Korektno momak govori. Lepo je snimio, svaka čast za uloženi trud...
Nivo entuzijazma simpatičnog Vojvođanina sigurno pada preda kraj radnog vremena i kad nije za video
ali generalno dobar utisak momak ostavlja o kakvom je poslu reč...
Vrtiš se u krug na bajsu
Žali se na bici staze s pravom, u nekim delovima grada, al nije svestan koliko je u prednosti njegov posao u odnosu na BG, uživancija i džentlmenstvo od posla... Tako sam ga ja doživljavao...
Upravo je na početku snimka objašnjeno a to je i glavni razlog mog odustanka o kome sam želeo da pišem ovih dana...
Od kraja juna uvode
ogroman broj novih dostavljača što drastično umanjuje mogućnost zarade... i povećava tvoje uzaludno vreme čekanja i vozikanje u krug ili bleje na klupi, vreme provodiš u pripravnosti uključen, trošiš se, a niko te za to ne plaća...
Ranije se znalo utakmica, kiša... Ponuda za ponudom, odmah prihvataš dalje... ostatak dana ugl srednja tražnja... 3, 4 sata radim, ali efektivno... Otkad su uveli nove dostavljače, utakmica, recimo mi protiv Danaca beše, ono niži nivo dostave. Imaš niži, srednji i visoki. Niži sve vreme! Na trenutak zakačilo srednji i vratilo se u niži.
Zašto je to urađeno sa neograničenim brojem novih dostavljača. Da bi i po kiši i na +40 svaki klijent dobio klopu na vreme.
Ljudi se ovde izvrte, slabo ko ovde ostaje duže od par meseci, dok uvide mane i odu... Sve je postavljeno da klijent dobije klopu na vreme u svakom trenutku. Nema kao kod taksista da nema slobodnog vozila ili čekanje u nedogled. Bilo je da klijenti čekaju duže u maju i početkom juna a od 15 juna (eto makar znate ako poručujete da) ćete imati dostavljača koji vam preuzima narudžbinu odmah jer barem u NS, gomila novih. Svi bleje, čekaju na porudžbinu.
Mi nismo taksisti pa da imamo lobi sredstvo ucene i kažemo zanate ko ima kola/bajs ne moze automatski da bude dostavljač, samo zbog toga, nego mora obuka pa da uđe u registar dostavljača, pa nas ima određeni broj i ne preko tog broja,
sa debelim razlogom a to je da posao bude taksistima (u našem slučaju dostavljačima) isplativ. Nego agencije rade po principu primaj sve, šta nas briga koliko to po dostavljaču izađe... Ljudi se izvrte par meseci vide da nema vajde od tog posla sem ako su angažovani po 10 sati svaki dan a i tada to nisu zarade veće od bruto minimalca u najboljem slučaju... Za rad koji je preko 8 sati 5 dana u nedelji...
Provodiš vreme uzalud čekajući. Podsetiću, o tome momak ne govori u videu, a važno je istaći, agenciji duguješ 6k na svakih 15 dana, neki momci i više ako su im uslovi gori...
Koliko je momak zaradio za 3 sata stoji sumirano na kraju videa. Obavezno pogledati taj deo za one koje zanima koliko može da se zaradi, a mrzi vas da gledate sve... Imao je 2 dostave u prva dva sata... (To isto može da se dogodi i oko 7h uveče) i još dve u trećem satu... Naravno ima i boljih satnica, ali ne biste verovali i gorih perioda od toga...
Da sumiramo, ja sam radio po 4, 5 sati nekih 10- 12 dana u pola meseca...
Boljih dana, pre uvođenja novog kontigenta dostavljača, moglo je da se zaradi oko 2500-3000 za to vreme, efektivno ga provodeći iz dostave u dostavu, a manje u čekanju...
Poslednjih 20tak dana, to je i više nego prepolovljeno. Zaradiš oko 1500.
Dakle treba ti 4 dana po toliko sati da bi platio agenciji proviziju.
ne zaradiš ništa sem bakšiša...
A tek onda imaš preostalih 10tak dana da zaradiš nešto do sledećeg preseka... Pa vi sad sami računajte za satnicu koju hoćete, može li se zaraditi i koliko...
Hvala
@direktor na ostavljenom videu koji je igrom slučaja dobar i realan pokazatelj stvarne zarade (barem trenutno) sem dela oko provizije agencijama, pa tek onda ide zarada tebi...
*i taj online bakšiš koji je zaradio, će ići u provoziju zato je bolje na ruke dati...