Šta je novo?

Savski trg

Ovih dana sam često autom prolazio preko trga, iako mi uopšte nije na uobičajenoj ruti. Kakav promašaj i šteta što pešaci na samoj raskrsnici nisu dobili podzemne prolaze, a da ovi u nivou budu ukinuti.
 
Убили су Савску да би Вилсонов булевар добио на значају.
 
Rekao bih da nema to veze sa Vilsonovim, koliko sa time da je primetno da se na dosta mesta postavljaju semafori, a ili nisu potrebni ili može neki manji kružni tok. Kod mene, u Bulevaru kneza Aleksandra Karađorđevića, na delu od Rudo pa do Dragiša Mišović, čini mi se da samo jedna raskrsnica nije semaforizovana, a do pre koiu godinu pola njih nije bilo semaforizovano. Čak i ta neka prčkanja oko pametnih semafora i preuređenja rada semafora na pojedinim lokacijama, samo su dokprinela povećanju gužvi i zastoja na nekim delovima grada, u manjoj ili većoj meri. Plus što su i neki novonastali / rekonstruisani kružni tokovi i rešenja isto doprineli stvaranju gužvi.​
 
Регулација семафора Савске и Николаја Кравцова указује да је то главни правац. Наравно на самом Савсом тргу имамо и последицу новог распореда пешачких прелаза који су условили нове семафоре.
 
Ima li ikakvih naznaka da će uskoro početi uređenje prostora sa druge strane bivše Glavne železničke stanice? Zna li neko nešto? Makar neki idejni kokurs? Bilo šta...
 
Sprečava ih to što ih baš brige da investiraju u nešto da bi tebi i meni bilo lepo a da to ne donosi bilo kakvu dobit.
Kad bude bilo potrebe, a potreba je da se napravi zgrada, nakon toga će se i srediti zgradina okolina.
I to je tako, svako radi na svojoj zemlji ono što mu je volja i kad mu je volja...
 
Мислим да неће дирати део где су били перони због изградње метро станице.
 
Da li je na toj lokaciji predviđeno da metro ide iznad zemlje ili je tu podzemna trasa?
Ukoliko je u pitanju podzemna stanica onda je ono što se vidi na površini veličine bilo kog podzemnog prolaza koji imamo u BG.
E sad ukoliko jevstanica iznad zemlje onda možda ima neke logike da se ti peroni sačuvaju...
 
Предвиђена је подземна траса, али и да се станице копају у целој ширини.
 
Копа се рупа димензија целе станице до тунела па се бетонирају темељи, перони, плоче, степеништа и тд. скроз до површине.
 
Razumem, i na kraju se "zatrpa" i napravi se mali ulaz a iznad svega toga se pravi trg ili nešto slično.
Ako ja dobro shvatam... znači peroni mogu da ostanu ali nemaju nikakvu funkciju u funkcionisanju stanice.
Našao sam jednu od slika prvonagrađenog rešenja stanice Savski trg.
savski-trg-presek.jpg
 
Копа се рупа димензија целе станице до тунела па се бетонирају темељи, перони, плоче, степеништа и тд. скроз до површине.
Jel to znači da će na Trgu Republike da se radi rekonstrukcija rekonstruisane rekonstrukcije Trga Republike? 😅
 
Da li se meni učinilo ili...... Ko ide iz Nemanjine levo i ko ide pravo od BASa ka Sajmu, imaju zeleno svetlo u istom trenutku ??
 
Vrh