Šta je novo?

Savski nasip - nelegalna gradnja na levoj obali Save

Odradjen je i prilog sa Aljazeera Balkan.

Borba protiv nelegalne gradnje u Srbiji
30 august 2015 Izmijenjeno 16:39 CEST
Primjer nelegalne gradnje u Srbiji su kuće na novo-beogradskoj obali Save, među kojima su i one državnih funkcionera.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=-za4_SUyC9s[/youtube]

http://balkans.aljazeera.net/vijesti/bo ... e-u-srbiji
 
Jedan od problema koji može samo teškom artiljerijom da se reši.
 
yMJPg6S.jpg

L5hjjG4.jpg

7L8mH5I.jpg

D2n6QN1.jpg

xBCw0gv.jpg

3Ai8ifW.jpg

C3VBXCA.jpg

zAUtBVh.jpg

pvWtw9G.jpg

yYbCQRc.jpg

pxgfiUA.jpg

5sb05jL.jpg
 
Слабо познаје народ сигнализацију.
 
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=fqGvUgI3lag[/youtube]
 
Bulevarac":1sdsnusk je napisao(la):

:gobb: :bg4: :bg4: :bg4:

Пуна подршка. Са овиме треба наставити. Једнодневни "референца" протест никакву корист никоме донети неће.
 
Svi ćute o divljim vilama Nikolića
B. Anđelić | 22. 08. 2015. - 19:35h | Foto: M. Šurjanac | Komentara: 55

Ni četiri dana nakon što je “Blic” postavio pitanje o statusu nelegalnih kuća predsednikovih sinova Radomira i Branislava Nikolića na obali Save, iz Sekretarijata za legalizaciju Beograda nije stigao odgovor.
Vikendice: Objekti braće Nikolić

Kada smo prvi put pitali Sekretarijat za legalizaciju da li su dobili zahtev za legalizaciju Radomira Nikolića i njegovog brata, rečeno nam je da ih nema u njihovoj evidenciji.



Takav odgovor smo dobili pre više od osam meseci. Pre četiri dana isto pitanje dočekano je zidom ćutanja. I dalje se ne zna da li se postupalo po tim zahtevima u međuvremenu ili još ne postoje u evidenciji. Na ova pitanja nije odgovorio ni gradonačelnik Beograda Siniša Mali.

Gradilište u zabranjenoj zoni
Prema podacima opštine Novi Beograd, na obali Save, na potezu od Bloka 45 do kanala Galovica, sagrađeno je 115 nelegalnih objekata. Taj potez se vodi kao prva zona zaštite u kojoj nije dozvoljena gradnja. Uprkos tome, obala je pretvorena u gradilište.


Iako je jasno da divlje podignute vikendice na obali Save braća Nikolić neće moći da legalizuju i da Sekretarijat za legalizaciju grada Beograda na zahtev može da odgovori samo negativno, gradonačelnik Kragujevca nema nameru da ukloni objekat dok ne dobije zvanično rešenje.


- Moje obećanje je da ću, ako od nadležnih organa Beograda dobijem rešenje da objekat mora biti uklonjen, ukloniti kuću. Zahtev za legalizaciju sam podneo, ali rešenje, pozitivno ili negativno, još čekam - rekao je Radomir Nikolić.


Sve nelegalne kuće čiji su vlasnici podneli zahtev za legalizaciju ne mogu se rušiti do donošenja rešenja. Drugim rečima, Nikolićeva vikendica je bezbedna sve dok Sekretarijat za legalizaciju ne pronađe njegov zahtev i počne da postupa po njemu

http://www.blic.rs/Vesti/Drustvo/584742 ... a-Nikolica
 
Svaka cast svima koji su bili, ja nazalost nisam bio u BG da prisustvujem ovoj akciji. A vidim i da Aldzazira otvara ovi nasim TV stanicama, ali naravno dzaba. Za onog klinca u auto koji se bi da se bije i da razumem, on je misljenja niko njemu ne moze na put, ali kada vidim ove matore, kao kulturne koji kažu "Koji znak" kao sa neba da su pali, oni su ti koji uništiše društvo. Verovatno u svakodnevnom životu promivišu kultura/bonton, ovo ono, a svaki vikend, daj da odem na nasip da zauzmem "svoje" mesto.

Pre 2-3 godine sam pitao ekipu StudijaB koja je samo 500m dalje snimala prilog, što ne odu da vide šta se dešava na nasipu, palo im na pamet nije da se time bave. Još sada kada nam vlastodršci kupuju sve medje, mogu da zamislim kakva će biti slika. Kao sa radio b92 ima postanu Plej (pa smajli koji povraća).
 
Tlt0BzX.png


Nastavljamo bitku za Savski nasip! Sve su češće pritužbe biciklista koji bivaju bukvalno izgurani sa nasipa od strane bahatih vozača. Većina građana novobeogradskih blokova pored Save više i ne pomišlja na šetnju ili vožnju bicikla na tom delu nasipa.
Takođe, u pitanju je i jedna od rekreativnih biciklističkih ruta koje su obeležene 2014. godine od strane UNDP i CEP, a uz podršku Grada odnosno Sekretarijata za saobraćaj, što znači da je biciklistima mesto na ovom nasipu.
Nejasno je iz kog razloga Grad Beograd, odnosno Beogradvode i Sekretarijat za saobraćaj ignorišu konstatno kršenje zabrane saobraćaja na Savskom nasipu?
I podred dopisa nadležne inspekcije u kome se Sekretarijatu za saobraćaj , tačnije Direkciji za puteve nalaže da postavi nelegalno uklonjeni znak zabrane saobraćaja , do današnjeg dana to nije urađeno.
Prema članu 133. Zakona o vodama, nasipom je zabranjen saobraćaj motornih vozila, tako da ne razumemo o čemu se ovde zapravo radi? Iz kog razloga preduzeće Beogradvode koje je nadležno za nasip toleriše kršenje zakona?
Nekolicina privilegovanih građana otima javno dobro od pešaka i biciklista, i da stvar bude gora, pri tome ga još i uništava. Na licu mesta se jasno može videti da je zbog prelaska natovarenih kamiona kruna nasipa ulegnuta skoro pola metra.
Zbog toga, okupljamo se na Trgu Republike i ponovo završavamo Kritičnu masu na Savskom nasipu, da pošaljemo poruku Gradskoj upravi da nas ima i nećemo tolerisati kršenje naših prava i ugrožavanje od strane bahatih i neodgovornih pojedinaca!


https://www.facebook.com/events/429869113867779/
 
Tacno. Nebi trebali ni biciklima da blokiraju nasip vec samo pjeske. Ima li udruzenje pjesaka u BG? Uvodjenje biciklista na ovaj protest je greska.
 
"Beogradvode" KRŠE ZAKON,biciklisti ugroženi
26/9/2015 0 Comments

Beograd, 26. septembra 2015. u 19h (Beociklizacija) - Nekoliko stotina biciklista protestovalo je danas zbog nedoslednosti u sprovođenju zakona vezano za zabranu motornog saobraćaja na Savskom nasipu na Novom Beogradu. Ovo je ponovljeni protest nakon prošlomesečnog, koji je izazvao sukobe između biciklista i vozača motornih vozila, koji ovim nasipom ilegalno saobraćaju.

ok1yBx0.jpg


prlXgLH.jpg



http://www.bck.rs/blog/beogradvode-krse ... i-ugrozeni
 
Nije zabrana motornog saobracaja vec zabrana saobracaja za SVA vozila. A to znaci i bicikle :)
svadjaju se automobilisti i biciklisti a ni jedni ni drugi nemaju pravo voziti po nasipu.
 
RioBL":8gazo9za je napisao(la):
Nije zabrana motornog saobracaja vec zabrana saobracaja za SVA vozila. A to znaci i bicikle :)
svadjaju se automobilisti i biciklisti a ni jedni ni drugi nemaju pravo voziti po nasipu.

To je trenutno PEŠAČKA STAZA, ali nadležni ne postavljaju taj znak, kupljene su i postavljene solarne svetiljke zbog osvetljenja PEŠAČKE staze i POBOLJŠANJA BEZBEDNOSTI PEŠAKA, postovani su dokumenti o tome. Tvoje insuinacije, da biciklisti čine isti prekršaj kao i vozači kola, kamiona, šlepera..., tvoje neko moralisanje i filozofiranje o tome ko šta sme ili ne sme da pita ili konstatuje, prevazilazi zdrav razum, i suludo je trošiti vreme u razgovoru sa tobom, zamolio bi moderatora da briše ovakve postove iz ove teme u koju je uloženo puno vremena i napora, takvim spamom, svakog novog PRAVOG člana, udaljava sa ovog foruma, jer tema poprima suludi tok, HVALA!
 
RioBL":2wo4ta8s je napisao(la):
Nije zabrana motornog saobracaja vec zabrana saobracaja za SVA vozila. A to znaci i bicikle :)
svadjaju se automobilisti i biciklisti a ni jedni ni drugi nemaju pravo voziti po nasipu.

Насип је део бициклистичког пута уз Саву, све до Резервата природе "Обедска бара" и једна од рекреативних бициклистичких рута које су 2014. године обележиле организације УНДП и ЦЕП, уз подршку Града Београда те стога треба издејтвовати обележавање бициклистичке стазе, јер има сасвим довољно места и за пешаке и за бициклисте.
 
Бицикл је возило само ако га возите. Ако га гурате поред себе, сврставате се у пешака.
 
Bulevarac":ns2ss7o3 je napisao(la):
.... tvoje neko moralisanje i filozofiranje o tome ko šta sme ili ne sme da pita ili konstatuje, prevazilazi zdrav razum,...

gdje sam ja to napisao sta neko "sme ili ne sme da pita ili konstatuje"!?
pitaj i konstatuj sta god hoces. eto konstatovao si da ti spamujem temu i visegodisnji trud koji si ulozio. ne branim ti ni tu konstataciju samo mi je zao sto je takva jer i ja sam za to da se automobili uklone sa nasipa.

Bulevarac, previse si se unio u neku borbu tako da bi se htio boriti i ovde na forumu sa zlim automobilistima pa samo cekas da se jedan takav pojavi da mu pokazes njegovog boga. Jesam li ja taj? Nisam.
Na drugim temama me napadaju kad pisem o tome da grad treba vratiti ljudima, smanjiti broj automobilskih traka i izvrsiti supresiju automobilskog saobracaja. Nesto ne vidim da me tu neko podrzao od ovih koji se ovde zalazu za uklanjanje automobila sa nasipa. Zasto? Zasto u Beogradu treba automobile ukloniti samo sa savskog nasipa?

Ja ukazujem da protest gradjana ima slabost jer se poziva na "krsenje propisa" a saobracajni znak govori kakav je propis.
I sam bih volio da se automobili uklone i da se obezbjedi pjesacko biciklisticka staza ali to treba prvo regulisati saobracajnim propisom i traziti PROMJENU A NE POŠTOVANJE propisa. To je sve.
 
Зашто треба уклонити аутомобиле са насипа? Па из више разлога, први јесте из безбедности, због очувања чврстоће насипа (мада нису проблем аутомобили колико камиони), друго, због приступа кола насипу зато и постоје илегалне "викендице" (већином викенд-виле), треће, насип се традиционално користи као најбржи, најближи и најбезбеднији бициклистички излазак из урбане градске џунгле у природно окружење за рекреацију. Сви остали бициклистички правци су деликатнији и опаснији.

Ценим твоје настојање за протеривањем друмског саобраћаја из самог града, али мора се разликовати потреба за постојањем ауто-пута како би град функционисао и како би људи ишли на посао и кући, и насипа који пре свега има улогу заштите од полава и није предвиђен за саобраћај моторних возила.

Што се тиче знака, проблем је што је постављен погрешан знак још од раније.
 
Naravno Dosljak. Potpuno se slazem.

Autoput i nasip nisu isto.

Protjerivanje automobila sa nasipa je samo i iskljucivo stvar saobracajnih propisa. Ako saobracajni znak na prilazu nasipu predstavlja graficki prikaz tog propisa onda propis treba mijenjati i prilagoditi stvarnim potrebama gradjana i onda znak zamijeniti. Ne treba se pozivati na postovanje propisa koji taj znak simbolijzuje vec na njegovo mijenjanje.

A sto se autoputa tice tu je stvar daleko slozenija, naravno. Medjutim, ja ni tu ne zagovaram njegovo ukidanje vec samo rekonstrukciju na odgovarajuci nacin ili izmjestanje na odgovarajucu obilaznicu. No to je stvar za drugu temu.

Sve u svemu ne vidim kako moje ukazivanje na los propis (saobracajni znak) moze da minira visegodisnje napore da se automobili uklone sa nasipa. Smijesno. Ja uopste nisam neko ko moze nesto tako da minira ali ako je misljenje da to cinim onda nek moderator obrise moje postove. Nije problem. Bice mi drago ako mogu bar tako da pomognem da se automobili istjeraju sa nasipa.
 
Проблем је у службама које су ставиле погрешан знак и које не забрањују кретање возилима.
 
Kako mislis "pogresan znak"?
Da li mislis da je propis za taj dio dobar samo je pogresan znak ili mislis da je i propis pogresan? Znak je samo vizuelna interpretacija propisa koji je negdje nekad donesen.
 
Vrh