Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=827501#p827501:1wj2xzgq je napisao(la):
Tihi_SRB » 01 Mar 2021 04:29 am[/url]":1wj2xzgq]Jeli sa ograničenje 80 na celoj deonici ?
Тако је, само што је понегде још остало понеки стари знак са 50 па збуњује
 
Pa nije, koliko sam video i dalje je 50 od Zemuna do petlje za Zr i Borcu. Jer tu nije zavrsena ograda.

Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
 
Nastavili su konačno sa postavljanje zaštitnih bankina, ako nastave ovim tempom, gotovi su do kraja nedelje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=839587#p839587:37u5f2bz je napisao(la):
adža » 07 Апр 2021 11:14 pm[/url]":37u5f2bz]Nastavili su konačno sa postavljanje zaštitnih bankina, ako nastave ovim tempom, gotovi su do kraja nedelje.
Не пазиш на часу @Аџа, мора да се обнови градиво:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=774944#p774944:37u5f2bz je napisao(la):
Гага » 15 Сеп 2020 02:22 am[/url]":37u5f2bz]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=774458#p774458:37u5f2bz je napisao(la):
adža » 13 Сеп 2020 10:26 pm[/url]":37u5f2bz]Da je možda bila bankina montirana, ko zna šta bi se desilo. Neverovatno mi je da se taj posao radi već više od godinu ako ne i više, centimetar po centimetar.
Па банкина и не може да се монтира :wink: , може да се монтира само метална заштитна еластична ограда.

По ко зна који пут објашњење, банкина је нешто сасвим друго, то је земљани простор поред пута, односно простор од ивице (краја) асфалта до почетка траве, земље или бетона (како где). Тај простор је обично од 40 до 100 цм, а има случајева на ауто-путу где и нема банкине, одмах од ивице асфалта почиње трава.
:sesir:
 
Nego, primetio sam par kamera pre neki dan kada sam prolazio. Da očekujem pisamce?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=839622#p839622:3mwp2o4j je napisao(la):
Гага » Thu Apr 08, 2021 2:08 am[/url]":3mwp2o4j]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=839587#p839587:3mwp2o4j je napisao(la):
adža » 07 Апр 2021 11:14 pm[/url]":3mwp2o4j]Nastavili su konačno sa postavljanje zaštitnih bankina, ako nastave ovim tempom, gotovi su do kraja nedelje.
Не пазиш на часу @Аџа, мора да се обнови градиво:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=774944#p774944:3mwp2o4j je napisao(la):
Гага » 15 Сеп 2020 02:22 am[/url]":3mwp2o4j]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=774458#p774458:3mwp2o4j je napisao(la):
adža » 13 Сеп 2020 10:26 pm[/url]":3mwp2o4j]Da je možda bila bankina montirana, ko zna šta bi se desilo. Neverovatno mi je da se taj posao radi već više od godinu ako ne i više, centimetar po centimetar.
Па банкина и не може да се монтира :wink: , може да се монтира само метална заштитна еластична ограда.

По ко зна који пут објашњење, банкина је нешто сасвим друго, то је земљани простор поред пута, односно простор од ивице (краја) асфалта до почетка траве, земље или бетона (како где). Тај простор је обично од 40 до 100 цм, а има случајева на ауто-путу где и нема банкине, одмах од ивице асфалта почиње трава.
:sesir:
Hvala na ispravci. Ta reč "bankina" mi je urezana u mozgu i često bez razmišljanja lupim glupost.
Videh da je završena ograda na celoj deonici, ali ne videh da je promenjeno ograničenje brzine sa 50 na 80 km/h
 
И није промењено али зато на уласку у Земун:
https://nova.rs/video/potpuni-kolaps-saobracaja-kod-pupinovog-mosta/
U toku su radovi na petlji kod Pupinovog mosta, pa su se i danas stvorile ogromne gužve.
Gužve širom Beograda su postale deo svakodnevnog života. Bespotrebno se gubi dragoceno vreme u vožnji, stvara se nervoza, pa nesavesni vozači praveći prekršaje da što brže prođu dodatno otežavaju ionako očajnu saobraćajnu sliku glavnog grada Srbije.

Radovi se odvijaju iz pravca Batajnice, a prema rečima radnika trajaće u narednih 15 dana. Poznavajući prilike u Srbiji, verovatno će oni nešto duže trajati što će dodatno testirati srpljenje Beograđana.

Građani se žale da je saobraćaj znatno otežan, a kao jedan od razloga navode što nema policajaca koji bi regulisali saobraćaj.

Čitaoci javljaju da su na ovom pravcu gužve svakodnevne, ali da će ovim radovima nastati apsolutni kolaps.

Naš snimatelj se jutros uverio u ispravnost navoda naših čitalaca, a u videu pogledajte na šta liči saobraćaj na veoma važnoj saobraćajnici.

Лично мислим да ови радови нису много допринели гужви, исти хаос је и без тих радова
 
Koja, bre, "petlja kod Pupinovog mosta"??

Kakvi majstori! Pa da postoji petlja, ne bi nikakve gužve tu nikad bilo...
 
Једино тако оно и може да се назове, и тако је, практично, свакога дана - није много боље ни кад се ништа не копа (неко је штедео паре, да се не прича унаоколо како је потрошио много на приступне петље као код Моста на Ади, укењавши пропусну моћ моста преко Дунава, и свих околних саобраћајница).
 
Kažu danas u BGD hronici da su isključili semafor kod mosta da bi saobraćaj brže tekao.

Hoće li neko priznati promašaj sa tom raskrsnicom?
 
Neće - jer bi onda teže mogao da planira isto pred Brankovim na NB, kao i pred budućim novim savskim (ex 'Učitelj Zarić') mostom sa obe strane.
 
Jos 2015 i 2019 pisano na BBu o potrebi kruznog toka kako bi kolko tolko se smanjilo vidno i bitno usporenje saobracaja
al gluvoca je cudo - vrlo dugo traje a i ćesto jeste i dozivotno stanje :lol:


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=668769#p668769:10abwtgz je napisao(la):
boca-ica » 10 Okt 2019 22:15[/url]":10abwtgz]
....Nesto moraju da urade ...
:roll:

A sta ?
Naknadna denivelacija nemoguca
vremenski rok prepravke denivelisanja uslovljava da raskrsnica (pravac) bude
predugo van funkcije uz to i preskupo :(

jedino moguci relativno brzi boljitak jeste kruzni tok
evo posta iz 2015 zasto ga nemamo


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=313840#p313840:10abwtgz je napisao(la):
boca-ica » 10 Jan 2015 10:29[/url]":10abwtgz]Objekti sa privmenim dozvolama se brane
iskljucivo korupcijom i protekcijom

Svima jasno zašto nemamo logični ogroman kružni tok
na spoju Kineskog mosta i ul.C. Dušana koj bi rešio nastalu burlesnu situaciju
sa raskrsnicama koje se gotovo dodiruju
kao i sa invalidnim ,,uplivom,, ul. C. Dušana na mostovsku (pris)Tupnicu

:sesir:


Sada jedina pomoc - zakrpa je dogradnja jedne krace dodatna saobracajne trake
:sesir:
 

Prilozi

  • Raskrsnica .jpg
    Raskrsnica .jpg
    24,6 KB · Pregleda: 7.027
Kružni tok takođe smanjuje propusnu moć najskupljeg objekta na trasi - Pupinovog mosta - za oko 50% i nije nikakvo rešenje. To su sve bačene desetine miliona evra. Veliko prisustvo teških kamiona i šlepera u kružnom toku napravilo bi možda još veći haos.

Mostovi preko velikih, a posebno preko gigantskih vodotokova ne grade se sa površinskim četvorokrakim raskrsnicama na početku prilazne rampe! Jedino rešenje je petlja, sve drugo je sumrak projektovanja.
 
Istina... ali..

Petlja znaci
- veeeelikiiii trošak
- veeeeliki saob. čep tokom duge izgradnje
- veleelikoo priznanje da su načinili šit
- veleeliko .....

- Predložena ,,zakrpa,,, - proširenje je
- mali trošak,
- kraća smetnja tokom izgradnje
- Hvalospev kako se trude oko sugradjana
- Dodati još po želji tipa ,, smuti pa prospi,,

je*******ga... al tako je to....

:sesir:
 
Након радова везаних за провођење цеви ка новом насељу са МУП становима код Галенике, благо је модификована је и сама раскрсница код Пупиновог моста, као и режим семафора и хоризонтална сигнализација. Сада када улазите на раскрсницу из правца Батаје имате две траке за лево и две за право, а семафор пали зелено истовремено за лево и право, с тим што за лево раније гаси.

Ја сам још раније приметио да би овако нешто могло да се уради. Раније је била једна трака за лево, која је често знала да заглави тако да ни ови што право иду не могу да приђу својој траци. За право су и раније биле две траке, али се непосредно након преласка раскрснице једна трака губила, тако су многи избегавали ову траку, те смо ефективно имали 1,5 а не две траке.

Ове промене ће свакако побољшати проточност саобраћаја из смера Батајнице, али свако побољшање је ограниченог карактера без тоталне реконструкције и прављења праве петље. Ипак драго ми је да видим да постоји неко ко ово посматра и употребом мозга покушава колико толико да побољша ситуацију.
 
Kruzni tokovi jesu finansijski najisplativije rešenje, ali mora da se misli na duže staze. Cela trasa SMT bi trebala da ima denivelisane raskrsnice (petlje) sa svim putevima sa kojima se ukršta. Dao sam primer kako treba da izgleda T6 raskrsnica. Jer poenta ove deonice je da preuzme tranzit i da se saobracaćaj ubrza. A to ne može drugačije, nego ovako.
 
Највећа глупост је што ту није направљен надвожњак ка мосту, кад се иде из правца бивше лакат кривине пут се чак и спушта доле ка Батајничком друму, па се опет уздиже ка мосту.
 
Јуче сам ишао обилазницом на Пупин из Панчева.
Осим поправке семафора, коју је вероватно неко однео вожњом, на пар делова је пут толико оштећен да је то просто невероватно.С обзиром да је падала киша нисам на време ни увидео та и таква оштећења па је било јако "занимљиво", просто нисам могао да верујем да потоје толика и таква оштећења на релативно новом путу.
Мања су оштећења од Пупина ка Панчеву.
 
Dali neko misli da može da se reši ili ublaži ova suluda vijuga koja je posle Pupina de je predviđen izlaz za Borču? Majku mu zar je trebalo ovako ? Mnogo udesa već se desilo zbog ovog a pogotovo dok rasveta nije radila a ljudi koji neznaju put ili strance sto sam bio očevidac razvezu po 120-140 km na sat pa udar u levu stranu odbojne ograde jer je tesko izbeći pogotovo pod kratkim svetlima.
 
Vrh