Poslednji voz za Bar sa Glavne Železničke stanice Beograd ispraćen je sinoć.
"Infrastruktura železnice Srbije" najavila je da će od 1. jula ove godine u potpunosti obustaviti železnički saobraćaj u Glavnoj železničkoj stanici Beograd, kao i na pruzi Beograd Glavna stanica – Pančevački most, što je šest meseci ranije nego što je projektom bilo predviđeno.
To znači da se od 1. jula ukida železničko službeno mesto "Beograd Glavna stanica" i u potpunosti obustavlja železnički saobraćaj na području Savskog amfiteatra
Radovi na izmeštanju infrastrukturnih železničkih kapaciteta iz stanice Beograd i sa područja Savskog amfiteatra realizuju se brže od planiranog, navodi se u saopštenju "Infrastrukture železnice Srbije".
U skladu sa tim, železničke kompanije "Srbija voz" i "Infrastruktura železnica Srbije" uvode novu organizaciju putničkog železničkog saobraćaja u beogradskom čvoru.
Prema toj organizaciji, međunarodni vozovi za prevoz putnika, koji su planirani da saobraćaju između Beograda i Bara, od danas polaziće iz železničke stanice Topčider ka Crnoj Gori i iz Bara dolaziti u železničku stanicu Topčider
Međunarodni voz na relaciji Subotica–Bar–Subotica, koji kreće od 19. juna, saobraća iz železničke stanice Subotica u 16.45 sati preko "Beograd Centra" i obratno.
Osim vozova između Srbije i Crne Gore, od 1. jula svi međunarodni vozovi saobraćaće do železničke stanice "Beograd Centar", koja će biti i polazna stanica ovih vozova u suprotnom smeru. Reč je o dva voza iz Budimpešte, kao i po jednom vozu iz Beča, Ljubljane, Ciriha, Soluna i Sofije do Beograda i iz glavnog grada Srbije za Mađarsku, Austriju, Sloveniju, Švajcarsku, Grčku i Bugarsku.
Za vozove u unutrašnjem putničkom železničkom saobraćaju, koji su do sada saobraćali preko Glavne železničke stanice Beograd, od 1. jula polazna i dolazna stanica biće "Beograd Centar" u Prokopu.
https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1405032