Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

pexon1974":3fpmgnfp je napisao(la):
Most bi mogao da se nazove po Velimiru Bati Živojinoviću.Čovek je jedan od naših najvećih glumaca, poznat je i u Kini:)

Pošto je Bata živ (kuk-kuc):

"Valterov most"
 
Борчанац":1by9vjjw je napisao(la):
.......
P4150017.jpg

......

Bravo za slike
 
Bravo Kinezi! Ovaj most mi je, za razliku od Ade, nekako van vidokruga, pa se uvek iznenadim kada dođem na temu i na fotkama vidim koliko napreduju.
 
Raspon

Glavni most je konstrukcija kontinualne grede sa promenljivim poprečnim profilom, a dispozicija otvora mosta je 95+172+95m, u ukupnoj dužini od 362m.


Glavni nosač je projektovan kao kontunualna konstrukcija sa promenljivim poprečnim profilom. Nosač je sandučasta jednoćelijska konstrukcija, 13.95m široka na vrhu i 7.45m široka na dnu. Nosač je visok četiri metra na sredini raspona i bočnim rasponima, a deset metara na vrhu stuba, dok je kriva na dnu grede 1.8 parabola.

Struktura konzole je podeljena na 21 deo (od nultog do 20. segmenta), a dužine betonskih odlivaka za konzolu su 3.5, 4.0 ili 4.5 metra, kao i dva metra za završni deo. Dužina dela livenog na licu mesta za bočni raspon je osam metara.

Za zamenu ležišta, dve konzole su postavljene horizontalno na vrhu stuba nosača sandučastog preseka kako bi nosile teret podizanja opreme kod zamene ležišta.

Temelji dva glavna rečna stuba imaju grupu od 26 bušenih šipova. Svaki šip ima prečnik od dva metra i dužinu od 40 metara. Roštilj je tri metra debeo i 33.5 metara širok preko mosta, i 17.2 metra širok duž mosta.

Glavni stubovi su projektovani u obliku zida sa naglavnicom, od 2.5 do četiri metra podužne debljine i 22 metra poprečne širine. Gornja površina naglavnice je 27.68 metara široka preko mosta i 3.5 metra široka duž mosta, a visoka je pet metara.

raspon1.jpg


raspon2.jpg


http://www.beoland.com/mostzb/raspon.asp
 
vucko
+1 :)
Moze li ta konstrukcija da istrpi i tramvajske sine -CAFa radi
ozbiljnijeg povezivanja Borce sa Zemunom ?
 
Ако се не уреди и не изгради друга обала, тешко да ће претерати трамвај преко њива! За тако нешто мост би морао да не промашује и Земун и Борчу, да не иде на њихову периферију негу у густо насељене делове.

Овде би воз ваљао... Али...
 
Valjao bi i CAF ,
ume on da juri zavidnom brzinom kroz puste njive ,
Eto uskoro cu morati na ,,put oko sveta,, kako bih sa suprugom
iz Bataje otisao do Krnjace na onu pijacu cveca . . . .
jos ove godine tako naokolo a sledece za tren oka hajde preko mosta :kk:
 
boca-ica":1ikdb111 je napisao(la):
Valjao bi i CAF ,
ume on da juri zavidnom brzinom kroz puste njive ,
Eto uskoro cu morati na ,,put oko sveta,, kako bih sa suprugom
iz Bataje otisao do Krnjace na onu pijacu cveca . . . .
jos ove godine tako naokolo a sledece za tren oka hajde preko mosta :kk:


Грешиш пријатељу мој. То је тешко замислити јер је логично да ти буде ближе, али није! Од Цветне пијаце до будућег укључења на мост на Батајничком друму има 15,3 километара. А са истог преко новог моста ћеш имати чак и више. Обзиром на транзит који ће ту бити преусмерен, неће бити ни брже.

Можда гужве буду у центру мање, нама ће сигурно бити веће, а пут није краћи.
 
Na sajtu izvođača radova Zemun-Borča (http://www.crbcserbia.com) pojavile su se slike progresa radova za mesece januar, februar i mart 2013. godine.

Januar 2013

phoca_thumb_l_01jan2013.jpg


phoca_thumb_l_02jan2013.jpg


phoca_thumb_l_03jan2013.jpg


phoca_thumb_l_04jan2013.jpg


phoca_thumb_l_05jan2013.jpg



Februar 2013

phoca_thumb_l_01feb2013.jpg


phoca_thumb_l_02feb2013.jpg


phoca_thumb_l_03feb2013.jpg


phoca_thumb_l_04feb2013.jpg


phoca_thumb_l_05feb2013.jpg



Mart 2013

phoca_thumb_l_01mar2013.jpg


phoca_thumb_l_02mar2013.jpg


phoca_thumb_l_03mar2013.jpg


phoca_thumb_l_04mar2013.jpg
 
blagoje":2qnji4xl je napisao(la):
Na sajtu izvođača radova Zemun-Borča (http://www.crbcserbia.com) pojavile su se slike progresa radova za mesece januar, februar i mart 2013. godine.

Januar 2013



phoca_thumb_l_03jan2013.jpg


phoca_thumb_l_04jan2013.jpg


phoca_thumb_l_05jan2013.jpg



Februar 2013

phoca_thumb_l_01feb2013.jpg


phoca_thumb_l_02feb2013.jpg


phoca_thumb_l_03feb2013.jpg


Kada se render mosta i pomoćni most u Dunavu uporede sa ovim drugim projektom CBRC
http://www.pwrc.info/include/projectdet ... o&pcode=24
malo mi je jasnije zašto su izašli sa tako niskom cenom. Tipski most i tipski, uhodan način gradnje.

Ko zna koiko puta i gde su sve do sada su korišćeni ovi nosači kliznih oplata (ili kako se već zovu te konstrukcije)...
 
sam3921.jpg



sam3920e.jpg



sam3919c.jpg



sam3918a.jpg


A najbolje je što je u toj ulici Pregervica 150 metera od gradilišta smeštena rezidencija ambasadora Unije Mjanmara u koju uskoro putujem.
Kadilak strpljivo čeka njegovu ekselenciju da ga preveze negde :lol:
 
Marcus Wulffings
+1 :)
vidi se na slicici br 2
most i tangenta su istakli poziciju srednje saobracajne skole da je na pravom mestu :)
 
sam3920e.jpg



Ono sto je meni iznenadilo je da planiraju da uporedo rade oba mosta.
Ja sam bio ubedjen da ce prvo uraditi jedan, pa onda koristeci njega, i ovaj metalni (pomocni) olaksano uraditi drugu gredu.
 
Što li samo meni izgleda da je ova greda prokleto blisko vodi?
Kao da je most izuzetno nizak. (Možda me je ovaj most preko Ade razmazio)
 
Vrh