Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Most Borča - Zemun niče i bez Kineza
N. Vukić | 06. mart 2014. 10:10 | Komentara: 0
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... bez-Kineza

Na saobraćajnici koja će povezati Borču i Zemun značajno manji broj radnika. Neimari s Dalekog istoka na odmoru u domovini, ali radovi neće kasniti
bg2620x0.jpg


JOŠ od Nove godine po kineskom kalendaru, krajem januara, broj radnika sa Dalekog istoka na mostu Borča - Zemun drastično je smanjen. Vredni neimari udarnički su "vojevali" bitke krajem 2013. i početkom 2014. da bi mogli malo duže da ostanu s porodicama u domovini.

U sredu, na glavnom rasponu tek poneki majstor. Ali, dinamika radova zbog toga ne trpi, sve će, kao što je predviđeno, biti pod konac do kraja godine kada će u punom sjaju zablistati most, kao i pristupni put na zemunskoj obali. U međuvremenu, bageri i dizalice odrađuju svoj deo posla na prilazima.

Kiša koja je padala, ipak nije uspela da rastera baš sve kineske radnike. Varioci, skriveni ispod konstrukcije lemili su metalne delove, njih trojica-četvorica, na betonskoj ploči iznad plovnog puta raščišćavali su višak materijala i alata sa mosta i pripremali prostor za predstojeće neimarske "manevre".

Na glavnom rasponu nedostaju asfalt, ograda, osvetljenje, još poneka sitnica i silazno-uzlazne rampe sa obala. Most se spušta na zemlju na borčanskoj strani niz konstrukciju dugu 297 metra, koja polako dobija svoj oblik postavljanjem kolovoznih ploča. Na desnoj obali Dunava sklapaju se polja koja će spojiti zemunsku obalu sa glavnim rasponom mosta.

- Obalna konstrukcija gradi se pomoću pokretne skele, koja omogućava uštedu u vremenu i radnoj snazi - navode u Ministarstvu saobraćaja. - Pokretna skela se oslanja na unapred pripremljenim usecima u stubovima, a po očvršćavanju betona i završenom prednaprezanju, spušta se ispod konstrukcije i pomoću hidraulične opreme pomera unapred na sledeće polje.

Odmiču i radovi na pristupnim saobraćajnicama za koje su zaduženi domaći izvođači. Prema Zrenjaninskom putu, deo trase već je dobio trup, kamenu podlogu, prvi sloj asfalta, a isti radovi predstoje i na ostatku saobraćajnice. Putari su paralelno angažovani i na deonici od Zrenjaninskog prema Pančevačkom putu, gde skidaju humus i izrađuju nasipa od peska.

PREKO MOSTA DO KRAJA 2014.

POČETKOM januara zaključen je aneks o preugovaranju rokova za pojedine deonice. Završetak dela od Zemuna do Zrenjaninskog puta, uključujući i most, planiran je do kraja ove godine. Ovaj pristupni put najvećim delom je raščišćen i počelo je nasipanje trupa saobraćajnice. Prilaz će biti gotov u decembru i tek tada će vozači "u cugu" voziti od "lakat krivine" u Zemunu, preko mosta do Zrenjaninskog puta. Nastavak koridora, prema Pančevačkom putu, biće završen do septembra 2015.

KRADU GVOŽĐE SA GRADILIŠTA

MRTVILO sumornog dana i šansu da nešto ućari kod gradilišta pokušao je da iskoristi, najverovatnije "komšija" iz obližnjeg divljeg naselja.

Verujući da je dobro skriven pod plaštom kišnih kapi, povremeno se osvrćući na sve strane, osim ka nebu, "skupljao" je sekundarne sirovine oko gradilišta, kada se našao u zamci objektiva veštog fotoreportera "Novosti".
bg-0503-20-1.jpg
 
Kinezi se polako vraćaju i počinju ozbiljnije da rade.

Od novosti ima samo da je počelo betoniranje nastavka potpornog stuba, i da se privode kraju pripreme za betoniranje poslednjeg segmenta na Zemunskoj strani, onog sa uzvodne strane.

IMG_4001_resize.jpg~original

IMG_4003_resize.jpg~original

IMG_4005_resize.jpg~original

IMG_4006_resize.jpg~original


Ovde niko nema problem sa održavanjem ravnoteže :)

IMG_4019_resize.jpg~original

IMG_4021_resize.jpg~original

IMG_4024_resize.jpg~original


Proleće.

IMG_4026_resize.jpg~original

IMG_4028_resize.jpg~original

IMG_4030_resize.jpg~original

IMG_4031_resize.jpg~original

IMG_4032_resize.jpg~original

IMG_4035_resize.jpg~original


Nizvodna strana.

IMG_4050_resize.jpg~original

IMG_4055_resize.jpg~original
 
Direktor i komrad vucko su danas obilazili bg u crvenoj munji socjalizma zavoda crvena zastava
dsc06995.jpg

dsc06996.jpg

dsc06997.jpg

dsc06998.jpg

dsc06999.jpg

dsc07000.jpg
 
Jel to "sluzbeno auto" od vucka skojim se dogegaste :p
 
Bice ali u temi o savskom amfit. polako obislismo jedan fini krug
 
Stanje za petak:
20140321_112519.jpg

Na samoj lakat krivini ispred i u dvorištu fabrike betona iza pošte izliva se mnoštvo betonskih greda.
20140321_112540.jpg

Deo greda su postavili i na trasu puta-možda i nema veze sa mostom, ali opet tu su.
20140321_112930.jpg

Završeno je nasipanje udoline u srednjoj trećini ove njive-danas nije bilo radova ovde.
20140321_112939.jpg

Na delu ka lakat krivini bez promena.
20140321_113219.jpg

Na sredini peščanog nasipa urađen jedan betonski šaht.
20140321_113429.jpg

Idemo dalje ka Cara Dušana-i na ovom delu ništa novo.
20140321_113434.jpg

Kad se pogleda vidi se da je nasuto i nabijeno dosta peska-na najdubljem delu čini mi se oko 2m.
20140321_113637.jpg

Na delu gde se preseca staza ka N. Galenici nekoliko radnika i mašina.
20140321_113814.jpg

Već su uradili podzemni vod za struju koja ide iznad, a i staza je probijena i napravljen pristup.
20140321_114115.jpg

Konačno postavljena i tabla o radovima-u C. Dušana-podizvođać Ratko Mitrović.
20140321_114136.jpg

Krenuli su radovi na delu od C. Dušana ka mostu.
20140321_114153.jpg

Ovaj vljak je svo vreme nabijao zemlju.
20140321_114332.jpg

Porušreni su delovi onih baraka levo što su bili u trasi, td je sad cela trasa slobodna.
20140321_114537.jpg

Pristupni deo ka mostu.
20140321_114547.jpg

Počeli su da skupljaju građu za nizvodni deo mosta.
20140321_114757.jpg

Temelj podzida nizvodno završen, montirani i nosači preko njega, a ovi uzvodni se vade.
20140321_114808.jpg

Jedna fotka onako celog mosta.
20140321_114820.jpg

Glavni raspon i skela koja gradi uzvodna polja od Banata.
20140321_114858.jpg

Najvažnije da je izbetonirano i 2. polje sa ove strane-td je sad konačno i ceo most spojen betonom/bar polovine.
20140321_115003.jpg

Odavde deluje da je urađen temelj podzida malo više uzvodno-ne znam šta će ova cev tu.
20140321_115352.jpg

Ne znam da li je bilo-ka Pregrevici urađena kućica za trafo-verovatno za buduće osvetljenje mosta.
20140321_115514.jpg

Idemo nazad, nekoliko kamiona već čeka.
20140321_115522.jpg

U međuvremnu majstori uklanjaju poprečni deo ograde-da se nastavi iskop ka mostu.
20140321_115551.jpg

Iskop stigao dotle-ovde nešto plići.
20140321_115648.jpg

Iskopani stari šahtovi od prethodnih kuća.
20140321_115745.jpg

Buduća traka ka Borči, ovo sa strane verovatno trotoar.
20140321_115919.jpg

Ka C. Dušana idu šire-verovatno traka za buduću raskrsnicu.

Toliko za danas-bitno da je most/makar i polovično/povezan i da radovi napreduju kako treba. :vops:
 
Браво и хвала за слике и информације + :kk:
Одлично што су кренули по целој траси да раде, биће све изгледа како смо и очекивали :gobb:
Жао ми једино ових лепих борова, али шта се може, ја бих увео неки пропис или обавезу да се мора посадити бар 3 пута више стабала у односу на број оних која се морају посећи, тако би поново пошумили Србију... :grand:

20140321_115745.jpg
 
Da li neko zna šta se događa sa petljama Petlovo Brdo i Orlovača? Već se mesecima o tome ništa ne čuje. Bili su protesti građana Petlovog Brda zbog one šume, ali već duže vreme sve je utihnulo. Da li se odustalo od prolaska preko šume, radi li se novi projekat ili nešto treće? Zna li neko?

Srdačan pozdrav forumašima.

Izvinjavam se :bash: - poslato na pogrešan forum. Prebacio sam pitanje na forum: Obilaznica.
 
Вратише ли се кинези? Нико ништа не јавља, радили се на мосту.
 

Slika iz pravca borče.Asfalt je stigao do leve ivice slike.Par stotina metara do mosta na prvom kanalu(kanal vizelj).Od tog mosta do zrenjaninskog puta ima oko 1300 metara.Sabrano ima oko 1500 metara od kraja asfalta do zrenjaninskog puta.I ako je nedelja,naši asfaltiraju.

Slika u pravcu zrenjaninskog puta.Krećem se polako ka mostu Zemun-Borča.

Slika sa istog mesta ali u pravcu mosta Zemun-Borča.U daljini se vidi nadvožnjak preko puta.Sa obe strane nadvožnjaka nasipaju pesak.Ovde nešto ne vidim biciklističku stazu.Verovatno su odlučili prvo da napreduju sa putem,a onda da dodaju biciklističke staze.



Priključak mosta i puta sa Borčanske strane.
 
Cekaj, nesto mi tu nije u redu, zasto sahtovi nisu po sred kolovoza, po mogucstvu na putu tockova? :p
 
Хтедох и ја да питам за шахтове јер не видех ни један, осим ових малих уз ивичњак. Могли су за њих барем да направе нише.
 
Da li ovako može da se reši problem slivnika ?
Ogromne pare odlaze na njihovo vađenje i održavanje. Dalje i šathovi kao po pravilu stoje na najgore mogućim mestima.


image hosting over 5mb
 
Na žalost to je povezano sa imučnosti društva
jeftinije je samo nasaditi iznad kanal. cevi slivnik
nego razvoditi poprecnu instalaciju ko rilblju kost duž trase
kada se prvo odbiju provizije jedva da ostane i za korektnu infrastrukturu

Nisam primetio da se insistrira na poštvanju garatnog roka
primera bezbroj naj svežiji je u Bulevaru
Videli smo nedavno posledice sleganje terena na raskrsnici u Borči
sobzirom da je isti teren opravdano je očekivati slične probleme
Ratko ce pokušati da vrda sa radovima u garantnim rokom
a sa Kinezima tek treba sa steknemo neko iskustvo
 
Biciklisticka staza ne ide citavom duzinom saobracajnice . Po projektu ona ide samo do raskrsnice za Borcu , koja je na nekih 3 km od mosta . A kada ce napraviti taj pristupni put , e to je tek misterija ...

Znaci u najavi pogibenije za bicikliste ...

Inace , presli su Ovcanski put , sto se tice nasipanja peska na trasi .
 
Evo malo slika sa Kineza i Pancevca od juce po sumraku i mraku...

cam01673.jpg


cam01674.jpg


cam01675.jpg


cam01680.jpg


cam01681.jpg


cam01686.jpg


cam01689.jpg


cam01691.jpg


cam01698.jpg


cam01698.jpg


cam01704.jpg


cam01705.jpg


cam01717.jpg


cam01721.jpg


cam01726.jpg


cam01728.jpg


cam01729.jpg
 
Borča: Zbog mosta cene stanova biće veće i do 25 odsto!
M. L. Janković | 03. april 2014. 08:45 | Komentara: 0

Most Zemun - Borča dovešće do urbanističkog buma u naseljima s druge strane Dunava. Novi most poskupeće i okolno zemljište. Grad poseduje 800 hektara za industriju
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... o-25-odsto (ceo tekst)
 
Нема ништа од тога, а новинар је све лупио из главе, цела вест је непотпуна и празна.

А господине Гаргојле, зар не мислите да Београд не врви од бициклиста управо због оваквих ствари?
Шта ће нам стаза од Галенике до средишта њива?
 
Gargoyle":cgm33czb je napisao(la):
a inače bg vrvi od biciklista :)

Iznenadio bi se.
Potrebni su samo ravne staze bez strmih uspona i padova, dovoljno širok trotoar i oboreni ivičnjaci na rasrsnicama.
Česme tu i tamo i hlad od zelenila su luksuz na koji možemo da pričekamo.
 
Vrh