@Џиги Бау, побркао си лончиће, односно то није тачно што си написао.
Ауто Кућа Коле из Земуна, тј. њен власник Драгутин Милошевић "Коле", кога иначе знам лично, није купио БИП и нема са тиме никавих додирних тачака, а нити је члан било које политичке странке (то знам). БИП је купио Миленко Костић "Коле", власник "Ауто Чачак" из Чачка. Обојица имају исти надимак "Коле", и вероватно је ту настала "забуна", чак мислим и намерна.
АК Коле из Земуна је овлашћени заступник и сервисер целе групације Фијат Крајзлер Аутомобили (ФЦА), а ту су Фијат, Алфа Ромео, Џип и Абарт. Коле из Земуна је једно време био овлашћени продавац и сервисер Шкода, тј. од 1998. до краја 2010. године. Од 2011.године је постао овлашћени заступник и сервисер Фијата, а од 2015.године и осталих марки које сам навео.
Иначе продајни и сервисни ауто центра је изграђен 2006.године на површини од 40 ари и објекат је удаљен неких 100 метара у односу на остале објекте који су тик уз саму раскрсницу са Цара Душана и СМТ-а. Објекат уопште не смета за изградњу надвожњака или петље, да би се денивелисала ова раскрсница.
"Ауто Чачка" из Чачка, власник Миленко Костић "Коле", је овлашћени заступник и сервисер Шкода аутомобила од маја 1996. године. Као што рекох он је купио БИП и све остале БИП-ове фабрике, сладару у Чачку, сокару у Крњачи,...
Ова раскрсница јесте проблем и о том смо на овој подтеми доста расправљали и критиковали, али та прича да Колетов објекат смета је баш велика неистина. Људи измишљају, причају и додавају све и свашта, а уопште нису упућени нити знају нешто о томе.
Pogledajte prilog 127270