Misterija74 » 15 May 2020 02:08 am[/url]":2g18443p]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=738623#p738623 je napisao(la):
Saobracaj preko trga vise nece biti toliko frekventan racunaj samo tramvajski i dve linije autobusa koje si vec navela 78 i 83.
Autobuska stanica za godinu dana ide u istoriju zeleznicka je vec otisla i nema potrebe za gustim saobracajem.
Kad se sve zavrsi saobracaj preko Savskog trga izgubice svaki smisao osim tramvaja zato su samo dve trake.I da nije bilo saobacajnih traka nego samo tramvajske sine ne bi pogresili.
Извини, где ти живиш?
Немањина улица је једина пристојна и логична веза Новог Београда и Земуна са ширим центром града, много логичнија и природнија од душегупке у Бранковој. Побогу, то је веза Владе Србије са Палатом Србија, кружног тока код Општине НБ са кружним током на Славији, дакле, саобраћајних чворишта Београда на две обале Саве! Такође, то је и једина пристојна веза Савамале и савског приобаља са ширим центром. Додатно, Београд ће градити нови мост, са две траке више од постојећег, и тиме појачати притисак управо на ову раскрсницу више него на било коју другу.
Како може "саобраћај да изгуби сваки смисао" на тргу испод којег треба да се секу две линије метроа??? Није логично да ту, осим на трамвај, може да се преседа и на још известан број аутобуских линија? Треба их, уместо тога, послати да окрећу испод Газеле? А те две линије које остану, оне ће функционисати ефикасно, са једном траком за лево. Ево, да одемо у најближи град са цивилизовајним саобраћајем, дакле у Сегедин, па да видимо како су, на прометнијим раскрсницама регулисана скретања и траке за аутобусе и тролејбусе - свуда где има простора, избегнуто је преплитање и могућност настанка чепа. А ово је милионски град! Наше планирање је на нивоу Средњег века (Србија Немањића је за то време имала одличну путну мрежу).
Ето, ако нека раскрсница у блиској будућности не сме да се сузи, то је ова. Али је баш она сужена.