Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545140#p545140:1fd304sf je napisao(la):
zoran_m » Pet Jun 15, 2018 9:43 pm[/url]":1fd304sf]Na novoj mapi se vidi da ce i ova zgrada imati bliznakinju...
O, ne, samo to ne! Doduše, kojim tempom i načinom gradnje "napreduju", vrlo je verovatno da tu "lepotu" neću doživeti a planiram da dobacim do stočetrčdesete što bi rekao meni omiljeni Rambo.
308918087.gif
 
Čekajte, da li će biti kružni tok u Savskoj ili ne između gazele i Savskog trga?
 
[/quote]

Mislim da projektantske firme iz USA koje stoje iza ovih projekata prodaju Srbima svoje nerealizovane projekte a koji su bili namjenjeni negdje drugo.
[/quote]
mislim da nam nemci prodaju automobile koji nisu pravljeni za srbe....
 
1. Odakle informacija da će ova zgrada imati bliznakinju?
2. Odakle informacija da će se graditi one "M" zgrade pored "W" Hotela i Residences-a?

I ovo što se izgleda Arcadie tiče, ja sam pretpostavljao da će biti nešto u sličnom stilu kao u komšijskom bloku sa Vistom i ParkView.
Različite koncepcije zgrada možemo očekivati pored Promenade, na mestu sadašnjeg parkinga (na mapi to su ova dva polja od kule do BW Residences-a), i opet drugačiji dizajn biće najverovatnije primenjen za buduće zgrade iza Residences-a i "W" hotela.
Možda bude nešto u ovom "M" fazonu, a možda će biti nešto mnogo lepše. Dok ne potvrde zvaničnim renderom, ostalo su nagađanja.
A pored parkova možemo očekivati zgrade niže spratnosti, iz tog razloga je moja pretpostavka da će u istom bloku sa Arcadiom biti zgrada niže spratnosti. Bliznakinja ili ne, ne znam, ali kladim se da će biti sigurno niža.
 
pogledaj dijagram urbanizma. Osnova Arkadije se ponavlja u identichnom obliku u istom tom bloku. Ocekivati da bude niza je naivno jer nema sanse da se odreknu kvadrata koje mogu da papreno prodaju uz opravdanje da se gleda na parkic.
U svakom slucaju ovo nije turisticki magnet koji si nam hrabro najavljivao pre godinu dana.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545393#p545393:egrd2nyp je napisao(la):
mradulovic » Ned Jun 17, 2018 12:10 am[/url]":egrd2nyp]pogledaj dijagram urbanizma. Osnova Arkadije se ponavlja u identichnom obliku u istom tom bloku. Ocekivati da bude niza je naivno jer nema sanse da se odreknu kvadrata koje mogu da papreno prodaju uz opravdanje da se gleda na parkic.
U svakom slucaju ovo nije turisticki magnet koji si nam hrabro najavljivao pre godinu dana.

Što se visine tiče, to ćemo videti. Svašta je moguće.
A što se magneta tiče ja nikakav magnet nisam nikada spomenuo, rekao sam da će turisti imati jednu ponudu više.
 
Poslednji voz za Bar sa Glavne Železničke stanice Beograd ispraćen je sinoć.

"Infrastruktura železnice Srbije" najavila je da će od 1. jula ove godine u potpunosti obustaviti železnički saobraćaj u Glavnoj železničkoj stanici Beograd, kao i na pruzi Beograd Glavna stanica – Pančevački most, što je šest meseci ranije nego što je projektom bilo predviđeno.

To znači da se od 1. jula ukida železničko službeno mesto "Beograd Glavna stanica" i u potpunosti obustavlja železnički saobraćaj na području Savskog amfiteatra

Radovi na izmeštanju infrastrukturnih železničkih kapaciteta iz stanice Beograd i sa područja Savskog amfiteatra realizuju se brže od planiranog, navodi se u saopštenju "Infrastrukture železnice Srbije".

U skladu sa tim, železničke kompanije "Srbija voz" i "Infrastruktura železnica Srbije" uvode novu organizaciju putničkog železničkog saobraćaja u beogradskom čvoru.

Prema toj organizaciji, međunarodni vozovi za prevoz putnika, koji su planirani da saobraćaju između Beograda i Bara, od danas polaziće iz železničke stanice Topčider ka Crnoj Gori i iz Bara dolaziti u železničku stanicu Topčider

Međunarodni voz na relaciji Subotica–Bar–Subotica, koji kreće od 19. juna, saobraća iz železničke stanice Subotica u 16.45 sati preko "Beograd Centra" i obratno.

Osim vozova između Srbije i Crne Gore, od 1. jula svi međunarodni vozovi saobraćaće do železničke stanice "Beograd Centar", koja će biti i polazna stanica ovih vozova u suprotnom smeru. Reč je o dva voza iz Budimpešte, kao i po jednom vozu iz Beča, Ljubljane, Ciriha, Soluna i Sofije do Beograda i iz glavnog grada Srbije za Mađarsku, Austriju, Sloveniju, Švajcarsku, Grčku i Bugarsku.

Za vozove u unutrašnjem putničkom železničkom saobraćaju, koji su do sada saobraćali preko Glavne železničke stanice Beograd, od 1. jula polazna i dolazna stanica biće "Beograd Centar" u Prokopu.

https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1405032
 
A to znači da sad mogu polako da demontiraju sve ove hi-tec gumene prelaze, i pre nego što su ulice bile formalno otvorene. A koliko će nas koštati nije bitno, u odgovarajuće vreme ćemo već dobiti sve račune.

20180611_143209.jpg
 
A ko ti je reko da taj kolosjek nece i dalje koristiti zatvaraju putnicki dio stanice
 
U vesti se kaže da se 1. Jula ukida i pruga oko Kalemegdana, pa dakle i kolosek sa slike. Tj, ako sam dobro izbrojao, ima četri ovakva, za dve nedelje nepotrebna prelaza koja sada treba iskopati.
 
Jedan sada već istorijski snimak: Poslednji polazak Barskog voza sa Glavne Železničke stanice Beograd.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=CbbOG3ZUkGo[/youtube]
 
Mislim da to uklanjanje pruge oko Kalemegdana neće tako brzo ići.
 
Onda će CDRomovi da zauzmu prostor (kao kada su platnom zaklanjali naselje dok se odigravao Djokovićev turnir kod bazena 25. maj).
Tačno mogu unapred da nacrtam šta će sve da se dogodi.
 
Биће добро ако се простор пруге на Дорћолу искористи за проширење Дунавске у булевар ширине 6+6+ трамвај, али се плашим да већ планирају новоградњу на том потезу.
 
Ne, pruga će biti uklonjena relativno brzo (mada možda ne odmah na svim mestima). Inače nije moguće krenuti u rekonstrukciju Karađorđeve ulice, a i blokira se gradnja na više placeva BNV-a. I još važnije, tako se daje manje vremena protvnicima uklanjanja pruge i stanice da dignu galamu. To je odavno strategija, svršeni čin i što je moguće manje blagovremenih informacija gde god je to moguće. Dok dovoljan broj ljudi shvati šta se događa i eventualno se organizuju, makar samo za plasiranje informacije zašto nešto nije dobro, prošao voz. Posle se samo pojave botovi i kažu: "Pa kakvog smisla ima da se SAD bunite, kad je sve kasno, što to niste radili ranije? Budite realni i konstruktivni, spamujete."
 
Dragan Djilas @DraganDjilas

Ukidaju železničku stanicu zbog ludila jednog čoveka i njegovih Arapa,a da pre toga nisu napravili drugu. Topčider je stanica koja ne može da primi ni 100 putnika, a oni ih tamo preusmeravaju. O nedostatcima Prokopa da ne govorimo. Nebriga za građane je pravo obeležje ove vlasti!
"Dragan Ðilas se još jednom pokazao kao velika neznalica kada je u pitanju razvoj Beograda", rekao je on na Ðilasove optužbe zbog izmeštanja glavne železničke stanice.

S tim u vezi Vesić kaže da će ostati zapamćeno da za pet godina vlasti Ðilas nije kamen pomerio na Savskom amfiteatru već je "ostavio stare vagone i pacove".
...
"Izmeštanjem železnice sa prostora Savskog amfitetra Beograd se konačno spusta na reke koje su nas najveci potencijal. Pruga koja kao omča oko vrata Beograda danas odvaja delove Palilule, Dorćol, Kalemegdan, Savski Venac od priobalja - konačno će nakon gotovo 50 godina od pocetka tog projekta biti uklonjena, a na njenom prostoru biće linijski park koji ce povezati grad sa rekama", navodi on, saopštio je Beoinfo.

Kako je dodao, zgrada dosadasnje zeleznicke stanice postaće Istorijski muzej Srbije.
https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1405510
 
Koliko se sećam pruga oko Kalemegdana bi trebala da se ukloni do kraja godine,još nisu završeni radovi na rekonstrukciji pruge u Vojvodini.
 
Vrh