Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Iako je rečeno 100 puta bar, ja ću opet reći. Ovaj karakteristično autoputski tranzitni most, jednostavne konstrukcije, a velike fukcionalosti, koji je bio prioritet pre mnogih sličnih i nesličnih projekata i sada nekoliko godina posle otvaranja, ljudi nisu nisu svesni koliko znači. I sada je saobraćajni kolaps u Beogradu i treba još mnogo da se rešava, ali je za veliku četvrtinu, ako ne trećinu manji od onih kolapsa od pre 15 godina. Bilo - ne ponovilo se.
 
Iako je rečeno 100 puta bar, ja ću opet reći. Ovaj karakteristično autoputski tranzitni most, jednostavne konstrukcije, a velike fukcionalosti, koji je bio prioritet pre mnogih sličnih i nesličnih projekata i sada nekoliko godina posle otvaranja, ljudi nisu nisu svesni koliko znači. I sada je saobraćajni kolaps u Beogradu i treba još mnogo da se rešava, ali je za veliku četvrtinu, ako ne trećinu manji od onih kolapsa od pre 15 godina. Bilo - ne ponovilo se.


Али је огромна грешка то што се Т6 укршта у нивоу са улицом Цара Душана, није направљен надвожњак, улица се чак спушта доле ка раскрсници, па опет пење на мост, стварају се велике гужве ту,
иначе прича је да надвожњак није изграђен, не због уштеде, већ зато што се ту налази сервис и продајни салон Ауто Коле који би онда морао да буде срушен и уклоњен, а власник је један од главних финансијера СНС-а који је недавно купио БИП.
 
@Џиги Бау, побркао си лончиће, односно то није тачно што си написао.

Ауто Кућа Коле из Земуна, тј. њен власник Драгутин Милошевић "Коле", кога иначе знам лично, није купио БИП и нема са тиме никавих додирних тачака, а нити је члан било које политичке странке (то знам). БИП је купио Миленко Костић "Коле", власник "Ауто Чачак" из Чачка. Обојица имају исти надимак "Коле", и вероватно је ту настала "забуна", чак мислим и намерна.

АК Коле из Земуна је овлашћени заступник и сервисер целе групације Фијат Крајзлер Аутомобили (ФЦА), а ту су Фијат, Алфа Ромео, Џип и Абарт. Коле из Земуна је једно време био овлашћени продавац и сервисер Шкода, тј. од 1998. до краја 2010. године. Од 2011.године је постао овлашћени заступник и сервисер Фијата, а од 2015.године и осталих марки које сам навео.
Иначе продајни и сервисни ауто центра је изграђен 2006.године на површини од 40 ари и објекат је удаљен неких 100 метара у односу на остале објекте који су тик уз саму раскрсницу са Цара Душана и СМТ-а. Објекат уопште не смета за изградњу надвожњака или петље, да би се денивелисала ова раскрсница.

"Ауто Чачка" из Чачка, власник Миленко Костић "Коле", је овлашћени заступник и сервисер Шкода аутомобила од маја 1996. године. Као што рекох он је купио БИП и све остале БИП-ове фабрике, сладару у Чачку, сокару у Крњачи,...

Ова раскрсница јесте проблем и о том смо на овој подтеми доста расправљали и критиковали, али та прича да Колетов објекат смета је баш велика неистина. Људи измишљају, причају и додавају све и свашта, а уопште нису упућени нити знају нешто о томе.

ауто кућа коле земун.JPG
 
Вероватно си у праву да тај плац не би сметао изградњи укључења на надвожњак, ја сам само чуо ту причу успут.
 
@Џиги Бау, побркао си лончиће, односно то није тачно што си написао.

Ауто Кућа Коле из Земуна, тј. њен власник Драгутин Милошевић "Коле", кога иначе знам лично, није купио БИП и нема са тиме никавих додирних тачака, а нити је члан било које политичке странке (то знам). БИП је купио Миленко Костић "Коле", власник "Ауто Чачак" из Чачка. Обојица имају исти надимак "Коле", и вероватно је ту настала "забуна", чак мислим и намерна.

АК Коле из Земуна је овлашћени заступник и сервисер целе групације Фијат Крајзлер Аутомобили (ФЦА), а ту су Фијат, Алфа Ромео, Џип и Абарт. Коле из Земуна је једно време био овлашћени продавац и сервисер Шкода, тј. од 1998. до краја 2010. године. Од 2011.године је постао овлашћени заступник и сервисер Фијата, а од 2015.године и осталих марки које сам навео.
Иначе продајни и сервисни ауто центра је изграђен 2006.године на површини од 40 ари и објекат је удаљен неких 100 метара у односу на остале објекте који су тик уз саму раскрсницу са Цара Душана и СМТ-а. Објекат уопште не смета за изградњу надвожњака или петље, да би се денивелисала ова раскрсница.

"Ауто Чачка" из Чачка, власник Миленко Костић "Коле", је овлашћени заступник и сервисер Шкода аутомобила од маја 1996. године. Као што рекох он је купио БИП и све остале БИП-ове фабрике, сладару у Чачку, сокару у Крњачи,...

Ова раскрсница јесте проблем и о том смо на овој подтеми доста расправљали и критиковали, али та прича да Колетов објекат смета је баш велика неистина. Људи измишљају, причају и додавају све и свашта, а уопште нису упућени нити знају нешто о томе.

Pogledajte prilog 127270

Ovde su mogli da odrade rešenje kao ukrštanje Tucovića/Cvijićeve i Ruzveltove ulice samo sa po dve trake koje idu pod zemljom na primarnom pravcu.
 
Никакав бољитак ту кружни ток не би донео. Са све колоном шлепера који скрећу лево са Старог новосадског на мост, био би то леп хаос.
Рађене су петље код Арене без затварања аутопута, па тако може и овде.

Иначе, поред моста се планира градња Српско-кинеског индустријског парка са 10.000 радних места...
Potpuno se slazem da kruzni tok ne bi napravio nikakvo bolje resenje , ali evo osvanuo je bilbord na raskrsnici sa buducim kruznim tokom na istoj raskrsnici . Daj da bacimo jos neke pare u bunar
 
Ocekuje se proširenje zrenjaninskog puta od petlje severne tangete,gurao je Goran Vesić sad je sapic došao na vlast,koliko sam razumeo proširenje zrenjaninskog puta je trebalo da ima veze sa brzom saobraćajnicom koja se nastavlja na autoput za Zrenjanin koji je izmenjen planski i radovi su zapoceti
 
Most mihaila pupina nema osvetljenje celom duzinom,trafo stanice su pokrade 3 ili 4 puta 🤣
 
Чланак из Политике из марта ове године

Трафостанице код Пупиновог моста поново на мети лопова
Недеља, 24.03.2024. у 16:00Бранка Васиљевић
Пљачкаши похарали девет од једанаест станица, однели делове опреме и бакарне каблове и просули канцерогено трафо-уље. – Цена санације се тек очекује
Од 11 трафостаница колико их има на делу саобраћајнице од Земуна до Панчевачког моста, у оквиру које је и Пупинов мост, од почетка године обијено је и опљачкано њих девет. Лопови су из станица однели бакарне каблове и опрему велике вредности која се мери хиљадама евра, али и направили еколошки инцидент јер су просули тоне канцерогеног трафо-уља крај житних поља.
https://www.politika.rs/scc/clanak/605653/Trafostanice-kod-Pupinovog-mosta-ponovo-na-meti-lopova
 
Чланак из Политике из марта ове године

Трафостанице код Пупиновог моста поново на мети лопова
Недеља, 24.03.2024. у 16:00Бранка Васиљевић
Пљачкаши похарали девет од једанаест станица, однели делове опреме и бакарне каблове и просули канцерогено трафо-уље. – Цена санације се тек очекује
Од 11 трафостаница колико их има на делу саобраћајнице од Земуна до Панчевачког моста, у оквиру које је и Пупинов мост, од почетка године обијено је и опљачкано њих девет. Лопови су из станица однели бакарне каблове и опрему велике вредности која се мери хиљадама евра, али и направили еколошки инцидент јер су просули тоне канцерогеног трафо-уља крај житних поља.
https://www.politika.rs/scc/clanak/605653/Trafostanice-kod-Pupinovog-mosta-ponovo-na-meti-lopova

Као што сам писао на теми железнице и сличним крађама тамо, то треба да се третира као тероризам

IMG_4500.jpeg
 
Direkcija za Gradjevinsko zemljište nije predala distribuciji na nadleznost ,tako da niko nije odgovoran za trafo e
 
Jedina tranzicija koja ovde još nije ni započeta je ona iz bezumlja u smisao. To oko nadležnosti je vazda najjadniji izgovor kako se ništa ne bi uradilo. Uvek se pitam je li to prirodni zakon, nepromenljiv i uklesan u kamen, ko čime treba da se bavi? Šta sprečava Direkciju da preda zemljište Distribuciji u nadležnost, fali li tu dopisana božja zapovest?

Beda od ljudi i (anti)sistema.
 
Da li neko zna zbog čega ovde stoje znakovi oganičenja brzine na 50 kad bukvalno svi voze oko 100 a neki i mnogo brže?

Kapiram da ni policija ne veruje u ovo ograničenje jer bi inače samo na kaznama ovde mogli da napune državni budžet.

Čini mi se da je trenutna situacija veoma opasna jer ako niko ne veruje da je ograničenje 50, onda će svi voziti mnogo brže nego da je recimo ograničenje 80.

Paradoksalno je da sa Zrenjaninskog puta gde voziš 80 skreneš na put sa 6 traka gde odjednom treba da se spustiš na 50.

Bizarna situacija.
 
U stvarnosti se tu vozi 150 km/h. Jedino se uspori na 80 km/h pre onog nadvožnjaka kod ~Kovilova. I to samo ako vam ablenduju iz suprotnog pravca.
Iza nadvožnjaka zna da stoji ekipa snimatelja-kamikaza. Izleću na put, zaustavljaju vas i onda su spremni na dogovor. Skupljaju lovu; malo za sebe, malo za državu. Divni ljudi.
 
Ovde su mogli da odrade rešenje kao ukrštanje Tucovića/Cvijićeve i Ruzveltove ulice samo sa po dve trake koje idu pod zemljom na primarnom pravcu.
Mala napomena, kada se radi rampa iznad ili ispod puta, sve jedno, potrebno je 1m zaštitne zone do ograde objekta, i za traku koja ostaje u nivou, i za traku koja se uzdiže ili spušta. Računajući i debljinu ograde, i servisni trotoarčić, to je širina za 4+4 trake, ako se želi da 2+2 trake idu pravo, a samo 1+1 se spušta za sva skretanja. Ali nakon analize tokova, sa obzirom da je traka pred raskrsnicom čekaonica pred semaforom, moguće da bi potrebna širina 4+5 odnosno, već od početka rampe bi trebalo da budu dve trake ka raskrsnici.

Odnosno, ekproprijacija za tu svrhu je trebala biti urađena još 2010-2013 ili već kada se tačno vršila. To ne znači da sadašnje vlasti trebaju da imaju izgovor da to ne rade.
 
A da vas pitam,posto vidim da dodta ideja Imate na saobraćajnice pa čak i planove .Ide li neko od Vas na javne uvide da da svoja mišljenja?
 
A da vas pitam,posto vidim da dodta ideja Imate na saobraćajnice pa čak i planove .Ide li neko od Vas na javne uvide da da svoja mišljenja?
Dok sam živeo u Srbiji do 2017, redovno sam išao na javne uvide, redovno davao primedbe na planove, i redovno dobijao "primedba je neosnovana" sa polupismenim obrazloženjima. Nije mi smetalo ni to što za diskusije o planovima ni ne saznaš na vreme ako namerno u prolazu ne zalaziš u podrum Sekretarijata za urbanizam, u Ulici 27.marta.

Dosta kasnije selim se u diktaturu, i možete da odahnete, sistem u Srbiji nema veze sa diktaturom. Kako sam u Belorusiji oženjen i porodičan čovek, imam manje vremena za to da budem građanski aktivan, i daću vam nekoliko uslova da Srbija postane diktatura:
1) Same planove bi morali da izrađuju timovi stručnih ljudi među kojima ima i entuzijasta. Do javne rasprave, već mnogo detalja je obrađeno kroz stručne institucije.
2) Javni uvidi su na taj način transparentni da se vesti o planovima i detaljima javnih diskusija nalaze među srednje čitanim internet člancima, a koji se nalaze među najvažnijim gradskim temama.
3) Mesto javnog uvida je glavni hol Gradske kuće.
4) Posle javnog trubljenja o tome da se drži javni uvid, javno se po novinama trubi o podnesenim primedbama. Vezano za usvojene primedbe oglašava se sam gradonačelnik.
5) Van javnih uvida, postoji sistem obraćanja čitavom sistemu institucija sa primedbama i predlozima elektronskim putem. Zakonski rok za odgovor je 14 dana. Ako neko upućeni dopis smatra da nije nadležan, umesto odgovora "mi nismo nadležni", direktno preusmerava nadležnom, obavesti te kome je prosledio tvoju primedbu, i od nadležnog dobijaš odgovor.
6) Odgovor koji dobiješ uopšte ne vređa inteligenciju ni nauku, i ako i nisi rešio problem, na osnovu odgovora dobijaš dovoljno korisnih informacija na osnovu kojih možeš planirati dalje korake,

Od ovoga Srbija ne ispunjava ništa. Sa SNS je otišla još korak dalje: "Ako imaš primedbu na plan, pobedi na izborima, pa tada projektuj kako ti hoćeš". Ta vrsta sistema se naziva nesavršena demokratija.
 
Dok sam živeo u Srbiji do 2017, redovno sam išao na javne uvide, redovno davao primedbe na planove, i redovno dobijao "primedba je neosnovana" sa polupismenim obrazloženjima. Nije mi smetalo ni to što za diskusije o planovima ni ne saznaš na vreme ako namerno u prolazu ne zalaziš u podrum Sekretarijata za urbanizam, u Ulici 27.marta.

Dosta kasnije selim se u diktaturu, i možete da odahnete, sistem u Srbiji nema veze sa diktaturom. Kako sam u Belorusiji oženjen i porodičan čovek, imam manje vremena za to da budem građanski aktivan, i daću vam nekoliko uslova da Srbija postane diktatura:
1) Same planove bi morali da izrađuju timovi stručnih ljudi među kojima ima i entuzijasta. Do javne rasprave, već mnogo detalja je obrađeno kroz stručne institucije.
2) Javni uvidi su na taj način transparentni da se vesti o planovima i detaljima javnih diskusija nalaze među srednje čitanim internet člancima, a koji se nalaze među najvažnijim gradskim temama.
3) Mesto javnog uvida je glavni hol Gradske kuće.
4) Posle javnog trubljenja o tome da se drži javni uvid, javno se po novinama trubi o podnesenim primedbama. Vezano za usvojene primedbe oglašava se sam gradonačelnik.
5) Van javnih uvida, postoji sistem obraćanja čitavom sistemu institucija sa primedbama i predlozima elektronskim putem. Zakonski rok za odgovor je 14 dana. Ako neko upućeni dopis smatra da nije nadležan, umesto odgovora "mi nismo nadležni", direktno preusmerava nadležnom, obavesti te kome je prosledio tvoju primedbu, i od nadležnog dobijaš odgovor.
6) Odgovor koji dobiješ uopšte ne vređa inteligenciju ni nauku, i ako i nisi rešio problem, na osnovu odgovora dobijaš dovoljno korisnih informacija na osnovu kojih možeš planirati dalje korake,

Od ovoga Srbija ne ispunjava ništa. Sa SNS je otišla još korak dalje: "Ako imaš primedbu na plan, pobedi na izborima, pa tada projektuj kako ti hoćeš". Ta vrsta sistema se naziva nesavršena demokratija.
Sve si upravu i sve je tako ,a sto sw tiče posle dje rečenice to je prica o vlasti,ko pobedi on je vlast
 
Vrh