Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Iako je rečeno 100 puta bar, ja ću opet reći. Ovaj karakteristično autoputski tranzitni most, jednostavne konstrukcije, a velike fukcionalosti, koji je bio prioritet pre mnogih sličnih i nesličnih projekata i sada nekoliko godina posle otvaranja, ljudi nisu nisu svesni koliko znači. I sada je saobraćajni kolaps u Beogradu i treba još mnogo da se rešava, ali je za veliku četvrtinu, ako ne trećinu manji od onih kolapsa od pre 15 godina. Bilo - ne ponovilo se.
 
Iako je rečeno 100 puta bar, ja ću opet reći. Ovaj karakteristično autoputski tranzitni most, jednostavne konstrukcije, a velike fukcionalosti, koji je bio prioritet pre mnogih sličnih i nesličnih projekata i sada nekoliko godina posle otvaranja, ljudi nisu nisu svesni koliko znači. I sada je saobraćajni kolaps u Beogradu i treba još mnogo da se rešava, ali je za veliku četvrtinu, ako ne trećinu manji od onih kolapsa od pre 15 godina. Bilo - ne ponovilo se.


Али је огромна грешка то што се Т6 укршта у нивоу са улицом Цара Душана, није направљен надвожњак, улица се чак спушта доле ка раскрсници, па опет пење на мост, стварају се велике гужве ту,
иначе прича је да надвожњак није изграђен, не због уштеде, већ зато што се ту налази сервис и продајни салон Ауто Коле који би онда морао да буде срушен и уклоњен, а власник је један од главних финансијера СНС-а који је недавно купио БИП.
 
@Џиги Бау, побркао си лончиће, односно то није тачно што си написао.

Ауто Кућа Коле из Земуна, тј. њен власник Драгутин Милошевић "Коле", кога иначе знам лично, није купио БИП и нема са тиме никавих додирних тачака, а нити је члан било које политичке странке (то знам). БИП је купио Миленко Костић "Коле", власник "Ауто Чачак" из Чачка. Обојица имају исти надимак "Коле", и вероватно је ту настала "забуна", чак мислим и намерна.

АК Коле из Земуна је овлашћени заступник и сервисер целе групације Фијат Крајзлер Аутомобили (ФЦА), а ту су Фијат, Алфа Ромео, Џип и Абарт. Коле из Земуна је једно време био овлашћени продавац и сервисер Шкода, тј. од 1998. до краја 2010. године. Од 2011.године је постао овлашћени заступник и сервисер Фијата, а од 2015.године и осталих марки које сам навео.
Иначе продајни и сервисни ауто центра је изграђен 2006.године на површини од 40 ари и објекат је удаљен неких 100 метара у односу на остале објекте који су тик уз саму раскрсницу са Цара Душана и СМТ-а. Објекат уопште не смета за изградњу надвожњака или петље, да би се денивелисала ова раскрсница.

"Ауто Чачка" из Чачка, власник Миленко Костић "Коле", је овлашћени заступник и сервисер Шкода аутомобила од маја 1996. године. Као што рекох он је купио БИП и све остале БИП-ове фабрике, сладару у Чачку, сокару у Крњачи,...

Ова раскрсница јесте проблем и о том смо на овој подтеми доста расправљали и критиковали, али та прича да Колетов објекат смета је баш велика неистина. Људи измишљају, причају и додавају све и свашта, а уопште нису упућени нити знају нешто о томе.

ауто кућа коле земун.JPG
 
Вероватно си у праву да тај плац не би сметао изградњи укључења на надвожњак, ја сам само чуо ту причу успут.
 
@Џиги Бау, побркао си лончиће, односно то није тачно што си написао.

Ауто Кућа Коле из Земуна, тј. њен власник Драгутин Милошевић "Коле", кога иначе знам лично, није купио БИП и нема са тиме никавих додирних тачака, а нити је члан било које политичке странке (то знам). БИП је купио Миленко Костић "Коле", власник "Ауто Чачак" из Чачка. Обојица имају исти надимак "Коле", и вероватно је ту настала "забуна", чак мислим и намерна.

АК Коле из Земуна је овлашћени заступник и сервисер целе групације Фијат Крајзлер Аутомобили (ФЦА), а ту су Фијат, Алфа Ромео, Џип и Абарт. Коле из Земуна је једно време био овлашћени продавац и сервисер Шкода, тј. од 1998. до краја 2010. године. Од 2011.године је постао овлашћени заступник и сервисер Фијата, а од 2015.године и осталих марки које сам навео.
Иначе продајни и сервисни ауто центра је изграђен 2006.године на површини од 40 ари и објекат је удаљен неких 100 метара у односу на остале објекте који су тик уз саму раскрсницу са Цара Душана и СМТ-а. Објекат уопште не смета за изградњу надвожњака или петље, да би се денивелисала ова раскрсница.

"Ауто Чачка" из Чачка, власник Миленко Костић "Коле", је овлашћени заступник и сервисер Шкода аутомобила од маја 1996. године. Као што рекох он је купио БИП и све остале БИП-ове фабрике, сладару у Чачку, сокару у Крњачи,...

Ова раскрсница јесте проблем и о том смо на овој подтеми доста расправљали и критиковали, али та прича да Колетов објекат смета је баш велика неистина. Људи измишљају, причају и додавају све и свашта, а уопште нису упућени нити знају нешто о томе.

Pogledajte prilog 127270

Ovde su mogli da odrade rešenje kao ukrštanje Tucovića/Cvijićeve i Ruzveltove ulice samo sa po dve trake koje idu pod zemljom na primarnom pravcu.
 
Никакав бољитак ту кружни ток не би донео. Са све колоном шлепера који скрећу лево са Старог новосадског на мост, био би то леп хаос.
Рађене су петље код Арене без затварања аутопута, па тако може и овде.

Иначе, поред моста се планира градња Српско-кинеског индустријског парка са 10.000 радних места...
Potpuno se slazem da kruzni tok ne bi napravio nikakvo bolje resenje , ali evo osvanuo je bilbord na raskrsnici sa buducim kruznim tokom na istoj raskrsnici . Daj da bacimo jos neke pare u bunar
 
Ocekuje se proširenje zrenjaninskog puta od petlje severne tangete,gurao je Goran Vesić sad je sapic došao na vlast,koliko sam razumeo proširenje zrenjaninskog puta je trebalo da ima veze sa brzom saobraćajnicom koja se nastavlja na autoput za Zrenjanin koji je izmenjen planski i radovi su zapoceti
 
Vrh