Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Neka priča ko šta hoće, ali pisanje na ovom forumu nije traćenje vremena.
 
Možda jedna od najdužih gradskih linija, ako se može nazvati gradskom.
 
Kartograf":1tx30tb1 je napisao(la):
Možda jedna od najdužih gradskih linija, ako se može nazvati gradskom.

Isto to su govorili za 16-ticu kada je vozila do bloka 45 :p


Duža je od trase linije 95, a nema razloga da se ne zove "gradskom"....i Borča je deo Beograda :D
 
Okvirno izmerih linija ima oko 25km u jednom pravcu
 
Nuova":36wit0cw je napisao(la):
Tanjug
Od petka autobus 85 preko Pupinovog mosta
BEOGRAD - Autobuska linija 85 koja će od Banovog brda preko Mosta na Adi i Pupinovog mosta saobraćati do Borče III, kreće od petka, 19. decembra, u ranim jutarnjim časovima.
Pupinov most biće otvoren u četvrtak, tokom posete premijera Kine Lija Kećijanga.
Linija 85 zvaće se Banovo brdo - Borča III, a planirano je da na trasi od terminusa „Banovo brdo" (tramvajska okretnica) do terminusa „Borča III" saobraća 10 vozila sa intervalom od 14 minuta.
Trasa linije je: Banovo brdo - Požeška - Kirovljeva - Visoka - Paštrovićeva - Radnička - Most na Adi - Jurija Gagarina - Marka Hristića - Đorđa Stanojevića -Omladinskih brigada - Bulevar Mihaila Pupina - Aleksandra Dubčeka - 22. oktobra - Vrtlarska - Ugrinovačka - Banatska - Cara Dušana - Pupinov most - Severna tangenta - Zrenjaninski put - Bratstva i jedinstva - Bele Bartoka - Borča 3.
ako se navodi u saopštenju Gradske uprave, analizirajući mogućnost poboljšanja prevoza građana nastanjenih na teritoriji opština Novi Beograd, Zemun i Palilula, Direkcija za javni prevoz je uvažavajući zahteve građana za uspostavlanje direktne veze ovih opština definisala neophodne uslove za produženje linije broj 85.

Ona će od terminusa „Banovo brdo" preko Mosta na Adi i Pupinovog mosta saobraćati do terminusa „Borča III".

Povećanjem broja vozila na ovoj liniji, obezbediće se veći ponuđeni kapacitet i nivo usluge stanovnicima nastanjenim u gravitacionoj zoni saobraćajnica Zrenjaninski put - Batajnički put - Ugrinovačke ulice - Omladinskih brigada.

Istovremeno, ovo predstavlja najkraću vezu naselja uz levu obalu Dunava sa centralnim delovima opština Zemun i Novi Beograd, kao i sa budućom autobuskom i železničkom stanicom u Bloku 42.

Iskreno se nadam da ovakva linija nece zaziveti .

Mislim da je mnogo bolje za pocetak imati liniju Borca III okretnica 17 u Zemunu , a kasnije uraditi analizu za eventualno produzenje linije .

Inace ova linija bi bila duga oko 25 km , a recimo linija Ustanicka - Grocka 22 km , a ko se vozio do Grocke , zna koliko je to dugo za gradsku liniju ...
 
Kad sam pažljivije pogledao trasu, i ne sviđa mi se.
Usko gurlo u Tvorničkoj (Aleksandra Dubčeka), onaj kretenski semafor kod Poljoprivrednog na kojem su još dozvilili benzinsku pumpu, klackanje kroz Ugrinovačku...
Linija je trebala da "istovari" ove koji dolaze iz Borče na terminusu na kojem mogu da presednu, a ovi sa Banovog Brda ne treba da trpe i čekaju zbog nekog zastoja u Tvorničkoj ili negde u Zemunu...
Menjaće se, nadam se.


Sa pozitivne strane - linija će da radi od samog dana otvaranja mosta.
 
direktor":1s4rwv4t je napisao(la):
p1050182.jpg


cemu ovlike kante pomjesane sa zardinjerama , da nece da prve zastitu od buke

Sve elemente farbaju na licu mestu.
 
108586171015261793160316.jpg

Fantastična fotografija Marine Gajić sa FCB stranice Moj Beograd dušu ima
 
Hm, očekujem da će trajanje vožnje u jednom pravcu biti oko sat vremena, možda i duže.

Znam da 85-ici od okretnice na BB do Airport City-ja, u jutarnjem špicu, treba oko 20 min.
 
нек ми неко каже ко ће чекати, и где, ову линију за борчу.

ако ам на бановом брду, ватам 23 до панчевца и ту преседам на гомилу превоза...

са новог београда ватам 16 или 95.
 
Идиотлук је начин на који су конципиране линије у Београду. Дугим линијама једино што може да се добије је испадање из реда вожње. Ал то је већ нека потпуно друга прича...
 
Nije mi baš najjasnije šta pitaš, pa imaš mapu gde je sve lepo objašnjeno.
 
Pa zar su morali kroz Banatsku za 85. Sad neće moći da ukolne semafor tu sa CD. :rant:
Bolje da su pustili Ugrinovačkom do kraja pa na T6, mada uvek mogu kasnije da urade korekciju.

Osećam da će ta dva semafora(na T6 i CD i dole onaj sa CD i Banatskom) da budu ekstra desihronizovani, po Marfiju.

Stanice bolje da stave u Banatskoj.
 
Isto razmišljamo, i ja sam mišljenja da je bolje da su pustili liniju preko T6.
 
а ја сам мишљења да нема потребе гурати неку линију преко моста, само ето да би постојала линија.


једног дана ако стварно буде потребе што да не, до тада ништа.
 
Postoji potreba da se rastereti 95, i da se skrati putovanje između Novog Beograda i Borče.

Trebalo je da sprovedu liniju od Borče do nekog terminusa u Zemunu ili Novom Beogradu (do neke od linija 16, 17, 18, 45, 88, može da se bira).

Sve mi se više čini kao da je ovu trasu birao neko ko celog života otkucava kartu, pa želi da izbegne presedanje i dupli trošak :)
 
Pa potreba valjda uvek postoji. Treba neki novi generalni plan da se napravi koji bi uračunao i Most na Adi i Pupinov. I tramvajsku liniju preko Ade. Pa i neki metro i bg voz. I to BG voz preko Penčevačkog. Pa da se ceo sistem optimizuje. Ovako se često viđaju i prazna i prepuna vozila. A trebalo bi uplanirati i buduće linije poput tog metroa, pa makar bio i za 50 godina. Kao i nove linije Bg voza (Rakovica i gde već treba). Možda onda ne bi bila loša neka kružna autobuska linija. Dok se ne osmisli nešto bolje.
 
relja":1t5si9nm je napisao(la):
Kad se napravi i taj most na Adi Huji komotno da otvore jednu kružnu liniju :)

Strava. Kad već ne mogu u krugu dvojke, a ono barem nek živim u krugu devedesetpetice...
 
Хмм, није да браним свој предлог ( :) ), али мислим да ће нова 85-ца функционисати доста добро. По карактеристикама трасе она је најсличнија (успешној) линији 511. Дугачка је, наравно, али са најдужим међустаничним растојањем од десетак километара, које ће прелазити за мање од 15 минута. Борча - Општина НБ за, ценим, 35 минута... чини ми се да ће бити и путника. И ја мислим да је требало да иде кроз Т6, или, због дужине, кроз Цара Душана, где је сјајан зелени талас.

Уз то, сада треба поделити 95 на две линије, јер на њу дужина много горе утиче него на будућу 85, са којом се сече..
 
Пантограф":1p25873p je napisao(la):
....
Уз то, сада треба поделити 95 на две линије, јер на њу дужина много горе утиче него на будућу 85, са којом се сече..

Sada postoje svi uslovi da se to uradi. Neka produži posle Pančevačkog mosta i okreće u Višnjićevoj, kao i 16-tica.
Nova rampa za Pančevac je otčepila i taj deo, ostaje još samo usko grlo u Despota Stefana i semafor u Braće Jugovića.
 
Vrh