Šta je novo?

Savski trg

@стекс_пб Јесте, имаш добро око. :) Заборавих да споменем...

Хвала @Дошљак! :sesir:

Слажем се са тобом. Веома лоше одрађено. Подсећа ме на ћошак Личке и Карађорђеве где је уско и баш слеп угао за пешаке.

Дигресија: Две зграде са полукружном основом које се налазе на крајевима фронта у делу Карађорђеве (Личка-Савски трг; прва - Хотел "Мр Президент" и друга - на дреси Карађорђева 89) превише утичу на тротоар и пешаке. Ту је требало изградити заобљене зграде које прате регулацију улице.

Ово на Савском тргу је озбиљна грешка пројектаната... Сад је готово, до нове реконструкције...

Узгред, мислим да би морао положај црпне станице да буде померен да би се променио радијус кривине пред раскрсницу како би било више места на ћошку за пешаке.
 
Претпостављам да је овај вероватно квалитетнији тип бетона овде стављен уместо асфалта јер је издржљивији...

Оно што се мени не свиђа је што на бетону нису исцртане траке за правац кретања у скретању...Једна трака за лево...а знајући београдску културу вожње први аутомобил ће да скрене и стане на пешачком, онда ће други да га заобиђе са десне стране и да стане поред првог, трећи ће шинама да прође лево од њих и да покуша да исече обојицу... У међувремену ће се отворити зелено супротном смеру а раскрсница ће бити блокирана аутомобилима који не могу да се помере а покушали су скретање...

Некако је конфузно, када са лепо обележеног црног асфалта улетиш у ту недефинисану зону бетона....

Позајмих фотку од Микија:
BIejkJk.jpg
 
Траке на бетону морају да се исцртају, али не знам колико ће бити видљиве, поготово током сунчаног времена.
Мислим да их још нису исцртали јер су данас секли бетон.
 
Crnom bojom oko bjele linije mislim da tako rade u austriji ...
 
Ne razumem sta ima veze i da se bolnica preseli, nece se i zgrada preseliti, cosak zgrade ce ostati tik do kolovoza.
Bas su malo ostavili, pitanje dal i 2 metra. Sto je minijaturno za tako veliki Trg. Plus kad se spustate Nemanjinom i treba du savijete iza ugla, on je dosta nepregledan, usko je pa lako moze se zakuca u pesaka koji dolazi iza ugla. Slicna ovakva glupost je uradjena rekonstrukcijom Juznog bulevara gde su u sredini kolovoza ostavili ostrvo 2 metra, a trotoar sa jedne strane, i to ispod devetospratnica na nekim delovima od jedva 2 metra.
Plus, ne verujem da ce dugacki autobusi poput 83-jke koji iz Nemanjine treba saviju desno ka Karadjordjevoj moci, a da ne udje ili prednji deo busa u drugu traku ili da zadnji deo ne udje na trotoar, sto je posebno opasno jer je vrlo uzak pa pesaci nema gde se sklone.
Steta, ovo mi je pokvarilo relativno dobar utisak novog Trga.
 

Prilozi

  • 22.jpg
    22.jpg
    134,4 KB · Pregleda: 1.850
Нема дугачких аутобуса на 83 већ дуже време како је припала СП Космај. Немањином саобраћају само солаћи на 36, 78 и 83.
 
Ali opet treba imati u vidu kad autobus skrece da mu zadnji deo sece krivinu, sem ako nema veliki radijus za prednji deo, sto ovde nema zbog leve, brze trake. Po oovm radijusu, deluje da autobus nece moci propisno da skrene, tj bez da ili udje prednjim delom u deo leve trake, ili da mu zadnji deo kaci trotoar.
Moj poznanik, vozac 95-e je pre 11 godina pregazio u toj situaciji vozaca bicikla u Borci, ubio ga zadnjim delom.
 
То стоји, раскрсница је крајње непрактична за сва три вида саобраћаја. Чини ми се да је мањи кружни ток могао бити сасвим солидно решење.
 
Mikie pozajmio sam tvoju sliku.
Daj Bože da ovde bude samo sakupljanja ograde,ovi iz leve trake niz Nemanjinu gađaju pravo u stanicu.

I još nešto,šta će biti na ovoj raskrsnici sa Balkanskom kada dva tramvaja stanu na stajalište.
 
Ovo sa stanicom je užasno opasno, jel morala ovoliko dugačka da bude? Mogli su makar malo kraću da je naprave pa da se leva traka sužava/pomera nakon raskrsnice. Ovo sad ispada da se u sred raskrsnice obe trake pomeraju udesno.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Takve su i druge ima i gorih duzina je potrebna zbog duzine tramvaja ...
 
Ne razumem zašto ovo sa ćoškovima, sve što je trebalo da urade da se ovo izbegne je da smanje poluprečnik (polu)kruga oko GŽS za svega 2 metra. Ako razumete šta hoću da kažem...

Neću da nagađam ali mislim da će ovde biti mnogo problema. Odmah sam zamislio pešake kako izlaze iz tramvaja na baštici na početku Nemanjine i kreću npr u pravcu GŽS i onda nailaze na ove ćoškove gde se sudaraju jedni s drugim.

Pobogu kako neko može da bude toliko slep da projektuje ovo, samo je trebalo sve ''pomeriti'' za 2 m ''bliže'' GŽS... :bash:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=735063#p735063:wqux68ph je napisao(la):
stex_pb » Pon Maj 04, 2020 9:30 pm[/url]":wqux68ph]
Ovo je pukotina ili ?
To sam baš i ja hteo sad da proverim. Ako se dobro sećam, neko je na prošlim stranama objasnio da je beton tako u segmentima da ne bi pucao od vibracija, valjda?

P.S.
D7Wmo2xW0AEBxt3.jpg

Molim boga da ne stave ovo smeće od ograde. To jest, da bar ne bude identična, nego da joj isprave nedostatke. Jer ovo sa Slavije i vrha Nemanjine je užas.
 
Što se ćoškova tiče, mogu da urade ono što se nekada radilo - da otkupe ćoškove prizemlja dve zgrade i da prošire trotoar tu. Naravno, ovo se obično radi kad se proširuje kolovoz u uskim ulicama, pa nema gde trotoar da se ubaci. Sa jedne strane je već državna zgrada, tako da je moguće, a sa druge ne znam kakva je situacija.
 
ovde zaista da ne citas komentare...od danas gledam samo slike.

svi strucnjaci i svi znaju sve bolje. cak i svako ima univerzalni ukus. neverovatno kakav smo genijalan narod. pa mi zaista sve znamo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=735117#p735117:4zg9riro je napisao(la):
Earthmoving » Пон Мај 04, 2020 11:22 pm[/url]":4zg9riro]Ali opet treba imati u vidu kad autobus skrece da mu zadnji deo sece krivinu, sem ako nema veliki radijus za prednji deo, sto ovde nema zbog leve, brze trake. Po oovm radijusu, deluje da autobus nece moci propisno da skrene, tj bez da ili udje prednjim delom u deo leve trake, ili da mu zadnji deo kaci trotoar.
Moj poznanik, vozac 95-e je pre 11 godina pregazio u toj situaciji vozaca bicikla u Borci, ubio ga zadnjim delom.

Slažem se sa svim osim sa "levom brzom trakom". Nadam se da nisi vozač i da nema mnogo vozača koji se slažu sa tobom. U gradu nema brze i spore trake, to je (nepisano) pravilo na autoputu, i to nije brza nego preticajna traka. Živ bio :)
 
živ ti bio. leva preticajna traka treba da postoji ako ne na papiru, onda u vozačkom bontonu. ovako tri sporaća zauzmu tri trake i ti ne možeš da prođeš, a da ih pitaš zašto to rade daće ti tvoj odgovor. niko u saobraćaju ne misli na druge, svi gledaju samo sebe.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=735174#p735174:2cj20mwa je napisao(la):
bullwye » 05 May 2020 07:01 am[/url]":2cj20mwa]ovde zaista da ne citas komentare...od danas gledam samo slike.

svi strucnjaci i svi znaju sve bolje. cak i svako ima univerzalni ukus. neverovatno kakav smo genijalan narod. pa mi zaista sve znamo.
Hoćeš da kažeš da je ovo što kritikujemo, zapravo urađeno kako treba? Da je stručno isprojektovano usko grlo, gde umesto 4 sada imamo 2 saobraćajne trake? Novi trotoar širine 2m, na izuzetno frekventnoj pešačkoj tački? Da je novo tramvajsko stajalište bezbednije?

Jedva čekam da čujem argumente u korist tih stručnjaka. :kafa:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=735174#p735174:1mu347az je napisao(la):
bullwye » Uto Maj 05, 2020 8:01 am[/url]":1mu347az]ovde zaista da ne citas komentare...od danas gledam samo slike.

svi strucnjaci i svi znaju sve bolje. cak i svako ima univerzalni ukus. neverovatno kakav smo genijalan narod. pa mi zaista sve znamo.

Možda nisu svi stručnjaci za građevinu ali su svi " zdravog razuma" a zdrav razum mora biti ispred struke.


p.S. pročitao sam ti istoriju postova zadnjih 60 dana. na 90% si napisao "sviđa mi se", šta god da je urađeno, loše, dobro, krivo ili pravo. Kritičko mišljenje ti nije jača strana.
 
Уживо, мало сецнута панорама али нисам успео боље у датим околностима

254e9be65dcd2e3f85e5d46d8e56f492.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=735174#p735174:pp9fss7f je napisao(la):
bullwye » 05 May 2020 07:01 am[/url]":pp9fss7f]ovde zaista da ne citas komentare...od danas gledam samo slike.

svi strucnjaci i svi znaju sve bolje. cak i svako ima univerzalni ukus. neverovatno kakav smo genijalan narod. pa mi zaista sve znamo.

То си вероватно радио и у школи, па за боље и не знаш.
 
Паметан човек на власти би врло пажљиво слушао критике опозиције и грађана и исправљао своје грешке ако су критике оправдане.

Овај форум ваљда и служи да се размене мишљења ,чују критике и похвале..

Уосталом овај пројекат је конкретно до пре пар дана углавном добијао похвале, тек са овим уским тротоарима је кренула нека критика...
 
@Gunbo, ne bi da skrecem temu ali samo da kazem da ne idu dzabe biciklisti, autobusi, trolebusi I sl u desnoj traci, kada ima 2 ili vise traka ulice.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=735117#p735117:1l33kmm8 je napisao(la):
Earthmoving » Pon Maj 04, 2020 11:22 pm[/url]":1l33kmm8]Ali opet treba imati u vidu kad autobus skrece da mu zadnji deo sece krivinu, sem ako nema veliki radijus za prednji deo, sto ovde nema zbog leve, brze trake.
Ja koliko sam razumeo ,zar gradski prevoz i autobuske linije ne bi trebalo da prate tramvajske šine , tj da se krecu po sred raskrsnice,šinama?Msm stanice su tako projektovane, kako misliš da autobus sa stajalista odma savije u skroz desnu traku? Ili ja gresim? :?
 
Vrh