Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Mihajlović: Istraživanje o nazivu novog mosta »

01. Oktobar. 2014 | 17:43, Izvor : Studio B, Komentari: 0 komentari

Ministarstvo će sprovesti istraživanje kako bi građani Srbije voleli da se zove most Zemun-Borča. Beograđani su se izjasnili da ponese ime Mihajla Pupina.

http://www.studiob.rs/info/vest.php?id=107628

OVI i dalje raspravlaju oko imena mosta koji vec ima ime samo im niko nije rekao , niti razmisljaju sta ce reci kinezi
 
Борчанац":1k4dyfkl je napisao(la):
Арсо ок предлог, само можда није у склопу тренда да се не праве дугачке линије. За почетак би било довољно да из Борче неки бус стане код саобраћајне и/или да окреће у Банатској. Значи свега пар станица, пре свега због могућности преседања. Другачије не може јер је свака опција предалека. Па да се даље одређује практично, по потреби.

Upravo tako nešto sam i mislio. Ne mora biti neka dugačka trasa, dovoljno je povezati Borču sa Zemunom tako da ljudi posle mogu da presedaju na druge linije koje vode dalje ka Novom Beogradu ili već negde drugde, jer takvih linija u Zemunu ima dosta. Takva linija u jednom pravcu ne mora biti dugačka ni 20 km, samo da se pređe most pa posle presedanje, pa makar takva nova linija išla i na svakih 15-20 minuta...

Ovo maltretiranje sa prelaskom Pančevačkog mosta u prepodnevnim satima je već prevršilo svaku meru!

Da ne bih sad širio temu o gradskom prevozu dalje, moram da primetim da je saobraćaj na Zrenjaninskom putu toliko pojačan poslednjih meseci, da prosto ne mogu da ga prepoznam...

I za kraj, danas sam čuo da je u planu proširivanje dela Zrenjaninskog puta od "Putnika" do petlje koja će voditi na novi most, za još dve trake. Nije u pitanju nikakav pouzdan izvor, i iskreno ne verujem u tu priču. Jednog dana verovatno da, ali ne verujem da će se desiti u skorije vreme...
 
Nema sta verovatno jednog dana, to je i logicno sobzirom da su najavili prosirivanje cele magistrale za jos po jednu traku u oba smera od petlje do Zrenjanina. Mora biti tako jer se ocekuje formiranje novih privrednih i stambenih zona i duz tangente i duz zrenjaninca. Banatski deo grada najzad ocekuje urbanizacija koja je odavno trebala da se desi a jos kad bi se srusila i sva divlja gradnja ili bar veci deo koja je u medjuvremenu metastazirala do fantasticnih razmera i ponovo sve izgradilo po planu i redu to bi bila stvar. Naravno steta sto od toga nema nista jer ovde se resenje za divlju gradnju nalazi u njenoj legalizaciji :laugh: umesto u rusenju i dodatnom kaznjavanju.

Divlja gradnja se u srbiji ne vodi kao prekrsaj ali je na ustrb toga od danas u istoj srbiji prekrsaj ako u prevozu nemas kartu. Divlja gradnja koja je estetski i urbanisticki pa i kulturoloski unazadila ovaj grad se ne vodi kao prekrsaj vec bas naprotiv legalizuje se a sad ti prete da ako ne platis kartu u javnom prevozu neces moci da npr. registrujes auto :D

Divlja gradnja i ciganmale nicu ko pecurke i to JE OK ali ako nemas kartu u prevozu to NIJE OK!! SVE CUDNO I NAOPAKO!
 
Mislim da je divlja gradnja u banana drzavama , kao sto je nasa , uobicajena stvar i to ce se resiti kada se resi gomila problema pre divlje gradnje . Ja sam po tom pitanju skeptik i suludo je ocekivati da u nekom razumnom roku dodjemo do sprovodjenja zakona u tom polju . Do tada , bilo bi dobro da zvanicnici naprave sto manje gresaka , kako bi neko u buducnosti mogao bar nesto da ispravi .

Sto se tice prosirenja Zrenjaninca , cuo sam da ce on da se siri na cetiri trake citavom duzinom , ali zvanicno to niko ne spominje
 
Kakva je situacija sa petljom na zrenjanincu?
Otamo odavno nemamo informacija (a i slika).
 
Гага":1bzty7t2 je napisao(la):
trialin":1bzty7t2 je napisao(la):
Igor":1bzty7t2 je napisao(la):
140925-STNG-08.jpg

Ovo ce biti udarna reportaza ,kad se otvori saobracajnica na TV.Kamioni tik uz prozore stanova.

Триалин, по чему ће то бити ударна репортажа ?
Па у самом граду имаш доста улица где је удаљеност до саме зграде буквално 1,5 до 2 метра, а негде чак и мања. Друга је ствар што је ово овде комерцијална зона где је инвеститор - преварант урадио то што је урадио !
Ovo će biti kao u seriji "Srećni ljudi", onaj čuveni <ranč prokletih> :mrgreen:
 
Прво да изразим задовољство због чињенице да ће мост добити и званично назив који заслужује и који је већинска воља његових градитеља, грађана Србије :wink:

Морам ипак да изразим жаљење због чињенице да је раскрсница са ЦД већ 35 дана затворена а да се излазак из те ситуације не назире. Због површине од 30х30 метара на којима се ради или 130 метара затворене саобраћајнице, 35 дана кружи се 3,4километра у једном правцу.

То дође да онај који сваки дан обилази, има вишак од 238 километара пређених до сада. У очекивању отварања моста не пада тешко ни 6 додатних семафора, три лежећа и новонастале гужве...али молим извођаче ипак, за мало озбиљности.
Само мало! :notok:
 
Samo da završe do svetog Nikole most, pa da gosti ne moraju da obilaze čitav grad da bi došli u Borču. :D
 
plus 1 :)
Борчанац":1jxkpgd3 je napisao(la):
.... да је раскрсница са ЦД већ 35 дана затворена а да се излазак из те ситуације не назире. Због површине од 30х30 метара на којима се ради или 130 метара затворене саобраћајнице, 35 дана кружи се 3,4километра у једном правцу...... да онај који сваки дан обилази, има вишак од 238 километара пређених до сада....

Zaj***avaju četvrtinu Bgda :(
 
Današnje stanje:
20141005_115929.jpg

Danas prvo od pešačke staze-ka LK za deo gde je urađena kišna kanalizacija postavljeni i spoljašnji ivičnjaci.
20141005_115945.jpg

Započet iskop trake ka LK-ovde na delu gde je bila sama staza.
20141005_120005.jpg

A i na delu gde je bila nekadašnja ulica-rade se i spoljni ivičnjaci ispred onih kuća-ostavljaju se niži za mogućnost skretanja na njihove parkinge.
20141005_120057.jpg

Dalje ka LK nisam išao ovaj put, no radi se dalje kišna kanalizacija sa obe strane.
20141005_120336.jpg

Urađena traka ka CD-vide se sniženi ivičnjaci za parkinge-samo fale oni kosi za spajanje.
20141005_120443.jpg

Pogled unazad ka kućama-ovde ispred auto servisa još nije nasipan pesak za trotoar.
20141005_120503.jpg

Dalje ka CD-deluje da će biti isključenje i za auto servis po nasutom pesku ukoso.
20141005_120605.jpg

Početak nasipanja i utabavanja trake od CD ka LK-za sada samo pola ovog dela do peš. staze.
20141005_120630.jpg

Ide se dalje ka raskrsnici sa CD gde su radovi u punom zamahu.
20141005_120657.jpg

Još jednom pogled unazad ka peš. stazi na urađenu traku ka CD.
20141005_120738.jpg

Sama buduća raskrsnica-traka od mosta je povezana tucanikom i sad je koriste za transport-a na delu ka Bataji kopali su kanal i postavljali žute cevi kanalica za buduće instalacije ispod CD; a rade se i budući šahtovi.
20141005_120752.jpg

Traka ka mostu-postavljene i povezane vodovodno kanalizacione instalacije uz nasipanje dosta peska-ali ima tu još dosta nasipanja i utabavanja dok sitgnemo do pravog puta.
20141005_120847.jpg

Dakle ima još dosta posla oko nasipanja ovog dela preko budućih šahtova. Kad se gleda ka raskrsnici vidi se da će iz sva 4 pravca biti pad ka njoj i zato valjda/nadam se/ i postavljaju ovoliko kišne kanalizacije i šahtova da ne bi bilo potapanja raskrsnice kod jakih kiša-no videćemo već.
20141005_120907.jpg

CD ka centru-stara trasa-postavljeni ivičnjaci na skretanju od LK ka centru.
20141005_120932.jpg

Traka CD ka Bataji je već nasuta peskom, a vidi se i privremeni pešački prolaz kroz gradilište.
20141005_120941.jpg

CD ka Bataji-čeka ih puno nasipanja-kod onog platana će se CD sužavati pre ukrštanja sa T7.
20141005_120951.jpg

A ovo je CD ka centru-levo nova traka ka budućoj raskrsnici-deluje da će ići skroz od raskrsnice sa Banatskom.
20141005_121151.jpg

Trasa ka mostu-vidi se da su postavljena dva sloja asfalta-ostaje valjda samo još finalni površni.
20141005_121228.jpg

Pogled sa asfalta ka raskrsnici-sa nasutim tucanikom trake ka LK nazire se buduće pružanje puta.
20141005_121323.jpg

Detalj budućih šahtova-postavljeni i poklopci kao i ivični malter-ostaje samo završni deo asfalta.
20141005_122023.jpg

Pogled od mosta na obe trake ka CD.
20141005_122117.jpg

Na delu kod trafoa verovatno još uvek vagaju za prilaz istom sa trotoara pa još nema ivičnjaka.
20141005_122600.jpg

Traka od mosta i vidi se taj pad ka raskrsnici iz oba pravca; postavljaju se i ivičnjaci trotoara sa ove strane.
20141005_121716.jpg

Idemo sada na most-sada je oslobođeno više pristupa pa će ga biti iz više uglova.
20141005_121727.jpg

Ispod mosta ipak su raščistili ono blato što je bilo nasuto ranije.
20141005_121744.jpg

Pogled sa vidikovca na bazu mosta-sad je slobodno pošto fali deo ograde.
20141005_121836.jpg

Baza mosta u celini-a glavno je da su uradili betonske nosače budući spojnica.
20141005_122007.jpg

Evo i ovako iz bliza buduća spojnica.
20141005_122035.jpg

A urađeno je isto i na ostalim delovima mosta-barem sa ove zemunske strane.
20141005_122133.jpg

Nizvodna strana mosta i završetak vododovodne cevi.
20141005_122216.jpg

Sada se otvorio pristup i na kosinu nizvodno od mosta-uradili su isti iskop kao i sa uzvodne strane.
20141005_122247.jpg

I može se doći do onog mernog betonskog stuba odakle puca odličan pogled na nizvodnu stranu mosta.
20141005_122256.jpg

Privremni most sa Banata rasklopljen do drugog reda stubova od glavnog raspona sa te strane, sa Zemunske strane je uklonjen u potpunosti.
20141005_122310.jpg

Pogled ka Banovcima-još uvek nije nasuta zemlja na uzvodni kraj potpornog zida. I ograda ka Pregrevici još uvek stoji-nadajmo se da će uraditi bar pešačku stazu između nje i trafoa za sve buduće bicikliste.
20141005_123034.jpg

Sada deo CD ka Bataji-od raskrsnice vidi se buduće kosu sužavanje uključenja u CD ka Bataji.
20141005_123135.jpg

Ceo deo CD ka Bataji-levo skretanje za Aman gde će morati nekako uz ovaj platan ga ga zakose; desno takođe postavljeni novi ivičnjaci duž stare trase.
20141005_123325.jpg

Na CD koriste tip slivnika sa drugačijim prefabrikovanim betonskim ramom-menie deluje veći?-videćemo vremenom koji je metod bolji.
20141005_123541.jpg

I za kraj pogled od okretnice 17-e ka Bataji-nova traka CD ka raskrnici, a na početku od banatske ovde su neke silne instalacije i betonski šahtovi td su za sad ovde stali dok to ne reše.

Radovi idu dalje-ali kašnjenje sa raskrsnicom T6 i CD je očigledno-verovatno zbog svih tih instalacija-ali definitivno će potrajati još neko vreme dok sve to spoje i eventualno puste CD u promet. :cry:
 
Kakvi bre prilazi za parkinge i spusteni ivicnjaci . Pa ne pravi se ulica trece kategorije ,negde u naselju , pa da se sa "ulice" (buduci SMT ) ide na parking . Jel ti ljudi uopste imaju nadzorne organe i jesam li ja jedini ovde kome to smeta ?
Ovo drustvo definitivno nema alternativu...
 
Pohvale za sliku! Kakvo ce biti osvetlenje mosta led kao na mostu na Adi ili ??
 
Definitivno sam video dva dela sa spuštenim ivičnjacima-prvi za onaj patrljak ulice između kuća i pešačke staze kojim se prilazi pozadi njih, a drugi za parking između tih kuća i auto salona. A deluje mi po zakošenju i naslagama peska da će biti i ispred auto salona.
Ovo bi sve u normalnim uslovima bilo potpuno nemoguće, ali pretpostavljam da su to oni kompromisi koje nude vlasnicima kuća i tog salona da imaju gde da parkiraju (a o tome šta će te kuće i auto salon tu nećemo sad).

Osvetljenje mosta se još ne nazire td ne znam-postoje samo postavljeni temelji stubova na delu od mosta do CD-i tu deluje da su nešto sređivali kablove i pripoje-verovatno će stubove uskoro.
 
Pa iskreno ne zanima me ni ta zgrada , jos manje privatna firma ...
Ta zgrada je po hitnom postupku trebala biti resena , tako sto bi se u policiju pozvali investitor , kupci i opstinari koji su dali neku vrstu dozvole , a onda kada se utvrdi svacija odgovornost ponaosob , tako i da se plate penali ...
Na google- u sam video da iza postoji jedan plac koji nema objekata , pa bi deo njega mogao da posluzi kao prilazni put , a ne da se na skoro autoputu ( buduci SMT ) prave parking mesta .

Inace na petlji na zrenjaninskom putu , radovi traju i danas uveliko . Nisam stigao da uslikam ,pa evo koliko mogu opisno da objasnim .
Zavrseni su glavni rasponi i velike petlje i petlje mali zbeg . Sada vrse postavljanje oplata od glavnog raspona do nasipa na petlji . Asfaltirali su sve krakove velike petlje na Zrenjanincu . Skoro da su zavrsili traku koja ide ka padinskoj skeli . Mislim da ide jos jedan sloj asfalta
 
Budalaština. Koliko to može da bude opasno. Mada me ne bi čudilo (kad već nisu mogli da ih isele) da postave one betonske ležeće policajce.
Koliko vidim jeftinije im da upuste ivičnjake nego da im stavljaju zaštitu od buke.
 
Pohvala za extra reportazu Mr.Notizena! I naravno svaka cast Borisu za informaciju za napredak radova na Zr petlji ! Dobro je da na svim delovima privode kraju radove! Nisam iz Bg al videce te koliko ce to rastereti saobracaj u Bg ! Jedva cekam da otvore Kineski most ,nadam se do 15.Decembra pa da se opusteno provozam do N.Bg i Aerodroma !
 
@ББорисе и @Жико, нисте пазили на часу :D
Још пре три-четири стране је било објашњење шта ће се урадити код ових нелегално саграђених кућа. Било је у Новостима још 14. септембра, а било је и објављено на овој подтеми, негде на 169. или 170. страни.

Наравно да ће им правити паркинг места на том плацу поред и иза кућа, а биће изграђени и букобрани, пасарела, зелени појас,...

Ево тог чланка из Новости још једном и део чланка где се све ово спомиње:

"ТРИ зграде у Банатској улици у Земуну, поред којих ниче магистрални пут, неће бити срушене, тврде у Министарству грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре. Како би смањили муке грађана који ће живети тик уз прометну саобраћајницу, надлежни планирају да звучно и физички изолују пут од стамбених објеката.
- Грађани који живе у зградама са бројевима 83 в, 83 г и 83 д у Банатској улици, добиће пешачки и семафорски прелаз, омогућићемо им скретање лево из правца моста према њиховим зграда - кажу у надлежном министарству. - Станари ће добити и осам паркинг-места у првој фази радова и још 20 у другој, као и пешачку пасарелу. Поред тога, за једно дете са посебним потребама оставиће се посебан прилаз. Планирамо и да изградимо зид између зграда и саобраћајнице, који би ублажио буку и вибрације, али и да засадимо зеленило."
http://www.novosti.rs/%D0%B2%D0%B5%D1%8 ... ti-srusene
 
Pa nije bas da nismo pratili na casu .

Po tvojoj izjavi na nekoj od prethodih strana , da je najgori scenario rusenje ovih zgrada , vidim da nemamo iste poglede na te stvari , na zakone , na legalizacije itd. Po tebi , ako neko napravi objekat na autoputu i zavrsi to dok ne dodje inspektor , bolje je za drustvo , da se autoput malo izmesti . Karikiram , ali to na kraju dodje na to ...

Po tebi je clanak u novinama pouzdana informacija , pa bi trebalo jos kada procitas takvo nesto , reci , a po to mora tako , izaslo u novinama. Ne treba nikako razmisliti sta se stvarno desava i sta je najbolje resenje ...

Ajde da zamislimo sledeci scenario . Investitor ( prevarant ) u dogovoru sa vlasnicima ili vlasnikom ovde dve firme ( iza zgrade i pored zgrade ) napravi zgradu . Useli 10 porodica , mozda iz oglasa , a mozda i iz svojih licnih poznanstava , sve da bi se pritisak javnostu u slucaju nekog nepredvidjenog rusenja , ovih privatnih firmi , prebacio na zgradu sa porodicama . Ljudi kupuju stanove posle 2011 , jer tada investitor dobija dozvolu ( sto je posebna prica ) , a o mostu se uveliko prica pocetkom 2010

Zakljucak :
Svi znaju za most . Posebno investitor i opstinar koji daje neku dozvolu , ali i ljudi koji kupuju .
Zasto neko ne kaze koliko su placeni ti stanovi.

I na kraju , ako ovde na forumu , nas par desetina , koji su ajmo reci i obrazovani i u struci itd . ne mogu da daju svoj stav , pa makar u ovoj formi , sta da ocekujemo od svih onih koji ne znaju ,nisu obrazovani , ne razumeju ili prosto nemaju mogucnost da sve ovo sagledaju na pravi nacin. Jel da oni ucestvuju u formiranju javnog menja...
 
Postovani,
Pratim Vase diskusije na forumu i do sada su bili fer i korektni i vidim da redovno pratite desavanja na terenu.Da se predstavim ja sam jedan od stanara pomenutih zgrada.Ja kao i mnogi stanari su pazarili stanove preko agencija za promet nekretnina i platio proviziju od 1700e da ne bih imao ovih problema koje sada imamo.Da napomenem i to da su mnogi kroz kredit gde je drzava bila garant kupili stanove te ce za iste narednih 20-30 godina grcati i ako ce ziveti pored auto puta.Za stan konkretno u mom slucaju sam platio 1200e/m2 jer u onakvom stanju kada smo se doselili sa velikim ogradjenim dvoristem kapijom za pesake i posebno za automobile ugradjenom rasvetom u zidovima od dvorista je bila lepota.Niko od investitora ,agencija,katastra nije napomenuo da put prolazi pored nas tako da smo bili sokirani kada su dosli da nam ruse ogradu od dvorista.Ocigledno su svi bili u sistemu da se napravi prevara pocev od investitora,sekretarijata za legalizaciju i sada od ovih koji nam kazu da nemaju para za raseljavanje a imaju za gej parade.Za sada toliko praticu i dalje vas forum nadam se da sam Vam malo pojasnio nasu situaciju.
 
Ima puno načina da se dobro ispita llokacija gde neko planira da kupi stan/kuću/zemljište, to je vrlo ozbiljna investicija i posao.

Odavno znamo da su u tom sektoru korumpirani svi, od čistačice do investitora, i onda ne preostaje ništa drugo nego da uzmemo stvari u svoje ruke.

Uvek se može zatražiti plan detaljne regulacije, GUP i slično (u poslednjih 10-15 god su dostupni i online) i pogledati šta se tu planira, ne treba biti ekspert da se donesu zaključci.

Neko je gore rekao da je ova situacija lako rešiva, dođe se do odgovrnih za čas, ali se nikad neće rešiti, ni ova, ni milion sličnih situacija.
 
Kupovinom preko agencije bili smo sigurni da je sve cisto investitoru su papiri cisti stanovi uknjizeni 1/1,banke preko kojih su kupovali ljudi banka proveravala papire sve cisto,aliiii kako je investitor dobio papire to on zna i ti koji su mu dali.Antikorupcijski tim pri ministarstvu gradjevine podnelo je vise krivicnih prijava protiv vise lica zbog vise krivicnih dela,medjutim to nama nije nikakva satisfakcija posto mi ostasmo pored puta,jedino ako se podigne krivicna prijava da se i mi prikljucimo.culi smo da su ugradili magistralni vodovod f 500 i prolazi na otprilike 4 metara od zgrada moze li neko da mi kaze da li je to po zakonu dozvoljeno posto citam da u BGD 40% vodovodne instalacije je neispravno,ajde to nego sto su i u stanovima da se pojavljuju pukotine na zidovima a i na zgradama povodom toga prijavili smo gradskoj inspekciji pre mesec i kusur dana i niko da se pojavi Drzava nam je gora od bilo koje u svetu.
 
Mene zanima da li vam je drzava ponudila neku drugu lokaciju bilo da su u pitanju stanovi ili kuce i kakav je vas stav prema tome. Bez obzira sto je po sredi cudna radnja ali i vasa nepaznja smatram da je drzava trebala da otkupi vase objekte i prenameni ih a vama da adekvatnu zamenu.
 
Koliko se sećam,bilo je pomena u nekim novinama vodiće se sudski spor protiv investitora (sporna je prenamena objekta)
 
A da tuzite tu agrnciju ako je znala i zavrnula vas tj slagala da su papiri siti legalizacija ej zavrsena 2011 ako je po novinama , sad zavisno kad ste kupili stan , da li ste znali da je objaakt u procesu legalizacije , takodje kad ce neko napisati ime preopodobnog investitora .
Nadam se da ste uzeli advokata , ako vam isti treba mogu vam preporuciti za imovinske sporove
 
Vrh