neshaoct » Tue May 19, 2020 7:55 pm[/url]":7cohulcb]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=738623#p738623:7cohulcb je napisao(la):
jelenabg » 14 May 2020 10:02 pm[/url]":7cohulcb]
3. postoji Bulevar Vudroa Vilsona, nezavršen, koji nekako mora da opravda svoje postojanje iz nigde u nigde. Biće prepručeno onima koji dolaze starim mostom da idu njime ka Sajmu (doduše, malo ih zeza što ljudi nikako odatle ne mogu da se uključe na auto put, ali bože moj).
Neće biti zauvek nezavršen, a i ovakvim kakav je sada može se iz njega ići na autoput. Kako ne može?
Iz Nemanjine (uopšte iz pravca Slavije) preko Savskog trga i dalje na NBGD (preko tramvajskog mosta) niko nije išao svojim autom, tj. išao je samo onaj ko mora ili ne poznaje grad, ili tako priča onaj ko nije vozač.
Išlo se eventualno do Savskog trga pa levo u Savsku i onda na autoput za NBGD. Ili, pre toga desno iz Nemanjine u Balkansku, pa levo u Gavrila Principa i tako pravo na Brankov most. Tako je bilo iz više razloga, među kojim su stalna gužva pored BAS-a i katastrofalno stanje asfalta na tramvajskom mostu. Priča se kao da je jedan od glavnih pravaca za prelazak na NBGD preko tramvajskog mosta, a ustvari nije. Tu je iz Nemanjine postojala jedna traka za skretanje levo u Savsku, a druga je bila za obavezno desno u Karađorđevu.
Sa Savskog Trga se putem dve trake moglo pravo u Savsku (ka autoputu), ili opet preko dve trake skretanje levo u Nemanjinu.
Ali, te dve trake levo za Nemanjinu su ustvari bile jedna traka jer je ta druga postojala samo jedno 20 metara pred semafor (skretanje). Taman da u nju stanu 3 ili 4 auta. Koliko razumem, po novom će biti jedna traka za levo u Nemanjinu.
Veći su problem one dve trake koje su vodile pravo u Savsku jer su to stvarno bile dve pune trake (a, ne kao onaj ''patrljak'' od 20 metara dužine za skretanje levo u Nemanjinu). Sa smanjenim obimom saobraćaja dok se ne napravi novi tramvajski most, to će biti dovoljno.
Kada se napravi novi tramvajski most sa dve trake po smeru, onda to sužavanje može da napravi problem, a i ne mora. Sve zavisi koliko će saobraćaja sa NBGD preko novog mosta odvući Bulevar Vudroa Vilsona, a koliko će nastaviti na Trg. Ako i budu gužve direkt sa mosta kroz Karađorđevu preko Trga pa levo u Nemanjinu, uvek će postojati druga opcija kratkog kruženja tako što bi se sa mosta otišlo u Bulevar Vudroa Vilsona, njime do nove ulice Nikolaja Kravcova, a iz nje levo u Savsku i opet preko Trga desno u Nemanjinu.