да спречи рушење ресторана, који се, како каже, ни крив ни дужан нашао на траси пута за мост Земун - Борча. Башовић позива и госте да се уз роштиљ и печење опросте од кафане, која ће 9. децембра после 20 година рада бити сравњена са земљом. Прихвата ситуацију да ће пут туда да прође, али од државе тражи да га адекватно обештети.


http://www.novosti.rs/%D0%B2%D0%B5%D1%8 ... 0%BD%D1%83
 
razgradjevinar":2x4scpmy je napisao(la):
vezano za "autoputeve i magistrale" u gradskoj sredini.
frtalj ump-a, u duzini od oko 3km, od raskpetlje do buvljaka, sto je oko 1/3 udaljenosti od moje kuce do posla, prelazim za 2 minuta. frtalj neizgradjenog umpa, od buvljaka do tosinog bunara, u duzini manjoj od 2 kilometra prelazim za oko 10 minuta. sve to puta 2, jer se istim putem vracam pa sve to puta 20 radnih dana u mesecu... samo ovaj frtalj denivelisane saobracajnice mi na meseconm novou ustedi oko 6 sati zivota, ili par dana godisnje.. zavrsetkom novobeogradske deonice na mecenom nivou imacu mozda cak i 10 casova slobodnog vremena mesecno koje cu umesto u putu provesti tamo gde mi je volja. O ustedi na benzinu necu kao sto necu ni o manjem trovanju novobeogradjana. isit benefit imaju i vozila gradskog provoza, bus ne mora da juri 140 km/h da bi putnici u njemu stigli brze na svoja odredista, dovoljno je da ne stoji u mestu pola vremena koje mu je potrebno od tacke A do tacke B

nije direktno vezano za temu ali mozda neko shvati zasto denivelisane saobracajnice u gradskoj sredini, tamo gde ima mesta i potrebe, nisu idiotarija vec korak napred za sve, ne samo za vozace nego i za sve ljude dobre volje a bogami i one druge, ako nista da imaju vise vremena da na nekom forumu opletu o istom

А замисли..
Седнеш у метро и ..
 
spatiotecte":2ti9j180 je napisao(la):
U prinicipu SMT nije predvidjen da se nakaci na UMP.

To je samo trenutno stanje dok se ne dovrse prsteni.

Pocetak UMP sa novobeogradske strane T6 - M Celebonovica - pa dalje ili sam nesto propustio.

T6 -denivelisano AP- pa na "lakat"- pa na CD-pa na most

AP prema jugu dolazi sa druge strane ,iz Obrenovca, i naslonice se na Vojvodjansku?
Ili ce se napraviti veza na T6 i zaobici Bezanija sa zapada i direktno ici na Most.(Meni logicnije)
U tom slucaju ,kao sto si rekao za UMP ,korisnije je denivelisano ili?
Poenta svega nije ni naziv ulice ni brzina vec protocnost.Dovoljno je 50 ako ne stajes na svakoj raskrsnici.
P.S. Na koji si drugi prsten mislio?
 
Вожд":26djj3x3 je napisao(la):
@razgradjevinar
frtalj ump-a, u duzini od oko 3km, od raskpetlje do buvljaka, sto je oko 1/3 udaljenosti od moje kuce do posla, prelazim za 2 minuta. frtalj neizgradjenog umpa, od buvljaka do tosinog bunara, u duzini manjoj od 2 kilometra prelazim za oko 10 minuta. sve to puta 2, jer se istim putem vracam pa sve to puta 20 radnih dana u mesecu... samo ovaj frtalj denivelisane saobracajnice mi na meseconm novou ustedi oko 6 sati zivota, ili par dana godisnje.. zavrsetkom novobeogradske deonice na mecenom nivou imacu mozda cak i 10 casova slobodnog vremena mesecno koje cu umesto u putu provesti tamo gde mi je volja. O ustedi na benzinu necu kao sto necu ni o manjem trovanju novobeogradjana. isit benefit imaju i vozila gradskog provoza, bus ne mora da juri 140 km/h da bi putnici u njemu stigli brze na svoja odredista, dovoljno je da ne stoji u mestu pola vremena koje mu je potrebno od tacke A do tacke B

nije direktno vezano za temu ali mozda neko shvati zasto denivelisane saobracajnice u gradskoj sredini, tamo gde ima mesta i potrebe, nisu idiotarija vec korak napred za sve, ne samo za vozace nego i za sve ljude dobre volje a bogami i one druge, ako nista da imaju vise vremena da na nekom forumu opletu o istom


А замисли..
Седнеш у метро и ..

Рецимо, седнеш у метро кад треба да одбациш полупокретну текту са краја Новог Београда до аутобуске станице, као ја недавно. А до метроа идеш фидер аутобусом. Са полупокретном тетком. Или платиш таксисти 800 динара. А данас поподне, треба ћерку од два и по месеца да возим на редован преглед у дом здравља. Наравно да ћу бусом, тамо кашљу, а понеко и стави руку на уста... Или, куповаћу у хипермаркету (јер Макси дере), али ћу да вукљам кесе кроз фреквентни аутобус на линији 612...

Маните се утопије. Пожељно је да се што је могуће више људи вози јавним превозом, али је живот без аутомобила - мучење.

Ево, шта ових дана отварају у Прагу, на њиховом УМП-у, граду са сјајним метро системом:

http://praha.idnes.cz/tunel-blanka-je-h ... zpravy_bur

Градски тунел од 6 километара...
 
neshaoct je napisao(la):
Je l mogu da se ubijem prekosutra? :mrgreen: Nešto sam zauzet danas i sutra, ali ako bi mi učinio i dozvolio da se ubijem prekosutra kasno popodne, bio bih ti zahvalan.

/quote]

I ako promašiš završiš kod sudije.
 
@Pantograf
ok, i Berlin ima tunel ispod glavnog gradskog parka.
Naravno da treba ulagati i u drumsku infrastrukturu, samo smo mi siromašna zemlja i moramo što bolje da određujemo prioritete.

Primer koji je razgrađevinar opisao je odlazak na posao i povratak, a za te potrebe dobar metro sistem ima daleko više prednosti.
Sa druge strane, ovi tvoji primeri sa bolesnom tetkom ili malim detetom su potpuno druga stvar.
 
Надовезаћу се на причу поновним смарањем са тврдњом да су УМП и СМТ део неопходне минималне инфраструктуре за нормално функционисање града.
Неопходни су као и метро.

Београд је закржљао по свим инфраструктурним параметрима и озбиљно је питање зашто? Лично сматрам да је разлог у константном децениском кашњењу са инфраструктуром. И у време СФРЈ урбанизам је био санациони, урбанизам нам је константно санациони и самим тим константно касни. Чињеница је да је санациони урбанизам - најкупљи урбанизам.
 
@mekbejn
Што је богатији социјални живот, људи имају разноврсније потребе. Одлазак на посао није њихова једина активност. Али, ја понекад радим ноћу. Да нећу да чекам пола сата ноћну 75-цу? Обавезно. А може се и замислити да живим где живим а да не радим у центру, већ, рецимо у Борчи, или на Цераку. Јавни превоз? Па, ако бих имао сингапурски метро од врата до врата... Значи мора и једно и друго.
 
Da li je neko možda načuo za neki plan nove autobuske linije JGP između Zemuna i Borče / Borče i Zemuna?
Čisto da pitam....
 
Ја сам начуо да још немају појма коју би линију туда протерали. Ако би се мене питало, учинио бих нешто прилично радикално и продужио 85 до Борче, спајајући тако све три географске целине нашег града.
 
Vrh