Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Aj se kladimo da ce snjeg da iznenadi naldezne nece stici da predaju nekoj firmi u nadleznos ciscenje i odrzavanje istog
 
http://www.rts.rs/page/stories/ci/story/5/Економија/1773272/Прича+о+градњи+Пупиновог+моста.html

U navedenom članku, a i video snimku, se pominje:

Једна од највећих вредности новог моста који спаја Земун и Борчу јесу и стотине хектара ораница које ће се претворити у најлепшу индустријску зону коју је Београд имао.

Da li neko može na mapi da označi gde će tačno biti ta industrijska zona? I koliko će otprilike biti potrebno vremena da se okolina sa zemljištem osposobi za izgradnju te industrijske zone? Koliko će proći vremena dok ne budemo videli prvu fabriku na tom potezu?

Ako išta, barem postoji nada da ćemo u skorijoj budućnosti napokon videti i izgradnju industrijskih objekata u Beogradu.
 
Mudro kao i obicno.
Dal sam ja malo (ili mnogo) glup, ali ja da imam zemljiste, nikada na najplodnijim oranicama ne bih pravio industrijske i druge objekte, dok god imam zemljista mnogo losijeg kvaliteta za te potrebe.
 
Mislim da u delu do mosta do zrenjaninske petlje nije mesto industrijskoj zoni, ima prostora za to na obodima grada, ovde treba iskoristiti šansu da Beograd konačno dobije jedno pristojno "prigradsko naselje, bez divlje gradnje.
 
Plus gomila napustene i unistene industrije po raznim industriskim zonama vec komunalno opremljenim , pa i ako ima neki objekat koji neodgovara jeftinije je taj srusiti nego dovlaciti svu infrastrukturu na njivu
 
laki72":21juvvt6 je napisao(la):
Mudro kao i obicno.
Dal sam ja malo (ili mnogo) glup, ali ja da imam zemljiste, nikada na najplodnijim oranicama ne bih pravio industrijske i druge objekte, dok god imam zemljista mnogo losijeg kvaliteta za te potrebe.

У уређеним земљама прехрамбене културе не смеју да се узгајају у појасу ширине неколико стотина метара дуж друмских саобраћајница.
Прометан пут у зони метрополе без икаквих садржаја је нешто много, много глупо. Аутентичан је изум Кардељеве економије, којим се траћи на стотине радних места.
 
Evo, npr. Subotica nema problema ni sa oranicama a ni sa ind.zonama...
Prirodno je logično a i veći interes zajednice da se gradi Zona u okviru moćne drumske komunikacije...
Toga čak ima i u Minecraftu :D
Glupo je svakako gajiti mlad Lukac ili kukuruz kokičar.
I put Pančevo-beograd je već i sad neka mini zona u našem fazonu,moglo bi i daleko bolje...
Uostalom naši Tajkuni odavno imaju viziju: -otkupi sto više plodnog zemljišta i prevori ga u Bio-Dizel plantaže :( :( :(


P.S. Bravo! za Vlastu ,čovek poslao juče po prvi put -Storiju za istoriju... :kk:
 
Пантограф":1n0qyti1 je napisao(la):
laki72":1n0qyti1 je napisao(la):
Mudro kao i obicno.
Dal sam ja malo (ili mnogo) glup, ali ja da imam zemljiste, nikada na najplodnijim oranicama ne bih pravio industrijske i druge objekte, dok god imam zemljista mnogo losijeg kvaliteta za te potrebe.

У уређеним земљама прехрамбене културе не смеју да се узгајају у појасу ширине неколико стотина метара дуж друмских саобраћајница.
Прометан пут у зони метрополе без икаквих садржаја је нешто много, много глупо. Аутентичан је изум Кардељеве економије, којим се траћи на стотине радних места.
U uredjenim zemljama se industrijski kompleksi ne grade tri kilometara od centra glavnog grada a ne pogotovo na plodnom zemljistu... mogu tu da se posade i idustrijske biljke dok se ne smisli nesto pametnije.
 
GOJE":3qbcjwht je napisao(la):
Kakve kamere?

Na slikama se vide nosači za semafore i putokaze. Za kamere bi morali da prave nove nosače 10-20m pre semafora. Ne verujem da je to uopšte planirano.


Heh, naviknuti smo na crne hronike,Fantome šofere i ostale patetike...

Nego ako bi recimo "NAXI-TAXI" što pre odradio pos'o, e to bi bilo...
 
tzoran1":1cbk7wg4 je napisao(la):
Пантограф":1cbk7wg4 je napisao(la):
laki72":1cbk7wg4 je napisao(la):
Mudro kao i obicno.
Dal sam ja malo (ili mnogo) glup, ali ja da imam zemljiste, nikada na najplodnijim oranicama ne bih pravio industrijske i druge objekte, dok god imam zemljista mnogo losijeg kvaliteta za te potrebe.

У уређеним земљама прехрамбене културе не смеју да се узгајају у појасу ширине неколико стотина метара дуж друмских саобраћајница.
Прометан пут у зони метрополе без икаквих садржаја је нешто много, много глупо. Аутентичан је изум Кардељеве економије, којим се траћи на стотине радних места.
U uredjenim zemljama se industrijski kompleksi ne grade tri kilometara od centra glavnog grada a ne pogotovo na plodnom zemljistu... mogu tu da se posade i idustrijske biljke dok se ne smisli nesto pametnije.


Ne. U najuređenijim zemljama, recimo u Nemačkoj, postoje i fabrike maltene u centru grada. U principu se industrijske zone grada nalaze između poslovne i periferno-rezidencijalne.
 
i takoooo, još jedna prijatna šetnja jednog divno osunčanog decembarskog petka

10805849_10203213631529114_1322869164422273291_n.jpg


10846441_10203213631129104_957653162786705338_n.jpg


10848020_10203213630729094_101635586320024293_n.jpg


10801467_10203213630369085_4358122178170468284_n.jpg


9474_10203213629849072_8387596320102538321_n.jpg


10444427_10203213629609066_7421249411533831140_n.jpg


10850198_10203213629409061_1949707703537172625_n.jpg


10850069_10203213629209056_5741713728172021157_n.jpg


10858440_10203213628929049_5482985211947227402_n.jpg


1896916_10203213628729044_7220658505661594292_n.jpg


druže predsedniče, stanje na terenu redovno
 
nisam primetio ništa od toga, kao što sam i pre rekao, juriće svetlosnom brzinom dok ne izginu

čekajte i uverite se
 
Interesantno da su poklopce na sahtovima koji nisu u sklopu kolvoza radjeni od betona , kako nebi imali sta sekundarci da kradu
 
Pročitah u nekim novinama da čuvari "naplaćuju" vožnju kolima preko mosta danju 200din
 
Prosao pre 2 sata zrenjanincem. Ono sto sam zapazio je:
Gomila posla koji jos nije zavrsen i katastrofalno stanje na zrenjanincu.
To kako izgleda 'gradiliste' je krajnje alarmantno!
Naravno pizde novinarske nece naci za shodno da pisu o tome.
Nadam se samo da cena onakvom javasluku nece biti neki ljudski zivot
 
Власто, зашто не дозвољаваш да се твоје слике постављају на Скајскреперу?
 
Besmiseno je čuvati zemlju za uzgajanje hrane jer kao industrija nikada neće zauzeti ni jedan posto poljoprvrednog zemljišta. Nije ni problem u tome da nam treba veća proizvodnja hrane jer hrane ima premnogo, problem sa njom je što se od 40% do 60% svetske hrane baci po različitim izvorima. Samo vodite evidenciju koliko vi mesečno bacite hrane.
A otvaranje industrijskke zone tu je samo politička igra između gradova, pa malo u ovaj grad malo u onaj grad i tako, sve planski:)
 
becks89":qye2ac2n je napisao(la):
Pupinov most 8)
10395833_785393811495730_4327104641398331433_n.jpg

1240407_785393968162381_5424268880923639663_n.jpg

10497458_785394024829042_7753669346142123315_o.jpg

10847937_785394044829040_5318736071699935091_n.jpg

1471922_785394124829032_3991349491230710187_n.jpg

1014986_785394488162329_6213163650436133973_o.jpg

10453094_785394518162326_4862266334780715288_o.jpg

1502799_785391108162667_6278607797733363793_o.jpg
Da prebacim iz teme Fotografije Beograda.
Ukratko utisci, naizgled sve lepo novo, a onda masa nekih smešnih propusta, kao što je nastavljanje cevi, na mestima se beton već počeo dizati na ovoj zaštitnoj ogradi, takođe neki delovi koji drže metalne konstrukciju zaštitne ograde su raštimovani, povezani nekim pločicama i bog zna čime, utisak zanimljiv šta znam, došao sam do pola mosta i prosto izgubio želju da idem dalje i da tražim neke dalje propuste :D Nažalost, vreme baš nije poslužilo, pa nema čistih i lepih slika divnih predela sa Dunava :(
 
becks89":337rdfyr je napisao(la):
[
Ukratko utisci, naizgled sve lepo novo, a onda masa nekih smešnih propusta, kao što je nastavljanje cevi, na mestima se beton već počeo dizati na ovoj zaštitnoj ogradi, takođe neki delovi koji drže metalne konstrukciju zaštitne ograde su raštimovani, povezani nekim pločicama i bog zna čime, ...

Cevima na ogradi su spajani ("nastavljani") delovi ograde na dilatacionim mestima.
Metalnim pločicama na betonskoj zaštitnoj ogradi su premošćeni (pokriveni) dilatacioni spojevi na ogradi.
Nesimetrične su, preklapaju se, delomično zašrafljene i odaje utiska da tu nešto nije dovršeno,
ali tako treba da bi odradile posao za koje su predviđene.

Ali kada pređeš autom od mosta do zrenjaninca za 5 minuta oduševljenju nema kraja :)
I teren pored puta je lepo sređen, ma milina jedna.

A ako ideš bicikom kada pređeš most prebaciš se na nasip pa raspališ uzvodno, sve do ušća Tise.
 
Evo šta sam slikao, od barem meni čudnih detalja :D



Verovatno bih našao još da sam išao pešaka do kraja mosta.
 
Imaš + od mene :)

Sve to tako treba. Ograda nije iz jednog komada, a mora da bude kontinuum.
Gore nisu potrebni čvrsti spojevi i zato metod ruke i rukavca (moja kovanica).
Ograda, kao i ceo most, menja dimenziju promenom temperature i na tim mestima diše da ne bi došlo do deformacije.
Oni spojevi dole su čvrsti spojevi za jedinstveno uzemljenje ograde.
 
Vrh