Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Mislim da nisu u pitanju inženjeri, već ograničenost političara.
Koliko vidim, ta severna lakat krivina se uklapa u granice grada Beograda.
Što je, slažem se, suludo.

Moj komentar se odnosio na južni deo, koji izgleda kao signal na osciloskopu.
 
Ja sam 2001 nabavio GUP kad je tek bio uradjen i vec u to vreme je bila nacrtana trasa SMT-a, ista ova sa slike. Dipl inz arh Ferencak i Macura su na celu ekipe koja je izradila GUP te je vrlo moguce da su oni ucrtali te trase.

Tacno je da juzna deonica SMT-a krivuda ali tu je tere tezi, dosta je brdovit, no i na tom delu mi nije jasno zasto nisu zatvorili prsten vec su krenuli juzno ka orlovaci i Zelezniku. ????

Nebuloza u tim trasama ima kolko hoces...
 
spatiotecte":c9wj0mhe je napisao(la):
......
Tacno je da juzna deonica SMT-a krivuda ali tu je tere tezi, dosta je brdovit, no i na tom delu mi nije jasno zasto nisu zatvorili prsten vec su krenuli juzno ka orlovaci i Zelezniku. ????

Velika misterija - zašto nema nikakvog plana za povezivanje dve obale iza ulice Dr. Ivana Ribara jednim novim mostom preko Save?
Vodoizvorišta? Mislim da ne.
 
dziggy":1tk2quul je napisao(la):
mislim da kod batajnice nece biti mosta, jer je onda ovaj most bespotreban.

Pa ja mislim i da nema logike da se gradi most kod Batajnice pre ovog. I sledeca 2 na Dunavu.

U Borci, Ovci i Krnjaci (tj. "banatskom" delu Beograda) zivi preko 60.000 ljudi. Oni trenutno na raspologanju imaju samo Pancevacki most, koji dele sa velikim brojem ljudi koji dolaze svakodnevno (ili par puta nedeljno) iz Panceva u Beograd. I svi oni dele taj most sa tranzitnim saobracajem.

Ovako dajes ljudima iz -ca naselja i Panceva 2 moguce rute, zavisno od toga da li idu u stari ili novi Beograd, dakle bolje rasporedjujes gradski saobracaj, mozes bolje da rasporedis javni prevoz (trenutno linije koje idu od NBG ili Zemuna do Borce sve prelaze naravno Pancevacki most i prolaze kroz Despota Stefana tj. centar grada), imas 2 komplementarna mosta koji su dobra alternativa jedan drugom, i izbacio si tranzit iz centra grada sto omogucava Karadjordjevoj (izmedju ostalog) da prodise u nekoj perspektivi.

Sad ce neko da kaze "ali to je samo prebacivanje tranzita sa centra na periferiju" - pa jeste, ali i to je korak u dobrom pravcu. Da li ce onda biti problem sa tranzitom u Zemunu - hoce, ali pod jedan, to nije centar Zemuna, pod dva to je deo gde vec prolazi tranzit ka svojoj ruti ka Pancevackom mostu - most je na putu koji spaja autoput za Zagreb i autoput za Novi Sad koji i danas sluzi za tranzit.

Ubijas par muva jednim udarcem.

Most kod Batajnice gradice se jedino ukoliko se bitno poveca stanovnistvo u -ca naseljima te "interni" gradski saobracaj preko 2 mosta na Dunavu. A i to se da regulisati mostovima nizvodno - projektovana su komada 2.
 
spatiotecte":1i8p4ulp je napisao(la):
Zasto posle mosta Zemun-Borca trasa krece normalno blagim lukom pa od jednom lakat krivina i vraca se ka gradu pravom linijom?????

Koji je tu faktor u pitanju za tako debilnu trasu u sred ravnice gde nema prepreka i gde nema izgradjenih objekata?
Продужетак би ишао око Панчева, тако да је план да се повеже са обилазницом иза Панчева. Тако би се комплетирала спирала. :rolleyes:
hazard":1i8p4ulp je napisao(la):
Sad ce neko da kaze "ali to je samo prebacivanje tranzita sa centra na periferiju" - pa jeste, ali i to je korak u dobrom pravcu. Da li ce onda biti problem sa tranzitom u Zemunu - hoce, ali pod jedan, to nije centar Zemuna, pod dva to je deo gde vec prolazi tranzit ka svojoj ruti ka Pancevackom mostu - most je na putu koji spaja autoput za Zagreb i autoput za Novi Sad koji i danas sluzi za tranzit.
Већ сам неколико пута објашњавао да се са тим не слажем, па ћу сад само сажето: то није центар Земуна, али са друге стране "аутопута" живи велик број људи и хорор је проћи туда (о семафорима да и не говорим). :grand:
 
vucko":18wn9zcj je napisao(la):
Za rekonstrukciju pancevca da bi bio kao nov treba 20 miliona eura.Sto mu dodje do zakljucka da bi grad mogao da ga rekonstruise da nije platio ubrzavanje radova koji vec kasne na mostu preko ade onih 25 miliona eura :cool:

Veći problem je što ne znaju šta da rade sa saobraćajem preko Pančevca za vreme rekonstrukcije, mislim da bi se pare već nekako našle. Verovatno razmišljaju da je pre početka rekonstrukcije bolje sačekati novi most i da do tada srede i Bg voz/Beovoz, da bi krenuli da sređuju P. most.

Inače, kada se laički pogleda ova mapa ump-ova, smp-ova i ostalih ''tangentnih poluprstena'', stvarno ne liči ni na šta. Sve je nekako nedovršeno. Negde je na nekoj od tema pomenuta mogućnost da se SMT produži od lakat krivine do iza Pančeva, a da se zatim, preko mosta kod Vinče, spoji sa obilaznicom. Na taj način, Beograd bi dobio sistem veza/obilaznica (ni sam ne znam kako da nazovem) u obliku spirale. Možda bi to barem malo izvadilo ovaj plan kako je sada predstavljen na slici.
 
@dzonihsv
+1 :)
tek sad sam video sličice, bravooo
eh, krenuli sa radom o radosti naše, a fotikice su majstorske
ostaje nam samo prateći da uživamo :)
 
Barkley":3ay6jmtj je napisao(la):
Inače, kada se laički pogleda ova mapa ump-ova, smp-ova i ostalih ''tangentnih poluprstena'', stvarno ne liči ni na šta. Sve je nekako nedovršeno. Negde je na nekoj od tema pomenuta mogućnost da se SMT produži od lakat krivine do iza Pančeva, a da se zatim, preko mosta kod Vinče, spoji sa obilaznicom. Na taj način, Beograd bi dobio sistem veza/obilaznica (ni sam ne znam kako da nazovem) u obliku spirale. Možda bi to barem malo izvadilo ovaj plan kako je sada predstavljen na slici.
Не би. И о томе се већ раније дискутовало. У питању су бројни семафори и густо насељен део.
 
spatiotecte":xfnd02c5 je napisao(la):
Zasto posle mosta Zemun-Borca trasa krece normalno blagim lukom pa od jednom lakat krivina i vraca se ka gradu pravom linijom?????

Koji je tu faktor u pitanju za tako debilnu trasu u sred ravnice gde nema prepreka i gde nema izgradjenih objekata?


zato što umesto dva mosta jedan kod t6 a drugi kod batajnice ljudi koji se pitaju hoće da ova dva mosta ukombinuju u ovaj jedan kineski most. put će u nekoj daljoj budućnosti najverovatnije biti produžen do pančeva ili nekako spojen sa obilaznicom i onda spojen sa nekim budućim auto putem beograd - vršac preko pančeva.


ova banatska trasa SMT bi zapravo trebala da bude trebalo da bude trasa obilaznice oko beograda ka pančevu,

odnostno obilaznica bi trebalo da bude pun krug sa mostovima preko dunava kod vinče i bataje, a smt bi na banatskoj strani trebao da ide mnogo manje na sever, a mnogo bliže naseljima (otprilike kao na novom beogradu što ide ulicom dr ivana ribara i da dunav prelazi preko mostova kod t6 i ade huje).

takođe ne bi bilo loše da se jednog dana napravi tunel ispod ade da se spoji dr ivana ribara i trgovačka čime bi SMT bio pravi prsten.


dalje nije sve tako crno. ako jednog dana bude pametnih ljudi ovaj banatski deo SMT bi lako mogao da se napravi u auto put i eventualno spoji u obilaznicu oko beograda tamo negde kod pančeva. on se gradi u profilu 2+1 kao auto put, i ima sve denivelisane raskrsnice tako da to ne bi trebao da bude problem.
 
1.jpg


e ovako bi ja uradio neki budući GUP 2041


crvenim sam prepravio obilaznicu a plavim SMT
 
MilisaV":1ni3ly9e je napisao(la):
zato što umesto dva mosta jedan kod t6 a drugi kod batajnice ljudi koji se pitaju hoće da ova dva mosta ukombinuju u ovaj jedan kineski most. put će u nekoj daljoj budućnosti najverovatnije biti produžen do pančeva ili nekako spojen sa obilaznicom i onda spojen sa nekim budućim auto putem beograd - vršac preko pančeva.


ova banatska trasa SMT bi zapravo trebala da bude trebalo da bude trasa obilaznice oko beograda ka pančevu,

odnostno obilaznica bi trebalo da bude pun krug sa mostovima preko dunava kod vinče i bataje, a smt bi na banatskoj strani trebao da ide mnogo manje na sever, a mnogo bliže naseljima (otprilike kao na novom beogradu što ide ulicom dr ivana ribara i da dunav prelazi preko mostova kod t6 i ade huje).

takođe ne bi bilo loše da se jednog dana napravi tunel ispod ade da se spoji dr ivana ribara i trgovačka čime bi SMT bio pravi prsten.


dalje nije sve tako crno. ako jednog dana bude pametnih ljudi ovaj banatski deo SMT bi lako mogao da se napravi u auto put i eventualno spoji u obilaznicu oko beograda tamo negde kod pančeva. on se gradi u profilu 2+1 kao auto put, i ima sve denivelisane raskrsnice tako da to ne bi trebao da bude problem.

potpis na post. ovo su jedina PRAVA resenja
 
MilisaV":2l4xgsnm je napisao(la):
a smt bi na banatskoj strani trebao da ide mnogo manje na sever...
Mozda i ne. Ta naselja se strasno naseljavaju i sire, tako da bi magistrala prosla kroz naselje, kada bi je skratili. I ovako ce je naselje uskoro "pojesti" kako je krenulo sa gradnjom.

A i zemljiste je gradsko tamo kuda je sada planirana, pa ce lako da je proteraju.
 
Wile E. Coyote":17ughbr5 je napisao(la):
Већ сам неколико пута објашњавао да се са тим не слажем, па ћу сад само сажето: то није центар Земуна, али са друге стране "аутопута" живи велик број људи и хорор је проћи туда (о семафорима да и не говорим). :grand:

A nije horor proci kroz Karadjordjevu, Bulevar, D. Tucovica, D. Stefana? I to veci?

Slazem se da nije idealno resenje ali...je*******iga.

Mostom kod Batajnice resio bi samo tranzit, ali bi se i dalje sav gradski saobracaj (kao i saobracaj Pancevo - Beograd) odvijao preko Pancevackog mosta. Ka NBG gravitira sve vise i vise ljudi, i mislim da treba obezbediti nacin da se predje Dunav i dodje do NBG bez da se prolazi kroz Stari Grad, kao sto je sada slucaj. Sa mostom kod Batajnice to fakticki i nemas, jer je Batajnica predaleko.
 
hazard":110xyrdq je napisao(la):
Wile E. Coyote":110xyrdq je napisao(la):
Већ сам неколико пута објашњавао да се са тим не слажем, па ћу сад само сажето: то није центар Земуна, али са друге стране "аутопута" живи велик број људи и хорор је проћи туда (о семафорима да и не говорим). :grand:

A nije horor proci kroz Karadjordjevu, Bulevar, D. Tucovica, D. Stefana? I to veci?

Slazem se da nije idealno resenje ali...je*******iga.

Mostom kod Batajnice resio bi samo tranzit, ali bi se i dalje sav gradski saobracaj (kao i saobracaj Pancevo - Beograd) odvijao preko Pancevackog mosta. Ka NBG gravitira sve vise i vise ljudi, i mislim da treba obezbediti nacin da se predje Dunav i dodje do NBG bez da se prolazi kroz Stari Grad, kao sto je sada slucaj. Sa mostom kod Batajnice to fakticki i nemas, jer je Batajnica predaleko.
Па да. Измести транзит из града и доведи га у Земун... Јебига. Овај мост је с једне стране градски, а са друге приградски и то му је мана. Требало је размишљати о два моста: једном код Батајнице, а овај мост на палилулској страни није требало да иде ван града.
 
Ali pitanje je ima li trenutno realno saobracaja za 2 mosta u BGu koja spajaju Srem i Banat?

Ovo ce da bude most 3+3, zar ne?

Jedino ako bi gradio most 2+2 (autoput, obilaznica) kod Batajnice a onda 1+1 u Zemunu, ali opet ne znam ni koliko to ima logike.
 
Jel Belgrade Sim zivi u Borci bese? Mogao bi on da nas stalno izvestava ako zivi?

Smor ce biti ako samo jednom mesecno imamo izvestaj.

I da li su otvorili sajt, kao sto je savabrigde, za ovaj most?
 
hazard":24foeod7 je napisao(la):
Ali pitanje je ima li trenutno realno saobracaja za 2 mosta u BGu koja spajaju Srem i Banat?

Ovo ce da bude most 3+3, zar ne?

Jedino ako bi gradio most 2+2 (autoput, obilaznica) kod Batajnice a onda 1+1 u Zemunu, ali opet ne znam ni koliko to ima logike.
Реално - нема. Зато и није требало овако радити половично. Требало је са обе стране направити градски мост, па кад (и ако) једног дана буде довољан обим саобраћаја, затворити цео прстен око Београда са Панчевом мостом код Батајнице. То је поново побркан приоритет, о чему жвалавим све време: мост са тунелом код Винче је био потребнији од овог, јер би се тиме за сва времена потпуно изместио транзит из Београда и Земуна (што, наравно, укључује и растерећење Панчевачког моста од транзита). Али не, овај пројекат може да се брзо започне и брзо заврши. :rolleyes:

А могло би да буде ово као што предлажеш, с тим да у Земуну буде 2+2. Овако, они који долазе са банатске стране да би ишли на Нови Београд ће како год окренеш да иду кроз Земун (или на Т-6 или кроз Цара Душана). Не пише нам се добро.
 
Barkley":2ncdz19v je napisao(la):
vucko":2ncdz19v je napisao(la):
Za rekonstrukciju pancevca da bi bio kao nov treba 20 miliona eura.Sto mu dodje do zakljucka da bi grad mogao da ga rekonstruise da nije platio ubrzavanje radova koji vec kasne na mostu preko ade onih 25 miliona eura :cool:

Veći problem je što ne znaju šta da rade sa saobraćajem preko Pančevca za vreme rekonstrukcije, mislim da bi se pare već nekako našle. Verovatno razmišljaju da je pre početka rekonstrukcije bolje sačekati novi most i da do tada srede i Bg voz/Beovoz, da bi krenuli da sređuju P. most.

Inače, kada se laički pogleda ova mapa ump-ova, smp-ova i ostalih ''tangentnih poluprstena'', stvarno ne liči ni na šta. Sve je nekako nedovršeno. Negde je na nekoj od tema pomenuta mogućnost da se SMT produži od lakat krivine do iza Pančeva, a da se zatim, preko mosta kod Vinče, spoji sa obilaznicom. Na taj način, Beograd bi dobio sistem veza/obilaznica (ni sam ne znam kako da nazovem) u obliku spirale. Možda bi to barem malo izvadilo ovaj plan kako je sada predstavljen na slici.

Iskreno receno boli uvo grad za saobracaj,nemoj ni na trenutak to misliti.Nego grad hoce da usteka te pare i da u sklopu ruskog kredita i izgradnje drugogo koloseka od stanice pancevacki most do panceva bude i rekonstrukcija mosta,sta je to 20 milona za ruse?Grad ne moze ni one 2 kruzne petlje za ukljucenje na most iz 29. novembra da zapocne vec godinu dana a kamoli da rekonstruise most.

Ako se pitate zasto je SMT toliko sasave trase na banatskoj trasi,to je jer bi tu bilo najmanje rusenja.Opet zbog problematike mosta koji je istovremeno drugi prsten oko grada i obilaznica.Ne moze i jare i pare,zato i novinari ovo nazivaju obilaznicom.

Sto se tice mostova,zaboravljate most na Ada Huji koji se sam od sebe namece kao sledeci projekat kada se zavrsi SMT na zemunskoj i Banatskoj strani sa ovim kineskim mostom.

To je i jedini most po GUP 2021 koji ostaje gradu da ga sagradi do te carobne 2021 godine.Da podsetim,Vincanski most je u nadleznosti drzave,a metro most ako bude bilo mosta ce biti u sklopu cene metroa.

Lepo je crtao STF a valjda i NJile na jednoj temi ranije da zapravo fali tunel u zemunu u pravcu one ulice koja se nadovezuje na tosin bunar.

Reljo,taj tunel nije ucrtan jer nema sanse da se sagradi do 2021. godine.Mislim,mogao bi malo i ostatak BG-a van NBG da se gradi,ono,cisto radi reda :D
 
MilisaV":1ndygu3s je napisao(la):
1.jpg


e ovako bi ja uradio neki budući GUP 2041


crvenim sam prepravio obilaznicu a plavim SMT

@MilisaV Za plavo se totalno slazem, tako bi i ja uradio, na taj nacin bi se dobio mnogo pravilniji oblik.

Ali za crveno se ne slazem uopste, sto nam nacrta taj djevrek????
 
Pancevo ocigledno mora postati deo Beograda ako bude unutar Beogradske obilaznice/
 
@spatiotecte

mogla bi obilaznica i da pude pun krug pre pančeva pa jedan krak da se odvija za pančevo.



naravno trebalo bi sve opcije razmotriti.



u stvari to ne bi moglo.......mislim da je jedini način da beogradska obilaznica bude pun krug je da obilazi pančevo.
 
Pa u principu, trebalo bi da UMP, SMT i obilaznica budu 3 kruga odvojena, to bi bilo pravilno.

Sve ostalo je neko budzenje i izmisljavanje tople vode. :D
 
Od kojih novaca drugari? :)

I ja bih to,ali nazalost nije realno.Grad ima problem da uradi ekspropriaciju 3 prizemne udzerice u Vojvodjanskoj a kamoli stotinak kuca i koje cega.A da ne govorimo o parama.
 
Nisam siguran da li je neko spominjao, ali uveliko traje konkurs za naselje izmedju Borce i Ovce, sa 1200 socijalnih i 200 stanova solidarnosti. Licno sumnjam da ce se to realizovati, ali u svakom slucaju pozicija je u blizini buduce severne tangente.
Osim stambenog, konkursni zadatak predvidja i izgradnju skole, obdanista i sportskih terena
 
Vučko, izbio bi rat da pri sadašnjem rešenju saobraćaja krenu da popravljaju Pančevac tako što bi npr. zatvorili jednu stranu, tj. dve trake. Ne kažem ja da nisi ti u pravu u vezi toga kako nadležni razmišljaju, ali gužve na mostovima iznad Save bi bile mala maca za ovo. Par puta sam video da je zbog zastoja na Pančevcu bila blokirana Despota Stefana do Skadarlije, Takovska do Skupštine, verovatno i ovaj deo ka Karaburmi, a o ZR i PA putu da ni ne govorim. I sad, zamisli to svakog dana. Grad bi bio presečen na pola, da zanemarimo drugu stranu Dunava. Što naravno ne znači da neko neće odlučiti da počne sa radovima bez obzira na sve to.

Ne mogu da se setim da se o tome pričalo ovde ali je postojala ideja o mostu koji bi prelazio Dunav kod 25. maja i izlazio ispod Pariske. Sećam se da je tada ''neko za nešto'' u gradskoj vlasti rekao da bi tako Borču povezali da bude 2,5 km od centra. Šta mislite o izvodljivosti tako nečeg u daljoj budućnosti?
 
Vrh