Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=543743#p543743:2yjtu0vb je napisao(la):
milos.tro » 09 Jun 2018 11:08 pm[/url]":2yjtu0vb]Tower of London,ovo pozadi mi liči na soliterčine:
А ово што постављаш овде ми личи на ботовску тролчину.

Ако ништа друго, због оваквог развоја социјалних хрушчовки за колонијалну снс елиту на највреднијој и најлепшој локацији Београда, макар постаје јасно ко је ко и са каквим намерама/задужењима на беобилду.
 
Не будите толики песимисти увек постоји нада да ће нас опет бомбардовати
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=543838#p543838:29j6pqjw je napisao(la):
Delija » Sun Jun 10, 2018 2:40 pm[/url]":29j6pqjw]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=543743#p543743:29j6pqjw je napisao(la):
milos.tro » 09 Jun 2018 11:08 pm[/url]":29j6pqjw]Tower of London,ovo pozadi mi liči na soliterčine:
А ово што постављаш овде ми личи на ботовску тролчину.

Ако ништа друго, због оваквог развоја социјалних хрушчовки за колонијалну снс елиту на највреднијој и најлепшој локацији Београда, макар постаје јасно ко је ко и са каквим намерама/задужењима на беобилду.

Fotka Tower of London ili ti Her Majesty's Royal Palace( https://en.wikipedia.org/wiki/Tower_of_London) sa soliterčinama pored bila je u kontekstu izgradnje visokih zgrada u centru velikih evropskih gradova ili ti neposredne blizine kulturno-istorijskih nasledja tih gradova.
 
У Лондону где год да градиш био би у близини културно-историјских надлеђа града, осим ако би градио у појединим социјалним предгађима.
У конкретно примеру у позадини Tower of London је пословно средиште града звано City и као такво не може бити много удаљено од центра града. Самим тиме пошто је у питању једно од највећих пословних центара у Европи и свету, не може се поредити са планираном спаваоницом БнВ.
 
Londonski Siti je ono što jeste zato što ima poseban legalni i poreski status od pada Zapadnog Rimskog Carstva. Govorimo o maltene off shore zone u sred Londona koja ima svoje propise i statute i prati granice drevnog utvrđenog grada. https://en.wikipedia.org/wiki/City_of_London
Ukupna površina zone je 2.9km2
Zato su sedišta i predstavništva svih tih banaka i korporacija tu. I zato su ti soliteri morali da se grade tu.
 
Ima li ijednog Beobuild forumaša koji bar na jednoj temi nije bio etiketiran kao bot :D
 
Da li je realno da će završiti taj bulevar do kraja juna?

I dokle ga prave, koliko razumem nije celom dužinom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=543777#p543777:3fom3awi je napisao(la):
milos.tro » 10 Jun 2018 09:39 am[/url]":3fom3awi]Investitor je "lepo osmislio" da glavni infrastrukturni projekti(unutar granica SA) idu o trošku grada,države,tu pre svega mislim na liniju podzemne zeleznice: stanica Sajam podzemno kroz SA ,izgradnja novog (starog savskog mosta) kao i veza SA -Dunavski amfiteatar.

Upravo iz tih razloga kasni i izgradnja W hotela (bilo bi suludo graditi hotel dok most ne bude završen),isto vazi i za poslovne objekte koji su planirani na lokacijama blizu Sajma,prvo metro pa onda poslovne zgrade.
nisam siguran da su ikada spomenuli da ce metro biti u vidu podzemne zeleznice, na tom potezu. svi, do sada objavljeni detalji projekta koje sam uspeo da vidim, govore o metrou koji ide preko novog tramvajskog mosta i povrshinski Savskom do neke centralne stanice metroa o kojoj nista konkretno nije recheno kao ni o njenoj definitivnoj lokaciji, posebno uzevshi u vid novi tunel ispod centra
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=543910#p543910:10vqpar5 je napisao(la):
vucko » 10 Jun 2018 05:33 pm[/url]":10vqpar5]Da li je realno da će završiti taj bulevar do kraja juna?

I dokle ga prave, koliko razumem nije celom dužinom.

Naravno da nije realno, ali to ne znači da neće svečano seći vrpcu :D

Stigli su negde do početka tržnog centra. Ako uskoro krenu da rade nastavak, možda ga do kraja godine i doguraju do Sajma, ali niko još ne ume da objasni kako će se to sve vezati na Bulevar vojvode Mišića i da li nas zaista čeka idiotska T raskrsnica kao što stoji na maketi.
 
Otprilike sam to primetio dok sam vozio bajs unaokolo. Nije mi jasno zašto su stavili T raskrsnicu sa BVM dok je sa Savskom stavljen kružni tok koji je smisleniji.

Zanimljivo je da ipak neće biti semafora ako je sudeći po ovoj fotci koja je rranije postavljana

file.php
 
Zna li neko da li igdje na tom bulevaru postoje prosirenja za autobuska stajalista? Ja nisam primjetio. Jel moguce da ne planiraju ni autobuse da uvedu u BNV?
 
Najrealnije je da ce stajaliste biti ispred TC, ako ga bude.
 
Beograd na vodi bi bio dobar projekat da se vodilo racuna o arhitekturi zgrada i o urbanizmu.
Jer umesto 4 solitera koji se trenutno grade, moglo je da se napravi 12 zgrada normalnih dimenzija koje bi danas dale potpuno drugaciju sliku ovakvom projektu. Uz malo paznje za javne povrsine i normalniju ulicnu mrezu, mogli smo da dobijemo nesto zaista prihvatljivo.

A nazalost ovi SFRJ soliteri kvare celokupni utisak i to je razlog broj 1 zasto ovo nece ispasti dobro ako nastave ovako da grade.
Trebaju nam zgrade evropskog tipa a ne tranziciono azijskog.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=543872#p543872:9vowh4nx je napisao(la):
paradox polje » Sun Jun 10, 2018 4:16 pm[/url]":9vowh4nx]У Лондону где год да градиш био би у близини културно-историјских надлеђа града, осим ако би градио у појединим социјалним предгађима.
У конкретно примеру у позадини Tower of London је пословно средиште града звано City и као такво не може бити много удаљено од центра града. Самим тиме пошто је у питању једно од највећих пословних центара у Европи и свету, не може се поредити са планираном спаваоницом БнВ.

City nije samo poslovno-finansijsko središte grada ,nego delom i spavaonica za cca 10.000 ljudi koji tamo imaju stanove.
BNV nije planiran kao spavaonica po nacrtu plana бр. запослених - 13169 бр. становника -17771 (poredjenja radi najveći poslovni centar u Beogradu Airport city ima cca 4.500 zaposlenih).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=543912#p543912:1t83csm1 je napisao(la):
mradulovic » Sun Jun 10, 2018 6:38 pm[/url]":1t83csm1]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=543777#p543777:1t83csm1 je napisao(la):
milos.tro » 10 Jun 2018 09:39 am[/url]":1t83csm1]Investitor je "lepo osmislio" da glavni infrastrukturni projekti(unutar granica SA) idu o trošku grada,države,tu pre svega mislim na liniju podzemne zeleznice: stanica Sajam podzemno kroz SA ,izgradnja novog (starog savskog mosta) kao i veza SA -Dunavski amfiteatar.

Upravo iz tih razloga kasni i izgradnja W hotela (bilo bi suludo graditi hotel dok most ne bude završen),isto vazi i za poslovne objekte koji su planirani na lokacijama blizu Sajma,prvo metro pa onda poslovne zgrade.
nisam siguran da su ikada spomenuli da ce metro biti u vidu podzemne zeleznice, na tom potezu. svi, do sada objavljeni detalji projekta koje sam uspeo da vidim, govore o metrou koji ide preko novog tramvajskog mosta i povrshinski Savskom do neke centralne stanice metroa o kojoj nista konkretno nije recheno kao ni o njenoj definitivnoj lokaciji, posebno uzevshi u vid novi tunel ispod centra

(iz nacrta plana)
"С тим у вези потребно је по извршеној техничкој провери могућности вођења траса, кроз израду
посебног планског документа размотрити могућност:
- подземног вођење железнице ( двоколосечне пруге) за потребе путничког саобраћаја на
делу од Топчидерске долине до "Бетон хале", са позицијама подземних стајалишта чиме
би се остварила веза са пругом око Калемегдана; и
- повезивања Аеродрома "Никола Тесла" и централног градског подручја линијама БГ воза
преко Станице Нови Београд у Блоку 42, подземним вођењем кроз подручје Савског
амфитеатра."

Takodje obaveza RS po ugovoru je da izgradi veze podzemne zeleznice do granica SA,što bi dalje značilo i izgradnju kroz SA,zato je i planirana linija metroa Makiško polje-BNV.
 
Miloše, ponavljaš tu priču o podzemnom metrou u SA i NBG iako znaš da je to čista fantazija. Zemljište je isuviše loše i podvodno. Ovde ni obična rečna obala ne stoji na mestu. Morao bi da se kopa tunel ispod Save. Metro bi morao da ide ispod zemlje i u delu NBG-a i na levoj obali Dunava. Zbog potrebne dubine, lošeg i podvodnog terena i stanice i trasa bi jednostavno bili previše skupi. MI decenijama nismo mogli da napravimo metro čak i kad je ovaj deo bio planiran iznad zemlje. I na kraju maksimalno dozvoljeni nagib šina je previše mali da savlada uspon ka bliskim stanicama na Kalemegdansko-Terazijskom grebenu (ili bi one morale biti VEOMA duboko). Iako se sve to tehnički može rešiti, ideja da će to neko zaista finansirati tako nepotrebno skup i investitoru malo profitabilan projekat ovde kod nas je i šaljiva i apsurdna. I o svemu tome smo pričali više puta pa ne razumem zašto to ponovo iznosiš.
 

Ovo su trase prve dve linije metroa
I sam znaš da je RS u OBAVEZI da izgradi veze podzemne zeleznice do granica SA,da je ugovor potpisan izmedju RS i arapskog investitora da se pozivaju na medjudržavni sporazum izmedju RS i UAE težak 2 milijarde dolara (kredit,hipoteka na zemljiše ili nesto sasvim drugo u svakom slučaju se radi o ozbiljnoj cifri),te mi izgradnja makar prve linije metroa izgleda sasvim realno u nekoj perspektivi.
 
Nešto se ne sećam da je u OBAVEZI. Nego je formulacija svuda uslovna: "Razmotriti mogućnost", "otvara se mogućnost" i slično. Spominjanje granice projekta je samo razgraničenje potencijalnih obaveza: AKO se bude gradio, ONDA je naša obaveza do granice projekta i oni nemaju ništa sa tim spoljnim delom ali očekuju da će on postojati. Ako je podzemni, ONDA i mi dovodimo podzemni tunel do granice projekta. Dakle sve je uslovno. Ne može prostorni plan za neku oblast u jednom delu grada unapred da obaveže ceo grad na gradnju metro sistema, a kamoli na tehnologiju njegove gradnje koja zavisi od ogromnog mnoštva parametara koji se ne mogu ograničiti niti zavise samo od oblasti tog projekta.
 
Pošto nema šanse da se ova obaveza ispuni do 31.12.2019 možemo već da računamo da će prema ovom ugovoru Republika Srbija platiti penale. Na kraju iz ovog posla ne da država neće dobiti ni deo od profita nakon 30 godina, nego ćemo morati i da se zadužujemo da platimo penale.
Fenomenalno odrađen posao "arapskog" investitora, država mu dala 200 hektara najskupljeg građevinskog zemljišta, država platila raščišćavanje terena, država plaća izgradnju nove autobuske i železničke stanice, država plaća izgradnju novog savskog mosta, država plaća izgradnju infrastrukture,i na kraju država će da plati i PENALE. Svedoci smo najveće pljačke u istoriji Srbije.
 
Isplata će biti u vidu i zvanično poklonjenog zemljišta. Kakav fijasko će biti ove spavaone.
 
-III-;149267567 je napisao(la):
Danas sam izdvojio vreme da prošetam do BNV-a i fotografišem gradilište i još neke delove.
IMG_1146_1.jpg

IMG_1150_1.jpg

IMG_1189_1.jpg

Po prvi put sam ušao u zgradu zadruge da vidim i fotografišem maketu. Unutra se nalaze dva modela: Jedan horizontalno postavljeni na stolu u većoj razmeri koji predstavlja kulu i tržni centar i drugi postavljne vertikalno uz zid koji obuhvata ceo projekat.
Kula
IMG_1156_1.jpg

Širi pogled na maketu kule sa TC-om
IMG_1157_1.jpg

Tržni centar
IMG_1158_1.jpg

Model mosta Gazela sa automobilima
IMG_1159_1.jpg

TC
IMG_1160_1.jpg

Širi kadar
IMG_1161_1.jpg

Okolne ulice i garaže
IMG_1162_1.jpg

IMG_1163_1.jpg

IMG_1164_1.jpg

IMG_1165_1.jpg

IMG_1166_1.jpg

IMG_1167_1.jpg

Gazela
IMG_1168_1.jpg

Košarkaški teren na krovu TC-a
IMG_1169_1.jpg

Prema rečima zaposlenih biće izgrađen most koji će omogućiti posetiocima i šetačima pored BNV-a da naprave selfie sebe i kule. Do sada ga nisam viđao na crtežima i slikama.
IMG_1180_1.jpg


BNV postavljen vertikalno uz zid. Obuhvata ceo projekat. Dok sam ga posmatrao i fotografisao pored mene je stajala zaposlena koja mi je objašnjavala šta će se i kako će se graditi. Prema njenim rečima izgradnja celog projekta bi trebalo da traje 12 do 15 godina što znači da bi završetak svih radova trebalo da očekujemo negde 2030. godine. Prva faza se završava do 2020, a uključuje dve stepenaste kule i one dve zgrade iza. Na moje pitanje zašto se model TC u većoj razemeri razlikuje od modela u manjoj i gde je zgrada koje je prikazana na vertikalnom modelu ona je rekla da te zgrade neće ni biti već da će se napraviti samo TC. Pored toga ako se zagledate u maketu videćete da je na njoj TC niži od Gazele, a u stvarnosti ga prevazilazi po visini.

Postavio sam pitanje šta će biti sa starim tramvajskim mostom. Dobio sam odgovor da će ga izmestiti zbog bučne konstrukcije i da će postaviti novi sa dve kolovozne trake sa strane i tramvajskim šinama u sredini. Biće bolje izolovan i stvaraće manju buku. Navodno neće dirati ni druge tramvajske linije iako one nisu bile prikazane na maketi.

Prema njenim rečima Hotel Bristol će biti renoviran i podignut na standard 4 zvezdice. Takođe rečeno mi je da ono što je u vlasništvu države i MO ostaje tako, ali mi nije jasno šta će biti sa ljudima koji tamo žive i zašto bi privatni ulagač renovirao vojni hotel.

Na maketi se vidi izmenjena ložionica sa fontanom ispred. Nju neće rušiti, ali je buduća namena nepoznata. Ne zna se da li će biti muzej ili galerija ili nešto treće. Isto važi i za zgradu Jugošpeda.

Stari železnički most postaje pešački, a na njega će da postave male galerije, a možda i neki ugostiteljski objekat.

Fotografije:
IMG_1170_1.jpg

IMG_1171_1.jpg

IMG_1172_1.jpg

IMG_1173_1.jpg

IMG_1174_1.jpg

IMG_1175_1.jpg

Ložionica
IMG_1176_1.jpg

Sporna zgrada pored TC-a
IMG_1177_1.jpg

Stari železnički most
IMG_1178_1.jpg

Zgrade pored Gazele
IMG_1179_1.jpg

Pogled iz zadruge ka kulama
IMG_1182_1.jpg

Staza ka obali
IMG_1183_1.jpg

Terasa
IMG_1184_1.jpg

Stari most
IMG_1185_1.jpg

Nagomilane grane kod stuba
IMG_1186_1.jpg

Velika grana koja se zakačila za bovu
IMG_1187_1.jpg

Svi splavovi sa novobeogradske strane su premešteni na druga mesta. Trenutno autodizalice uklanjaju sizove i pristupne mostove sa keja.
IMG_1188_1.jpg
III sa SSC
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=543958#p543958:284sqlow je napisao(la):
spatiotecte » Sun Jun 10, 2018 9:11 pm[/url]":284sqlow]
A nazalost ovi SFRJ soliteri kvare celokupni utisak i to je razlog broj 1 zasto ovo nece ispasti dobro ako nastave ovako da grade.
Trebaju nam zgrade evropskog tipa a ne tranziciono azijskog.

Mislim da projektantske firme iz USA koje stoje iza ovih projekata prodaju Srbima svoje nerealizovane projekte a koji su bili namjenjeni negdje drugo.
 
Stari železnički most postaje pešački, a na njega će da postave male galerije, a možda i neki ugostiteljski objekat.

Blago gradu koji moze da jedan od dva zeljeznicka mosta koliko ukupno ima, pretvori u kafanu nad vodom. To je malo kojoj metropoli u svijetu "poslo za rukom".
 
Vrh