Današnje stanje:
Danas prvo od pešačke staze-ka LK za deo gde je urađena kišna kanalizacija postavljeni i spoljašnji ivičnjaci.
Započet iskop trake ka LK-ovde na delu gde je bila sama staza.
A i na delu gde je bila nekadašnja ulica-rade se i spoljni ivičnjaci ispred onih kuća-ostavljaju se niži za mogućnost skretanja na njihove parkinge.
Dalje ka LK nisam išao ovaj put, no radi se dalje kišna kanalizacija sa obe strane.
Urađena traka ka CD-vide se sniženi ivičnjaci za parkinge-samo fale oni kosi za spajanje.
Pogled unazad ka kućama-ovde ispred auto servisa još nije nasipan pesak za trotoar.
Dalje ka CD-deluje da će biti isključenje i za auto servis po nasutom pesku ukoso.
Početak nasipanja i utabavanja trake od CD ka LK-za sada samo pola ovog dela do peš. staze.
Ide se dalje ka raskrsnici sa CD gde su radovi u punom zamahu.
Još jednom pogled unazad ka peš. stazi na urađenu traku ka CD.
Sama buduća raskrsnica-traka od mosta je povezana tucanikom i sad je koriste za transport-a na delu ka Bataji kopali su kanal i postavljali žute cevi kanalica za buduće instalacije ispod CD; a rade se i budući šahtovi.
Traka ka mostu-postavljene i povezane vodovodno kanalizacione instalacije uz nasipanje dosta peska-ali ima tu još dosta nasipanja i utabavanja dok sitgnemo do pravog puta.
Dakle ima još dosta posla oko nasipanja ovog dela preko budućih šahtova. Kad se gleda ka raskrsnici vidi se da će iz sva 4 pravca biti pad ka njoj i zato valjda/nadam se/ i postavljaju ovoliko kišne kanalizacije i šahtova da ne bi bilo potapanja raskrsnice kod jakih kiša-no videćemo već.
CD ka centru-stara trasa-postavljeni ivičnjaci na skretanju od LK ka centru.
Traka CD ka Bataji je već nasuta peskom, a vidi se i privremeni pešački prolaz kroz gradilište.
CD ka Bataji-čeka ih puno nasipanja-kod onog platana će se CD sužavati pre ukrštanja sa T7.
A ovo je CD ka centru-levo nova traka ka budućoj raskrsnici-deluje da će ići skroz od raskrsnice sa Banatskom.
Trasa ka mostu-vidi se da su postavljena dva sloja asfalta-ostaje valjda samo još finalni površni.
Pogled sa asfalta ka raskrsnici-sa nasutim tucanikom trake ka LK nazire se buduće pružanje puta.
Detalj budućih šahtova-postavljeni i poklopci kao i ivični malter-ostaje samo završni deo asfalta.
Pogled od mosta na obe trake ka CD.
Na delu kod trafoa verovatno još uvek vagaju za prilaz istom sa trotoara pa još nema ivičnjaka.
Traka od mosta i vidi se taj pad ka raskrsnici iz oba pravca; postavljaju se i ivičnjaci trotoara sa ove strane.
Idemo sada na most-sada je oslobođeno više pristupa pa će ga biti iz više uglova.
Ispod mosta ipak su raščistili ono blato što je bilo nasuto ranije.
Pogled sa vidikovca na bazu mosta-sad je slobodno pošto fali deo ograde.
Baza mosta u celini-a glavno je da su uradili betonske nosače budući spojnica.
Evo i ovako iz bliza buduća spojnica.
A urađeno je isto i na ostalim delovima mosta-barem sa ove zemunske strane.
Nizvodna strana mosta i završetak vododovodne cevi.
Sada se otvorio pristup i na kosinu nizvodno od mosta-uradili su isti iskop kao i sa uzvodne strane.
I može se doći do onog mernog betonskog stuba odakle puca odličan pogled na nizvodnu stranu mosta.
Privremni most sa Banata rasklopljen do drugog reda stubova od glavnog raspona sa te strane, sa Zemunske strane je uklonjen u potpunosti.
Pogled ka Banovcima-još uvek nije nasuta zemlja na uzvodni kraj potpornog zida. I ograda ka Pregrevici još uvek stoji-nadajmo se da će uraditi bar pešačku stazu između nje i trafoa za sve buduće bicikliste.
Sada deo CD ka Bataji-od raskrsnice vidi se buduće kosu sužavanje uključenja u CD ka Bataji.
Ceo deo CD ka Bataji-levo skretanje za Aman gde će morati nekako uz ovaj platan ga ga zakose; desno takođe postavljeni novi ivičnjaci duž stare trase.
Na CD koriste tip slivnika sa drugačijim prefabrikovanim betonskim ramom-menie deluje veći?-videćemo vremenom koji je metod bolji.
I za kraj pogled od okretnice 17-e ka Bataji-nova traka CD ka raskrnici, a na početku od banatske ovde su neke silne instalacije i betonski šahtovi td su za sad ovde stali dok to ne reše.
Radovi idu dalje-ali kašnjenje sa raskrsnicom T6 i CD je očigledno-verovatno zbog svih tih instalacija-ali definitivno će potrajati još neko vreme dok sve to spoje i eventualno puste CD u promet.