Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

spatiotecte":2q4g5b3s je napisao(la):
OK kapiram sve tvoje razloge i cak cu ti reci "u principu sto na de"

Ali da bi taj sistem bio ravnopravan onda bi morali da postavimo naplatne rampe svim prilazima Beogradu a ne samo Borci jer bi se onda 150 000 ljudi koji zive na levoj strani Dunava pobunili kako su diskriminisani sto se samo njima naplacuje direktna veza sa centrom grada a ostalima ne.

Схватам, међутим, ја то гледам другачије. Управо супротно, "северњаци" нису дискриминисани, већ напротив. Дискриминисано је 20% становника (то је проценат кретања аутомобилом на нивоу града), а опет није дискриминисано свих 20%. Осталих 80% би били повлашћени у односу грађане неког другог дела града.

spatiotecte":2q4g5b3s je napisao(la):
er po istom principu da se smanji pritisak na centar grada, trebalo bi postaviti svuda rampe i naplacivati ulaz.

Па и не баш, али Мост Миладина Зарића би требало забранити за друмски саобраћај, што му дође на исто.

Или, на други начин, зар нису становници Земуна дискриминисани у односу на "северњаке" јер на Бранковом има жута трака којом приватни аутомобили не смеју да се возе а на Панчевцу их нема?

Дакле, није у питању дискриминација, него фаворизовање јавног превоза на уштрб индивидуалног, што је тенденција свуда у свету.
 
stf":1r3496de je napisao(la):
Или, на други начин, зар нису становници Земуна дискриминисани у односу на "северњаке" јер на Бранковом има жута трака којом приватни аутомобили не смеју да се возе а на Панчевцу их нема?

Ok to si u pravu na Brankovom imas 2x3 trake od kojih je jedna zuta traka za javni prevoz dok na Pancevcu imas 2x2 za sva vozila.

Ali opet Pancevac ne vodi do centra dok Brankov most vodi bas u centar grada i to je bitna stavka za ovu zamisao da se izgradi za "severnjake" most u produzetku Tadeusa Koscuskog koji bi ih vodio direktno do centra (podrzavam svakako tu ideju).
Tako da, sve zavisi sa koje tacke gledista se posmatra.
 
Да Спатио, али ја константно пишем да је урбанистички злочин био ширити Бранков мост на 3+3. Мост Краља Александра са профилом Војводе Степе је максимални капацитет који је требао да води у строги центар. Лично сматрам да је велика грешка била правити аутопутски мост који избија на Теразије !!!

Први мост профила 3+3 од ушћапа узводно је требао бити Јовинов. Центар Београда је на полуострву и као створен је да га друмски саобраћај природно заобилази. Не заборавимо да је Бранков 50% мост транзитног карактера. За људе који долазе у сам центар, профил моста Краља Александра је и за данашње усове сасвим довољан.

Исто тако, и са Дунавске стране први друмски мост би најближе ушћу требао бити у зони Француске улице ... евентуално.
 
sto bi covek trosio lovu na parking u beogradu kad mu je tamo potrebniji.. ja bih gastosima uveo i jedan besplatan obrok dnevno da ne bacamo ljude u bespotrebni trosok, znate vi kako je skup zivot u parizu
 
@Stf
Beograd je gradio "sirokotrupne" mostove 3x3 zato sto ih je gradio na svakih 20 godina.

Bilo bi bolje da su gradili 2 puta vise mostova sa 2x2 profilom.
 
Ако си у стању да заврнеш своју земљу, мораш туђу заврнути јаче. Да не испаднеш лицемер...само капитал врати отаџбини и све је ок. Немам ништа против ваћарења трулог запада који је нас ојадио да не можемо никада ни да му вратимо.
Али по себи срати... лоша хигијена. (мало касним са овим коментаром, обрнули сте нову страну али чисто да не заборавим)

Што се мостарине тиче вероватно је паметно заборавити наплату. Ни улагање не би било огромно па можда није неопходно тако сервисирати. Да је на Ади па да разумем наплату :p
 
@spatiotecte
Hajde lepo skini lažne i vrati prave tablice i plati kao čovek parking sledeći put.
Od toga se puni gradski budžet, a iz njega se otplaćuje svašta (pa i Most na Adi između ostalog).
 
Cisto sumnjam da parking nesto mnogo puni gradski buzdet . Tu se najvise pune necije plate i pitanje je koliko je to u redu . To je par stotina plata , ali velicina te plate je sporna .

Kad smo kod toga , to bi sve trebalo biti transparentno na internetu , ali ne samo ovo javno preduzece , nego sva u drzavi .

Ja jesam za naplatu mostarine , ali naravno pravednu , a to je ovde veliki problem i mi cega god se dohvatimo dolazimo uvek u taj problem , pravedne naplate

Kao sto rece neko , koliko ima tih kvadrata koji nisu oporezovani itd.

Ideja naplate bi bila da se izgradjeni most napravi zajednickim snagama tj. drzava i investitor , a da investitor to naplacuje recimo 10 , 15 ili 20 god . Posle toga most postaje drzavni i naplata se ukida . Mislim da bi mnogo manje malverzacije bile u samom ulaganju novca , a i drzava bi mogla odmah da finansira duplo vise projekata . Recimo umesto sadasnja dva , imali bi smo vec 4 mosta , ali sa naplatom .


I ovo za Brankov most od tri trake se slazem . Potpuno bespotrebno .
 
Од наплате паркинга у граду највише се пуни буџет Небојше Човића и тако већ скоро две деценије.
 
Nek nam je živ i zdrav i da što duže vodi zvezdanu.
 
Борчанац":2qz707e3 je napisao(la):
Што се мостарине тиче вероватно је паметно заборавити наплату. Ни улагање не би било огромно па можда није неопходно тако сервисирати. Да је на Ади па да разумем наплату :p

То је мени лично једини начин да друмска возила користе тај мост. У супротном урадити подлогу од туцаника (као на Ади) и нека мост бусе само за трамваје.

Једноставно, прошла су времена у којима се граде Бранкови мостови аутопутског типа који воде на Теразије.
 
stf":1qwml2c3 je napisao(la):
Борчанац":1qwml2c3 je napisao(la):
Што се мостарине тиче вероватно је паметно заборавити наплату. Ни улагање не би било огромно па можда није неопходно тако сервисирати. Да је на Ади па да разумем наплату :p

То је мени лично једини начин да друмска возила користе тај мост. У супротном урадити подлогу од туцаника (као на Ади) и нека мост бусе само за трамваје.

Једноставно, прошла су времена у којима се граде Бранкови мостови аутопутског типа који воде на Теразије.

Ne znam, meni je to bas luksuziranje graditi most koji ne mogu da koriste automobili u trenutku kada nemamo uopste dovoljno mostova za drumski saobracaj.
 
MilisaV":zcroirby je napisao(la):
nisam znao da postoji fiat sa tom snagom.

Fabricki petoredni 2.0 20V Turbo razvija 220KS i max brzina mu je 250km/h

Na ovom mom je izmenjeno par stvari (usis, ubrizgavanje, pritisak turbine, cipovan je itd..) i najbitnija stavka je sto ne koristi obican benzin vec bioetanol E85, sto menja mnoge stvari. (naravno moze i bezolovni da mu se sipa ali ne ide tako dobro)
 
Nije fabricka turbina nego Garett GT28RS, takodje druge su dizne, (imam slicnu konfiguraciju kao ovaj lik sto si postavio link, 440cc, visokopritisna pumpa, FMIC...)
Opet Bioethanol ima mnooooogo bolje sagorevanje od bezolovnog (pogotovu ovog iz Srbije) tako da 270 je realno, ja mog vozio 265 ali ostalo je jos malo lufta.

Imamo clana u klubu fiat coupe koji ima 624KS ali lampredi (motor od Delte HF integrale), mozesh da zamislis sta je tek to, njegov ide preko 300 laganica.
 
Bila bi tu lepa parada ,,bildera,, preko Kineza, da za otvaranje nije zima
mozda da im šapnemo da odlože završetak za prolece :lool:
 
Mozda ne bi bilo lose da u relax otvorite temu a automobilima pa da se tamo nastavi prica o detaljima vezanim u ovom slucaju za spatiov autic a da temu zadrzimo za most i tangentu
 
Igor":1q7gagmz je napisao(la):
Mozda ne bi bilo lose da u relax otvorite temu a automobilima pa da se tamo nastavi prica o detaljima vezanim u ovom slucaju za spatiov autic a da temu zadrzimo za most i tangentu

Naravno udavili smo temu, tj ja sam kriv za to, trebao sam da postavim samo sliku tablica i to bi bilo to.
Zapravo nisam trebao nista ni da postavim, ne bi bilo ni polemike.

Sorry za Off topic
 
dunavski+zalazak+08.jpg



dunavski+zalazak+15.jpg
 
Vrh