Šta je novo?

Savski trg

У одговору господину Вукши ова ба*** каже:

Због непознавања особина материјала кортена од кога су изграђене предметне жардињере, и неискуства у одржавању, ЈКП "Зеленило Београд" до сада није преузело на редовно одржавање жардињере.

Кретени глупави. Што онда нисте набавили ограду од материјала за који имате искуства у одржавању?! Скотови лењиви.

И даље кажу:

Секретаријат је од Инвеститора радова тражио да одговорни пројектант или извођач радова достави упутсво за правилно одржавање жардињера...

И? Што вам није доставио? Можда вам је послао мејлом, али не умете да га отворите. Пробајте следећи пут по голубу писмоноши. Мамлази неспособни.
 
Ja ne mogu da se ne nasmejem na ovo.

Pa čekaj, oni ne znaju da održavaju korten.
Ok.
Jel teško da kupiš JEDNU KNJIGU?

Ili da okrenemo stvar, jel teško investitoru da KUPI JEDNU KNJIGU i pokloni zelenilu?

Neverovatno
 
Ма људи, то је само изговор неспособног Секретаријата и бежање од одговорности.
 
Evo sad je izborna kampanja.
Super je vreme da se postavi pitanje svakoj stranci: "Ako vi dođete na vlast, da li bi ste znali da održavate korten na Savskom trgu?"
 
Данас су прали графите са жардињера.
 
Zao mi je za odrzavanje kortena u Srbiji:

Not available in your country!
 
Poslije sto te prijave dobro su se sjetili jad da vidimo kako ce to odraditi
 
Колико сам приметио из трамваја, опрали су графите помоћу оног компресора са водом из цистерне. Мени ће, као и већини осталих грађана тај материјал увек изгледати као рђа.
 
dedinje":4tpkb9n8 je napisao(la):
Savski trg i Terazije su odličan primer kako su neki delovi grada bili daleko lepši i impresivniji pre 1941 nego danas posle 72 godine!
Možda zato što osnovica razvoja urbanog jezgra tada nije bio automobil, već čovek

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
 
Ne vidim da je fintana u sred kruznog toka bila ne-automobilsko resenje.
Druga je stvar sto je broj automobila bio nemerljivo manji pa nam je na fotografijama manje automobilski.
Ovo se odnosi na Terazije gde je i sam trotoar bio uzi nego sto je danas.
Al bez obzira na to ceo prostor je delovao lepse i skladnije nego danas.
 
Da, bilo je neuporedivo manje automobila i kamiona, ali što se tiče Terazija do 1947, ljudi gube iz vida i činjenicu da je to tada bila četvorostraka raskrsnica, pošto je i Nušićeva izlazila na Terazije, a sa druge strane Prizrenska i Balkanska, koje su tada bile dvosmerne...
Pa i to rešenje Jelisavete Načić (ako se ne varam) je zamenilo prethodno, uslovno rečeno iz doba Obrenovića, koje nije zadovoljavalo sve obimniji kolski saobraćaj i pojavu automobila. Iako sam i ja u početku žalio za tim "međuratnim" Terazijama, jasno mi je da je sa povećanjem broja sve većih i snažnijih automobila, autobusa, trolejbusa i kamiona, nešto moralo da se drastično promeni (pogotovo što je tada još i međunarodni put išao preko Brankovog i Terazija...)
Da nije bilo onolikog ratnog razaranja, umiranja i da je bilo para, ko zna šta bi bilo.
 
laki72":3v493yjc je napisao(la):
Ne vidim da je fintana u sred kruznog toka bila ne-automobilsko resenje.
Druga je stvar sto je broj automobila bio nemerljivo manji pa nam je na fotografijama manje automobilski.
Ovo se odnosi na Terazije gde je i sam trotoar bio uzi nego sto je danas.
Al bez obzira na to ceo prostor je delovao lepse i skladnije nego danas.
Terazije su očišćene da bi se napravilo prostora za novi trend - njegovo veličanstvo automobil, kojih tada i nije bilo toliko puno. Da smo se na vreme opametili i skontali koliko je takva razvojna politika pogubna za urbana jezgra starih gradova, Terazije bi odavno bile prijatnije mesto za pešake.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
 
Paradoksa li, na Terazijama danas ima daleko više komocije za pešake nego pre rata ...
 
Da se vratimo temi
dsc03894.jpg


dsc03893.jpg


dsc03891.jpg


ocisceno do pola
 
STU je poceo da zvrlja po gradu izgleda, nisu mu dovoljni vozovi i tramvaji.
 
СТУ није појединац већ група дечурлије.
 
Има и тој банди (како себе називају, терористичкој јединици) и маторијих чланова. Чуо сам од једног графитера да СТУ чланови спрејеве набављају пљачком.
 
Rece Somi303 , ljubitelj 'ulicnog umetnickog izrazavanja' ;)

Naravno, tebi na pamet ne pada da bi za lovu koja se trosi na ciscenje grafita moglo godisnje da se napravi nekoliko desetina stajalista javnog prevoza :D
 
Колико би тек могло за плате које примају полицајци који не раде ништа да то спрече?
 
Somi303":3o6j397k je napisao(la):
И финансирају их Илуминати -.- Свашта причате :D

Озбиљно кажем, причао ми један момак који се исто бави графитима. Спрејеве краду из радњи.
Мада је свакако највећа одговорност на полицији. Тачно се зна ко се крије иза ког графита (IMSO, DJOX, SUXO, T.FUS).
 
Vrh