Današnje stanje:
Gledano na CD sa okretnice 17-e-nova traka ka raskrsnici je nasuta i postavljeni središnji ivičnjaci, ali ovaj spojni deo gde je zemlja i ovaj betonski šaht (ili bunar) još stoji.
Druga traka-od raskrsnice ka centru-postavljau se ivičnjaci i na spoljnu stranu
Ovo je iz pravca mosta-raskrsnica sada dobija konture pošto su nasuli i onu polovinu pravca ka mostu.
Sama raskrsnica je sada u celini nasuta i deluje da bi valjda uskoro mogli i da asfaltiraju...
Na delu od CD do mosta novo je da su asfaltirali prvim slojem oba trotoara, a i spoj sa raskrnicom je sada iznivelisan.
Što se tiče mosta novo je da je urađena hidroizolacija trake ka Borči-sem 1. polja.
A traka ka Zemunu se upravo radi hidroizolacija-povezani su i kablovi između puta i mosta.
Pogled na zemunski deo mosta u celini-ovog puta nema slika sa strane pošto je blato sa obe strane.
Od mosta ka CD-sa desne strane su sklanjali ivičnjake ispred baraka-možda će da im naprave prilaze i stepenice pošto je sad put nasipanjem za 1-1.5 m iznad nivoa.
Sama raskrnica-na njo i na početnom delu ka LK je većina radnika i radova.
Na delu trotoara kod Amana uzet uzorak asfalta sa krupnim granulatom-valjda nadzor vrši svoje.
Raskrsnica-skretanje iz CD ka mostu koje je konačno nasuto, vide se temelji semafora, samo fale još ivičnjaci.
Skretanje od mosta u CD ka Bataji-postavljeni ivičnjaci i iskopano mesto za trotoar.
CD-gledano ka centru, završeni su svi iskopi i deluje da je nasuto kako treba.
CD od skretanja za Aman, bez većih promena-samo je ivičnjak stigao do platana.
Raskrsnica-traka ka mostu-onaj haos od prošlog puta je nasut i sve deluje lepo utabano.
Sad je potpuno jasan spoj CD sa putom ka mostu i kako su ga iznivelisali.
Skretanje iz CD ka LK-temeljne kućice budućih semafora, a od stare ulice više ništa nije ostalo.
Trasa ka LK; traka ka mostu asfaltirana do pred raskrsnicu, a ka LK je nasut pesak u iskop i sad se utabava.
A od ispred Pežoa već je nasut i tucanik dalje ka spoju sa ostatkom puta-kod nekadašnje pešačke staze.
Urađeno isključenje za Pežo i Azbis u vidu pravog skretanja sa sve ivičnjacima.
A deo između Pežoa i kuća ostaje sa spuštenim ivičnjakom za skretanja na parking-na delu ispred Pežoa nije ništa urađeno od trotoara.
Kao i deo između kuća i njive gde su spušteni ivičnjaci za skretanje u onaj ostatak ulice.
Ovo je zanimljivo-tačno u nivou između Pežoa i kuća vidi se da prave uvlačenje unutrašnjeg ivičnjaka za novu traku-verovatno za skretanje pri čemu je sa druge strane-ka mostu-potpuno normalan ivičnjak. Postojala je i pojačana geometarska aktivnost td je možda to za taj neki budući semafor za ove ljude i firme/ali onda će morati malo da skidaju ivičnjake-ali videćemo već...
Ovo je sa nivoa ex-peš. staze dokle je urađen ivičnjak a onda ostaje taj prazan prostor gde deluje da će suziti razdelno ostrvo za tu novu traku-da se radi polukružno valjda? Postavlja se i spoljašnji ivičnjak u traci ka LK.
Ka LK od ex-peš. staze, asfaltirani deo trake ka CD. Spooj na mestu bivše staze je sada završen u potpunosti.
Asfalt je stigao jedno 200 m od staze i postavljen je u dva sloja-fali samo završni sloj.
Pogled unazad ka CD-do ovog dela su stigli i spoljni ivičnjaci sa obe strane.
Ide se dalje putem ka LK-najbitnije je da je kišna kanalizacija urađena sa obe strane...
... celom trasom sve do LK, a urađeni su i betonski temelji budućih stubova rasvete.
Ali moram da primetim da od trotoara ništa nije rađeno na ovom delu kroz njivu-središnji deo ima nasut pesak prosto pošto je nasip, ali na ukopanom delu-prema CD-trotoari na jednom delu nisu ni iskopani (osim vodovodnih cevi koje su prošle sa obe strane) što se tek sad videlo po pozicijii kišne kanalizacije pošto nju gađaju spoljni ivičnjaci.
Uspon kroz njivu ka LK-vidi se sveže iskopana i postavljena kišna kanalizacija.
Pogled unazad ka CD-betonirani su i vodovodni šahtovi sa obe strane.
Krivina budućeg puta kroz njivu ka CD. Nasipanje zemlje na delu ka Galenici je i dalje nastavljeno i već je to dobro popunjeno.
Na ovom delu pregiba uspona ka LK kišna kanalizacija je ukopana baš duboko-meni deluje oko 3m.
Unutrašnji ivičnjaci se nisu dalje pomerali, ali je kišna kanalizacija sa obe strane nastavila do same LK.
Taman se betonira i poslednji temelj stuba rasvete na dosad urađenom delu.
Sam deo ka LK gde su napravili čitave brežuljke tucanika.
Sve je na trasi puta-ostala je samo jedna traka pravca ka LK, ali sve će trebati za završno nasipanje.
Kišna kanalizacija je stigla do same LK-sa obe strane.
A u sredini se vidi i šaht centralne kanalizacije tačno na spoju sa LK.
Eto nakon 10-ak dana urađeno je opet dosta, ali i dalje ima još toliko toga da se uradi i opet samo da se nadamo da će stići.
Što se tiče radova u CD, novi rok je 31. X - barem tako piše kao ažurirano sa sajtu o GSP-u.
http://www.busevi.com/izmene-na-lin...ra-duana-aurirano-radovi-produeni-do-31102014