Kad je u pitanju Narodni muzej, zar ne bi bilo najlogičnije da se umesto opere na mestu staklenca izgradi nova zgrada muzeja? Može da postoji podzemna veza između stare i nove zgrade (eto prilike da se izloži kapija na trgu bez da se mrdne milimetar, kao i da se ostvari interesantna veza sa mitskom metro stanicom), i sve bi bilo skockano na jednom mestu.
Što se tiče gradnje Viton fondacije, postoji jedan mali problem u Vašem poređenju dr.c, a to je činjenica da park u kome se nalazi Viton fondacija ima 845 hektara, a park Ušće ima 88 - dakle drastična razlika, i efekti koje jedna zgrada može da ima u prvom i u drugom okruženju su neuporedivi međusobno. Imam utisak da ste se vrlo neozbiljno bavili temom lokacije muzeja, a to ste morali ozbiljno sami da prostudirate i pre nego što ste pitali forumaše ili bilo koga drugog za mišljenje.
Dalje, zakoni su zakoni. Ako možemo da menjamo zakone za svaki projekat kako nam dune, onda ne vidim zašto svi skaču predsedniku za gušu što je uveo specijalan zakon za Beograd na vodi (mač sa dve očstrice, to Vaše menjanje zakona za "značajne projekte", kao što vidite). Namene zemljišta, parcele i propisi i dalje postoje i postojaće, menjanja istih se slobodno kanite odmah. Što se bivše glavne stanice tiče, meni bi bilo najlogičnije da tu bude muzej železnice, ali to već postoji (mada nisam siguran ni kako oni stoje sa prostorom). Što se tiče predloga za lokaciju u Beogradu, koliko ja znam jedina veza koju on ima sa gradom je da je išao u školu u Zemunu, pa bih prvo u tom delu grada tražio adekvatnu lokaciju za muzej (iskreno Zemun najslabije poznajem).