Šta je novo?

Savski trg

Razumem kad imaš neka ograničenja pa radiš šta moraš, ali kad je ceo trg srušen i ima prostora na volju, možeš bukvalno da radi šta hoćeš, a napraviš uska grla, malecne trotoare... Gde je odrastao taj arhitekta? Kako dođeš u stanje svesti da ti je ovo rešenje ok?

To je ona mentalna sirotinja koji dođu do para i prave skupu kuću ali naprave plafon visok 2.10 i do kraja života se provlače kroz malecna vrata da bi ušli u kuću od 300 kvadrata. Ali ti ljudi nemaju diplomu iz arhitekture.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=734921#p734921:exj2unjt je napisao(la):
stex_pb » Pon Maj 04, 2020 3:28 pm[/url]":exj2unjt]

Naxi kamere su znatno povećale rezoluciju
file.php
Da nije malo samo jedna traka za skretanje levo? A i dal ce 83 i drugi dugacki busevi moci iz Nemanjine skrecu ka Karadjordjevoj bez da ulaze u susednu traku. Mozda je mogao kruzni tok.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=734928#p734928:3icm0k6n je napisao(la):
Tikvica » Пон Мај 04, 2020 3:09 pm[/url]":3icm0k6n]@Došljak evo slika,biće ovo baš blizu.Ne znam dali u gradu postoji negde još ovako prometna saobraćajnica tako blizu zgrade.
Ух, ово је стварно баш тесно, понављају се грешке са Славије и из Војводе Степе у пројектовању. Стварно су требали да направе шире тротоаре и већи простор уз постојеће зграде, то су свакако потребније и корисније површине за пешаке од самог платоа испред зграде бивше главне железничке станице. :?
 
Очајно лоше решење. запамтити пројектанта и када се промени власт, доживотна забрана пројектовања било чега у Србији. Забрана и ревизорима, забрана и онима који су усвојили пројекат.
 
Skidanje parkinga u Nemanjinoj je doslo do toga da je drvece odmah do ulice sto moze da bude problem ze buseve i kamione koji se budu kretali u traci blizoj trotoaru.
 
Ovo je zaista strašno sa trotoarima, naročito što su sada spojena stajališta za sve linije na jendom mestu.
 
Vidis da su i ove jedva ugurali bitna je estetika ne funkcjibalnost
Trotaoar na uglu bolnice ce ostati iste sirine ko i ranije samo su uklonjena parking mjesta ...
Tramvaji od petka ciste sine po gradu ...
 
neznam sta je ovde strasno? ovde u becu ima hiljadu takvih resenja, a na slici izgleda manje nego sto je. Mislim da su to ipak 2-3 metara. sasvim je ok, a nije to bas ni neko mesto gde se sedi.

i zaista smarate sa vasom politikom ovde. ovo resenje je bilo izabrano a nije vlast kazala kako i sta. a plan nije crtao ni vesic ni mali nego arhitekta. molim vas razmisljajte malo tuzno je ako je vama sve u zivotu politika.

i ajde dalje po temi a ne politikom.
 
Earthmoving":6x4gje1q je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=734921#p734921 je napisao(la):
stex_pb » Pon Maj 04, 2020 3:28 pm[/url]":6x4gje1q]

Naxi kamere su znatno povećale rezoluciju
Da nije malo samo jedna traka za skretanje levo? A i dal ce 83 i drugi dugacki busevi moci iz Nemanjine skrecu ka Karadjordjevoj bez da ulaze u susednu traku. Mozda je mogao kruzni tok.


to je ono kad ne sagledas ni prislos a kamoli buducnost kada projektujes.

malo je naravno..uz sav projektovani obim saobracaja ovde..bice ovde cep na skretanju..traka za pravo ce nadam se da bude uslovna


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Rešenje je kretensko iz više razloga:

1. Imaš čistu površinu da napraviš sve kako "bog zapoveda", a ti napraviš stazice za patuljke.. Kad im dodje iz d.. u glavu i shvate šta su napravili, možda dobijemo rešenje kao iz Takovske - trotoare koji prolaze kroz prizemlje zgrade :bash:

2. Doteraš asfalt do samog drveća, koje će morati da se podšiša da bi busevi mogli da se provlače ispod krošnji, verovatno će i da se osuši vremenom, a takva blizina nije dobra u smislu bezbednosti saobraćaja.

3. Hiljade vozila će tutnjati ispod samih prozora bolnice. Nema veze što je možda širina trotoara ista kao pre, morala je biti bar duplo proširena obzirom da je bilo mesta koliko hoćeš.

4. Nagurali tramvajske stanice na kraj Nemanjine, suzili prostor pešacima, a bilo mesta na tolikom trgu da se bolje pozicioniraju. Zašto recimo tramvajske stanice nisu kod one prve raskrsnice dalje od Petrograda? Tu ima mesta do prvih zgrada koliko hoćeš, trotoar je preširok.

Na renderima je namerno sve prikazano preuveličano, nekoliko poluprstenova zelenila, odmah je bilo jasno da je prostor duplo manji. Sve je ovako nagurano da bi se napravilo što više mesta oko gigantskog spomenika Nemanji, da bi mogao da "diše", da se sagleda koliko toliko.

Mogu misliti koliko će sve glupo da izgleda sa spomenikom od 30 metara na trgu koji svojim dimenzijama ne može da podnese takvu dominaciju.

Na kraju - ko je napravio ovakav projekat može slobodno da pocepa diplomu..
 
Zavrsi se KCS bolnica se izmjesti pored se dogradi zgrada da popuni prazan prostor i unutra se ubaci muzej prirodnjacki u zgradu poste IMS u zgradu GZS muzej ZS plus lozionica eto tri muzeja na trgu
Inace ispred bolnice je bila stanica laste
 
Kad smo kod bolnice, i ja sam se danas pitao otkud to da se jedna bolnica, specijalizovana za neurologiju (neuropsihijatriju) posadi tik uz jedan od najprometnijih (ako ne i nekada najprometniji) trgova u gradu. I onda odem na njihov sajt i nađem ovo:

Na osnovu arhivskih dokumenata, utvrđeno je da je objekat sadašnje Bolnice „Sveti Sava“, kao Središni ured za osiguranje radnika Zagreb – filijala Beograd projektovao arhitekta Petar Gačić iz Beograda. Objekat je u Nemanjinoj ulici broj 2 građen od 1928 – 1931. godine.

Rešenjem Narodnog odbora grada Beograda 1948. godine ustanova menja naziv u Centralna specijalistička poliklinika Beograd.

http://www.svetisava.rs/o-nama/istorijat/

:roll:

Što već godinama priča jedan moj poznanik - posle Drugog svetskog rata, sve pametne zemlje, čak i one koje nisu bile pri parama, iskoristile su priliku da malo promene i modernizuju svoje gradove. Da prošire ulice, razmeste objekte, razdele industriju od naselja, spoje rascepkano, i slično. Samo se ovde nastavilo po dobrom starom sistemu ''kalemi novo na staro''. :roll:

I tako dođosmo u situaciju da imamo Neuropsihijatrijsku ustanovu iznad železničke stanice i prometnog trga, i da isto tako imamo nedovršeni Klinički centar Srbije sa isturenom klinikom za Neurohirurgiju a pored nje, ni manje ni više nego - improvizovani helidrom. :lol: :roll: :bash:
 
Ova ulica sada deli kvart BnV sa ostatkom grada, pa normalno da uzmu od bolnice, nece valjda od Beograda na Vodi. Nego nije mi jasno gde nestaje 1 traka kad od 5 iz Savske udje u 4 na polukrugu oko Trga... I koja je svrha da 5 traka ostaje u Savskoj, sta da se ljudi kolima svadjaju pri suzenju ili sta...
 
Moj utisak je da je cela ideja i realizacija rekonstrukcije Savskog trga iznad svakog proseka rekonstrukcija javnih površina u Beogradu...

Jedna, ali veoma velika, mana je da su ostavljene samo dve trake po smeru za automobilski saobraćaj. Savski trg će postati saobraćajni čep velikih razmera
 
Можда аутобуси и трамваји буду заједно користили средишње стајалиште? Што се тиче Светог Саве, подржавам селидбу те болнице у круг КЦС.
 
Zemljani citaj Savska ulica ce biti prosirena pa ce biti 3+3
Pa bice guzva i samim tramvajima kamoli autobusima plus nadam se da je bolnica u planu za selidbu ....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=734921#p734921:268t4eaz je napisao(la):
stex_pb » Pon Maj 04, 2020 3:28 pm[/url]":268t4eaz]

Naxi kamere su znatno povećale rezoluciju
file.php

Oba coska na uglu Nemanjine su bas kriticni za pesake. Nema tu mesta ni za prolaz ni za stajanje. Ako pretpostavimo da ce vecina pesaka ici pravo preko pesackog, gde ce svi stajati dok cekaju zeleno? Cak i pesaci koji idu oko coska nece moci proci od drugih koji cekaju da predju.
 
Samo proširuj ulice, guraj što više saobraćaja, zidaj nove zgrade, neka ljudi sede jedni drugima na glavama..Slupaj 100.000 evra u stančić od 50 kvadrata u kome ne možeš ljudski da dišeš, a za te pare možeš da kupiš kuću od 150-200 kvadrata na 30 km od Beograda, sa velikim dvorištem, zemljom.. mir, zelenilo, uživanje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=724842#p724842:3v7yrxid je napisao(la):
gradjanin » 06 Apr 2020 09:45 pm[/url]":3v7yrxid]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=713107#p713107:3v7yrxid je napisao(la):
gradjanin » 29 Feb 2020 06:31 pm[/url]":3v7yrxid]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=713034#p713034:3v7yrxid je napisao(la):
Svetlopis » 29 Feb 2020 02:09 pm[/url]":3v7yrxid]Busevi će ići Balkanskom sada, i tako će biti mjesec dana.

Ajd u :vops: da ce biti bar dva meseca! Neucrtane instalacije, ovo, ono....

I sta sam rekao jos krajem februara - da nema sanse da ce 5.4. da se otvori Karadjordjeva i radovi predje na Savsku starnu kao sto su rekli! OK, hajde da kazem da ih je delimicno omela ova kriza (doduse gradiliste je bilo otvoreno sve vreme), ali nema sanse da ce se to desiti jos bar mesec dana! I nema veze, neka se uradi kako treba - ali dokle vise ta pausalna licitiranja datumima!! Jeste da je narod zaboravan, ali se ipak preteruje. Uozbiljimo se vise, nismo deca!

Ja se izvinjavam, a ko ce meni da plati :vops: ? Khm.... cekam! :)
 
Од данас. И од мене са земље. :)

7C6bqDm.jpg

2GZIMFW.jpg

TJ4ya8H.jpg


Хоризонтална сигнализација.

mNtIXv7.jpg

6NOWVdD.jpg

Urv3Yf6.jpg

OEKXiDN.jpg

qTb8FWN.jpg

XCp9ynZ.jpg

eBzlW1q.jpg

sLRfO9U.jpg

aoC7VzX.jpg

JX74wCc.jpg

BIejkJk.jpg

b0pQjz1.jpg

OGuVviP.jpg

loqQsCu.jpg

532aK68.jpg

e9LvS1e.jpg

FkacnHU.jpg


Будући, нови пешачки прелаз у Немањиној
F9QSuZo.jpg


Сужења на ћошковима - три просечна човека кнап да се мимоиђу. На страну проблем што ће бити поприличан број сударања када се буде журило на пешачки да се стигне трамвај
g6uC7Dp.jpg

pgPRctW.jpg

o5DrGGe.jpg

2KVo534.jpg

pfCLyMe.jpg

Не разумем зашто је овај излаз у М. Миловановића оволико широк... Могло је се сузити и повећати пешачка површина. Не разумем сврху неупотребљиве асфалтне површине, осим ако су је пројектовали како би се на дивље ту застављала возила...
yG1jtyC.jpg


Будућа црпна станица.
CKz2IBI.jpg

CqO3qVw.jpg


Секли су горњи слој бетона на раскрсници.
6wrlXtm.jpg

6vCYl5X.jpg

bzqFgfX.jpg

xF5COri.jpg

ceTDXES.jpg

OmiZHWf.jpg

7j7gHpT.jpg

dF7Mj3a.jpg

mm73Q2I.jpg

hQsBW1i.jpg

aJQl5S4.jpg


Мислим да овде спој асфалта и бетона на раскрсници није баш "савршен".
HktvdNV.jpg


Ударни шахт који ће највероватније да разј**е бетон...
XHXYspf.jpg


Из Немањине
ABW8FXy.jpg

wHy4xbu.jpg

Овде ће будућа ограда бити редовно кошена, поучени искуством са врле Славије.
l1nfHzF.jpg

S4cynFB.jpg
 
Свака част за слике. Ћошкови су баш криминални. Да су увукли саобраћајне површине за по једну траку ка средишту полукруга било би лепог простора и за пешаке и за дрворед, па и за бициклистичку стазу. Овако имамо овај промашај. И они мисле ту да праве нови центар града?!?
 
Da da kriminalni ćoškovi i to nadomak pešačkog prelaza kod preteniciozno nazvanog "novog centra grada" gde dve osobe ne mogu da se pošteno mimoiđu :bash:
 
tu ce morati ograda tako da ce biti jos manje mesta nesto sto to sada izgleda. bez ograde bice bas nebezbedno
 
Zaključak:

1. Najlepši objekat na trgu je zgrada stanice, ujedno i prvi izgradjeni objekat, što je tužno.

2. U Amanu mogu da otvore čekaonicu za pešački prelaz i da puštaju napolje dvoje po dvoje, što je smešno. .
 
Vrh