Šta je novo?

Savski trg

A skandalozna rekonstrukcija zgrade na pola... Imali su i skelu i kran, a ostavise gornje spratove zgrade u kompletnom raspadu, drvenarija istrulila vec 2002. godine... Kad usele elitu preko, morace ponovo da stavljaju skelu...
 

Samo da izdvojim suštinu :)
Sa druge strane, Miloš Vučković iz udruženja „Po meri metro“ objašnjava da je rupa na Savskom trgu nastala jer je tuda prošao kamion koji odvozi otpad sa stanice.

– Tu je trebalo da bude fontana, koja nije otvorena. Vide se mlaznice ispod – objašnjava Vučković.

Ostatak teksta mi je malo fuj, Danas bi trebalo da poradi na stavljanju suštine u prvi plan, ovako samo odbijaju čitaoce jer liče na režimske medije.
 
Izvinjavam se za politički off, ali...
Nekad imam osećaj da su vlast i opozicija jedna ista interesna grupa. Ovo sa fontanom je jedna neverovatna trivijalnost, debil prošao kombijem/kamionom preko fontane i ona očekivano propala.

Za to vreme, hoće da premeste zoo vrt na Adu, trotoari se raspadaju, gradski prevoz je na aparatima, zagađenost je očigledna, Kalemegdan sve više uništavaju, BNV će se proširiti do Kijeva, a trenutno ne postoji ni jedan bitan projekat u gradu na kome se aktivno radi, iako aktivno jedu milione na fiktivnim projektima (videti pod "Linijski park", "Beogradski metro i voz" i slično).

Ali, "[FOTO][VIDEO]Rupa na Savskom trgu PROGUTALA ČOVEKA" valjda bolje privlači pažnju, problem je samo čiju. Ovi na vlasti će lako svojim simpatizerima da kažu samo istinu šta se desilo i da se za čas operu. Opozicija ovim može samo da privuče pažnju svojih simpatizera koji su manje-više isti nivo kao oni drugi. A obični ljudi opet neće izaći na izbore...
 
Izvinjavam se za politički off, ali...
Nekad imam osećaj da su vlast i opozicija jedna ista interesna grupa. Ovo sa fontanom je jedna neverovatna trivijalnost, debil prošao kombijem/kamionom preko fontane i ona očekivano propala.

Za to vreme, hoće da premeste zoo vrt na Adu, trotoari se raspadaju, gradski prevoz je na aparatima, zagađenost je očigledna, Kalemegdan sve više uništavaju, BNV će se proširiti do Kijeva, a trenutno ne postoji ni jedan bitan projekat u gradu na kome se aktivno radi, iako aktivno jedu milione na fiktivnim projektima (videti pod "Linijski park", "Beogradski metro i voz" i slično).

Ali, "[FOTO][VIDEO]Rupa na Savskom trgu PROGUTALA ČOVEKA" valjda bolje privlači pažnju, problem je samo čiju. Ovi na vlasti će lako svojim simpatizerima da kažu samo istinu šta se desilo i da se za čas operu. Opozicija ovim može samo da privuče pažnju svojih simpatizera koji su manje-više isti nivo kao oni drugi. A obični ljudi opet neće izaći na izbore...
Bukvalno i to rade iznova i iznova. Napadaju BNV a sve vise i vise ljudi podrzava taj projekat i dive mu se. Sad osmisle rupu i to ce za cas nekako da objasne i da kazu "kreteni" to je zato sto je to i to popravicemo za 1 dan. Umesto da napadaju prave stvari kao da NAMERNO napadaju nebitne stvari koje u opste i nisu nesto sto ljudima smeta. Ima zilion jedna stvar sta bi mogla korektnije da se prikaze kao losa ali ne oni se uhvate ono sto ne ili minimalno ili nesto sto nikome ne smeta ili nesto sto u opste nema uporiste i na taj nacin daju glasove vladajucoj garnituri. Kao i ova glupost "po meri metro" koliku realnu podrsku to ima u narodu 0.00001%. Ima mnogo gorih stvari od toga sta ljudima stvarno smeta (da ne navodim ovde) ali ova glupost sa rupom na Savskom trgu svakako nije to.
 
Bilo je ok na Euronewsu uključenje. I po meni je previše pažnje posveđeno ovoj temi. Drago mi je da su me pitali i za Prokop i metro što je kao što znate moja tema.
IMG_20230221_083002596_HDR.jpg
 
Lekcija 24 iz NapreDNOg građevinarstva i urbanizma:
Kada projektuješ trg u produžetku ulice, nikada ne pravi sve u istom nivou. Već gledaj da sve bude visinski različito.
Napredno gradjevinarstvo 1.jpg

Ovime se ne samo uspešno ometaju normalna kretanja ljudi, već se ističe potpuno odsustvo stručnosti, estetike i sklada kada se prostor gleda iz daljine ili sa strane. Dakle - Stara železnička stanica u jednoj visini, rov oko nje u drugoj, plato ispred nje u trećoj, prilaz trgu u četvrtoj, trotoar ka trgu ispred Pošte u petoj...

Lekcija 35 iz NapreDNOg građevinarstva i urbanizma:
Kada sprovodiš saobraćajnicu, tj. kolovoz i trotoar, uvek gledaj da trotoar i pešaci budu ispod nivoa vozila.
Napredno gradjevinarstvo 2.jpg

Ne samo da bi se nagutali više smoga i prašine, nego i da uvek dožive nalet adrenalina i aktiviraju sva čula i sve nerve kada pored njih protutnji vozilo u zaletu. Takođe, ostaviti prostor između kolovoza i trotoara što užim, i to obavezno bez stubića i bilo kakve zaštite pešaka od vozila. Jer svi znamo vozilima treba zaštita od pešaka, ne obrnuto.

Lekcija 67 iz NapreDNOg građevinarstva i urbanizma:
Uvek veći broj nadolazećih saobraćajnih traka slivaj u manji broj. Nikako obrnuto.
Napredno gradjevinarstvo 3.jpg

Dakle 3 u 2, 3 u 1, 2 u 1... Ova metoda se, radi lakšeg pamćenja, takođe često naziva i NESS saobraćajni koncept. Primenom NESS metode, saobraćaj ne samo da će teći protočnije i lakše nego ikad, nego će i konfliktne situacije i potencijale saobraćajne nezgode biti svedeni na minimum, čak na nivo statističke greške.

Nastaviće se...
 
Lekcija 24 iz NapreDNOg građevinarstva i urbanizma:
Kada projektuješ trg u produžetku ulice, nikada ne pravi sve u istom nivou. Već gledaj da sve bude visinski različito.
Pogledajte prilog 154969
Ovime se ne samo uspešno ometaju normalna kretanja ljudi, već se ističe potpuno odsustvo stručnosti, estetike i sklada kada se prostor gleda iz daljine ili sa strane. Dakle - Stara železnička stanica u jednoj visini, rov oko nje u drugoj, plato ispred nje u trećoj, prilaz trgu u četvrtoj, trotoar ka trgu ispred Pošte u petoj...

Lekcija 35 iz NapreDNOg građevinarstva i urbanizma:
Kada sprovodiš saobraćajnicu, tj. kolovoz i trotoar, uvek gledaj da trotoar i pešaci budu ispod nivoa vozila. Pogledajte prilog 154970
Ne samo da bi se nagutali više smoga i prašine, nego i da uvek dožive nalet adrenalina i aktiviraju sva čula i sve nerve kada pored njih protutnji vozilo u zaletu. Takođe, ostaviti prostor između kolovoza i trotoara što užim, i to obavezno bez stubića i bilo kakve zaštite pešaka od vozila. Jer svi znamo vozilima treba zaštita od pešaka, ne obrnuto.

Lekcija 67 iz NapreDNOg građevinarstva i urbanizma:
Uvek veći broj nadolazećih saobraćajnih traka slivaj u manji broj. Nikako obrnuto.
Pogledajte prilog 154971
Dakle 3 u 2, 3 u 1, 2 u 1... Ova metoda se, radi lakšeg pamćenja, takođe često naziva i NESS saobraćajni koncept. Primenom NESS metode, saobraćaj ne samo da će teći protočnije i lakše nego ikad, nego će i konfliktne situacije i potencijale saobraćajne nezgode biti svedeni na minimum, čak na nivo statističke greške.

Nastaviće se...
Ovo sve sto si napisao donekle i pije vodu da su pre xy godina vodili statistiku i znali da ce grad Beograd jednog lepog dana imati ~ 1,5m stanovnika.. Kada se primera radi radila gazela ( glavna veza u drzavi po meni ) mnogi su bili protiv sto je most sa toliko traka... Mi sad imamo grad gde je realno gledano saobracajno pitanje u 21 veku reseno za grad velicine Rige... Cak i da su skratili trg i napravili ga sa 3+3 na jednom delu bi imali cep.. Kao spas imamo Vilsonov bulevar ( koj nije zavrsen do kraja ) pa cak i na njemu imamo 2 cepa trenutno 1. Ukljucenje kod sajma gde je iz 3 trake prelaz u 1 ( u slucaju kvara autobusa na tom delu ceo potez staje ) 2. Suzenje/ulaz na sam bulevar kod Bas-a ( pri resavanju mosta odraditi ulaz/izlaz u/iz bulevar-a sa 3+3 ) Sto se Savskog trga tice na tom delu gde je pesacki deo "ukopan" treba odraditi neku dekorativnu celicnu ogradu, koja bi sprecila izletanje vozila na sam trg i resiti problem.. Inace nije tema trga, ali potez prema mostu na Adi od Cukarice prosirenjem do mosta na 4 kolovozne trake dobijamo na tom potezu manju guzvu za 20-30%! ( mislim da to treba odraditi pre nego sto se Beograd na Vodi prosiri na tu stranu ) i tako resiti problem buduceg planiranog naselja, to je bitnije da se gura sad dok nije poceta izgradnja nego ovo gde je +- resen problem..
 
@Bender Rodriguez
Da podsetim samo (znam da sam dosadan), Savska bi tu bila na nivou trotoara i trga da su srušili staru crpnu stanicu kao što je planirano. Pošto su napravili novu, naravno i potrošili velike pare na nju, skapirali su da ne znaju kako da premoste staru. Zato su nakrpili tu brdašce i pokrili svoju glupost. Tako sad imamo trg crpnih stanica (ili septičkih jama, kome draže)... Zapravo sad shvatam da Nemanja prikladno stoji na govnjivoj motki, ne na skiptaru. :ROFLMAO:
 
Аматерски трг. Главни задатак је био да изгледа лепо из ваздуха. Остало су буџили како стигну - црпну станицу са улазом, свим цевима, вентилацијама спољним јединицама климе, онај накарадни плато са ког се скаче на степениште улаза у бившу станицу, накарадно нивелисање тротоара због очувања старе црпне станице, формирање дрвореда испред спомен локомотиве уместо да се иста истакне отвореним погледом, број саобраћајних трака, позиције стајалишта јавног превоза, где су за 11 укинули скроз стајалиште на тргу, а сви остали се гужвају у почетку Немањине...
Једино позитивно је тротоар по ободу трга, од болнице Свети Сава преко Партизана и хотела Петровград до несрећног никад завршеног хотела Лика. И опет и даље остаје недовршени фронт фасада на страну ка Савској, недовршени хотел Пошта као легло пацова и змија и она накарадна барака где је била нека пекара као рушевина са неког ратишта. Замислите среде стару пошту а остане ругло преко пута ње.
 
Савски трг

До сада несуђени водоскок између старе железничке и старе аутобуске станице.



Плоче су местимично неравне ...

... има више рупа које нису затворене ...



Кад се погледа у сваку, било коју, отворену рупу види се ово:


Био сам запањен количином отпадака и ђубрета, више, чак, него увек присутним отпацима и ђубретом поред степеништа ка Бранковој на Зеленом венцу.

Недавно сам био изненађен, касно поподне, бројем опушака на самом тргу, свуда око Споменика, нарочито поред клупа. На стотине и стотине њих.
 
Poslednja izmena:
Хахаха, "инвеститори имају јако широка схватања" :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Обесмислише трг у потпуности са накарадни набацивањем зграда са друге стране зграде бивше железничке станице уместо да су направили полукружни фронт.
И чуди ме да још није срушена бивша станица полиције за железницу која је између БАС и бивше железничке.
 
Ona je mislim isto pod zaštitom mene cudi da nije obnovljena
 
Vrh