Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Današnje stanje:
20141016_110905.jpg

Gledano na CD sa okretnice 17-e-nova traka ka raskrsnici je nasuta i postavljeni središnji ivičnjaci, ali ovaj spojni deo gde je zemlja i ovaj betonski šaht (ili bunar) još stoji.
20141016_110848.jpg

Druga traka-od raskrsnice ka centru-postavljau se ivičnjaci i na spoljnu stranu
20141016_111647.jpg

Ovo je iz pravca mosta-raskrsnica sada dobija konture pošto su nasuli i onu polovinu pravca ka mostu.
20141016_111009.jpg

Sama raskrsnica je sada u celini nasuta i deluje da bi valjda uskoro mogli i da asfaltiraju...
20141016_111108.jpg

Na delu od CD do mosta novo je da su asfaltirali prvim slojem oba trotoara, a i spoj sa raskrnicom je sada iznivelisan.
20141016_111536.jpg

Što se tiče mosta novo je da je urađena hidroizolacija trake ka Borči-sem 1. polja.
20141016_111625.jpg

A traka ka Zemunu se upravo radi hidroizolacija-povezani su i kablovi između puta i mosta.
20141016_111723.jpg

Pogled na zemunski deo mosta u celini-ovog puta nema slika sa strane pošto je blato sa obe strane.
20141016_111734.jpg

Od mosta ka CD-sa desne strane su sklanjali ivičnjake ispred baraka-možda će da im naprave prilaze i stepenice pošto je sad put nasipanjem za 1-1.5 m iznad nivoa.
20141016_111938.jpg

Sama raskrnica-na njo i na početnom delu ka LK je većina radnika i radova.
20141016_111844.jpg

Na delu trotoara kod Amana uzet uzorak asfalta sa krupnim granulatom-valjda nadzor vrši svoje.
20141016_111114.jpg

Raskrsnica-skretanje iz CD ka mostu koje je konačno nasuto, vide se temelji semafora, samo fale još ivičnjaci.
20141016_112031.jpg

Skretanje od mosta u CD ka Bataji-postavljeni ivičnjaci i iskopano mesto za trotoar.
20141016_112245.jpg

CD-gledano ka centru, završeni su svi iskopi i deluje da je nasuto kako treba.
20141016_112219.jpg

CD od skretanja za Aman, bez većih promena-samo je ivičnjak stigao do platana.
20141016_112507.jpg

Raskrsnica-traka ka mostu-onaj haos od prošlog puta je nasut i sve deluje lepo utabano.
20141016_112413.jpg

Sad je potpuno jasan spoj CD sa putom ka mostu i kako su ga iznivelisali.
20141016_112344.jpg

Skretanje iz CD ka LK-temeljne kućice budućih semafora, a od stare ulice više ništa nije ostalo.
20141016_112405.jpg

Trasa ka LK; traka ka mostu asfaltirana do pred raskrsnicu, a ka LK je nasut pesak u iskop i sad se utabava.
20141016_112526.jpg

A od ispred Pežoa već je nasut i tucanik dalje ka spoju sa ostatkom puta-kod nekadašnje pešačke staze.
20141016_112643.jpg

Urađeno isključenje za Pežo i Azbis u vidu pravog skretanja sa sve ivičnjacima.
20141016_112831.jpg

A deo između Pežoa i kuća ostaje sa spuštenim ivičnjakom za skretanja na parking-na delu ispred Pežoa nije ništa urađeno od trotoara.
20141016_113046.jpg

Kao i deo između kuća i njive gde su spušteni ivičnjaci za skretanje u onaj ostatak ulice.
20141016_113209.jpg

Ovo je zanimljivo-tačno u nivou između Pežoa i kuća vidi se da prave uvlačenje unutrašnjeg ivičnjaka za novu traku-verovatno za skretanje pri čemu je sa druge strane-ka mostu-potpuno normalan ivičnjak. Postojala je i pojačana geometarska aktivnost td je možda to za taj neki budući semafor za ove ljude i firme/ali onda će morati malo da skidaju ivičnjake-ali videćemo već...
20141016_113153.jpg

Ovo je sa nivoa ex-peš. staze dokle je urađen ivičnjak a onda ostaje taj prazan prostor gde deluje da će suziti razdelno ostrvo za tu novu traku-da se radi polukružno valjda? Postavlja se i spoljašnji ivičnjak u traci ka LK.
20141016_113118.jpg

Ka LK od ex-peš. staze, asfaltirani deo trake ka CD. Spooj na mestu bivše staze je sada završen u potpunosti.
20141016_113428.jpg

Asfalt je stigao jedno 200 m od staze i postavljen je u dva sloja-fali samo završni sloj.
20141016_113412.jpg

Pogled unazad ka CD-do ovog dela su stigli i spoljni ivičnjaci sa obe strane.
20141016_113731.jpg

Ide se dalje putem ka LK-najbitnije je da je kišna kanalizacija urađena sa obe strane...
20141016_113742.jpg

... celom trasom sve do LK, a urađeni su i betonski temelji budućih stubova rasvete.
20141016_113540.jpg

Ali moram da primetim da od trotoara ništa nije rađeno na ovom delu kroz njivu-središnji deo ima nasut pesak prosto pošto je nasip, ali na ukopanom delu-prema CD-trotoari na jednom delu nisu ni iskopani (osim vodovodnih cevi koje su prošle sa obe strane) što se tek sad videlo po pozicijii kišne kanalizacije pošto nju gađaju spoljni ivičnjaci.
20141016_114036.jpg

Uspon kroz njivu ka LK-vidi se sveže iskopana i postavljena kišna kanalizacija.
20141016_114059.jpg

Pogled unazad ka CD-betonirani su i vodovodni šahtovi sa obe strane.
20141016_114340.jpg

Krivina budućeg puta kroz njivu ka CD. Nasipanje zemlje na delu ka Galenici je i dalje nastavljeno i već je to dobro popunjeno.
20141016_114227.jpg

Na ovom delu pregiba uspona ka LK kišna kanalizacija je ukopana baš duboko-meni deluje oko 3m.
20141016_114349.jpg

Unutrašnji ivičnjaci se nisu dalje pomerali, ali je kišna kanalizacija sa obe strane nastavila do same LK.
20141016_114511.jpg

Taman se betonira i poslednji temelj stuba rasvete na dosad urađenom delu.
20141016_114523.jpg

Sam deo ka LK gde su napravili čitave brežuljke tucanika.
20141016_114620.jpg

Sve je na trasi puta-ostala je samo jedna traka pravca ka LK, ali sve će trebati za završno nasipanje.
20141016_114757.jpg

Kišna kanalizacija je stigla do same LK-sa obe strane.
20141016_114929.jpg

A u sredini se vidi i šaht centralne kanalizacije tačno na spoju sa LK.

Eto nakon 10-ak dana urađeno je opet dosta, ali i dalje ima još toliko toga da se uradi i opet samo da se nadamo da će stići.
Što se tiče radova u CD, novi rok je 31. X - barem tako piše kao ažurirano sa sajtu o GSP-u.
http://www.busevi.com/izmene-na-lin...ra-duana-aurirano-radovi-produeni-do-31102014
 
Kako stoje stvari CD će biti završen o novom roku, a traka CD-LK ima dooosta da se radi.
Nego da pitam - imaćemo ovde semafor, a i stari sa Banatskom. To je rastojanje manje od 100m. Jel to može tako?
 
evo jedne od ponedeljka. Lokacija - nadvožnjak preko pruge paralelne sa pančevačkim putem:

20141013161701-1.jpg
 
Inače na tom potezu Ratko Mitrović intenzivno radi, koliko se može videti u prolazu. Ta deonica koja povezuje Zrenjaninac i Pančevac je inače predviđena da kasni u odnosu na deonicu LK - ZR put.

A takođe slika prikazuje i sudar dva velika projekta u BG, finansirana od strane svetskih sila:

Kineska investicija u spoljnu magistralnu tangentu
Ruska investicija u modernizaciju železnica (deonica P most - Pančevo).
 
Negde danas procitah da ce biti i izmene na zrenjaninskom putu, tj. da se pomocni put stavlja van funkcije a da se novoizgradjene trake u oba pravca pustaju u rad sad za vikend. To bi onda otvorilo mogucnost da se kompletna petlja dovrsi. Ako budem leteo sad za vikend povescu nekoga da uslika kompletne radove, pa i one ka pancevackom putu.
 
@nebojsar
Dosta slika, uslikanih 13.10. tog nadvoznjaka preko pruge i mostica preko kanala, izmedju Pancevackog i Zrenjaninskog puta sam postavio na temi "Modernizacija zeleznice" - http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=300182#p300182

+ Izgleda stvarno ovih dana pustaju u rad nove trake posto su iscrtali bus stanice i linije na putu. Evo radovi uslikani danas oko 14.30:

img20141017144340.jpg


img20141017144408.jpg


img20141017144414.jpg


img20141017144417.jpg


img20141017144419.jpg


img20141017144421.jpg


img20141017144427.jpg


img20141017144455.jpg


img20141017144621.jpg


img20141017144625.jpg


img20141017144638.jpg


img20141017144643.jpg


img20141017144648.jpg


img20141017144650.jpg


img20141017144655.jpg


img20141017144705.jpg


img20141017144717.jpg


img20141017144723.jpg


img20141017144725.jpg


img20141017144727.jpg


img20141017144734.jpg


Radovi su iz kola pa su neke slike malo mutne. A evo Igore poslusao sam i postavio preko dodaj.rs sa oznacenim 1280 i nadam se da su sad OK a ne prevelike kao prosle
 
Šta stručnjaci kažu za dve pretposlednje fotke - jel može to da se završi na vreme?
 
GOJE":q9mxcbgq je napisao(la):
A takođe slika prikazuje i sudar dva velika projekta u BG, finansirana od strane svetskih sila:

Kineska investicija u spoljnu magistralnu tangentu
Ruska investicija u modernizaciju železnica (deonica P most - Pančevo).
А тај податак је још занимљивији знајући да су ми неки планери и стручњаци говорили да западне инсититуције и део струке који је имао каријеру на западу никада нису имали неког ентузијазма за улагање у северни део БГ-а и поготово његову инфратруктуру, тачније премошћавање Дунава. А што се лепо уклапа и са избором пројеката од стране ЕБРД-а које су кредитирали у БГ-у.
 
U srpskom jeziku to je poznatije kao "deljenje kolača".

Kao što i u Srbiji vlada pakt o nenapadanju između najvećih stranaka (sve ovo što se događa je zapravo farsa), tako nešto slično vlada i na, nama nepojmljivom, višem nivou.
 
И, како су се договорили те интересне зоне?
Југ и косово американцима, сјевер тј.све до Саве и Дунава швабама!?
 
@GOJE

Sad mi nešto žao što svojevremeno nisu uspeli pregovori sa Japancima da finansiraju most kod Ade Huje :D
 
Majstori smo za propuštanje prilika. Tada nam je bdp bio dovoljno nizak za povoljan kredit, ali naši verovatno nisu našli dovoljno dobru računicu za punjenje džepa.

inače, kao i većina, očekujem kolaps od lakat krivine do Zmaja. Naši majstori i dalje teraju 707 različitim trasama kada su smerovi u pitanju (kada idu normalnim putem, ne kao sada zbog radova) jer mesecima ne uspevaju da sinhronizuju semafor za skretanje sa puta za NS ka Altini. Sam bog zna šta će se desiti kada kamioni protutnjaju tim delom, a isti ti budu odgovorni za rešavanje problema.
 
Nije lose da ponovimo taj kolaps od cara dusana do autoputa , kao i od putnika do petlje na zrenjanicu ...
Pa kada nadlezni budu ovo citali , da ne kazu sto niste pisali .

A ne mogu da se nacudim , da su pezo i one zgrade dobili iskljucenje i spustene ivicnjake , u ovoj zemlji cuda , iznenadjenja nikada dosta ...

Inace sve pohvale za slike ...
 
bboris7":1s65r1b4 je napisao(la):
A ne mogu da se nacudim , da su pezo i one zgrade dobili iskljucenje i spustene ivicnjake , u ovoj zemlji cuda , iznenadjenja nikada dosta ...

Danas vidim da su "one" zgrade dobile i svoju traku za skretanje iz smera CD.
Valjda im je to bilo jeftinije rešenje od raseljavanja itd.
 
А могло је да буде данас. Требало је да буде данас, да ти рокови нису подложни растезању...

А док се раскрсница ЦД пусти у промет онај ко је морао да оде и да се врати сваки дан потрошио је 428,4 километра више, градске вожње. Па пута колико већ возила. Која је то километража тек за аутобусе који праве неколико тура...
Колико је то утицало на екологију, увоз горива, гужве, губитак времена...


Да ли је та трећина фудбалског терена заиста толико захтевна?
Градитељи, сви ви који сте ово надгледали, дозволили, одобрили... хвала вам пуно!
Преко два месеца за раскрсницу, а 21 километар нам треба, добро смо и прошли у свему овоме.
 
Evo par slika sa Borčanske strane, odnosno sa buduće petlje na Zrenjaninskom putu. Danas (u nedelju) bilo je možda desetak radnika na gradilištu, i ne čini se da su radovi pri kraju. Neću vam opisivati ovde šta je šta, pretpostavljam da i sami znate, jer bih ja nešto sigurno pogrešio. :)

20141019162458.jpg

20141019162501.jpg

20141019162553.jpg

20141019163059.jpg

20141019163106.jpg

20141019163110.jpg

20141019163117.jpg

20141019163224.jpg

20141019163229.jpg

20141019163359.jpg

20141019163402.jpg

20141019163405.jpg

20141019163432.jpg

20141019163438.jpg

20141019163705.jpg

20141019163717.jpg

20141019163727.jpg

20141019163741.jpg


Nadam se da ćete vi moći da mi razjasnite šta se to nalazi na prvoj slici, jer ja nisam siguran. :)

Pozdrav svima!
 
Verovatno mislis na ovaj prvi nadvoznjak pre same petlje. U pitanju je nadvoznjak kao veza za groblje Zbeg
 
Борчанац":3cv9d32a je napisao(la):
Преко два месеца за раскрсницу, а 21 километар нам треба, добро смо и прошли у свему овоме.
Koliko li će još vremena da potroše na izgradnju raskrsnice na lakat krivini, da mi je znati.
 
Zabogu pribogu da li njima i dalje ne pada na pamet da naprave kruzni tok??

Sent using Tapatalk
 
Današnji izveštaj iz Zemuna, oko 15h - asfaltirano 300-tinak metara od CD prema LK. Oko onog pominjanog "bunara" ispred pekare se nešto (g)radi. Sama raskrsnica sa CD se privodi za asflatiranje. Danas sam primetio da su na Borčanskoj strani postavljeni stubovi za osvetljenje.
 
Vrh