Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

laki72":3m7al44z je napisao(la):
Moze li se nasipom do usca Tise?
Ima tu dosta, zar ne?

Ima.
Ja sam propratio na Google Earth-u do Belegiša, za početak. Oko 16km
Do kanala Karaš još oko 14km, i do Tise 9km.
Pošto nemam koga da pitam idem, na proleće, u izvidnicu.
Ovako izgleda da je celom trasom solidan zemljani put, kakav se nalazi na nasipima.
 
vlasta":1evry8k9 je napisao(la):
Imaš + od mene :)

Sve to tako treba. Ograda nije iz jednog komada, a mora da bude kontinuum.
Gore nisu potrebni čvrsti spojevi i zato metod ruke i rukavca (moja kovanica).
Ograda, kao i ceo most, menja dimenziju promenom temperature i na tim mestima diše da ne bi došlo do deformacije.
Oni spojevi dole su čvrsti spojevi za jedinstveno uzemljenje ograde.

Lepo objašnjenje. Što se tiče uzemljenja, mislim da sam na Mostu na Adi to rađeno običnom bakarnom žicom (koja lakše može da se otine).
 
vlasta":2v89pdcz je napisao(la):
laki72":2v89pdcz je napisao(la):
Moze li se nasipom do usca Tise?
Ima tu dosta, zar ne?

Ima.
Ja sam propratio na Google Earth-u do Belegiša, za početak. Oko 16km
Do kanala Karaš još oko 14km, i do Tise 9km.
Pošto nemam koga da pitam idem, na proleće, u izvidnicu.
Ovako izgleda da je celom trasom solidan zemljani put, kakav se nalazi na nasipima.

Ako je kao put na Savskom nasipu posle Ostružničkog mosta, tuda će reko ko voziti. Možda avanturisti u bojoj formi i na "jačim" biciklima, ali neće biti popularna tura, možda samo do neke plaže na Dunavu..
 
Deo oko novog puta ne može da ostene poljoprivredno zemljište jer je previše blizu grada. Da li će tu biti industrijske ili stambene zone je manje važno sve dok te eventualne industrijske zone ni na koji način ne zagađuju okolinu. Pri tome mislim na sve vrste zagađenja, računajući tu naprimer i akustično, svetlosno, pa čak i vizuelno zagađenje.

Sem klasičnih tipova zagađenja, problem sa industrijskim zonama blizu visoko urbanizovanih ili stambenih delova grada ranije je bio u tome što nije lako izbeći da ceo pejsaž izgleda ružno, ili bar depresivno i jednolično. To je onaj poznati, retko dobro održavan ili čišćen, i zato poprilično degutantan pejsaž "industrijskog bespuća" koje se obično pruža kilometrima i kilometrima oko prilaznih puteva većih gradova. Ovo se u novijim projektima rešava vrlo jednostavno, tako što se oko svakog većeg industrijskog bloka pravi kompletan, zatvoreni i nešto dublji zeleni pojas koji se sastoji od visokog drveća sa gustim krošnjama. Ovo čisti vazduh od prašine i drugih mikro čestica na samom izvoru problema, smanjuje buku i jarko, ljudima neprijatno osvetljenje reflektora, samu zonu istovremeno štiti od vetrova, i na kraju, firmi nudi privatnost uz zaklanjanje pogleda prolaznika na često neinventivnu, jeftinu i masivnu arhitekturu punu slepih zidova gigantskih površina, zapuštenih stovarišta i dizalica.

Pošto ista vrsta zaštitnog zelenog pojasa ionako MORA da postoji i pored svih gradskih puteva veoma visokih kapaciteta i brzina, sada imamo idealnu priliku da to uradimo i ovde. Na dobrom delu trase nisu napravili ni trotoar ni biciklistički stazu (za šta bi neko trebalo da odgovara, jer je to bilo bitno jefinije uraditi zajedno sa samim putem). Tako se sve poklopilo da NAJZAD imamo i dovoljno drugih razloga da počnemo da sledimo preporuke UNESKA i Evropske Unije o potrebnim procentima zelenila i njegovoj raspodeli.

Predlažem da se duz čitavog puta zasadi dovoljno dubok zaštitni sloj drveća, nešto nalik zelenom pojasu pored Bulevara Oslobođenja, iako ne mora da bude i 200 metara širok kao što je tamo. Dovoljno je nekih 40 do 50 metara. Po sredini bi se provukla rekreaciona staza, i trenutno nedostajući trotoar i biciklistička staza (što ionako moramo praviti). Tako bi bilo mesta i za poneku česmu, klupe ili mali teren sa spravama za vežbanje.

Ceo ovaj kraj će brzo biti prekriven zgradama, pa moramo ostaviti dovoljan procenat zelenila. Zar nije najbolje da se taj zaštitni prostor odmah rezerviše, jer će sve što je pored puta VEOMA brzo biti uzeto (posto NIJE autoput, novi su izlazi mogući, što povećava vrednost). Ovu zemlju trenutno posedujemo, a takva se prilika više nikada neće ukazati. Tako se poštuje i novi urbanistički princip da gradsko zelenelo mora da bude međusobno povezano (često u vidu dugačkih linearnih parkova) u jedinstvenu zelenu mrežu, dakle u objedinjeni "green eko sistem" grada. Ovim se obezbeđuje kontinuitet zelenog ambijenta ne samo za posebne potrebe ljudi, nego i za floru i faunu grada (migracije, pčele, problem oprašivanja biljaka, životni ciklus malih životinja, navodnjavanje i druga parkovska infrastruktura... ). Pošto ivica ovako dugačkog puta već po prirodi stvari nudi dugačak konitinualno povezan prostor, tik pored samog prekida koji ionako mora da postoji (sam put), onda je ovo i najefikasniji način korišćenja gradskog zemljišta, odnosno najbolje mesto da se ove dugačke zelene trake smeste tako da ostave najviše upotrebljivog prostora za ostale objekte.

Na ovaj način se efikasno, jednom dovoljno dubokom trakom drveća, ostvaruje čitav niz potreba. Zagađena gradska magistala dobija svoj zašititni pojas, industrijske zone u njenoj blizini takođe, put dobija svoj ionako neophodni trotoar, biciklističku i trim stazu koji idu po sredini lineranog parka a ne tik pored puta, odvojen je prostor za buduće klupe, česme i fontane na biciklističkoj i rekreativnoj stazi, eventualni stanari i zaposleni dobijaju svoj lokalni park, a čitav grad procenat zelenila koji se za novu gradnju traži po nizu konvencija ili preporuka.

Na ovim slikama se vidi da je neko drvece već zasađeno. To je pohvalno. Nažalost, dva drveta po dubini nisu apsolutno ništa za put od 6 traka i buduće industrijske i druge sadržaje na ovom mestu. Auto put kroz NBG je ukopan, pa opet ima širi zeleni pojas od ovoga. Minimalna dubina za neki istovremeno funkcionalan i biološki vitalan zaštitni pojas pored gradske magistrale od 6 traka je 40 do 50m.

10444427_10203213629609066_7421249411533831140_n.jpg


p1040986.jpg
 
Из јучерашњег Телеграфа:

Evo čemu služi biciklistička staza na mostu Zemun - Borča (FOTO) (VIDEO)
Goran Petrović, direktor firme koja je angažovana na izgradnji pristupnih saobraćajnica mostu objasnio: Zapravo, vrlo je jednostavno. Radi se o planskoj gradnji. Biciklistička staza će se produžiti, kada se izgradi raskrsnica. Trenutno se završava na ovakav način, iz bezbednosnih razloga - kako ljudi ne bi mogli da izlaze na sam put, i tako se izlažu opasnosti!

Nakon pisanja mnogih medija o biciklističkoj stazi koja se nalazi na mostuMihajlo Pupin i završava se tačno na auto-putu, udarajući u bankinu, kontaktirali smo Gorana Petrovića, direktora firme “Ratko Mitrović”, koja je angažovana na izgradnji pristupnih saobraćajnica mostu i dobili objašnjenje o tome zašto se biciklistička staza završava baš na tom mestu.

Naime, prema pisanju nekih medija, ova staza je napravljena tako da “čovek nebezbedno izlazi na put”, ali nam je Petrović objasnio da izlazak na put uopšte nije nebezbedan, jer on nije ni omogućen.

http://www.telegraf.rs/vesti/beograd/13 ... foto-video
 
Eh dobro zboris Zuma, samo 50 metara pored puta vredi puno, Sumarak sa obe strane puta je 30 hektara zemlje (samo do zrenjaninca) koju vredi oteti i preprodati . TO SA ZELENIM POJASOM U SRBIJI NE PROLAZI ! :(
 
Skoro sam gledao emisiju o Borči i saznao da je zemlja oko Borče jedna od najplodnijih u Srbiji.Zemlja se crni.To je najplodnija crnica.Iako se radujem novim privrednim zonama i novim radnim mestima,ipak se dvoumim,da li je pametno graditi na najplodnijoj zemlji.Plus sve parcele su ispresecane kanalima za navodnjavanje,koji su u funkciji i koriste se redovno.To su njive PKB-a,koji hrani ceo Beograd i šire.Oko naselja Crvenka se gaji hmelj,ka Kovilovu kukuruz,suncokret,šećerna repa i razne druge kulture koje ne poznajem.Privrednik iz Borče je zakupio dosta zemlje (privatne)i sa seljacima kooperantima,sadi i gaji čajeve začine i drugo lekovito bilje.Prinosi su višestruko isplativiji od običnih kultura.Privatna zemlja je bliže Borči,a državna oko Crvenke i ka Kovilovu.
 
tzoran1":2r3xld4a je napisao(la):
Eh dobro zboris Zuma, samo 50 metara pored puta vredi puno, Sumarak sa obe strane puta je 30 hektara zemlje (samo do zrenjaninca) koju vredi oteti i preprodati . TO SA ZELENIM POJASOM U SRBIJI NE PROLAZI ! :(

A ipak se PKB prodaje? Stara gradska vlada je tvrdila kako je to maltene najvrednija imovina Beograda. Istovremeno nas hrani, povoljno i kvalitetno, preduzeće je uspešno, proizvodnja je blizu potrošača, a sam Beograd poseduje zemlju koja mu treba za širenje. Pričali su da je to skoro neverovatna kombinacija povoljnih okolnosti, i koliko smo srećni što je tako. A nova vlada sada bez reči objašnjenja, bilo kakve javne rasprave ili reakcije medija PRODAJE upravo PKB. Isto kao i Savski Amfiteatar. Kakva crnica, ma grad će zlatom plaćati, sve, svaki novi plac na levoj obali Dunava, svaki metar za infrastrukturu, a kamoli zeleni pojas. Totalni je apsurd tvrditi (ne ti, vlada), da je zemljište skupo, pa onda ipak prodavati PKB koji ga poseduje (uz sve druge prednosti koje ima). A ono što će se na kraju morati nije skupo, jer tržišne cene mogu biti samo više nego danas, pa je u svakom slučaju ušteda.

Zato kažem: pošto je već krenulo kako je krenulo, hajde da vidimo sada šta će nam sve jednog dana biti potrebno u trećem Beogradu, na obalama reka, na Kalemegdanu, oko Ratnog ostrva i Ade Huje, u Savskom amfiteatru, pa da to rezervišemo i zauzmemo SADA, dok ga još posedujemo ili možemo vrlo jeftino dobiti, bez lične zasluge krčmeći poslednje ostatke bivše zajedničke imovine i socijalističke ideologije u sferi urbanizma.

Jer, ranije je bilo moguće da praktično sve obale obadve reke budu pokrivene zelenilom širim od 100m, a danas super-moderno i ELITNO naselje ne sme da ima obalu širu od DESET metara, a i to samo zato što obaloutvrda ne može biti uža.

Nekada je pored Bulevara Oslobođenja mogla da bude ostavljena čitava Banjička šuma, a danas naprave ovoliki put i posade dva drveta u dubinu, a i to verovatno samo zato što su izostavili trotoar pa "ima mesta". Šta će biti kad budu morali da ga nastavljaju, ili Evropa kaže da tuda prolazi Evropski biciklistički koridor, ili nam se isporuči obavezan standard za broj dečijih igrališta po jedinici gradske povšine, ili je potrebno mesto za novi magistralni vodovod, toplovod ili gasovod? Naravno da će, kao i do sada, da shvate da su ta dva drveta jedina preostala slobodna površina. Pa će biti, vadi ih brate, šta da se radi kad mora. Viša sila. Ko se seća projekta "Oaza Novog Beograda" pored Brankovog mosta? Naravno da su zaključili da se jedino slobodno mesto za njega može dobiti samo ako se efektivno ukloni deo parka Ušće. Pa je to propalo samo zato što je jedino slobodno mesto za metro TAKOĐE bio opet isti taj park! Normalno i očekivano kad drugog prostora i nema, jer ne planiraju, već samo prodaju, uzimaju pare i zidaju, ali ništa ne ostavljaju slobodno i javno, za sadašnje i buduće potrebe.

Ili treći primer. Nekada su mogli da iskopaju gigantski rov duž čitavog Novog Beograda, da u njega ukopaju kompletan auto put, pa onda JOŠ ostave bar 25 sa jedne, i 40 metara zelenila sa druge strane. Danas sličan put nisu ukopali nego IZDIGLI na nasip. Tako da se zvuk i zagađenje bolje prostiru i više smetaju? Pa je i DALJE, u ravnici, sa skoro-auto-putem na posebno uzdignutom pijedestalu, zeleni pojas normalne dubine kobajagi skup, a trotoar do petlje nepotreban? Dva drveta su tobože dovoljna? Eh, tugo. Da smo se rodili u gradu koji su uobličili današnji urbanisti Beograd bi pre bio nalik... bolje da ne kažem čemu, nije pristojno. Šta će naša deca da prodaju i na čemu će oni da grade? O nama će imati takvo mišljenje da mi pada na pamet ona poznata priča o tome zašto je nadgrobni spomenik Branislava Nušića u obliku piramide.

Jesu se stvari promenile u našem političkom sistemu, ali to nije bitno, jer je ono što uglavnom predlažem obično samo prenošenje moderne urbanističke prakse baš u kapitalističkim zemljama. Oni troše milione da bi rušili stare zgrade i uklanjali puteve sa obala reka, oslobađali one koje su zatrpane, pravili parkove gde god mogu, pa makar to bila i stara pruga na stubovima, pošumljavali obale ne samo u gradovima nego i između gradova. A mi to imamo besplatno. Ništa ne treba platiti, na većini pobrojanih mesta se treba samo odreći PRODAJE zemljišta i prihoda od koga zbog poznatih razloga ionako nećemo videti nikakve koristi. Da ne spominjem sad novi, još tragičniji alternativni pristup koji će se verovatno svesti, ne na prodaju, već na na poklanjanje zemlje zbog potencijalnog budućeg profita koga neće ni biti.

Eto zašto sve što nekako uspemo da napravimo u ovakvim vremenima treba napraviti kako treba i do kraja. Jer će biti još gore kada sasvim ostanemo bez nasleđa koga bi mogli da prodamo. Sve što bi mogli, a propustimo danas, kasnije će koštati mnogo, mnogo više, ili će biti sasvim nemoguće.
 
Na Studio B malo pre su objavili da je pao radnik sa 7m i da je u teskom stanju , teska povreda glave.
http://www.studiob.rs/info/vest.php?id=112097

A juce su pustili vest da se most otvara 18.Decembra !!! (Na Rts su stavili 17. ili 18. )
http://www.studiob.rs/info/vest.php?id=112087
Znaci 18. jer Studio B nikad neomane. Izgleda da imaju nekog insajdera na terenu mislim na nekog poslovodju. A Nisu se setili da naprave uzbunu pa da se danas opere Zrenjaninska petlja od blata ! Sreca u nesreci da sad svi koristimo M+S gume , pa malo i da se vezbamo po blatu kad nema snega !
 
Zuma":2u7463ze je napisao(la):
posto NIJE autoput, novi su izlazi mogući, što povećava vrednost

Недавно сам на сопственом примеру сазнао да је заправо потребно добити дозволу за излаз на државни пут (магистрале и регионални путеви) мада фактички је нико нема. У сваком случају, држава има начина да то контролише, питање је само, да ли ће,
 
Pošto nikada nisu bili gadljivi na pare, neće to postati ni sada. Pogotovo što svaki novi objekat uz put može da se podvede pod kategoriju posebno poželjnog, jer inicira razvoj novog dela teritorije grada. Sa očekivanim velikim prometom vozila i budućim relativno malim vremenom pristupa iz bilo kog dela Beograda, ovde možemo očekivati praktično trenutne zahteve za otvaranje lokalnih izlaza i gradnju objekata kao što su benzinske pumpe, moteli i kafane sa velikim parkinzima, servisi, ali i sve ono što zavisi od brzog ili masovnog transporta robe. Naprimer veliki šoping molovi, regionalni distributivni centri i stovarišta svih vrsta. To znači da će prostor uz put brzo planuti. Pa sami špekulanti bi ga trenutno kupili, taman da i nema drugih potreba. Usput, ove neposredno predstojeće gradnje su drugi razlog zašto je nedostatak trotoara i staze do petlje (i dalje) mali kriminal. Biće potrebne odmah, ali ćemo ih sada skuplje platiti.

Sve ovo je razlog zašto sada spominjem ovaj problem i drveće. Ako odmah ne uspostavimo neke urbanističke norme o uređenju zaštitnog pojasa oko puta, i ovaj njegov bedni začetak, bolje reći drvored sa dva drveta, će brzo biti posečen. Treba da usvojimo obavezne standarde. Mora se UNAPRED znati (zbog korupcije) šta sve može da bude neposredno pored same magistrale, sa obaveznih 40 do 50 metara zelenila IZA njega, a gde ovaj zaštitni sloj zelenila mora biti ISPRED objekta, pri čemu samo pristupni put vodi kroz zelenilo do magistrale. Takođe, koji su konačni standardi za minimalnu dubinu zaštitne zone drveća, kao i trase (u oba slučaja) za trotoar, travnjake i biciklističku stazu.
 
Bio sam juce na mostu kad su se pojavili ovi iz STB, prvo su se dovezli u suprotnom smeru iz pravca Borce ka Zemunu, pa su morali radnici da prekidaju radove da im pokazu kuda da prodju, a onda su dovezli voditeljku i kamermana na most pa su krenuli da se istovaraju preko ograde na stazu za pesake, najsmesnije mi je bilo kad je voditeljka pocela da preskace preko ograde, a to joj nikako za rukom nije polazilo pa je kamerman morao da priskoci u pomoc. Zao mi je sto nisam snimao :D

@Vlasta, hvala na objasnjenju :)
 
becks89":98l8hjzg je napisao(la):
@Vlasta, hvala na objasnjenju :)

Evo iz današnje ophodnje - ovo je sigurno najružniji spoj:
p1050101.jpg


a svaki deo ograde je ovako spojen:
p1050100.jpg
 
Danas 14.15h

Lakat krivina. I dalje se čeka semaforizacija iz pravca Ugrinovačke:
p1050066.jpg

p1050067.jpg

p1050068.jpg

p1050069.jpg

p1050070.jpg

... pešačka rasveta iz smera mosta stigla dovde, a odavde kreće montaža u smeru mosta.
p1050071.jpg

p1050072.jpg

p1050073.jpg


Oko sredine velike krivine:
p1050074.jpg

p1050075.jpg

p1050077.jpg

... odavde pa do sredine mosta posatavljene zastavice, ali samo naše.

p1050079.jpg

p1050080.jpg


Ekipa na delu:
p1050081.jpg


p1050082.jpg

p1050083.jpg


Ovi veći stubovi biće ispred onih kuća:
p1050084.jpg

p1050085.jpg


Stepenište prema Galenici završeno:
p1050086.jpg


... a preko puta:
p1050087.jpg

p1050088.jpg

p1050118.jpg


Raskrsnica sa CD:
p1050089.jpg

p1050090.jpg

p1050091.jpg

p1050092.jpg

Pitao sam majstore za one nelogičnosti. Kažu tako je prema projektu.

Onaj tzv. grudobran poslužiće za neki cvetni aranžman:
p1050093.jpg


... a majstori preko puta montiraju tribine:
p1050094.jpg

p1050097.jpg


Evo šta je novo:
p1050095.jpg

p1050096.jpg

p1050113.jpg

... priprema se pravi pravcati vidikovac.
Na onom delu koji se betonira predpostavljam da će biti neka spomen ploča?

I kod starog vidikovca dovežen tucanik:
p1050099.jpg


Danas šetača još više:
p1050098.jpg

p1050102.jpg

p1050111.jpg

p1050104.jpg

p1050105.jpg


Vodoplovni znaci - bliže Zemunu:
p1050106.jpg


... na sredini mosta:
p1050107.jpg


... bliže Borči:
p1050108.jpg


Ovi momci postavljaju neke metalne ploče:
p1050109.jpg


Rasveta stigla do kraja mosta:
p1050110.jpg

... i čini lep kontinuum.

Bio je tu i neki kvadrokopterista:
p1050115.jpg

p1050116.jpg


U povratku. Cela raskrsnica smrdi na farbu:
p1050117.jpg
 
Zuma":15kx16i8 je napisao(la):
Malo bliži pogled na močuge..

IMG_7703_resize.jpg

Ovo nije pljosnato. Možda nešto ima unutra? Nadam se svetlo, ali nigde žice.

IMG_7706_resize.jpg

Ovo bi trebalo da budu radarski reflektori i to u ovom slucaju tip CUBE. Na brodskim radarima pojacavaju tj. daju informaciju o polozaju stubova mosta u vodi pogotovo ako se plovi po magli ili nocu a ne radi svetlo na vizuelnoj oznaci (zuti kvadrat). Ruzno ali korisno..
 
Dakle, napravili su isuviše uzak most preko kanala za navodnjavanje! Širok je taman koliko treba za automobile, pa tuda ništa drugo i ne može da prođe. Doduše postoji neki minijaturni tehnički prolaz, ali videćete koliki je. Zato je ovde i kraj pešačkog trotoara i kraj biciklističke staze.

U daljini, na padini zemljanog prilaza mostu, možete nazreti gde se biciklistička staza ustvari završava (crveno).

IMG_7867_resize.jpg


Pogled nešto pre samog kraja.

IMG_7874_resize.jpg

IMG_7876_resize.jpg

IMG_7948_resize.jpg

IMG_7880_resize.jpg


Na sledećoj slici se vidi da nešto dalje nestaje široki horizontalni deo zemljišta po kome je trotoar do tada išao, i koso se spušta se u kanal za navodnjavanje.

IMG_7899_resize.jpg


Pogled sa početka tehničkog prolaza. Kraj staze je kod saobraćajnog znaka.

IMG_7947_resize.jpg
 
Danas 13h, od pre pola sata :)

Puštena u saobraćaj i strana od saobraćajne prema bataji:
p1050119.jpg

p1050120.jpg

p1050121.jpg

p1050135.jpg

... vrlo z....ana situacija.

Prema mostu, stavljene i Kina zastavice:
p1050122.jpg

p1050123.jpg

p1050124.jpg

p1050127.jpg

p1050134.jpg


Levi vidikovac:
p1050126.jpg


... i desni:
p1050125.jpg

p1050128.jpg

p1050133.jpg


Danas nema razgledanja mosta. Zatvoreno.

Čajniz delegacija:
p1050131.jpg


p1050129.jpg

p1050130.jpg
 
Zuma":1w94ffc8 je napisao(la):
Dakle, napravili su isuviše uzak most preko kanala za navodnjavanje! Širok je taman koliko treba za automobile, pa tuda ništa drugo i ne može da prođe. Doduše postoji neki minijaturni tehnički prolaz, ali videćete koliki je. Zato je ovde i kraj pešačkog trotoara i kraj biciklističke staze.
.....

Zuma, hvala i bravo za ovo objašnjejne.

Ja potpuno razumem forumaše koji su prvi ukazali na završetak staze, što pri smanjenoj vidljivosti nisu uočili da je most preko kanala uži, ali ne mogu da se načudim novinarima koji su videli slike na forumu, obišli lokaciju, od ovoga napravili medijski cirkus, a da nisu provalili da na mostu nema staze...
 
Evo i drugari iz svemira su propratili situaciju danas i poslali sličicu:

bg.jpg
 
Kartografe moze li jedna slika sa Borcanske strane ! Da kompletiramo jubilarnu 200. stranicu !
Ima li kakvih informacija sa Zr petlje , jel su je doveli u red, tj dal su oprali ono blato?
 
relja":8h8779sa je napisao(la):
Zuma, hvala i bravo za ovo objašnjejne.

Ja potpuno razumem forumaše koji su prvi ukazali na završetak staze, što pri smanjenoj vidljivosti nisu uočili da je most preko kanala uži, ali ne mogu da se načudim novinarima koji su videli slike na forumu, obišli lokaciju, od ovoga napravili medijski cirkus, a da nisu provalili da na mostu nema staze...

Hvala. Četri kilometra peške u jednom smeru, četri u drugom :lol:

Ali ne bunim se, dobra rekreacija i promena ambijenta. Ako naleti trenutak da vam je grad tesan u bilo kom pogledu, preporučujem kao lek:

IMG_7871_resize.jpg


Međutim na tom prvom mostu sam uočio još jednu brljotinu. Pošto nisu imali dovoljno dugačke šrafove za pričvršćivanje bankina, lepo su obili betonsku barjeru, pa zadatak odrađen čas posla. Valjda im je bilo daleko da idu po druge.

IMG_7913_resize.jpg

IMG_7914_resize.jpg
 
Danas, Nedelja, II deo, 2 sata kasnije, oko 15h.

LK.
Izmena saobraćaja. Sve prebačeno u traku iz smera Batajnice.
Omalan drum iz smera ugrinovačke. Postavljeni nedostajući semafori:
p1050136.jpg

p1050137.jpg

p1050138.jpg

p1050139.jpg

p1050140.jpg

p1050141.jpg

p1050142.jpg

p1050143.jpg

p1050145.jpg

p1050144.jpg

p1050146.jpg

p1050148.jpg

p1050150.jpg

p1050151.jpg


Ulica stubova:
p1050152.jpg

p1050154.jpg


... radna akcija i u kontra smeru:
p1050171.jpg

p1050155.jpg

p1050156.jpg


Zabašurili su betonski otpad:
p1050157.jpg


Idemo prema onim kućama. Tamo se radovi privode kraju:
p1050158.jpg

p1050159.jpg

p1050161.jpg

p1050160.jpg

p1050162.jpg

p1050163.jpg


Na ulazu u Subaru uklonjen onaj debeli kabl:
p1050164.jpg


Nadalje opšta gužva:
p1050165.jpg

p1050166.jpg

p1050167.jpg


I ovde ima da bude čukanja:
p1050168.jpg

p1050169.jpg


Cvetni aranžman dobio još jednog člana:
p1050170.jpg


Na trasi prema LK na pešačkoj stazi još nisu popunjene ispitne rupe:
p1050172.jpg
 
Vrh